Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli elämäsi kamalin joulu?

Vierailija
22.11.2010 |

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten surullista luettavaa monen teidän kirjoitukset. Vaikka olen itse uupumassa ja taloudellisissa vaikeuksissa, haluan sydämestäni teille jotain parempaa elämään.

Vierailija
42/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna oli kamalin, koska minulla oli mononukleoosi eli pusutauti ja ai että sitä kurkkukipua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:05"]

Kyllä se tämä joulu on ollut. Äitini kuoli viime viikonloppuna.

[/quote]

Otan osaa.

Vierailija
44/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joulu on lähellä sitä. Sain eilen sappikohtauksia pitkästä aikaa ( toinen kesti 30 min. toinen 3h) enkä ole uskaltanut syödä kahteen päivään oikeinmi tään. Selässä on jumi, joka salpasi pallean. Henki ei siis kulje.
en voi hengittää, enkä syödä. Mahtavaa!

Nuoremmalle tytöllä on märkärupea, erikoisella kamala kuiva yskä ja päänsärkyä.

Vierailija
45/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joulu. Hirveä stressi saako kaiken tehtyä ja mies vaan naatiskelee. Piti raijata lapset ha lahjat anoppilaan muutaman tunnin takia ja väsyneenä sama homma kotiin päin.

Vierailija
46/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joulu. Isä on vakavasti sairas ja itsellä keskenmeno päällä. Itken, koitan esittää pirteätä ja sitten taas itken. Kuten kaikki muutkin.

Vierailija
47/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän joulu. Äitini kuoli tänään.

Vierailija
48/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playboy lehden, karkkia, stringit, geishakuulat ja dildon :(

Vierailija
49/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joulu. Ensimmäinen joulu uhmisten yksinhuoltajana. Lasten raivolla ja mankumisella ei mitään rajaa. Päiväunia eivät nuku. V...tuttaa ja itkettää. Miten te muut uhmisten yh.t pärjäätte? Saitteko tehtyä edes jouluruokia? Mä en muuta, kuin kaupan laatikot ehin laittaa uuniin ja yöllä kinkun paistoin:( Joulukuusta ei ole, kun autoakaan ei ole.

Ei tästä elämästä tuu mitään.

Vierailija
50/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:51"]

Playboy lehden, karkkia, stringit, geishakuulat ja dildon :(

[/quote]

paljastui paketista tämmöistä uusi mies antoi lahjaksi! kohta jo ex, ei ollutkaan vakavissaan

Vierailija
51/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:55"]

Tämä joulu. Ensimmäinen joulu uhmisten yksinhuoltajana. Lasten raivolla ja mankumisella ei mitään rajaa. Päiväunia eivät nuku. V...tuttaa ja itkettää. Miten te muut uhmisten yh.t pärjäätte? Saitteko tehtyä edes jouluruokia? Mä en muuta, kuin kaupan laatikot ehin laittaa uuniin ja yöllä kinkun paistoin:( Joulukuusta ei ole, kun autoakaan ei ole.

Ei tästä elämästä tuu mitään.

[/quote]

Laita niille dvd tai peli pyörimään, joku sellainen josta tykkäävät ja sulje toiseen huoneeseen sitä katsomaan. Saat "rentoutua" hetken

Vierailija
52/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepas! Mun uhmis nukahti huudettuaan raivohuutoa 2h. Oon ihan puhki, mut joskus vaan on näitä päiviä.

Äläkä vähättele itseäs, sä laitoit laatikoita ja kinkkua. Ei niitä sun lapsia kiinnosta et mistä ne tuli. Anna itelles armoa! :)

Nyt lakkaat murehtimasta ja otatte ihan iisisti. Hyvä siitä tulee. :)

71selle kohtalotovetilta

Vierailija
53/98 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni nyyhkiessä kaiketi koko joulu. Mutta onneksi joulun jälkeen tulee aina uusi vuosi ja uudet pojat ;)

Vierailija
54/98 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, mä tiedän, olen lapsellinen. Mutta minkäs mä sille voin että mun joulut on aina olleet ihania ja toi nyt oli rankattava kamalimmaksi jouluksi minkä olen kokenut!

Vierailija
55/98 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään jouluruokia ei ollut, koska oli suunnitelmissa viettää joulu mummolassa. Haettiin sitten huoltamolta jotain pitsaa ja syötiin sitä pyykinpesun lomassa. Fiilis oli vähän tiessään. Onneksi lapset olivat niin pieniä etteivät itse osanneet harmitella asiaa.

Vierailija
56/98 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli yki joulu, kun olin hiukan yli 20v, isäni kuoli 5 päivää ennen joulua. Se oli tietysti surullista, mutta kokoonnuimme koko perhe yhteen ja toisaalta se oli lämmin ja lohdullinen joulu, surusta huolimatta.

Vierailija
57/98 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mummoni(silloin 66v) makasi vuodeosastolla kuolemaisillaan syöpään. Minä ja äitini vuoroteltiin vierellä ja aattona uskaltauduttiin molemmat yhtäaikaa sairaalan jouluaterialle. Ankeeta.

Vierailija
58/98 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun istuin aattoiltana päivystyksessä itkien - raskaana, aivan järkyttävässä flunssassa ja kuumeessa ja korva niin kipeänä, ettei tosikaan.

Vierailija
59/98 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun alla. Se on ollut surullista.

Vierailija
60/98 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2003 jäin itkien synnärille synnytyksen käynnistykseen tarkastuskäynnin tuloksena. Mies lähti viemään esikoista hoitoon, haki kinkun kauppiaalta ja paisteli sen kotona kun synnytys ei käynnistynyt. Pelkäsin että lapsi ei ole terve ja surin esikoisen pilalle mennyttä joulua. Jouluaattona kamala olo vaihtui riemuksi, kun saimme terveen pojan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme