Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisillä on salainen numero? Syy? Jos ei esim. toimi poliisina

Vierailija
19.11.2010 |

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin numeroni salaiseksi. Lisäksi olen opettaja, joten en halua, että minulle soitellaan iltaisin kotiin. Siksi myös salainen numero.

Vierailija
42/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu exä, hullu sukulainen, stalkkerit riittäähän noita syitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua, että kukaan entinen pano soittelee perään, kun olen vaihtanut numeroa.

Vierailija
44/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin paljon siis samoilla keikoilla poliisien kanssa mm. väkivalta- ja mielenterveysongelmatapauksissa. Jotkut asiakkaistamme ovat pahapäisiä ja hankalia myös jälkeenpäin.. =/

Vierailija
45/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...duuninumero ei niin tärkeille, koska sen voi laittaa kiinni niin halutessaan =)

Vierailija
46/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilta se on salainen.

Vierailija
47/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin ihmiset jotka ovat tekemisissä/päättämässä lasten asioista, esim. huostaanotoista saavat melko ikäviä puheluita muuten.

Vierailija
48/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle soiteltiin yötä päivää kaimani asioista. Onneksi tuo ongelma poistui uuden sukunimen myötä :)

Vierailija
49/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavan puhelinnumeroani tietoonsa.

Näin estän häiriösoitot.

Vierailija
50/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä eläinlääkärin vastaanotolla, ja yksinkertaisesti kyllästyin siihen että VIERAAT ihmiset eli asiakkaat soitteli ja kyseli ripulinhoito-ohjeita ja muita neuvoja jopa öiseen aikaan. Bonganneet nimen kuitista ja selvittäneet numeron :/

Vierailija
51/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeroni muuttui salaiseksi sillä hetkellä, kun ensimmäinen potilaspuhelu tuli henkilökohtaiseen kännykkään joskus muutama kuukausi ensimmäisessä työpaikassa aloittamisen jälkeen. Siitä on jo yli 15 vuotta aikaa.

Tutut saavat minut kyllä kiinni vaikkeivät numeroani tietäisikään jos tietävät lasten tai miehen nimen (eri sukunimi). Voivat soittaa heille.

Vierailija
52/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaat fanit olis muuten koko ajan soittelemassa

Vierailija
53/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole julkkis tai töissä sellaisella alalla et tarvis asiakkaiden/potilaiden tai muiden sellaisten soittoja pelätä.

olen siis ihan tavis duunari, jolla on menneisyys jonka en halua itseäni löytävän.

Vierailija
54/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halua asiakkailta kotiin puheluita. Tietoni ovat myös salaiset siten, että maistraatista ei saa osoitettani muut kuin viranomaiset.

Vierailija
55/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jopa vaihdoin numeron kun vanhat tutut 10 vuoden takaa saattoivat kännipäissään saada lähipubissa päähänsä keskellä yötä että mitä mulle kuuluu. Eivät tajunneet että mä en enää ole bilehile vaan siihen aikaan perhepedissä täydessä unessa. En edes vastannut puheluihin mutta kyllä sitä keskellä yötä soivaa puhelinta pelästy niin ettei enää saanut unta. Lisäksi mies oli tosi vihainen kun hänkin tietty heräsi siihen. Ei näitä tapahtunut kuin ehkä 3-4 krt vuodessa mutta ärsytti se silti.

Otin uuden numeron jonka laitoin salaiseksi ja vielä suoramarkkinointikiellonkin eikä yhtään puhelinmyyjää ole soittanut. Ei edes gallupin tekijät tai hyväntekeväisyysihmiset.

Vierailija
56/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä matkapuhelinoperaattorin asiakaspalvelussa. Joskus jotku vajakit saa päähänsä selvittää heitä puhelimessa palvelleen asiakaspalvelijan puhelinnumeron ja sitten soittelevat. Vittuilupuheluita, huohotuspuheluita jne. Yhtä työkaveriani jopa joku palikka pyysi facebookissa kaveriksi.

Vierailija
57/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa potilaista mukavia, mutta joukkoon kuuluu tapa-valittajia ja mielenterveyspotilaita, jotka soittelivat ennen öisinkin.

Vierailija
58/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa potilaista mukavia, mutta joukkoon kuuluu tapa-valittajia ja mielenterveyspotilaita, jotka soittelivat ennen öisinkin.

Työpaikallani on pakko käyttää nimikylttiä, jossa on sekä etu- että sukunimi. Hoitajat tuntuvat saavan meitä lääkäreitä enemmän häiriösoittoja, mutta saammehan mekin osamme.

Vierailija
59/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi kontrolloida tavoitettavuuttaan työajan ulkopuolella.

Vierailija
60/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkoi tulemaan puhelimeen erinäisiltä tyypeiltä treffipyyntöjä ja kuolausviestejä.

Ja nykyisin pidän edelleen salaisena lähinnä siksi, ettei "työnkohteet" soittele iltaisin tai muulloin epäsopivaan aikaan.

Joskus "entiset työnkohteet" ovat soittaneet työpuhelimeen esim. baarista lähtiessään, kun on ilmeisesti ikävä yllättänyt laskuhumalassa :)

Ja olen siis ope.