Kamalin työpaikka jossa olet ollut
miksi se oli kamalin.
Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.
Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h
Kiertäkää kaukaa ne hommat.
Kommentit (935)
Vierailija kirjoitti:
asiakaspalvelu call-centerissä. Paska palkka, mulkku pomo
No sellaisessa minäkin. Firman käytännöt eivät aina vastaa sitä minkä koen oikeaksi, työ on muuttunut todella säännellyksi ja valvonta on tarkkaa. Pomo kopissaaan monitoroi puheluita. Saan usein korjaavaa palautetta. Mitään kannustimia ei ole ja palkka on tosiaan aika laiha.
Sitä vastoin asiakkaat on ok. Pidän asiakaspalvelusta ja nautin asiakaspalvelun haasteista. Olen aika hyvä.
Paikat paskana kirjoitti:
Ehdottomasti Kimmon Vihannes. Pomo narsisti joka otti asiakseen aina kiusata työntekijöitä. Vuorojen mielipuolista säätämistä oman mielen mukaan. Huono palkka josta ei saanut edes keskustella. Perehdytys oli olematonta mutta jos virhe tapahtui syyllinen kyllä otetttiin selville ja tultiin huutamaan suvun voimin. Jatkuvaa kyttäämistä. Työntekijöille naurettiin ja puhuttiin paskaa seljäntakana. Tätä listaa voisi jatkaa pitemmälle mutta nuo tulivat ensimmäiseksi mieleen.
RE cream cracker ... Oih ja voih mikä mesta.
Rax. Ei ikinä enää ravintola-alalle töihin.
Suurin osa siivousfirmoista, olen tehnyt tämän alan töitä pelkästään, jotkut firmat vähän parempia kuin toiset mutta kaikissa on kuitenkin jotakin parannettavaa, Eräs pienempi siivousfirma veti tunteja välistä, jätti osittain palkat maksamatta, kuluneita,vanhoja välineitä, homeisia siivousliinoja, reikäsiä moppeja, uusia ei saanut vaikka pyysi, kerran viikossa haettiin vain pyykit kohteista mikä tarkoitti sitä että niillä samoilla likaisilla liinoilla ja mopeilla jouduit ottamaan lattiat ohje oli vain: huuhdo vaan se moppi, vapaa aikana soitettiin ja valitettiin joka ikisestä asiasta vaikka asukkaat olisi kehuneet. Kaiken kaikkiaan tämäkin firma olisi voinut kaatua,eipä tarvinnut arvata että tekijät vaihtuivat harva se viikko ja ai niin siirtymäaikaa kohteiden välillä ei huomioitu vaa sekin laskettiin työaikaan
Vierailija kirjoitti:
Rankkaa henkisesti (apinat etenkin) ja vikat kuukaudet myös fyysisesti.
Olen ollut koulussa, jota kur.di-isä pompotteli mielensä mukaan hirviöpentunsa tahtiin. Naisrehtori vikisi. T. Miesope
Suomen Jalometallikierrätys Oy, Turku. Ostin kultaa puhelimella eli olin nk. puhelinmyyjä. Huijasivat mummoilta kullat pussiin ja minä osa sitä kusetusta hetken, kun oli pakko. Maksavat kullasta huonoimman hinnan koko Suomessa, monenkin tilaston mukaan. Onneksi pääsin eroon. (Jos nyt joku kullanmyynti-intoinen lukee tätä, niin älkää sortuko SJMK:hon älkääkä Kultakiertueeseen. Siinä toinen kusettaja.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut koulussa, jota kur.di-isä pompotteli mielensä mukaan hirviöpentunsa tahtiin. Naisrehtori vikisi. T. Miesope
Tiedän koulun Itähelsingissä.
Yleensä työpaikat, joissa ollut naisjohto, tunteella käyviä, järjettömästi kiehahtaen käyttäytyviä, kuin lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itähelsinkiläinen koulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki naisvaltaiset työpaikat joissa olen ollut, osassa olen itse saanut tehdä työni rauhassa muiden tapellessa, osassa taas ilmapiiri on ollut järkyttävä ja olen päätynyt suoranaisen kiusaamisen kohteeksi avattuani suuni asiasta. Kahdesta viimeisestä työpaikasta olen vain lähtenyt kun mittari on tullut vittuilua täyteen. Olen huomannut että työssä ei tahdo millään jaksaa jos on huono ilmapiiri. Olen siis tehnyt töitä kahdella naisvaltaisella alalla parturi-kampaajana ja hoitajana.
Miesvaltaiset alat. Olen ollut alalla, jossa on lähes vain miehiä. Järkyttävää naisvihaa, sovinismia ja seksismiä. Ihan vielä nykyaikana. Ei mitään etenemisen mahdollisuuksia, ne kaikki menee miehille. Sulle annetaan naisena paskimmat hommat ja pienin palkka. Saat kuunnella rasvaisia ja naisvihamielisiä juttuja ja seksuaalista ahdistelua.
Ei kannata yhtään ihmetellä, miksi
Sama kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Jysk (Hamina). Persestä oli myymäläpäällikkö.
Tällä läntisessä suomessa ihan sama!
Kyllä ne on nää siivosualan kaikki. Alueet on aivan järkyttävän isoja ja silti vaaditaan täysin virheetön työ. Asiakkaat valittaa. Esihenkilö valittaa. Kaikki valittaa.
Siivousaala on huonoa mainettaan vielä huonompi. Todellakin tietää olevansa hierarkian alimmainen ihminen. :(
Eihän nuo ammatteja olekaan.
Tehtävät ihmisille jossain vaiheessa elämää tai pätkittäin silloin tällöin jaksoissa.