Muita jotka ei ole tehneet mitään koko aattona?
Kommentit (16)
Nukuin ja söin. Lopun ajan tuhlasin.
Söin daim kakkua, nyt grillitassuja uuniin! Nam!
No mä olen nukkunut pitkään (tuli tarpeeseen), tehnyt kauneusjuttuja itselleni, siivonnut ja laittanut pyykit, käynyt kaupassa, palstaillut, kuunnellut paljon hyvää musiikkia, rentoutunut, korkannut siiderin....
Näin kävi. Sitten kävi ilmi, että muilla oli ollut juhannuksen viettoa ulkona. Minua ei vaan kutsuttu.
Vähän erikoista ottaen huomioon, että maksan kaikki matkakulut, mutta tätä elämä on.
Nukuin pitkään, Netflixissa sarjan parissa. Välillä tein suolasen piirakan, ettei tullut hävikkiä. Saunominen jää huomiselle.
Mä olen nukkunut ja syönyt ja välillä katoin vähän telkkua.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen nukkunut pitkään (tuli tarpeeseen), tehnyt kauneusjuttuja itselleni, siivonnut ja laittanut pyykit, käynyt kaupassa, palstaillut, kuunnellut paljon hyvää musiikkia, rentoutunut, korkannut siiderin....
Huh, aika paljon olet tehnyt...
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdäkään?
Mä tein aamuvuoron töissä.
Nukkunut, syönyt, katsonut töllöä ja nettiä - siinäpä ne. Eiku joo, oon käynyt muutaman kerran vessassakin tänään.
Nukuin, tein vähän pikkuremppaa autoon, katsoin tv:tä ja paistoin kaksi makkaraa. Siinäpä se tämäkin suuri juhla vierähti. Nyt katson vähän aikaa raidia ja menen nukkumaan.
Terveisin Naispelko33
En mitään. Eilen olin sillä ajatuksella, että voisin olla tänäänkin töissä odotettavissa olleen tylsistyttävän tympääntymisen takia mutta pitkin päivää on ollutkin harvinaisen rauhallinen ja henkisesti seisahtunut olotila tässä ja nyt. Ei odotuksia, ei levottomuutta. Tässä. Huomenna sitten päiväreissu muualle.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Eilen olin sillä ajatuksella, että voisin olla tänäänkin töissä odotettavissa olleen tylsistyttävän tympääntymisen takia mutta pitkin päivää on ollutkin harvinaisen rauhallinen ja henkisesti seisahtunut olotila tässä ja nyt. Ei odotuksia, ei levottomuutta. Tässä. Huomenna sitten päiväreissu muualle.
Kuvailitpa hyvin. Kiva kun on tyyni olo. Iloista reissua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailitpa hyvin. Kiva kun on tyyni olo. Iloista reissua.
Kiitos ja mukavaa jatkoa sinullekin.
En ole tehnyt mitään kun nukkunut ja syönyt sopivasti. Tv katellut.
Täällä nukkunut, ollut netissä ja syönyt.