G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista
Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka
Kommentit (368)
Pääosissa Lymi ja Aho. Tahdon asian tapainen megasarja, voi kun uusittaisiin. Hyviä legendaarisia repliikkejä.
Vierailija:
Yes! Joku muukin muisti nuo. Hull High oli jenkkiläinen high school-sarja jossa oli paljon musiikki- ja tanssikohtauksia. Ja tuo Friday 13th sarjassa oli tosiaan joku vanha antiikki(?)-kauppa ja sen omistaja sukulaislapsineen selvitteli kaikenlaisia kummitusjuttuja. Seurasin noita kahta sarjaa todella orjallisesti, taisivat tulla jonain kesänä, varmaan 15 vuotta sitten :) Entäs se vampyyri-sarja, taisi olla Aaron Spellingin luoma, jossa vampyyrit olivat jakautuneet eri lahkoihin ja asuivat San Fransiscossa ihmisten keskellä. Ja tietty rakastuivat ihmisiin jne. hömppää mutta kaikki jaksot katsoin. Nimeä en muista, tuli varmaan noin 10 vuotta sitten.
Toi vampyyrisarja on Kindred: The Embraced, en muista suomenkielistä nimeä, se on ainakin dvd:llä myynnissä :) Satakielet haluaisin itekin nähdä vielä, vaikka on vikat jaksot siitä nauhalla.
" Muistaako kukaan KASMASIININ? Se oli sellanen lasten/varhaisnuorten ohjelma."
Siin oli se joku juttu missä oli se tarkkis, ja minä ihan lääpälläni niihin poikiin xD
Tuli YLEltä, oli jonkin sortin nuorten ohjelma. Juontajana oli ainakin Sami Aaltonen.
Vierailija:
olin palavasti rakastunut Dylaniin =D
Et varmaan ollut ainut. Vieläkin välillä kaivettava googlesta kuvia esiin, siis Luke Perrystä. Oli se vaan niin namu <3<3<3
" Sitten taas nimi hukassa, mutta muistaakseni Nicole Kidman pääosassa. Hänet lavastettiin Thaimaassa huumekuriiriksi, jäi kiinni, joutui paikalliseen vankilaan, josta lakimies-setä yritti saada häntä vapaaksi ja saikin... Australialainen sarja. "
löysin googlesta : Bangkok Hilton. Oliko se sen niminen? Mua on kaivellu vuosii tää ja kukaan tuttu ei ole muistanu ko. sarjaa...
Juu, Bangkok Hilton oli se missä Nicole Kidman lavastettiin huumekuriiriksi. Ainakin kerran se on tullut uusintana, koska olen sen pariin kertaan katsonut.
Muistan kans Rivitaloelämää ja Konnankoukkuja kahdelle oli se Bruce Willisin sarja.
Mikä olikaan se sarja jossa oli Mika Jenytin?
Minä laitoin jo eilen Seitsemän tien salaisuuden listaan. Kannattaa siis lukea KOKO ketju ;-) Vaan eikös samantyylinen ollut myös Seitsemän kiven arvoitus?
oli maikkarin kuuluttajana 1970- ja 80-luvun taitteessa. Herätti huomiota, koska taisi olla ensimmäinen mies hommassa. Vai oliko?
Onko jo mainittu luonto- tms visa jossa oli Rita Strömmer ja Nicke Lignell muistaakseni juontajina
Vai Rita Strömmer ja Simo Rantalainen. Muistaako kukaan?
Eikö muita lännensarjojen ystäviä? Taitaa olla liian naisvaltainen palsta. Tuli 70-luvulla, googletin sen äsken ja netistä löytyy helmikuussa myyntiin tulevana DVD:nä. Vaan ei Suomessa.
Jotenkin nämä seikkailusarjat (kuten myös apinoiden planeetta ja taisteluplaneetta Galactica) viehättivät minua poikatyttöä. Vastatuuleen oli myös hyvä.
Muistaako kukaan muu? Mies ei oo varma onko kyseessä tv-sarja vai elokuva. Sit se muistaa jonkun sarjan missä aikakoneella matkustettiin eri paikkoihin ja etsittiin jotain kristalleja siihen koneeseen. Onko muilla siitä muistikuvaa? t ap
Seitsemän tien salaisuus (vai arvoitus?), josta en edellisillä kahdella sivulla pari mainintaa.
Oliko se sen ohjelman nimi, jossa keksivät nimiä ja käyttötarkoituksia eriskummallisille esineille?
Juontaja (Helge Herala?) taisi stepata siinä välillä.
Muistaako kukaan Valehtelijoiden klubia?
Kahden kerroksen väkeä
Peyton Place
Myrskylinnut
Bonanza
Kivikasvot
Menään bussilla
Cannon
Lassie
Merilinja
Alkuperäinen Star Trek
Veijareita ja pyhimyksiä
Rockfordin paperit
Avaruusasema Alfa
Kuuden miljoonan dollarin mies
Näkymätön mies
Rekkakuskit
Tsaarin kuriiri
Juuret
Onnen päivät
Sämpy
Tankki täyteen
joku muu saa jatkaa... ;-)
ja Benny Hill Show
Reijo Salmisen juontama Thilia thalia thallallaa tuli myös vielä mieleen.
!950-luvulla tuli mustavalkoisesta televisiostamme -Teinityttö Margie, !980 -luvun alussa toteen perustuva -Hotellin Herttuatar ( nainen teki ruokia jalosukuisille) sekä 1980 -luvun puolivälillä piirretty pikku karhuista- Jaki ja Nuga, joiden äitiemo kuoli ja joku poika pelasti karhunpennut. Äitini suuri suosikki oli -Lucy, joka on nähty vuosikymmenien jälken uusintana.
samoin Viisi mustaa kanaa.
Muistan myös High Chapparal -sarjan (jotenkuten), tuli joskus 70-luvulla. Sitten oli Seriffi McCloud.
Ja Kenny Everett Show :)