Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisillä on salainen numero? Syy? Jos ei esim. toimi poliisina

Vierailija
19.11.2010 |

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten numeron omistaja vain haluaa välttyä mahdollisilta häiritsijöiltä ja muilta turhilta rimputtelijoilta. Minusta se on ihan hyvä keino hieman turvata omaa rauhaa.

Mä harkitsin tuota ihan vain yhden epävakaan tuttavan vuoksi, kun ei koskaan tiennyt mistä seuraavaksi tuulee ja mihin hän voi esim. numeroani käyttää.

Vierailija
22/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että asiakkaat yrittää soittaa omaan numeroon tai uhkailee selvittävänsä osoitteen ja uhkaa väkivallalla. Pakko olla salaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja töissä yhdessä Suomen pahamaineisimmista lähiöistä. Minulla on harvinainen etunimi, joka komeilee rinnuksissa, ja siihen kun lisää harvinaisen sukunimen, joka on varmasti ongittavissa jostain, ei kaimoja ole. Tappouhkauksia tulee töissä nisteiltä tasaseen tahtiin n. yksi per vuosi enkä halua, että ne saa tietoonsa mun puhelinnumeroa tai osoitetta. Ihan oman ja lapsen turvallisuuden takia.

Vierailija
24/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-kundiystävä, joka piinasi ja riivasi pitkään päivittäin soitoin ja viestein. Kun vaihdoin numeron salaiseksi, muutin ja laitoin osoitteenkin salaiseksi, niin siihen loppui se häiriköinti.

Vierailija
25/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotakin kertoo se, että poliisit ovat AP:n ainoat tutut jotka soittelevat salaisista numeroista. Useimmat ihmiset ovat tuskin koskaan saaneet soittoa poliisilta salaisesta numerosta."

Minulle soitti kerran poliisi salaisesta numerosta, kun autoni oli väärin pysäköity äitini kämpän eteen. Kertooko tämä nyt sinulle, että olen tosi hämä kriminaali?

Vierailija
26/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa. Mullakin on salainen numero, ja lehtimyyjät soittelee silti..

Vierailija
27/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitajana yksikössä, jossa asiakkaina päihdeongelmaisia ja mielenterveysongelmaisia. Riittänee syyksi. :)

Vierailija
28/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaan kiinnosta jutella tuntemattomien kanssa. Tuohon lukeutuu mm. puhelinmyyjät.

Jos mun numeron tarvitsee, sen saa multa. Jos ei mua tunne, ei tarvitse numeroakaan. 

Vierailija
29/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole sen kummempaa syytä numeron salaisuudelle. En vaan ymmärrä, miksi numeron ja osoitteen pitäisi jostain löytyä niin että se vain hyödyttäisi ko. puhelinluettelofirmaa ja ties ketkä onkisivat sen esille? Ne jotka numeroni tarvitsevat, saavat sen kyllä. Nimi vilahtaa aina kuitenkin jossain, en halua että se yhdistyy numeroon ja osoitteeseen.

Vierailija
30/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:ta vaivaa jos jollain on salainen numero? Jos ap:lla ei jonkun numeroa (salaista sellaista) ole, niin ehkä siihen on ihan syy. Mitä jos kurkkaisit peiliin, näkyskö se siellä?

Vierailija
31/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ettei kukaan muu pysty soittamaan tms ellen itse ole numeroani antanut. Mutta syy miksi tuntemattomaksi laitoin samalla kun numeroni vaihdoin on exä jonka en halunnut soittelevan.

Vierailija
32/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei muuten koskaan ole niitä eksiä jotka puhelinhäiriköi, on vaan niiden uhreja. Kaikki siis kuvittelee että eksä haluaa vainota puhelimitse ja on ihan ylen kiinnostunut edelleen, mutta missä/ketä ne sellaset eksät sitten on? Kuka tunnustaa? Samoin ystävyyssuhteiden kanssa, kaikki on täällä niitä empaattisia ihmisiä joita energiasyöpöt yrittää riistää. Kukaan ei myönnä olevansa se energiasyöppö. On vain väärinkohdeltuja, ei ole väärinkohtelijoita.

Vierailija
33/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen perhetyöntekijä ja väkivaltaisten,päihderiippuvaisten asiakkaiden vuoksi tietoni ovat salaisia,auton rekisterinumeroa myöten.

Vierailija
34/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän pidin henkilökohtaisen puhelimen salaisena. Kun lopetin yrityksen, yrityspuhelin jäi pois käytöstä ja henkilökohtainen salaiseksi, ei ole ollut tarvetta muuttaa sitä julkiseksi. Kyllä minun numeroni on kaikilla, ketkä sitä tarvitsevat

Vierailija
35/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2010 klo 22:09"]

EN halua että kotiin soitellaan, vaikka pidän työstäni todella paljon.

[/quote]

Sama ammatti, sama juttu. Ihan oikeasti yksi äiti on soittanut mulle henkilökohtaiseen numeroon ja kysynyt, mitä tekee kun supistaa... OLi numerotiedustelusta ottanut numeron. Neuvoin, kielsin enää soittamasta kotiini ja vaihdoin numeroni ja muutin sen salaiseksi. Samoin puolison numeron. Asiakas kehtasi vielä ihmetellä, miksen ota puheluitani vastaan vapaa- ajallani.

Vierailija
36/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kampaaja, ja numeroni vaihtui salaiseksi, kun asiakas soitti henkilökohtaiseen puhelimeeni lomallani, voinko tulla tekemään hänelle kampauksen kun toinen kampaaja estyi. Suuttui vielä kun kerroin että olin lomalla, enkä tule kampausta tekemään.

Vierailija
37/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kampaaja, ja numeroni vaihtui salaiseksi, kun asiakas soitti henkilökohtaiseen puhelimeeni lomallani, voinko tulla tekemään hänelle kampauksen kun toinen kampaaja estyi. Suuttui vielä kun kerroin että olin lomalla, enkä tule kampausta tekemään.

Vierailija
38/129 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On opo ja sais niitä kotipuheluita ympäri vuorokauden, jos ei olisi salainen puhelin.

Vierailija
40/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa