Kamalin työpaikka jossa olet ollut
miksi se oli kamalin.
Minulla ehdottomasti henk.koht.avustajan työ.
Avustettava haukkui,nimitteli ja uhkaili meitä koko ajan. Paska palkkakin, 9,41€/h/8h
Kiertäkää kaukaa ne hommat.
Kommentit (922)
asiakaspalvelu call-centerissä. Paska palkka, mulkku pomo
Siskoni tekee tota työtä ja tykkää. Hänen avustettavansa on todella mukava ja he tulevat hyvin toimeen. Raskastahan se on ajoittain, koska tällä henkilöllä on sekä liikkumista että jonkin verran muistitoimintojakin rajoittava sairaus, palkkakin on pieni, mutta hän ei pidä sitä työtä pahana.
Se oli tylsää ja ikävystyin kovasti vaikka lapset olivatkin ihan ihania.
Rankkaa henkisesti (apinat etenkin) ja vikat kuukaudet myös fyysisesti.
Lapset ihania, mutta henkilökunta jotain ihan kamalaa. Panettelivat toisiaan ja tappelivat/itkivät lasten nähden.
lääketutkimuksessa. Itseään täynnä oleva esimies, jonka pillin mukaan piti tanssia millilleen. Ja oltiin vielä kahdestaan töissä. Huono palkka.
Kiinnostaa vain, kun yövyin siellä viime kesänä ja ainakin henkilökunta oli todella ystävällistä.
työ todella raskasta,apua ei sopinut pyytää,hirvee kiire kokoajan ja työilmapiiri hirvee!.
pienellä paikkakunnallä, jossa kaikki muut olivat vakituisia ja itse menin sinne tekemään sijaisuutta. Firmassa todella huono työilmapiiri, mitään ei opetettu ja kerrottu uudelle vastavalmistuneelle, jätettiin täysin yksin ja koko työyhteisön ulkopuolelle.
Viimeinen niitti arkkuun oli kun tulin raskaaksi vuoden kestäneen lapsettomuushoidon tuloksena, niin pomo meinas repiä pelipöksynsä.
Olin onnellinen kun pääsin pois sieltä!
Oli ihan kauheaa joutua myymään lehtiä vastentahtoisille ihmisille puhelimessa, mä olin työpäivän jälkeen aivan lopussa.
Sellainen puhelinmyynti on varmaan ihan ok kuin esim. meidän firmassa jossa puhelinmyynti oikeasti palvelee asiakkaita (siis joihin on jo valmiiksi asiakassuhde) jotka ihan omasta halustaan ostavat meidän tuotteita.
Olen ollut puhelinmyyjänä ja minusta se ei ollut laisinkaan kauheaa. Pomo oli tosi hyvä ja ilmapiiri työpaikalla vapautunut. Palkkakin oli kk-palkka + bonukset.
Kamalin työpaikka on minulla päiväkoti. Lapset ovat ihania, mutta työkaverit ihan perseestä. Ilmapiiri on kireä ja ihmettelen kun vanhemmat ei sitä huomaa. Samoin päivittäin huomaan kollegoiden laiminlyöntejä johon kukaan ei puutu. Jos jatkuvasti kielisin esimiehelle en voisi jatkaa paikassa koska kollegat savustaisivat minut ulos. Kuitenkin välillä pelkään oikeasti ressukoiden turvallisuudenkin puolesta. Olkaa vanhemmat valppaina!!
Siivoustyö. Siivottiin monia eri kohteita ympäri kaupunkia. Siirtymiseen paikasta toiseen meni keskimäärin 5-10 minuuttia ja tästä ajasta emme tietenkään saaneet mitään korvausta, kun sitä ei katsottu työajaksi. Myöskään taukoja ei oltu laskettu työaikaan, joten niitä ei pidetty. Kohteiden siivoamiseen oli määrätty aika, jonka siihen sai maksimissaan käyttää.
Työpäivän aikana saattoi mennä reilusti yli tunti aikaa siirtymisiin, eli todellinen työaika olisi ollut vaikka 6 h 10 min, mutta palkka saatiin vain viideltä tunnilta, joka meni yhteensä niiden kohteiden siivoamiseen. Ei sillä työautolla kehdannut hurjastellakaan.
Muutamina kertoina tehtiin 11 tunnin työpäiviä ilman ruoka- tai kahvitaukoja. Sen voin sanoa, että sellaisen päivän jälkeen kotiin päästyä ruoka maituu TOSI HYVÄLLE! Ai niin, ja palkkahan siivoustyössä on ruhtinaalliset 9,25 €/tunti.
Puhelinmyyntityö sairashelikopterin hyväksi oli tosi inhottavaa. Henkisesti raskasta oli taas työ vammaisten hoitolaitoksessa.
ABC-asema.. never again.
yksinäinen kesätyö siwassakin oli mieluisampaa, vaikka joskus pelotti ihan sairaasti.
Multakin tulee ääni puhelinmyynnille. Jouduin tekemään sitä opiskelun ohella, oli kyllä todella vittumaista hommaa. Esimieskin oli täysi mulkku. Palkka tais olla 5 e/h. Tästä on kyllä jo 10 vuotta aikaa, mutta edelleen muistan sen elävästi sen ahdistavan olon työpaikalla.
Cream Cracker
oi jessus mikä pomo oli, halusi, että pitää tehdä sitä ja tätä, oma-alotteisesti, mutta silti mitään ei saanut tehdä, kun vasta sen jälkeen, kun hän käski...
Onneksi pääsin sieltä pois kohtuu nopeasti ja kivuttomasti.
Felix-abban silakkatehdas. Kauhea työtahti, melu, töykeät työkaverit ja vaatteet ja hiukset haisi eltaantuneelta silliltä vaikka niitä pesi moneen kertaan.
Kaupan kassa. Se ei ollut oikeastaan hirveää vaan äärettömän tylsää. Samat naamat joka päivä samoine ostoksineen ja juttuineen. Kyttäävä pomo, jonka mielestä kassat ei oikeastaan tehneet oikeaa työtä ollenkaan - nehän vain istuivat. Oikeaa työtä tekivät ne, jotka täyttivät hyllyjä.
Kotipizzan yötarjoilija. Työkaverit ja itse työ oli ok, mutta ne asiakkaat. Käykääpä huvikseen joku yö selvinpäin katsomassa. Olen ollut baarissakin töissä mutta se ei ollut yhtä kamalaa kuin tuo yöpizzeeraus.
Sen pahempaa paskaa ei ole, piste.