Lapsi sai sittenkin ne KUOMAT, kiitos lahjoittajalle.
Luulin, että lapsi sai lahjoittajalta pelkät 2 numeroa liian isot syksylenkkarit,mutta vika oli lasten isän.
Väärinkäsitys johtui siitä, että paketit toimitettiin joulun alla lasten isän luo, koska itse olin sairaalassa ja isä oli jemmannut kuomat omasta mielestään "liian isoina" kaapin perälle, enkä niiden olemassa olosta tiennyt.
Olen kiitollinen, lapseni sai talvikengät.
Kommentit (30)
Mutta älä kuvittele että kukaan sen sun edellisen Kuomakirjoittelun jälkeen alkaa järjestää kotiinkuljetusta lahjoitushokkareille =D =D
meillä on varaa ostaa hokkarit kaupasta, UUTENA. Ja jos ei raha kelpaa, niin viedään nekin eurot Kärkkäisen Juhan kassaan.
Ei se multa ole pois.
Hienoa että kengät löytyivät!
Muistankin että tästä oli jotain puhetta tällä palstalla jo aikaisemmin.
siltä alunperin kirjoittaneelta ei heru kiitollisuutta. Jos olet se oikea, niin pääasia että pääsit haukkumaan sen alunperin väärät kengät tuoneet. Ovathan ne vielä siellä hangessa?
puhuin kun tivasin häneltä puhelimitse että tuliko jouluavustuksen mukana Kuomat tai mitään kenkiä, sanoi vain että tuli yhdet kengät jotka näyttivät isoilta.
Oli sullonut kenkäpaketin kaapin perälle, enkä sitä löytänyt kun jouluviikolla lahjapaketteja pengoin.
Itse olin joulun sairaalassa. Syksykengät eivät ole hangessa, niitä etsin tänään ja sattumalta KUOMAT löysin. Lapsen ainoat pakkaskengät hajosivat eilen ja olisin laittanut syksykengät hänelle jalkaan, koska rahaa uusiin kenkiin ei ole ennen 26.1, mutta nyt ei uusia kenkiä tarvinnut.
Lähetin kiitosviestin jo meille lahjoitusta suositelleelle henkilölle.
Ja ps, Kuomat ovat oikean väriset.
Kirjoitatko kaikki muutkin tavaramerkit? Esim. jos ostat VALION maitoa, tai ARLAN jugurttia?
Tää ei varmastikaan kuulu tänne, mut kun nämä kuomat tuli lahjoituksena ni kysäsen täältä.
Mihin kannattaa lahjoittaa lasten vanhat (hyväkuntoiset ja käyttökelpoiset) vaatteet?
Haluaisin ne lahjoittaa jollekin ketä niitä todellakin tarvitsee.
Viimeksi laitoin sossuun ja he sieltä antoivat eteenpäin. (en todellakaan tiedä minne ja kelle)
Syksykengät eivät ole hangessa, niitä etsin tänään ja sattumalta KUOMAT löysin. .
ja lupasit vielä kusta päälle.
tahansa. Ja ne syyskengät on hyvät ensi syksynä, ellei poika kasva maata myöten yli 5 cm.
saa kaupasta uudet luistimet, ei mitään ruosteisia kirppishankintoja. Ehkä ehdin luistimet hankkia ennenkuin jäät sulavat.
Ostan toki kirppariluistimet jos aivan priimat löydän.
Voi tarjota jos on ylimääräisiä hokkareita 33,5 kokoa Oulusta.
tahansa. Ja ne syyskengät on hyvät ensi syksynä, ellei poika kasva maata myöten yli 5 cm.
raivokkaita avauksia tänne kirjoittelit?
eilen, en ollut hullujen huoneella tällä kertaa. ja minkä minä sille mahdan jos isukille on lusikalla annettu, eikä se erota mitkä kengät on käyttöön ja mitkä säilöön, siksi lapsilisät maksetaan edelleen mulle ja minä teen lasten vaatehankinnat.
mutten voinut kaappeja kunnolla penkoa, kun sinne oli piilotettu myös kaikki lahjat ja lapset olivat koko ajan samassa tilassa.
eilen, en ollut hullujen huoneella tällä kertaa. ja minkä minä sille mahdan jos isukille on lusikalla annettu, eikä se erota mitkä kengät on käyttöön ja mitkä säilöön, siksi lapsilisät maksetaan edelleen mulle ja minä teen lasten vaatehankinnat.
Sairaalastako kirjotit sen haukkumakirjeen tänne? Oli läppäri mukana ja nettiyhteys?
ja mun läppärissä on WLAN. On mulla mokkulakin, muttei sitä OYSissa tartte.
potilaskäyttöön. Että sinne vaan hoitoon kaikki joukolla.
saa kaupasta uudet luistimet, ei mitään ruosteisia kirppishankintoja. Ehkä ehdin luistimet hankkia ennenkuin jäät sulavat.
Ostan toki kirppariluistimet jos aivan priimat löydän.
Voi tarjota jos on ylimääräisiä hokkareita 33,5 kokoa Oulusta.
Minkälaisia kirppareita siellä Oulussa oikein on - täällä päin maailmaa, etelä-suomessa, jopa pelastusarmeijan kirpparilla on hyväkuntoisia luistimia, ei mitään ruosteisia tai kieroon poljettuja, eikä erityisen korostuneen kuluneita. Ihan tavallisia luistimia, joita ilkeää lapselle jalkaan laittaa!?!
Myös huutonetin kautta voi tehdä löytöjä, eli vaikka postikulut lasketaan päälle, hyväkuntoiset, ruosteettomat luistimet tulee huomattavasti edullisemmin...
Mutta ap on joko provo tai sitten näitä tyypillisiä avustuksilla eläjiä jotka haluaa lapsilleen ja itselleen vaan priimaa, uutta ja merkkikamaa eikä "mikään käytetty rähjä" kelpaa, koska käytetty on näille sossupummeille kauhistus.
Tavalliset työssäkäyvät pienituloiset kierrättää, esikoisen kamat kuopukselle ja kirpparit hyödynnetään.
Meidän 3 vuotiaalla on isoveljen vanhat MUSTAT harjoitteluluistimet, jotka nekin on aikoinaan ostettu KIRPPARILTA jotain 2 eurolla. Ja hyvin ovat nämä luistelut hoitaneet mitä ton ikäiset nyt luistimilla seisoo.
AP=PM