Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö täällä ketään Helluntailaisia?

Vierailija
28.12.2010 |

Olen katsonut paljonkin TV7:skaa ja tullut uskoon sen kautta. En ole kuitenkaan vielä rohjennut menemään seurakuntaan, kun en tunne ketään muuta.

Miten käy, kun menee ekan kerran, menenkö vaan penkkiin istumaan, vai onko siellä aina samat ihmiset ja ihmettelevät, kuka olen tms? Pitääkö tehdä jotain?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asut pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki muutenkin tuntevat toisensa, on varmaa, et kun menet eka kerran, kaikki vähän voivat katsoa "kukahan toikin on?" (Mutta ovat erittäin iloisia, että uusia on paikalla) Jos taas asut isolla paikkakunnalla, ei juuri kukaan uutta tulokasta huomaa?

Penkkiin vaan istumaan, kyllä se siitä.

Nimim. Itse muutaman kerran helluntaiseurakunnan tilaisuuksissa käynyt

Vierailija
2/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla paikalla hukut massaan, pienellä paikalla sinua ihmetellään. :)

Kannattaa käydä nykäisemässä työntekijää hihasta. Hän voi antaa vinkkejä seurakunnan toiminnasta ja tilaisuuksista. Sitä kautta tutustut ihmisiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asut pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki muutenkin tuntevat toisensa, on varmaa, et kun menet eka kerran, kaikki vähän voivat katsoa "kukahan toikin on?" (Mutta ovat erittäin iloisia, että uusia on paikalla) Jos taas asut isolla paikkakunnalla, ei juuri kukaan uutta tulokasta huomaa? Penkkiin vaan istumaan, kyllä se siitä. Nimim. Itse muutaman kerran helluntaiseurakunnan tilaisuuksissa käynyt

En oikein uskalla/osaa puhua tästä kenellekään, koska perheeni ei ole uskossa. Haluaisin saada rohkeutta lisää, koska tiedän, että tuo on minua varten ihan 100%.

ap. (jätetty yh-äiti)

Vierailija
4/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mukaan! Ei kukaan kato mitenkään ihmeemmin paitsi ehkä ilosta! Ja joo tosiaan kannattaa mennä vaikka esittäytymään jollekin työntekijälle niin saat seurakunnasta enemmän irti ;) tsemppiä ja ONNEA!

t. uskova 30 vee nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi