Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Infinity höylät?

Vierailija
20.12.2010 |

Mikä koiranhäntä tässä on kainalossa? joku soitti äsken ja yritti ilmaiseksi saada jotain pakettia lähetettyä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat jotenkin yhteyden kerro ihmeessä miten... oon samassa lirissä ja nyt harmittaa kun suostuin koko hommaan :/

Vierailija
2/49 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja irtisanoin jäsenyyteni. Aamupäivällä ainakin onnistui han hyvin, ei tarvinnut jonotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin "tilaamaan", kun kerran ilmaiseksi sai. Puhelusta jo useampi viikko ja höylää ei kylläkään näy eikä kuulu. Ehkä parempi niin =)

Vierailija
4/49 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erehdyin tilaamaan. Mulle se sanoi monta kertaa että jos et halua jatkossa niin laitat vaan meiliä meille niin peruutetaan koko juttu. Mä NIIN nostan metelin jos en saa meiliä perille. Onneksi se puhelu nauhoitettiin niinkuin myyjä hyvin selväksi teki :)

Toinen samanlainen soittaja halusi antaa mulle ilmaiseksi sähköhammasharjan (sitten automaattisesti vaihtoharjoja) mutta tähän en enää haksahtanut.

Myjä sai sen muuten kuulostamaan siltä, kuin olisin ansainnut hammasharjan palkinnoksi osallistuttuani gallupiin jonka hän just siinä puhelimessa teki.

Vierailija
5/49 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähemmäs kolme vuotta ja olen tyytyväinen :)

Vierailija
6/49 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki oli niin yksinkertaisen helppoa että. Kunnes kysyin, että mites sitten se jatko. No ihan vaan soitto tai meili riittää katkaisemaan tilauksen. Joten ei kiitos minulle. Tosi helppoa unohtaa koko juttu ja muistaa vaan aina kun niitä höyliä tulee. Ja lisäksi kuulostaa omituiselta, jos soittaessa joutuu jonoon jne.

Vierailija
7/49 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se höylä jo tulikin. Koiranhäntä on se, että jos et muista muuttaa tilausten harvennusta sulle tulee jokatoinen kk uudet 6 terää jotka makso jotain reilu 20e

Vierailija
8/49 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa osotteessa on suomenkieliset sivut mistä sen saa kivuttomasti peruutettua tai jätettyä paketin väliin. http://shaveservice.com

Vierailija
9/49 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäsenyyden irtisanominen asiakaspalvelun puhelinnumerosta. Olin siinä jonossa noin 10 sekuntia ja itse irtisanominen vei noin 30 sekuntia. Soitin kello 12.56 ja pääsi hyvin läpi.

Vierailija
10/49 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lankesin, enkä nyt halua ensimmäistäkään koepakkausta!! Miten nopeasti posti on teille höylän tuonut ja saisko sen peruttua ennen, kun tuleekaan?

Vierailija
11/49 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tyttö juuri tuossa soitteli ja yritti lähetellä niitä höyliä, kysyin myyntipuheen jälkeen, että miksi kun tuskin kukaan ilmaiseksi höyliä postittele. Miksi- sanan jälkeen kuuluikin sitten enää vaan tuut tuut;-) ei kovin vakuuttavaa.

Vierailija
12/49 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asikaspalveluun puhelimella ja sain peruttua höylät. Kannattaa siis kokeilla nyt uudelleen. Muutaman minuutin olin jonossa ennen kuin vastattiin.

Lähetin jo aikaisemmin tänään peruutuksen englanniksi sähköpostilla siihen kiinalaiseen sähköpostiosoitteeseen. Toivottavasti tuplaperuutuksesta ei tule ongelmaa ja jäsenyyttä aktivoida uudelleen.

Vierailija
13/49 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne pistät postia voi olla että asikasnumero on laitettu väärin. itse sain menemään kun laitoin yhden nollan eteen siihen asikasnumeroon.

Vierailija
14/49 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki sinne nyt paniikissa soittelee peruutuksia... Eiköhän siitä eroamaan pysty, olkaa huoleti :)

Vierailija
15/49 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perua koko homman ennen kuin näytepakkauskaan on edes saapunut? Vai sitten kun on näytepakkaus tullut, siellä varmasti asiakasnumero ja puhelinnumero mihin voi soittaa ja perua koko homman? Onko teille tullut perumisen jälkeen enää mitään vai onko varmasti onnistunut?

Vierailija
16/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtisanominen onnistui ainakin heti nettisivujen kautta.

Vierailija
17/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ensimmäisen ILMAISEN paketin, mutta mukana on kuitenki nollan euron lasku ja siinä on eräpäiväkin kahden viikon päästä. pitääkö minun siirtää sitten laskussa olevaan tilinumeroon 0 euroa? vai voiko noin edes tehdä...?

Vierailija
18/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minusta ainakin on hyviä. Terien lähetyksen vain laitoin harvemmaksi.

Vierailija
19/49 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ollut mitään ongelmia irtisanoa tilaus. Ensimmäinen sähköposti tuli jostain syystä takaisin, mutta toinen lähti ihan normaalisti ja seuraavana päivänä tilaus oli jo irtisanottu.

Vierailija
20/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis ilmeisesti aika monet ovat vaan innostunut kun sanovat että ilmaista on...ajattelematta sen enempää. Raivostuttavaa, etät s-postit eivät mene peille. En edes vielä ole rittänyt soittaa, mutta kun nimeenomaan sanovat, että s-postitse voi irtisanoa koko jäsenyyden ja koko osoite ei TOIMI! Onko kukaan miettinyt mitä "asiakaspalvelunumeroon" soittaminen maksaa, puheluhan voi maksaa maltaita, eli tässä voi olla enemmänkin koiria haudattuna... OPikaamme tästä :)