Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisillä on salainen numero? Syy? Jos ei esim. toimi poliisina

Vierailija
19.11.2010 |

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin on salainen numero, samoin osoitetiedot. Ei tällä alalla voi numeroaan jakaa.

Vierailija
62/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen psykiatrisella osastolla töissä-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan niille ketkä sitä tarvii muut saa pysyä loitolla varsinkin kaupustelijat. Tajua miten jotkut jaksaa vastailla kaikenmaailman urpoille päivät pitkät. Salaisen numeronhan saa kuitenkin näkymään puhelimen asetuksista kun itse soittaa ettei se näy tuntemattomana.

Vierailija
64/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisen numeronhan saa kuitenkin näkymään puhelimen asetuksista kun itse soittaa ettei se näy tuntemattomana.

Salainen numero on numero, jota ei löydy numerotiedustelusta tai puhelinluettelosta.

A-tilaajanäytön esto on se, kun estetään numeron näkyminen puhelun vastaanottajalle.

Vierailija
65/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jopa vaihdoin numeron kun vanhat tutut 10 vuoden takaa saattoivat kännipäissään saada lähipubissa päähänsä keskellä yötä että mitä mulle kuuluu. Eivät tajunneet että mä en enää ole bilehile vaan siihen aikaan perhepedissä täydessä unessa. En edes vastannut puheluihin mutta kyllä sitä keskellä yötä soivaa puhelinta pelästy niin ettei enää saanut unta. Lisäksi mies oli tosi vihainen kun hänkin tietty heräsi siihen. Ei näitä tapahtunut kuin ehkä 3-4 krt vuodessa mutta ärsytti se silti.

Otin uuden numeron jonka laitoin salaiseksi ja vielä suoramarkkinointikiellonkin eikä yhtään puhelinmyyjää ole soittanut. Ei edes gallupin tekijät tai hyväntekeväisyysihmiset.

Vierailija
66/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuomitsee sellaisia vankilaan, siksi meillä on molemmilla salainen nro. Sellaisia ammattejahan on aivan valtavasti, joissa ei halua yksityisnumeroaan kaiken kansan tietoon.

Vierailija
67/129 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä väkivaltaiset ja vainoamistaipumuksia kehittäneet sukulaiset. Ja tietty säästyy lehtimyyjiltä kans.

Vierailija
68/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla kenen tahansa tavoitettavana?

Vierailija
69/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli hölmöiltyä, en halua enää ikinä yhteydenottoja tietyiltä ihmisiltä...

Vierailija
70/129 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjinnän vastaista työtä, antanut työstäni haastatteluja yms.

ja saanut sen verran paljon uhkauksia

Vierailija
71/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n aloituksen ja oletuksen siitä, että salainen numero voi olla vain poliisilla niin, että hän kuuluu ns. poliisin vanhojen tuttujen luokkaan, joiden perheessä ko. poliisi vierailee useinkin jäsentelemässä asioita.

Vierailija
72/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että salainen numero on siksi poliisilla, koska muuten satelisi uhkauksia "asiakkailta". Samasta syystä kuin itsellänikin on, koska olen psykiatristen potilaiden kanssa tekemisissä työni puolesta. Samoin ei myöskään autoni rekisterinumerosta irtoa mitään asuinpaikkkatietoja.

Vierailija
73/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin kertoo se, että poliisit ovat AP:n ainoat tutut jotka soittelevat salaisista numeroista. Useimmat ihmiset ovat tuskin koskaan saaneet soittoa poliisilta salaisesta numerosta.

Vierailija
74/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä ammatteja paljon joissa on numero laitettava salaiseksi jos ei halua työpuheluita vapaalla.

Vierailija
75/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojelun parissa työskentelen.

Vierailija
76/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan numeron hälle, kenen tahdon minulle soittavan.

Vierailija
77/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin kertoo se, että poliisit ovat AP:n ainoat tutut jotka soittelevat salaisista numeroista. Useimmat ihmiset ovat tuskin koskaan saaneet soittoa poliisilta salaisesta numerosta.

poliisipartio soitti perään, kun autoani oli kolhittu parkkipaikalla mutta en ollut sitä huomannut.

Ja toinen partio soitti perään, kun olin jättänyt silminnäkijänä yhteystiedot liikenneonnettomuuden toiselle osapuolelle.

Eli ei se taida kertoa vielä mitään, jos onkin poliisi joskus soittanut salaisesta numerosta.

Vierailija
78/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksät soitteli perään pitkin öitä. Työskentelin myös melko näkyvässä työssä, ja kaikenlaisia stalkkereita alkoi soittelemaan ja viestittelemään. Helpoin ratkaisu oli numeron vaihto salaiseksi.

Vierailija
79/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeampi olisi "Miksi joku ihminen julkistaa puhelinnumeronsa kaikkien saatavaksi?"

Vierailija
80/129 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että salainen numero on siksi poliisilla, koska muuten satelisi uhkauksia "asiakkailta". Samasta syystä kuin itsellänikin on, koska olen psykiatristen potilaiden kanssa tekemisissä työni puolesta. Samoin ei myöskään autoni rekisterinumerosta irtoa mitään asuinpaikkkatietoja.

olen ap ja ymmärsit ihan oikein =)