Millainen oli elämäsi kamalin joulu?
Kommentit (98)
Exä (silloinen poikaystävä) ilmoitti muuttavansa toiselle puolen maailmaa ja muisti ilmoittaa myös ettei hän tarvitse tyttöystävää kun voi aina käydä huorissa niin se oli aika törkeää ja tapahtui päivä tai pari ennen joulua jolloin jätin exäni ja hänelle oli tietysti "kauheinta" tulla jätetyksi silloin mutta minulle oli kauheinta kuulla että toinen käy huorissa että tässä sitä "joulutunnelmaa!"
Ensimmäinen exä jätti viikko ennen joulua tällä tavoin toivottaen "hyvää joulua"
Lapsuuteni joulut jotka aina alkoivat 3 päivän väkivalta putkella hulluna siivotaan ja tiskataan jne. Ruokaa ei kannattanut odottaa usein se oli pahaa. Mukavat Traumat jäi sijaiskotini joulusta. Aikuisena olin äitini luona joulun kaikki käyttäytyivät minua kohtaan aivan kuin en olisi ollut paikalla. Eli minulle ei ollut lahjoja minulle ei puhuttu jne.
Ensimmäinen joulu kotoa poismuuttamisen jälkeen. Istuin yksin kylmässä kämpässä syöden mikropizzaa.
Oikeasti kamalia jouluja mulla ei ole ollut.
Muutama joulu on mennyt niin, että joku läheinen on juuri kuollut joulun alla tai tehnyt kuolemaa. Silloin on ollut iloinen joulutunnelma kadoksissa.
Joku niistä lapsuuden jouluista, jotka sisälsi viinaa, huutoa ja väkivaltaa.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:46"]Tämä joulu. Lapsemme syntyi viime lauantaina kuolleena. [/quote] Iso osanottoni teille. Voimia. Terv. 76, jolla käynnissä keskenmeno.
[/quote]
Kiitos. Voimia myös teille.
[/quote]
Kiitän!
76
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 20:36"]
Ihan just tämä joulu kaikkein paskin kun akka - siis vitun huora trollaa näillä paskasivuilla jonkun vitun uskovaisen perheenisän kanssa, joka rakentaa kai ammatikseen julkisivuja. Onneksi tämä herra on nyt liiton kautta paljastunut ja hänenkin rouvansa tästä tietää saa ehkä jopa ennen klo aamuneljää jolloin keskustelut täällä varmaan loppuvat niinkuin tavallista. Se on heille oikein ja saavat vihdoin palkkansa nämä pahantekijät ikuisessa kadotuksessaan.
[/quote]
Hei M.K, hanki itsellesi sopivaa hoitoa ja lääkitys, ja jätä viinan juonti viisaammille.
En ole sama. Sori, en tarkoittanut sinua mutta jos koit yhtäläisyyttä niin saat toki vihata minuakin. Jätän viinat juomatta ihan muista syistä.
Ei ole ollut mitään hirveän kamalaa, mutta tänä jouluna mieheni lähti veljiensä kanssa baariin ja minä makaan yksin sohvalla
Olin pikkuveljen kanssa Miamissa, paluulento oli yli vuorokauden myöhässä. Jouduimme luovuttamaan huoneemme jouluaattona klo 14 ja siitä eteenpäin iltakymmeneen hengasimme hotellin aulassa, rahaa ei juuti ollut. Ulkona oli muutama astetta lämmintä ja meillä oli kesävaatteet - shortsit ja teepaidat. Viimeisillä kolikoilla käytiin ostamassa lähikaupasta joku kakku, jossa oli muovinen joulupukin kuva. Jostain löysin kertakäyttöisen muovilusikan, jonka pesin hotellin vessassa ja söimme sillä sitä kakkua.
Olimme käyttäneet rahamme, joten emme voineet ostaa lämmintä vaatetta niin kuin joku muu. Eikä ollut rahaa huvitteluun. Tylsänä istuimme hotellilla, kunnes meidät puoli kymmeneltä illalla kuskattiin lentokentälle. Sielläkin oli vähän kylmä ja saimme kupongit, joilla sai kahvia ja jotain pientä syötävää. Lentokone lähti puoli viideltä aamulla ja olimme Suomessa vasta joulupäivän iltana.
Lentokoneen henkilökunta pahoitteli viivästystä ja moneen kertaan saimme kuulla "thank you for your patience". Vitutti.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2010 klo 17:13"]
Surullisin tapaninpäivä ikinä. Meidän perhe selvisi, mutta monet eivät. Itse jäin vielä kahdeksi viikoksi auttamaan vapaaehtoisesti. Mieheni lensi lasten kanssa Suomeen.
Joo, voitte ajatella, että miksi jäin, mutta koulutus (pyyntö lähetystöstä) ja tahtotila olivat kovat. Ja tiesin, että meidän perhe pärjää kotonakin. Hätä oli siellä niin suuri.
[/quote]
Kiitos sinulle. Menetin ystäväni. Ystäväni lapset menettivät äitinsä ja ainoan siskon. Niin surullista.
Yksi joulu ulkomailla kun piti koko ajan juosta hoitamassa turhia (toimisto) työntekijöiden asioita jotka eivät minulle turistina kuuluneet edes, mutta työntekijät olivat niin v*ttumaisia että pistivät asiakkaat juoksemaan edes takas niin että päivä kului siihen ja kaikki meni pieleen. Siinä jäi jouluruuat ja muut ostamatta. Kaiken lisäksi "Joulumusiikkina" soi jatkuvasti pillit päällä ajaneet poliisiautot, jotka ilmeisesti kävivät noukkimassa varkaita pois.