Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun sydämet 2011 tammikuussa

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada uusia mukaan!

Tindran sepustus pahoinvoinnista kuulostaa tutulta. Kiva että näitte sydämen sykkeen. Itse vielä mietiskelen, pitäisikö käydä vai ei. Mulla siis 2 km takana, joten sikäli kyllä kiinnostaisi.

Kilojen kerääminen mietityttää. Tällä hetkellä jostain kumman syystä tämä olemukseni on pysynyt painon puolesta ennallaan, vaikka tosiaan syön koko ajan kuten Tindrakin. Toisaalta annoskoko on ehkä keskimäärin pienentynyt. Olen asettanut itselleni henkisen rajan, joka on kyllä varmaan terkkarin mielestä liian matala (8kg nousu) mutta kun lähtöpainossa on jo toiset 8kg ylimääräistä, niin tuokin on jo 16kg siihen paino-mielikuvaan jollainen haluan/yritän olla.

Miten muut, onko painonnousustressiä? Mulla on kauheat ristiriidat siitä kun toisaalta haluaisi tietenkin antaa raskauden kehittyä omalla painollaan, mutta toisaalta tota painoa on kuitenkin pienoinen tarve kontrolloida... Onko väärin jos miettii nyt jo sitä tulossa olevaa kilojen karistusurakkaa, vai pitäisikö olla altruisti ja unohtaa omat kilokamppailunsa nyt täksi aikaa?

Vierailija
142/143 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet mukaan minunkin puolestani!

Itsekin mietin tuota alkuraskauden ultraa koko ajan, sillä luultavasti pääsen kunnalliselta puolelta tarkistamaan että millä viikoilla edes mennään. Sitten taas kun on kuullut juttua siitä että jotkut ovat menneet liian ajoissa eikä siellä ole vielä oikein mitään huojentavaa näkynyt, joten liian aikaisinkaan en halua vahingossakaan sinne joutua, sillä muuten saan miettiä pari viikkoa sitä että onko kaikki hyvin. Esikoisesta kävin yksityisellä alkuraskauden ultrassa ja piti olla kuukautisten mukaan viikkoja ennemmän mutta olikin vain 7+jotain eli onneksi en kauheasti aikaisemmin ollut sinne mennyt.

Mua huoletti esikon kanssa noi kilot, mutta siitä raskaudesta tuli vain 8kg ja kaikki lähti samantien, joten nyt en ole siitä niin kauhean huolissaan. Eipä raskauksia tosin voi verrata, mutta toivotaan että nyt käy yhtä hyvä tuuri.

Täällä ollaan huolissaan kun ei ole oikeastaan mitään oireita paitsi tolkutonta palelua, alavatsan tuntemuksia ja vähän väsymystä, mutta väsymystä nyt on muutenkin kun yöllä saa välillä pomppia jatkuvasti ylhäällä. Esikon kanssa pahoinvointi ja oksentelu alkoi 7+jotain eli sitä odotellessa. Sen takia jotenkin uskon että menen nyt todella alussa vielä. Saas nähdä ultran jälkeen jos LA menisikin vasta lokakuun alkuun. No eipä stressata siitä sen enempää, aika näyttää.

Vaniliini rv? (toivottavasti selviää pian)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Tein positiivisen testin 17.1 joten alussa ollaan mutta toivotaan että pysyy matkassa mukana loppuun saakka. Näillä näkymin omien laskelmien mukaan olisi LA syyskuun loppupuolella :) Toinen kaveri siis tulossa ja Jorviin olen menossa jälleen kerran ;)