G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista
Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka
Kommentit (368)
sarjaa nuoresta balettitanssijasta, joka joutuu onnettomuuteen ja halvaantuu, mutta sitkeydellä selviää. Tytön nimi taisi olla Anna. Ihanasti on tullut muistot mieleen ketjua lukiessa =).
Muistaako kukaan sellaista sarjaa kuin Lellikki? Sarjan päähenkilö oli pilalle hemmoteltu pikkutyttö. Iiris rukka oli ihan tosi koskettava sarja.
Vierailija:
Muistaako kukaan muu? Mies ei oo varma onko kyseessä tv-sarja vai elokuva. Sit se muistaa jonkun sarjan missä aikakoneella matkustettiin eri paikkoihin ja etsittiin jotain kristalleja siihen koneeseen. Onko muilla siitä muistikuvaa? t ap
joku viidakkoaiheinen se oli, eläimet oli norsuja, leijonia ym. Musiikkina jotakin " in the jungle where lions..." jotaki...
sängyssä :) Jotain soihtuja ja hevosia siinä alkumusiikin aikana meni.
Mä muistan kans sen Rivitaloelämää tms.
Lucy Show (?)
Joku ohjelma missä piti netistä etsiä kaikkia juttuja, olikohan juontaja Mari Kakko..?
Tyttökullat ja Onnen päivät tulee nykyisinkin telkkarista.
Pennejä taivaasta
Ilman kavaluutta (?)
Nuokin kaikki sais uusia.
Olin silloin muutaman vuoden vanha ja sain tulla katsomaan vain väliajalla tulevat mainokset. Sarja tuli uusintana joskus 90-luvun puolivälissä.
Muistaakos kukaan Viisikkoa (siis Enid Blytonin kirjoihin perustuvaa sarjaa)? Tuli lauantai- iltapäivisin ja sen jälkeen heti alkoi Onnenpäivät. Olisikohan vuosi ollut jokin 1978.
Pöllön ja pitkänokkaisen punapään asuntovaunussa muistan minäkin. Milloin se tuli?
Kotimainen sarja joka tuli joskus 94 paikkeilla. Hyvä kun joku muisti Tsaarin kuriirin muistin sarjan, mutten saanut päähäni sen nimeä, tuli vuonna 85 ja vieläkin ketuttaa kun viimeinen osa jäi näkemättä.
Muistaako kukaan vampyyrisarjaa joka tuli joskus vuonna 95-96. Taisi tulla kolmoselta aina Salaisten kansioiden jälkeen. Pääosassa oli poliisi joka oli parannuksen tehnyt vampyyri. Teki aina ymmärrettävistä syistä pelkkää yövuoroa. Vampyyripoliisi oli hyvis ja joka jaksossa oli mukana joku menneisyyden tapahtuma. Sarja oli muistaakseni kanadalainen, tapahtumapaikka ainakin oli Toronto.
Oli tosi jännä ja mielenkiintoinen.
Se viidakko juttu oli Mikämikä viidakkokirja, juontaja joku Leif Segersvärd tms.
Mari Kakon ohjelma oli taas semmoinen missä piti etsiä netistä joku juttu, nopeemmin kuin toinen kisaaja.
Sitten se yksi ohjelma oli kai Pikku Karhu ja Pikku Tiikeri ( Janosch)
Se Seitsemän oli kyllä huippu sarja! Ihana!
Muistaako kukaan ransk. sarjaa 70-luvun lopulta, jossa sulhanen kuolee ja morsian ryhtyy kostamaan sulhasen tappajille? Oli tosi jänskä sarja ja siinä oli hyvä tunnari.
sanottukin, mutta muistaako kukaan sellaista sarjaa, jossa oli lapsia (poika?) ja valkoinen kivi? Että mä etsin itselleni sellaista pyöreää, litteää, sileää valkoista kiveä kakarana!
En tiedä näytettiinkö Suomessa mutta Saved by the bell, ja sitten sellainen jossa mies meni vahingossa naisen taloudenhoitajaksi, miehellä tytär, naisella poika...tietääkö kukaan?
Blondi tuli taloon, oliko se sama sarja jossa oli aina " jääkaapissa on ruokaa, nähdään illalla, hei" ? Siitä tykkäsin.
Ruusun aika
Bill Cosby Show
Kreisi College
Ihmemies
Katuhaukka
Wiseguy
Ritari Ässä
Hiidenvirta
Pätkis
Viuluviikarit
Fraglit
Paluu Eedeniin
Nightingales
Dallas
Dynastia
Twin Peaks (eka kerta siis)
Pieni talo preerialla
Vaarallinen tehtävä
Lemmenlaiva
Kylmää terästä
Konnankoukkuja kahdelle
Matlock
Bergerac
Columbo
Robin Hood, se eka
Highlander
Star Trek
Galactica
Enkeli maantiellä
V
Hämärän rajamailla
Soitinmenot
Veli puolikuu
Spede Show (ennen kun se tuli Vesku Showksi)
oli niitä varmaan vielä paljon muitakin...
Mäkin aina haaveilin saavani oman lilliputti-perheen omaan nukkekotiini asumaan!! Oi mitä ihania muistoja tää ketju on tuonut, ihan tippa silmässä muistelen kaikkea!!
Sit oli joku lastensarja, jossa sellanen hiiri ajeli moottoripyörällä, muistaako joku?? Aika hauska myös.
Melkein kaikki muistamani ja kaipaamani sarjat onkin jo lueteltu.
:) :) :)
Ja oliks se just Kasmasiinissa missä oli Erkki-merkki kisa?
Vierailija:
" Muistaako kukaan KASMASIININ? Se oli sellanen lasten/varhaisnuorten ohjelma."Siin oli se joku juttu missä oli se tarkkis, ja minä ihan lääpälläni niihin poikiin xD
Entäs se, jossa isä ja poika kiersi Amerikkaa Harrikalla? Elämänpyörä tms.
228,Veljekset oli tosiaan iiihana :-)
Sitten oli palomiehistä sarja, " Pelastajat" oli muistaakseni nimi. Ihan fiktiota eli ei mitään tosi TV:tä. Elettiin jotaon 70-80l. vaihdetta.
Olin ihan lääpälläni johonkin Randolphiin tuossa sarjassa ja pitkään säilytin Teinarin välissä jotain lehtikuvaa kyseisestä näyttelijästä.
(kuva saattaa siis yhä löytyä jostain arkistojen kätköistä :-))
Tuli joskus ihan 1990-luvun alussa.
mutta sitäkin parempi ja sikahauska;
SEITSEMÄN!
Muistatteko, kotimainen joka kertoi taloyhtiöstä joka voittaa porukkalotossa päävoiton? Risto Kaskilahti oli yksi pääosan esittäjistä.
Häräntappoase oli mahtava, mulla on edelleen osa jaksoista nauhalla, Santeri Kinnunen ihan teininä :o)