Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
721/905 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha luin tätä ketjua eilen monta tuntia vedet silmissä :D huikea!

Mun "pahin" treffikokemus tapahtu viime vuoden lopulla. Oltiin tinderissä matchattu ja juteltu varmaan useampi viikko. Tää jätkä näytti kuvissa hyvännäköiseltä ja oli hauska ja juttua riitti joka päivä aamusta iltaan. No sitte sovittiin että nähdään ja meen hänen luo,tehdään ruokaa ja ostetaan jotain hyvää viiniä. Mä kävin kaupassa ostamassa ainekset ja menin tän miehen luo.

Pimpotin ovikelloa ja oven avas ihan hiiren näköinen mies,joka ei näyttänyt yhtään samalta mitä kuvissa. Hän puhu vielä todella junttimaisesti mikä kävi mun hermoille heti. No alettiin tekemään ruokaa siinä ja jotain samalla höpötettiin,mutta ei todellakaan juttu luistanut samalla tavalla kuin viesteissä. Alettiin syömään ja olin sen jälkeen jo ihan valmis lähtemään kotiin,mutta ajattelin että jos vielä hetken sinnittelisin.

Istuttiin sitten 2,5 h tän jätkän pöydän äärellä samalla kun hän selitti koko ajan jalkapallosta,seuramaksuista ja mistä lienee. Kun jalkapallo riitti hetkeksi nii siirtyi tämä puhumaan töistään eli siis koneista joita hän käyttää töissä ja siitä miten ne toimivat. Ja puhelin koko ajan kädessä,laittoi viestiä kun koko ajan piippasi puhelin ja näytti välillä heidän futisjoukkueen nettisivuja ja omaa profiiliaan :D kertaakaan sen parituntisen aikana ei kysynyt mitään multa. Tuli tutuksi miehen asunnon seinät kun niitä tuli moneen kertaan kateltua....

Onneksi pääsin lähtemään sen 2,5h jälkeen kun oli "niin paljon hommia ennen huomista". Jätkä ei tarjoutunut edes maksamaan puolia ruoka-aineksista tai viinistä,eikä luojan kiitos ehtinyt edes halaamaan kun äkkiä vedin kengät jalkaan ja lähdin menemään. Viestiä tuli hetkeä myöhemmin että "oli kiva nähdä,millon sulla olisi aikaa seuraavan kerran?" ja oli pakko vastata että ehkä meidän kemiat ei nyt ihan kohdanneet.. 

Näin miehenä en kyllä ihan ymmärrä miksi tämä tapaaminen on päätynyt tänne kauhutreffit-sivustolle. Mies ei ollut maailman komein ulkonäöltään,  puhetapa ei miellyttänyt sinua ja puhui paljon jalkapallosta? Onpa hirveää.

Sanoisin että hyvä että uskalsit sanoa nopeasti ettei tavata enää, ettei miehenkään tarvinnut haaskata aikaansa sinuun. Olisi mies varmaan huomannut aika pian ettet sinä ole puolestaan hänelle se oikea.

En minäkään tajua miten nuo ovat kauhutreffit. Treffailuun kuuluu se että kaikkien kanssa ei välttämättä synkkaa tai ole kauheasti puhuttavaa ja joidenkin kanssa sujuu kivemmin, sellaista se vaan on. 

Kauhutreffit on sitä jos treffikumppani on oikeasti törkeä tai asiaton.

t.nainen

Siinä kaksi ilmeisen lukihäiriöistä viisastelijaa. Missään kohtaa kirjoittaja ei kutsunut kokemustaan kauhutreffeiksi ja laittoi pahimmankin lainausmerkkeihin niin ei pitäisi jäädä epäselväksi, että kirjoittaja ei itsekään pitänyt kokemustaan minään kauhukokemuksena vaan huonoimpana joka kohdalleen oli sattunut.

Vierailija
722/905 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, arvaan että olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/905 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti yrjösi pöydälle kesken treffien krapulassa.

Vierailija
724/905 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan ranskalaisissa ketsuppia

Vierailija
725/905 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vee komea rokkjätkä olikin noin 50v, mustahiuksiselta Juice Leskiseltä näyttävä ukko joka tuli tupakka suusa halaamaan ja hoki että "voi saa tana kun sä olet kaunis!" Tyyppi tunnisti minut kun olin kertonut olevani punamekkoinen ja mustahiuksinen, en voinut väittää  että "sori erehdyit nyt naisesta" ja   koetin nolona kestää täpötäydessa ravintolaivassa deittini huomionosoitukset. Otin viiniä, mies  olutta ja sytytti tupakan toisensa perään sekä hiveli reittäni.  Sanoin meneväni muka vessaan, mutta häivyinkin ja laitoin viestin jossa kerroin suoraan olevani pettynyt valehtelusta.  Takaisin tuli känninen, kirjoitusvirheinen haukkumaviesti .

Vierailija
726/905 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin treffattu pari kertaa aiemmin, nyt mies kutsui kylään. Menin paikalle, istuin sohvalle, mies tarjosi juotavaa ja laittoi sitten videon painonnostokilpailusta pyörimään (oli siis itse myös osallistujana siinä). Vaihtoi videota useampaan otteeseen, kelaili ees taas ja kommentoi ihan innoissaan omia suorituksiaan. Välillä kaiveli uutta VHS:ää laatikosta. Itse lähinnä ynähtelin harvakseltaan tyyliin "oho", "vau" ja "aijaa".

Parin tunnin päästä oli niin kiihottunut itsensä katselusta että olisi halunnut harrastaa seksiä. Ajatteli ilmeisesti videoiden toimivan jonkinlaisena esileikkinä. Kieltäydyin kunniasta, lähdin kotiin ja mies suuttui. Sain muutaman törkyviestin perään kunnes yhteinen kaverimme laittoi miehen kuriin.

Vierailija
727/905 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei varsinaisia kauhutreffikokemuksia ole, mutta surkuhupaisia kyllä nettideittisovelluksen käyttöönoton myötä.

Olen yli 50-v. ja etsin ikäistäni, pitkäaikaista seuralaista enkä mitään yhden illan juttuja.

Useammallekin miehelle tuntuu olevan mahdotonta ymmärtää, etten heti ekoilla treffeillä

singahda jonkun luokse himaan "kahville" enkä edes vielä tunnin livejutustelunkaan jälkeen. Parhaimmillaan vielä profiilissaan kuvattoman, vaikka ne kuvatkin ovat toisinaan olleet sellaisia, ettei niiden perusteella kyllä miestä tunnistaisi.

Yksi kutsui lounaalle. Sovittiin lounaspaikka ja -aika. Matkalla sinne sain viestin, että herra onkin toisessa paikassa viiden kilsan päässä sovitusta - josko sinne menisin. Meninhän minä, olinhan omalla autollani liikenteessä. Kun pääsin paikalle, mies oli jo loppettelemassa pizzaansa. Ei noussut tuolistaan tervehtiäseen tms. vaan jatkoi syömistään. Katselin mutaman minuutin hölmistyneenä ja ilmoitin meneväni hakememaan itselleni jotain. Otin vain kahvin ja pasteijan, kun arvelin treffien jäävän lyhyiksi. Ehdin syödä siitä pasteijasta pari haukkausta, kun pizza oli syöty ja tämä tupakoimaton henkilö ilmoitti lähtevänsä röökille. Otin kahvin ja pasteijalautasen mukaan ja seurasin perässä ulkoterassille. Mies jutteli omistuksistaan ja kesinnöistään sen vartin verran ja sitten hänellä olikin jo kiire hoitamaan yrityksensä asioita.

Toinen kutsui mut kahville kotinsa viereen Selloon. No, mullahan on se auto eli sovin treffit sinne eli 30 kilsan päähän omasta kodistani. Kerroin, etten tiedä Sellon "sisältöä", joten voisiko hän ehdottaa myös sen tapaamispaikan siellä (osaan lukea karttaa). Hän kertoi paikan. Löysin sen vaivattomasti. Huomasin, ettei siinä mitään kahvia tai muutakaan ole myynnissä, joten ajattelin hänen sopineen sen tapaamispaikaksi ja jäin odottelemaan. Tovin siinä seisoskeltuani aloin katsella ympärillä oleviin pöytiin ja siellähän hän istuikin jo - yhden kahvimukin kanssa. Menin pöydän luokse ja esittelin itseni. Hän totesi ottaneensa itselleen kahvin matkalla, kun tiesi, ettei siinä kohdassa mitään kahvia myydä ;-D Olin aika tyrmistynyt, mutta päätin jäädä kuulostelemaan, mikä tuo on miehiään. Ihan asiallisesti jutteli, mutta mua alkoi v-tuttaa sen kahvin siemailu, joten nousin, otin kassin & rotsin ja ilmoitin hakevani itsellenikin kahvin, kun tuossa muutaman kymmenen metrin päässä näyttää kahvila olevan. Kyllä tuo perässä seurasi, mutten kyllä tämän - sen paremmin kuin tuon ensimmäisenkään "esimerkin" kanssa toisille treffeille lähtenyt. Toinen noista ihmetteli siihen syytä - en vaivaitunut selittämään. Lapsia ja kotieläimiä jaksan kasvattaa, mutten tämän ikäiselle ala peruskäytöstapoja opettaa...

Vierailija
728/905 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upper

Vierailija
729/905 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vuodelta 2005...

Vierailija
730/905 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaahan tästä on jo kohta 30 vuotta, mutta hyvin jäi mieleen eräs tyttö, jonka kanssa hengasin jonkin aikaa yo-kirjoitusten alla. Kerran hän tunnusti että hänellä on poikaystävä, vanhempi mies, joka elätti itsensä huumekaupalla ja muilla rikoksilla. Kerran tyttö oli huolissaan kun pari miehen kaveria oli kadoksissa ja löytyivät myöhemmin ammuttuna auton takakontista Punavuoresta. Nämä seikat hieman haittasivat suhteen kehittymistä sen pidemmälle.

Vierailija
731/905 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin nettipalstalta seksiseuraa, ja yllättäen mulle vastasi ihan tunnettu julkkis, eikä tosiaan mikään turha bb-tyrkky. Olin ihan imarreltu, tavattiin hänen luonaan, kahvilteltiin, juteltiin ja harrastattiin ihan ok seksiä. Tämän jälkeen tyyppi alkoi kuitenkin oudoksi, puhui kosmisesta yhteydestä hiljaisella matalalla äänellä, tuijotteli pelottavasti, sanoi ettei päästä mua koskaan pois ja kaikenlaista muutakin kummaa. Liekö ollut sitten aineissa, mutta aikaisemmin oli ollut ihan normaalin oloinen.

Ei kuitenkaan estellyt lähtöäni, tosin melkein vuoden soitteli perään ja toisteli aina puhelimessa kuinka olen elämänsä valittu, saattoi ulista ja kiljua jne. Onneksi lopetti kuitenkin.

Juhan af Grann?

Vierailija
732/905 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä jännitti?

Vierailija
733/905 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli  huonot hampaat ja osa puuttui. Ei yksi puuttuva hammas olisi haitannut, mutta kun molemmat yläetuhampaat olivat poissa ja loput teräviä, keltaisia nysiä. Mies haisi hielle ja höpötti miten  hakee tupakkaa laivalta kun se on maissa niin kallista. Lopulta hivuttautui viereeni ja kuiskasi   " mee vessaan, mä tuun perästä! .  En tosiaan mennyt, mistä alkoi murjottaa kuin pikkupoika joka ei saa ilmapalloa.

Olen ollut treffeillä miehen kanssa joka pas""o kesken kaiken housuun koska hänellä oli  ibs, suhteemme jäi etenemättä muista syistä. Samoin olen treffannut 163cm miestä kun itse olen 170 cm. En ole nirso ja kestän aika paljon, mutta huono hygieniä ja vessapanojen ehdottelu ovat jo liikaa.

Vierailija
734/905 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä te naiset olette löytäneet ihan priimoja miehiä.

Tai oikeasti taitaa kyse olla siitä, että ovat samaa tasoa itsenne kanssa.

Vierailija
735/905 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä te naiset olette löytäneet ihan priimoja miehiä.

Tai oikeasti taitaa kyse olla siitä, että ovat samaa tasoa itsenne kanssa.

tasotasotaso hihihii tasotaso..pidä sinä tasohullu lärvisi kiinni ja r-unkkaa niille instah*roille : p 

Vierailija
736/905 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauska ketju :D

Mut kerran yks mies kutsui treffeille kotiinsa. Tarjosi mulle lounaan: sydänmakaroneja, "eikö olekin romanttista?" Niiden kanssa ei ollut edes ketsuppia, pelkkiä makaroneja vain. Sen jälkeen hän tarjosi mikrossa lämmitettyä näkkileipää jonka päällä oli juustoa ja oreganoa, "ihan niinku pizzaa, mutta halvempaa!" Jälkiruuaksi oli hänen omaa herkkuaan, pehmismäiseksi sulanutta vaniljajäätelöä missä oli suolaa ja mustapippurirouhetta. Emme tavanneet enää sen jälkeen :D

Vierailija
737/905 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jälkiruuaksi oli hänen omaa herkkuaan, pehmismäiseksi sulanutta vaniljajäätelöä missä oli suolaa ja mustapippurirouhetta. Emme tavanneet enää sen jälkeen :D[/quote]

Siis mitä helkkaria,vanilijajäätelöä jonka päällä suolaa&mustapippurirouhetta?! Hyvä että dumppasit,äijällä ei kaikki ihan kohdillaan nupissa,syö ravinnoksi kelpaamatonta moskaa ^-^ 

Vierailija
738/905 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jälkiruuaksi oli hänen omaa herkkuaan, pehmismäiseksi sulanutta vaniljajäätelöä missä oli suolaa ja mustapippurirouhetta. Emme tavanneet enää sen jälkeen :D

Siis mitä helkkaria,vanilijajäätelöä jonka päällä suolaa&mustapippurirouhetta?! Hyvä että dumppasit,äijällä ei kaikki ihan kohdillaan nupissa,syö ravinnoksi kelpaamatonta moskaa ^-^ 

Kyllä, olen iloinen että dumppasin kyseisen tyypin :D

Vierailija
739/905 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä todella kivan, valveutuneen, komean ja älykkään miehen kanssa. Molemmat seuramme aktiivisesti maailman tapahtumia, politiikkaa. Itse olen maisteri, hän tohtori.

Mies oli absolutisti. Tämän en uskonut itseäni haittaavan. Keskustelumme ennen varsinaista kohtaamista olivat olleet erittäin mielenkiintoisia, puhuimme filosofiasta, kulttuurista ym yläluokkaista kuraa.

Päästiin itse treffeille. Huom. Itselläni on melko vaihderikas viina- ym huurujen sävyttämä menneisyys, mies taas ei ollut koskaan käyttänyt edes alkoholia.

Joka ainoa kerta, kun treffeillä avasin suuni, sieltä tuli toinen toistaan hirveämpi tarinoita reissuiltani, siis ne kaikkein karseimmat stoorit missä heilutaan kiljukänneissä (and what not) perse paljaana ojassa, mootoripyöräkerhoissa, putkassa ja hermostunutta naurua päälle.. En yllättynyt kun hän ei halunnut tavata toistamiseen.

Vierailija
740/905 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olen näemmä kirjoittanut tähän ketjuun viestin vuonna 2013! Sittemmin on sattunut kohdalle yhdet vielä pahemmat treffit.

Tuli match Tinderissä ja mies alkoi heti aktiivisesti jutella. Minulla oli profiilitekstissä mainittu mahdollisimman monia asioita, joista olen kiinnostunut, joiden parissa työskentelen jne., ja monet niistä ovat sellaisia joista ihmiset eivät yleensä ole kuulleetkaan. Siksi yllätyin iloisesti, kun tämä mies tuntui olevan perehtynyt melkein jokaiseen niistä. Vähän aikaa juteltuamme tuli tunne, että meillä on hämmentävän paljon yhteistä, ja tässä on nyt tuleva loppuelämän kumppanini!

Minulla on periaate että en lähde treffeille heti, vaan juttelen ensin ainakin pari päivää ja tutustun ihmiseen hieman paremmin. Tällä saa karsittua ainakin pahimmat irtoseksin metsästäjät. En siis suostunut kun mies yritti ehdottaa että lähtisimme saman tien lasillisille. 

Seuraavana päivänä minulle alkoi valjeta, että vaikka mies väitti olevansa tosi kiinnostunut samoista asioita kuin minäkin, näistä ei kuitenkaan koskaan syntynyt lyhyttä mainintaa pidempää viestienvaihtoa. Aina kun aloin jutella enemmän jostain aiheesta, mies vaihtoi puheenaihetta. Toki voi olla kysymys siitäkin, että ei vain halua jutella monimutkaisista aiheista chat-viestein, mutta silti minusta alkoi tuntua ettei kaikki ollut ihan kohdallaan. Lopulta päädyin kyllä miehen kanssa treffeille, mutta ainoastaan siitä syystä että halusin varmistua livenä, olinko saanut oikean käsityksen tilanteesta. Olin jo aika varma että mies ei ole ollenkaan sitä mitä väittää olevansa.

Treffeillä mies jatkoi samaa tekniikkaa, eli mainitsi jotain pintapuolista aiheesta jonka tiesi kiinnostavan minua, mutta vaihtoi heti puheenaihetta kun aloin keskustella siitä enemmän. Hän myös puhui aika outoja juttuja, kuten kertoili naisesta joka on hänen elämänsä ainoa todellinen rakkaus (nainen asui toisessa maassa). Jäi epäselväksi, oliko heillä suhde vai ei. Itseäni monisuhdetouhut eivät kiinnosta ollenkaan, joten ei tämä ainakaan lisännyt mielenkiintoani miekkosta kohtaan. Minulle jäi tunne, että hän pyrki herättämään minussa mustasukkaisuutta puhumalla tästä naisesta (eipä toiminut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi