Miksi ihmisillä on salainen numero? Syy? Jos ei esim. toimi poliisina
Kommentit (129)
Koska ne, kenen tarvitsee numeroni tietää, tietävät sen.
Tietojenluovutuskielto yms muut estot päällä, ihan vaan siks koska ne tiedot ei kuulu uteliaille kyylille.
Olen sairaanhoitajana teho-osastolla, olen ollut töissä myös päivystyksessä. En halua, että kukaan potilaista/omaisista soittaa minulle tai saa selville, missä asun.
Somessa olen saanut potilaiden omaisilta pari treffipyyntöä. Molemmat vaikuttivat ihan täyspäisiltä ihmisiltä tavatessa, mutta eivät erottaneet sitä, että ystävällinen ja kiva työminä ei halua pitää heihin yhteyttä siviilissä.
Oma lukunsa on sitten mt- ja/tai päihdepuolen asiakkaat sekä poliisin vanhat tutut, joita meillä myös tietysti pyörii potilaina.
Typerät lehtimyyjät ,ikkuna kauppiaat, katon tuputtajat,ilmastoinnin ,ja aurinko paneelien myyjät eivät soittele joka tapahtuu muuten joka kevät.Miehenikin laittoi itselleen salaisen
numeron kun kyllästyi noihin vihdosta viimein.
Hullujen sukulaisten takia.
En ole heidän kanssaan missään tekemisissä.
Lisäksi en kaipaa muutenkaan ylimääräisiä soittoja. En ole puhelimessa "istuja".
Olen etuuskäsittelijä, en halua työpuheluita omaan puheĺimeeni. Oli pakko vaihtaa salaiseen numeroo.
Pakolaisaiheita työkseen käsittelevä ja harvinaisen nimen omistava toimittaja, joka on joutunut jo useaan otteeseen persujen maalituksen kohteeksi. Arvaapa, halusinko pitää numeroni julkisena?
Entisen stalkkaajan ja edellisen poikaystävän takia lähinnä. Ositetietojani, mitään tietojani ei voi myöskään hakea mistään muiden kuin viranomaisten toimesta.
Helpottaa ja rauhottaa elämää.