Kavereita mukaan?Pudotettavaa ainakin 30kg!
Moikka! Olen kolmen lapsen äiti ja pituutta mulla tasan 170.2 cm;) ja painoa kamaaaaaaaaaaalat 110.6! Että todellakin olisi aika tehä jotain! Haluaisin tiputtaa kesäkuun loppuun ainakin ton 30kg sillä margaret drozdin metodilla.Kuulemma tosi hyvät tulokset nopeesti? Mä olen tilannut joskus marraskuussa jo sen vihkosen ja ei ole tullu alotettuu.mutta nyt alotin oikestaan jo tänään ;)
Kommentit (4)
Muakin kiinnostaa aina kaikki uudet jutut, pudotettavaa kun olis 20kg enkä saa millään niitä karistettua. Löytyykö jostain lyhyesti pääpiirteitä siihen Margaret Drozd -metodiin tai voitko kertoa?
Emo (Sisunaisissa)
Meidän porukka " kokoontuu viikottain maanantaina metodeista riippumatta. Vain reilumpi paino pääsyvaatimuksena :) Tervetuloa!
Haluaisitko liittyä mukaan meihin sisunaisiin??
Meillä on kasassa sekalainen sakki, johon mahtuu mukaan uusia aina kun vaan halukkaita löytyy eli ryhmässämme on kaikenkokoisia, jotka on aloittaneet laihdutuksen ihan eri aikaan!!
Käypäs kurkkaamassa, (jos kiinnostusta löytyy) meidän pinoja, jotka aoitamme uuden aina joka maanantai otsakkeella sisunaiset ja päivämäärä ja sinne sitten yleensä maanantaisin vaihdetaan painotilannekuulumiset ja pitkin viikkoa sitten kuulumisia ja asioita maan ja taivaan väliltä!!
Olet tervetullut mukaan, jos vaan haluat!!
t.Körömölli