Kamalin työpaikka jossa olet ollut
miksi se oli kamalin.
Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.
Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h
Kiertäkää kaukaa ne hommat.
Kommentit (922)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2010 klo 14:49"]
Rankkaa henkisesti (apinat etenkin) ja vikat kuukaudet myös fyysisesti.
[/quote]
Melkonen tapaus saa olla joka tätä hommaa pystyy tekemään..
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:49"]
Stockmann. Selkäänpuukottamista, pomojen perseidennuolijoiden sietämistä, epäoikeudenmukaista kohtelua työvuorolistojen laatimisen suhteen, muutamassa vuodessa romahtanut yhteishenki..
[/quote]
Mikä siellä Stockalla oikeasti mättää, kun ainakin Itiksen Stockan myyjät ovat kuin sitruunan syöneitä!
[/quote]
Mm. useat yt:t ja jatkuvat lomautukset. Firma säästää. Ja sitten näiden lisäksi työilmapiiriä heikentävät yrityksen hierarkkisuus ja työntekijöiden kyttääminen.
McDonalds. Tuskin kaipaa perusteluja.
Hampurilaisravintola ja puhelinmyynti.
Tuossa hampurilaispaikassa kyse oli lähinnä järkyttävän huonosta ilmapiiristä. Itku meinasi siellä ollessa tulla. Ei kyllä siinä itse työssäkään hirveästi hurraamista toisaalta ollut...
Puhelinmyynnissä taas työkaverit oli ihan kivoja, mutta työ aivan kamalaa. Ja pomo oli hirveä.
Ei koskaan enää.
Turun kotijäätelö. Paska pomo, vakituiset kuskit itseään täynnä.
Täällä on kyllä niin syvältä olevia kokemuksia että hämmästyttää. Itse olen vaihtanut paikkaa jos homma on alkanut olla edes puoliksi noin pahaa. Eli työtä pitää kestää mutta älyttömyyksiä ei.
R-kioski pyhinä. Missään en ole niin helevetillistä kun pyhäpäivänä R-kioskilla aluella jossa muutenkin paljon asiakkaita. Yksin ilman vessataukoa ja ruokataukoa, edessä katkeamaton virta asiakkaita joista osa humalaisia.
Eräs karkkikauppa! Pomona ärsyttävä kottarainen. Niin kaksnaamanen kun ihminen vaan voi olla. Puhu työntekijöistä paskaa ja arvosteli ym toisille työntekijöille ja näille kenelle puhu sitä paskaa niin puhu heistäkin paskaa jne. Laitto purkamaan joulukonvehteja irtomyyntiin ja ohjeisti pitämään huolen ettei asiakkaat nää näitä laatikoita missä on konvehtien päivämäärät. (Konvehdit menneet vanhaksi reilu vuosi sitten)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:04"]
Pieni kulttuurialan toimija, jossa olin yksin täysin narsistisen toiminnanjohtajan kiusattavana. Ei enää ikinä!!
[/quote]
missä päin Suomea? Mulle tuli deja-vu...
[/quote]
pääkaupunkiseudulla.
Olen elämäni aikana ollut väliaikaisesti kahdessa "paskatyössä" tai duunarityössä. Työtehtävät silkkaa paskaa (välillä myös kirjaimellisesti) ja vastenmieliset muut työntekijät. Kiusaamista, solvaamista, huutamista, raivoamista, nolaamista. Duunariammatteihin taitavat hakeutua vain yksinkertaiset paskaääliöt. Arvostan omaa työpöytääni nyt.
Kuopion Hesburger, en kehtaa mainita mikä niistä mutta ravintolapäällikkö oli jotain niin kamalaa että vieläkin puistattaa vuosienkin jälkeen
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:48"]
Airpro oy turvatarkastus. Epätasa-arvosta kohtelua (esim joku sai sanktiota myöhästelystä, toinen ei) , suosimista, juoruiluja, työkaverit paneskelelivat keskenään ja pomojen kanssa, mitähän vielä. Niin, tavallisesti työvuorot olivat esim. 5.00-9, sitten palkaton hypäri 9-14 ja sitten 14-17 takasin duuniin.
[/quote]
Pakko kysyä, olitko Turussa....?
Sijaisuudet erääseen mielenterveys yksikköön. Tuntui pahalta katsoa niitä ihmisiä, jotka lääkehuuruissaan haahuilivat käytävillä. Ei tuntunut oikein ihmisarvoiselta elämältä semmonen. Paikka oli myös jotenkin tosi likainen, yövuorossa minä siivosin käytäviä ja vessoja, kun olivat niin kauheassa kunnossa.
On se mielenterveys hyvin tärkeä asia ihmisen elämässä. Ilman sitä ei tule oikein mistään mitään.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:48"]
Airpro oy turvatarkastus. Epätasa-arvosta kohtelua (esim joku sai sanktiota myöhästelystä, toinen ei) , suosimista, juoruiluja, työkaverit paneskelelivat keskenään ja pomojen kanssa, mitähän vielä. Niin, tavallisesti työvuorot olivat esim. 5.00-9, sitten palkaton hypäri 9-14 ja sitten 14-17 takasin duuniin.
[/quote]
Pakko kysyä, olitko Turussa....?
[/quote]
En. Hki-Vantaa. Onks siel turussaki sama meininki:D?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 16:19"]
Kaupan kassa. Se ei ollut oikeastaan hirveää vaan äärettömän tylsää. Samat naamat joka päivä samoine ostoksineen ja juttuineen. Kyttäävä pomo, jonka mielestä kassat ei oikeastaan tehneet oikeaa työtä ollenkaan - nehän vain istuivat. Oikeaa työtä tekivät ne, jotka täyttivät hyllyjä.
[/quote]
Kassalla työskennelleenä annan tälle täyden kompin! Vitutti se kauppiaan asenne, että kassat eivät tehneet "oikeaa" työtä, vain osastotyöntekijät tekivät kunnon hommia. Vieritti myös helposti kassojen syyksi ihan kaiken, kuten muutkin osastotyöntekijät. Helpotti todella paljon, kun pääsin siitä paskasta eroon. Tein siis teininä kassahommia, ja toimi kyllä ihmeen hyvänä motivaattorina koulutuksen hankkimiseen... Ei siinä, arvostan jos sitä hommaa tykkää tehdä, mutta itsestäni ei siihen ollut. Paska palkka, ei etenemismahdollisuuksia, stressaantuneet ja ilkeät työtoverit sekä asiakkaat, tylsää työtä minimaalisen pienillä tauoilla (2x10min per 7 tuntia).
yksityinen hoivakoti, vantaalla :(
Autistien ohjaaja. Joka päivä sai pelätä, että yksi ohjattavista hermostuu ja alkaa mätkiä ohjaajaa tai vierustoveria, karkaa pihalle, vahingoittaa itseään tai rikkoo paikan omaisuutta. Monesti sitä jäi vaikeisiin tilanteisiin yksin ja pää tyhjänä yritti rauhoitella riehujaa. Palkka oli todella huono verrattuna työn vaativuuteen, ja tauotkin jäi monesti pitämättä, kun piti selvitellä uhkaavia tilanteita. Seuraavan päivän suunnittelu tapahtui aina työajan loputtua, koska aiemmin ei ehtinyt, eikä siitä ajasta saanut palkkaa. Aluksi uskottelin olevani henkisesti tarpeeksi vahva, mutta kuristamisyrityksen ja parin mustelman jälkeen lähdin lätkimään kyseisestä paikasta. Muistan ajatelleeni seuraavassa työpaikassa, kun sain oikean ruokatauon, että tämmöistäkö työnteko normaalisti on :D
ABC! Liian vähän henkilökuntaa ja kauheat työajat, mm. yövuoron jälkeen ei nukkumispäivää...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:04"]
Pieni kulttuurialan toimija, jossa olin yksin täysin narsistisen toiminnanjohtajan kiusattavana. Ei enää ikinä!!
[/quote]
missä päin Suomea? Mulle tuli deja-vu...