Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisillä on salainen numero? Syy? Jos ei esim. toimi poliisina

Vierailija
19.11.2010 |

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen stalkkaajan ja edellisen poikaystävän takia lähinnä. Ositetietojani, mitään tietojani ei voi myöskään hakea mistään muiden kuin viranomaisten toimesta.

Helpottaa ja rauhottaa elämää.

Vierailija
122/129 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne, kenen tarvitsee numeroni tietää, tietävät sen.

Tietojenluovutuskielto yms muut estot päällä, ihan vaan siks koska ne tiedot ei kuulu uteliaille kyylille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitajana teho-osastolla, olen ollut töissä myös päivystyksessä. En halua, että kukaan potilaista/omaisista soittaa minulle tai saa selville, missä asun. 

Somessa olen saanut potilaiden omaisilta pari treffipyyntöä. Molemmat vaikuttivat ihan täyspäisiltä ihmisiltä tavatessa, mutta eivät erottaneet sitä, että ystävällinen ja kiva työminä ei halua pitää heihin yhteyttä siviilissä.

Oma lukunsa on sitten mt- ja/tai päihdepuolen asiakkaat sekä poliisin vanhat tutut, joita meillä myös tietysti pyörii potilaina. 

Vierailija
124/129 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät lehtimyyjät ,ikkuna kauppiaat, katon tuputtajat,ilmastoinnin ,ja aurinko paneelien myyjät eivät soittele joka tapahtuu muuten joka kevät.Miehenikin laittoi itselleen salaisen

numeron kun kyllästyi noihin vihdosta viimein.

Vierailija
125/129 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen sukulaisten takia.

En ole heidän kanssaan missään tekemisissä.

Lisäksi en kaipaa muutenkaan ylimääräisiä soittoja. En ole puhelimessa "istuja".

Vierailija
126/129 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi salainen?

Vierailija
127/129 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaongelmainen

Vierailija
128/129 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etuuskäsittelijä, en halua työpuheluita omaan puheĺimeeni. Oli pakko vaihtaa salaiseen numeroo.

Vierailija
129/129 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolaisaiheita työkseen käsittelevä ja harvinaisen nimen omistava toimittaja, joka on joutunut jo useaan otteeseen persujen maalituksen kohteeksi. Arvaapa, halusinko pitää numeroni julkisena?