Millainen oli elämäsi kamalin joulu?
Kommentit (98)
Tämä joulu. Kroppa puskee keskenmenoa hetki hetkeltä pidemmälle, makaan peittojen alla ja tärisen. RV 14.
Norovirus 39 kuume! Meni vuosii enneku uskalsin ees syyä jouluruokia yök!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:54"]Ei ole ollut mitään hirveän kamalaa, mutta tänä jouluna mieheni lähti veljiensä kanssa baariin ja minä makaan yksin sohvalla
[/quote]
Mun on pakko jatkaa nyt aamulla kun voin jo sanoa että kamalin joulu. Menin myöhemmin miehen mukaan ja kun päästiin kotiin alkoi riita. Miehen veljen muija polttaa röökiä ja aloin valittaa että mun mielestä on niin törkeetä ja säälittävää jos ihminen yleensäkkään ei voi lopettaa kun tulee raskaaksi. Mies alkoi vähän kuin puollustella että ei ole kaikille niin helppoa ja sanoin että pitäisi olla, omakin äitipuoleni lopetti tuolloin heti. No, pian mies alkoi huutaa ja raivota asiasta ja jäin itkemään yksin sohvalle. Mies raivoissaan heitti puhelimensa paskaksi, kaiken lisäksi se ei ole vielä edes maksettu kun on osarilla. Mies alkoi raivota ettei tykkää kun sukuaan haukutaan ? Yritä siinä sitten saada sitä tajuamaan että puhuin yleensäkkin röökin polttamisesta raskaana.
[/quote]
Ja mitähän alapeukutettavaa tässä on ?
Kun sain mieheltä lahjaksi tavallisen nahkalaukun vaikka olisin halunnut LV:n neljän tonnin laukun :'(
[quote author="Vierailija" time="22.11.2010 klo 16:36"]
[/quote]
V. 1992 pari päivää ennen joulua isä kuoli. Oli paskin joulu ikinä!! En edes muista tuosta joulusta mitään.. taisin itkeä koko joulun. Olin 12v. silloin :(
Joulu jolloin isäni oli leikkauksen jäljiltä sairaalassa, pappani ei jaksanut nousta vuoteesta, kun ei pystynyt katsomaan syöpään kuolemaisillaan olevaa tytärtään, ja äitini siis oli kuoleman sairas. Onneksi lapsi oli pieni ja innolla odotti tonttua silloinkin kaiken keskellä, oli iloakin.
Muutama vuosi sitten. Äitini oli kotona saattohoidossa, syöpä oli levinnyt joka puolelle. Hän oli kuitenkin todellinen jouluihminen ja viimeisillä voimillaan oli yrittänyt koristella. Seinillä ja pöydillä tonttuja, jotka olivat laitettu miten sattuu, vaikka aikaisimpina vuosina kaikilla oli tarkasti oma paikkansa. Äiti jaksoi ottaa kinkusta pari haukkasua, ja meni nukkumaan. Mun esikoinen oli silloin pieni taapero, joka nautti lahjoista ja olisi voinut kiljua vaikka koko joulun. Lahjojen avaaminenkin meni siinä, kun vaan hyssyttelin lastani, että mummo saisi levätä. Äiti siis nukahteli pitkin iltaa.
N. Kaksi viikkoa joulusta ja äiti kuoli. Kun joulun pyhät oli ohi, hän joutui vuodeosastolle ja tosiaan siellä vietti viimeiset päivänsä. Jotenkin jaksoi taistella joulun yli, mutta sitten luovutti. Voin kertoa, että koskaan ei ole Lumiukko itkettänyt niin paljon kuin silloin.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:46"]
Tämä joulu. Lapsemme syntyi viime lauantaina kuolleena.
[/quote]
Osanottoni.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:54"]Ei ole ollut mitään hirveän kamalaa, mutta tänä jouluna mieheni lähti veljiensä kanssa baariin ja minä makaan yksin sohvalla
[/quote]
Mun on pakko jatkaa nyt aamulla kun voin jo sanoa että kamalin joulu. Menin myöhemmin miehen mukaan ja kun päästiin kotiin alkoi riita. Miehen veljen muija polttaa röökiä ja aloin valittaa että mun mielestä on niin törkeetä ja säälittävää jos ihminen yleensäkkään ei voi lopettaa kun tulee raskaaksi. Mies alkoi vähän kuin puollustella että ei ole kaikille niin helppoa ja sanoin että pitäisi olla, omakin äitipuoleni lopetti tuolloin heti. No, pian mies alkoi huutaa ja raivota asiasta ja jäin itkemään yksin sohvalle. Mies raivoissaan heitti puhelimensa paskaksi, kaiken lisäksi se ei ole vielä edes maksettu kun on osarilla. Mies alkoi raivota ettei tykkää kun sukuaan haukutaan ? Yritä siinä sitten saada sitä tajuamaan että puhuin yleensäkkin röökin polttamisesta raskaana.
[/quote]
[/quote]
Tarkoitin siis että itselleni kamalin joulu.. voivoi jos ei mulla tän kummempaa oo ollu
2007, meillä oli norovirus, ei oikeastaan muisteta mitään siitä joulusta. kahdesta valokuvasta päätellen muksut sai lahjat jossain vaiheessa. Kuusikin tiputti kaikki neulaset kun otetiin verkosta :D
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:46"]
Tämä joulu. Lapsemme syntyi viime lauantaina kuolleena.
[/quote]
Osanottoni.
[/quote]
Kiitos. Kova olisi halu hoitaa ihan käytännön asioita, mutta ei mitään voi näin pyhinä tehdä. On ihan kamalaa olla vaan tekemättä mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:54"]Ei ole ollut mitään hirveän kamalaa, mutta tänä jouluna mieheni lähti veljiensä kanssa baariin ja minä makaan yksin sohvalla
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tarkoitin siis että itselleni kamalin joulu.. voivoi jos ei mulla tän kummempaa oo ollu
[/quote]
Minä alapeukutin ainakin siitä syystä, että aloit tuollaisen toisen haukkumisen jouluna. Voisit pyytää mieheltäsi anteeksi tunnelman pilaamisesta ja selittää, että sen vauvan puolesta vaan tuntuu pahalta tuo tupakointi, muttei olisi pitänyt ottaa koko asiaa puheeksi. Se ei sitä tupakointia lopeta, että haukut tuota äitiä miehellesi, muttei tosiaan hänestä varmaan ollut kiva kuunnella tuollaista.
Varmasti kaikilla tupakoitsevilla odottajille on tosi huono omatunto asiasta, eivät vaan ole tarpeeksi vahvoja lopettamaan. Inhottavaahan se on, muttei pahin asia maailmassa. Haukkuminen ei sitä asiaa paranna vaan halu muutokseen lähtee itsestä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:54"]Ei ole ollut mitään hirveän kamalaa, mutta tänä jouluna mieheni lähti veljiensä kanssa baariin ja minä makaan yksin sohvalla [/quote] Mun on pakko jatkaa nyt aamulla kun voin jo sanoa että kamalin joulu. Menin myöhemmin miehen mukaan ja kun päästiin kotiin alkoi riita. Miehen veljen muija polttaa röökiä ja aloin valittaa että mun mielestä on niin törkeetä ja säälittävää jos ihminen yleensäkkään ei voi lopettaa kun tulee raskaaksi. Mies alkoi vähän kuin puollustella että ei ole kaikille niin helppoa ja sanoin että pitäisi olla, omakin äitipuoleni lopetti tuolloin heti. No, pian mies alkoi huutaa ja raivota asiasta ja jäin itkemään yksin sohvalle. Mies raivoissaan heitti puhelimensa paskaksi, kaiken lisäksi se ei ole vielä edes maksettu kun on osarilla. Mies alkoi raivota ettei tykkää kun sukuaan haukutaan ? Yritä siinä sitten saada sitä tajuamaan että puhuin yleensäkkin röökin polttamisesta raskaana.
[/quote]
Kunnon junttiporukkaa. Puhelimet osarilla, ollaan baarissa jouluna, riidellään kännissä, rikotaan tavaroita kännissä, poltetaan raskaana ollessa ym.ym.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:46"]Tämä joulu. Lapsemme syntyi viime lauantaina kuolleena.
[/quote]
Iso osanottoni teille. Voimia.
Terv. 76, jolla käynnissä keskenmeno.
Aika hirveä oli ensimmäinen ja ainoa joulu anoppilassa, odotin toista lastamme. Miehen toiveesta menimme anopin ja apen luo. Olin tottunut siihen että joulua laitetaan, leivotaan, koristellaan, katetaan vähän parempaa pöytään ja syödään kaikki yhdessä ajan kanssa laitettuja ruokia. Pettymys oli iso, kun anopin luona oli joulutähti ja kynttelikkö, ei syöty yhtäaikaa vaan "ottakaa kaapista" oli einesmaksalaatikkoa, porkkanalaatikkoa, kylmä kinkku, jotain keittokinkkua leivän päälle ja punajuurisalaattia. Kahvilla pari torttua ja kaupan pipareita. Muutenkin tunnelma oli ankea ja tuli olo ettei oltu mitään toivottuja vieraita.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:46"]Tämä joulu. Lapsemme syntyi viime lauantaina kuolleena. [/quote] Iso osanottoni teille. Voimia. Terv. 76, jolla käynnissä keskenmeno.
[/quote]
Kiitos. Voimia myös teille.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:46"]Tämä joulu. Lapsemme syntyi viime lauantaina kuolleena.
[/quote] osanotto suruun :(
Kaikki joulut kolmen vuoden ajalta.
Joulu hotellissa: luulin pääseväni vasta vuokrattuun asuntoon jota ei ollutkaan, vuokraaja pisti tahalteen puhelimen kiinni ja sulki nettinsäkin eikä halunnut vastata. Odotin 8 tuntia ja tuhlasin melkein 200e kalliisiin junalippuihin kunnes ymmärsin ettei omistaja ollut vuokraamassa yhtään mitään. Kiltisti tehty
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:54"]Ei ole ollut mitään hirveän kamalaa, mutta tänä jouluna mieheni lähti veljiensä kanssa baariin ja minä makaan yksin sohvalla
[/quote]