Miksi jotkut ihmisjoukot luulevat, että
perunamuusi kirjoitetaan kahdella S-kirjaimella? Muussi?
Kommentit (8)
Mitkä helvetin ihmisjoukot sillä en kertaakaan ole missään nähnyt että oikein joukolla ihmetellään asiaa oli se sitten muusi tai muussi niin kumpikin käy ja on hyvin ymmärrettävissä ääliö
Mulle se on muussi, ja kastike on soossi.
Kyllä se on muussi. En ole kuullut kenenkään sanovan muusi. Ehkä jossain Salossa, jossa ihmiset eivät osaa muutenkaan puhua ja kirjoittaa, käytetään sanaa muusi?
Perunasose saa mut yökkäämään. Jos jossain ravintolassa/lounaspaikassa lukee perunasose/pyree, jätän menemättä.
Ootteko kuulleet sellaista kappaletta kuin Ay ay ay ay moosey?
Tuo viimeinen sana äännetään muussi. Kannattaa kuunnella.
En luule, tiedän.
T: Ihmis-Jouko T.