Lue keskustelun säännöt.
Epätoivoinen ex
14.11.2010 |
Viime yönä miehen eksä soitti itkuisena ja pyysi mun miestä luokseen, koska tarvitsisi apua. Mies ei tietenkään lähtenyt eikä tää nainen halunnut kertoa mikä on vialla, kun ensin kysyi että oonko mä paikalla (no tottakai olin, missä muualla olisin kuin omassa sängyssäni!) ja mies sanoi, että olen. Ihmetyttää, että mikä saa naisen soittamaan eksälleen aamuyöstä vaikka miehellä on jo uusi perhe?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
säälittävä paska akka ovat tuollaiset ex akat/panot . Minun miehen ex pano mikä olikaan Virhe soitteli miehelleni viime yönä ja tekstasi hänelle sekä lähetteli facessa viestejä ja haukkui minua draama queeniksi, ja että mies olisi minun tossujen alla vaikka ei ole yms. sitten otin itse yhteyttä häneen ja kerroin että hän on reviirilläni että nyt saa loppua , silloin tämä mikä onkaan alkoi laatelemaan kaiken mailman haukkumis sanoja minulle Bitch ja (eikä osannut edes kirjoittaa sitä sanaa ) :D ,jopa tappouhkauksen teki kohtaani ja että olisin hänen seuraava maali ..
Että sellainen kiva ämmä joka vonkaa miestäni , kirjoitteli miehelleni että on naimisissa ollut jo 10kk , niin miksi hitossa silloin väkisin kirjoitetaan eks panolle jolla on kihlattu säälittäviä vihjaus viestejä , ettei mieheni ole mikään ns " ystävä" kun ei kirjoittele tälle?? Hän kirjoitteli minulle että kaikki on menny v***iksi sen jälkeen kun aloin olemaan mieheni kanssa :O