Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
701/905 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huonossa kunnossa hampaan pitää olla että se irtoaa syödessä?!?

En ihmettele että luuli narkkariksi.

Hampaat voi irrota monesta syystä. Esim aiempi kolhu, lohkeamia jne. Myös purentavika ja narskuttelu voi johtaa hampaiden lohkeiluun ja sitä kautta irtoamisen. Kokemusta on.

Vierailija
702/905 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/905 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perspektiivistöä elämään vaan nimenomaan siitä, että suurimmalla osalla naisista ei ole TAPAHTUNUT mitään mielenkiintoista elämässään,josta voisi keskustella. Eli miehen mielestä suurin osa naisista on tylsiä ja heillä on tylsä elämä. Onneksi sentään monet miehet tykkää naisista, jopa ihan tavallisistakin naisista.

Minäpä en usko että kovin monellakaan meistä on niin valtavan mielenkiintoista elämäntarinaa kerrottavana. Ja henk. koht itse en jaksaisi kuunnella luentoa "synnyin siellä ja siellä, lapsuuteni vietin siellä ja täällä,  Olen käynyt ihan ulkomailla asti. Ruotsinlautalla käytiin vuonna kivi ja keppi Tukholman satamassa kääntymässä. Laivan nimi oli se ja tämä. Se oli iso laiva. Olen matkustanut myös junalla Perä-Hikiälle. Matkalla näin jäniksen..."

Kyllä puheen aihetta löytyy vaikka mistä. Ongelma yleensä on se, että toinen ei osaa sanoa mitään, ei ole lukenut mitään, ei tiedä mitään. Ei elämän itsessään tarvitse olla perus elämää kummempaa kun ihminen vain on kiinnostunut ympäristöstään ja asioista.

Pahin oli se, joka jokaiseen puheenaiheen yritykseeni vastasi  - niin varmaan. Mitään muuta en hänestä saanut ulos kuin  - niin varmaan. Olkipukkikin olisi ollut kiinnostavampi treffikumppani.

On aika rajoittunut mies joka sanoo toisen elämän olevan tylsää ja tapahtumatonta, kun itsellä ei ole muuta sanottavaa. Minua taas ei kiinnosta pieruvitsit ja ryyppyreissumokat. Ei auton pakoputken reikä eikä rakennustyömaalla kakkosneloset ja kuran kantaminen.

Maailima on täynnä puheenaiheita ja mielenkiinnokohteita!

Vierailija
704/905 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa tarinassa jutun karseus on kun mies ei toimikkaan rahoittajana. Herätkää naiset tälle vuosituhanteelle. Ei miehen kuulu enää rahoittaa kuten 100v sitten, jolloin naisten paikka oli kotona.

Vierailija
705/905 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa tarinassa jutun karseus on kun mies ei toimikkaan rahoittajana. Herätkää naiset tälle vuosituhanteelle. Ei miehen kuulu enää rahoittaa kuten 100v sitten, jolloin naisten paikka oli kotona.

Tuhanteelle XDD

MIKSI näitä ikivanhoja täytyy jatkuvasti nostella???

Vierailija
706/905 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ja juuri 18vuotta täyttänyt ja aloitin ensimmäisessä työpaikassani. Siellä oli tosi kivat työkaverit, joiden kanssa viihdyin hyvin. Joukossa oli yksi minua lähemmäs 20vuotta vanhempi naimisissa oleva ukko, jonka kanssa myös juteltiin paljon ja tehtiin töitä yhdessä, ei mitään asiatonta tai vihjailevaa, sellaista tuttavallista tarinointia töiden ohessa.

Eräs perjantai tämä ukkeli työpäivän lopulla sanoi, että olivat työporukan kanssa menossa illemmalla oluelle, että kiinnostaisiko minua tulla mukaan. Toki. Oltiin joskus aiemminkin käyty porukalla ottamassa muutama olut ja työpaikka oli täynnä kivoja tyyppejä, joten ei niin väliä silläkään ketä oli lähdössä, en kysellyt sen enempää.

Tapaamispaikaksi ukkeli kertoi yhden Helsinkiläisen kuppilan ja sinne minä illasta suuntasin. Paikalla oli vain tämä mies, hyvässä nousussa. Kun kysyin muista, ei ollut kuulemma tulossa, että hän ei kehdannut pyytää minua suoraan treffeille, kun olisin kuitenkin kieltäytynyt(pitää paikkansa). Olin jo ehtinyt tilata oluen joten päätin juoda sen.

Mies toisteli, kuinka ei voi uskoa miten hyvältä näytän ja kuinka hänen päivänsä on pelastettu aina kun hymyilen, ja että oma vaimo on niin vanha(samaa ikäluokkaa ukkelin kanssa) ja hapan ja lihava. Kuinka antaisi mitä vaan jos saisi yhden yön minun kanssani. Haluaisi edes kerran elämässään puristaa nuoren naisen pyllyä, kuinka hän saisi minut märäksi ja kuinka en osannut edes kuvitella mitä kokenut mies voisi mulle tehdä... Join olueni, sanoin että ei kiinnosta ja lähdin kotiin. Tunsin syvää kuvotusta. (vieläkin inhon aalto kulkee ylitse kun muistelen tapahtumaa)

Seuraavana maanantaina ukkeli oli kuin minua ei olisi olemassakaan. Illanviettoihin hän ei tullut, jos minä olin siellä. Minusta oli parempi, että hän vältteli minua. Kerran lähetteli kännissä muutaman mustasukkaisen häiritsevän ja uhkailevan sähköpostin, mutta näytin ne samoin tein pomolle ja hän piti puhuttelun ukolle, jonka jälkeen hän ei ottanut enää mitään kontaktia. Ikinä.

Joillekin työkavereille oli kännissä ruikuttanut, kuinka minä johdin häntä harhaan ihan tarkoituksella. Kaikki kuitenkin tiesivät, että mies on harhainen pervo. Muutamaa piinaavaa kohtaamista lukuunottamatta viihdyin töissä kuitenkin ihan hyvin muutaman vuoden, kunnes lähdin opiskelemaan.

Vierailija
707/905 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari kertaa jutellut tämän naisen kanssa ravintolassa. Toisella kertaa nainen anto minulle puhelinnumeronsa. Seuraavana keskiviikkona sitten soitin naiselle ja ehdotin, että mentäisiin elokuviin. Nainen suostui, ja sovittiin, että tavataan elokuvateatterin aulassa. No, sitten sovittuna aikana olin hyvissä ajoin elokuvateatterin aulassa elokuvaliput kädessä, mutta seuralaista ei vain näkynyt, Kun elokuvan alkuun oli enää reilut viisi minuuttia, menin ulos katsomaan, olisiko nainen ulkona. Kyllä, nainen puhui puhelimeen ja hieman säpsähtäen lopetti puhelunsa, kun astuin häntä kohti. Nainen alkoi selittää hätäisesti, että hänen lapsensa oli soittanut ja kysynyt jotain asiaa. Mentiin sitten elokuvasaliin istumaan, ja nainen laittoi laukkunsa itsensä ja minun väliin. Juuri kun elokuva alkoi, naisen puhelin soi kovaäänisesti. Nainen kaivoi kiireesti puhelimensä kassistaan ja käänsi sen äänettömälle. Lapset ne siellä taas soittelee, nainen selitti. Oikeastaan koko elokuvan ajan naisen puhelimen värinähälytin värisytti naisen kassia. Välillä puhelimeen kuulosti tulevan tekstiviestejä, kun puhelin värähti sekunniksi pariksi kunnes vaikeni taas. Kun elokuva loppui, nainen vilkaisi puhelintaan ja alkoi selittää, että hänen täytyy nyt valitettavasti lähteä suoraan kotiin, koska lapsilla on jokin kiireellinen tarve. Sanoin okei, tavataan joskus myöhemmin ja lähdin kävelemään kaupungille. Vähän myöhemmin menin erääseen suosittuun ravintolaan tarkoituksenani juoda olut odottaessani bussia ja näin tämän naisen istuvan jonkun miehen kanssa ravintolan takaosassa. 

Vierailija
708/905 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
709/905 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
710/905 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin se, joka oli tyytyväinen äidin soitosta. Ehkä oli sopinut kaverinsa kanssa, että soittaa ja sitten tuo mies häipyy. Ihmeekseen nainen ei tajunnut kadota sillä välin. Tai sitten se oli oikeasti pösilö...

Joo, ei kukaan normaali mies oikeasti asu 100m päässä äidistään...

Minun entinen mieheni asuu rivitalossa äitinsä naapurissa max. 50m päässä :D Tämä kyseinen mies on 30 vuotias. Syö äidillään, äiti pesee pyykit ja liekkö siivoaakin hänen asuntonsa.

No ainakin on sitten siistiä ja puhdasta, mikä lienee pääasia. Oma mieheni asui poikamiehenä tosi saastaisessa asunnossa ja oksetti oikein siivota sitä, kun se myytiin pois. Olisipa äitinsä siivonnut sitä.

Parhaatkin puhujat Suomen hyvinvointivaltiossa, kun olette valmiille itsekin tottuneet.

Vierailija
711/905 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli mukava, mutta puhui parituntiset treffit tauotta itsestään. Tämä monologi olisi ollut tarpeeksi puuduttava jo itsessään, mutta aiheet olivat vielä todella erikoisia. Läpi käytiin muun muassa miehen ISÄN keskeneräiset remppaprojektit sekä miehen lempibändin viimeisimmän keikan settilista. Kun tajusin miehen todella alkavan luetella kappaleita yksi kerrallaan koitin sanoa väliin, etten tunne yhtyettä eivätkä kappaleiden nimet kerro minulle mitään, johon hän tokaisi "ei se mitään, mä haluun kertoa silti". Toinen samanlainen muuten mukavan oloinen mies puhui myöskin parituntiset treffit antamatta minulle suunvuoroa, puheenaiheena hänen viimeisin eksänsä. 

Eräs tinderdeitti osoittautui itseni pituiseksi (165cm). En ollut kysynyt miehen pituutta ennakkoon, en kommentoinut asiaa mitenkään tavatessamme enkä myöskään tinderissä jutellessamme ollut sanallakaan edes sivunnut mieltymyksiäni miesten pituuden suhteen. Kuitenkin kun istuimme alas kahville, aloitti mies välittömästi vihaisen avautumisen siitä, miten epäreilua on kun naisten painoa ei saa kommentoida, mutta miehen pituutta saa, ja miten hirveän pinnallisia naiset ovat. Samaan avautumiseen mahtui myös katkerat tilitykset jokaisesta menneestä deitistä, jotka olivat kommentoineet miehen pituutta jotenkin. Ymmärrän kyllä, että lyhyys voi olla arka paikka, ja ikävää, että häntä oli sen takia kohdeltu kurjasti, mutta tämä vihainen ja katkera avautuminen naisten paskamaisuudesta oli vähän tunnelmaa latistava heti alkuun. Tästä ehkä olisi vielä selvitty, jolleivat lopputreffit olisi koostuneet todella henk.koht. kysymyksistä minulle koskien esim. kuukautiskiertoani ja käyttämiäni ehkäisymuotoja. Kun ilmaisin, etten halua keskustella ihan näin henkilökohtaisuuksista, mies halusi käsitellä sitä, miksi olen niin estynyt. Emme tavanneet uudelleen, mutta pari kuukautta treffien jälkeen mies alkoi vielä avautua minulle yhtäkkiä keskellä yötä Facebookissa, miten vihaa naisia, koska kukaan ei halua seurustella hänen kanssaan. 

Vierailija
712/905 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki treffit ovat menneet hyvin ja miehet olleet normaaleja natsasi sitten tai ei, mutta yksi on jäänyt todella negatiivisella tavalla mieleeni.

Mies oli yhden kaverin kaveri, johon olin tutustunut yksissä bileissä. Silloin mies oli todella mukava ja kohtelias ja ns. "jalat maassa" -tyyppi. Pyysi treffeille ja tottakai halusin lähteä. Mentiin yhteen kahvilaan ja alku meni hyvin niitä näitä jutellessa, kunnes aloitti puhumisen omasta varakkuudestaan, pankkitilin saldosta, millaisen auton meinaa ostaa seuraavaksi jne. Ihan pöyristyttävää! Luuli siis tekevänsä minuun vaikutuksen, kun kertoo, että tienaa 5000€ kuussa, ajelee tuliterällä Audilla, on säästössä 200 000€. Juu ei tehnyt. Kiitos ja hei. Inhoan ylikaiken tuollaisia ylimielisiä pröystäilijöitä. Ehkä joku gold diggeri saa tuosta hyvän miehen.

Vierailija
713/905 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tinderdeitti osoittautui itseni pituiseksi (165cm). En ollut kysynyt miehen pituutta ennakkoon, en kommentoinut asiaa mitenkään tavatessamme enkä myöskään tinderissä jutellessamme ollut sanallakaan edes sivunnut mieltymyksiäni miesten pituuden suhteen. Kuitenkin kun istuimme alas kahville, aloitti mies välittömästi vihaisen avautumisen siitä, miten epäreilua on kun naisten painoa ei saa kommentoida, mutta miehen pituutta saa, ja miten hirveän pinnallisia naiset ovat. Samaan avautumiseen mahtui myös katkerat tilitykset jokaisesta menneestä deitistä, jotka olivat kommentoineet miehen pituutta jotenkin. Ymmärrän kyllä, että lyhyys voi olla arka paikka, ja ikävää, että häntä oli sen takia kohdeltu kurjasti, mutta tämä vihainen ja katkera avautuminen naisten paskamaisuudesta oli vähän tunnelmaa latistava heti alkuun. Tästä ehkä olisi vielä selvitty, jolleivat lopputreffit olisi koostuneet todella henk.koht. kysymyksistä minulle koskien esim. kuukautiskiertoani ja käyttämiäni ehkäisymuotoja. Kun ilmaisin, etten halua keskustella ihan näin henkilökohtaisuuksista, mies halusi käsitellä sitä, miksi olen niin estynyt. Emme tavanneet uudelleen, mutta pari kuukautta treffien jälkeen mies alkoi vielä avautua minulle yhtäkkiä keskellä yötä Facebookissa, miten vihaa naisia, koska kukaan ei halua seurustella hänen kanssaan. 

Arka paikka pituus ehkä joillekin, mutta silti pidän kaverin käytöstä vähän turhan uhriutuvana. Naisvihan nyt toki pystyy kehittämään itselleen ihan mistä syystä tahansa, mutta sen vuodattaminen ensitreffeillä ei tietenkään ole hyvä idea.. toki ulkoisen habituksen kommentointi heti alkuun on sekin kyseenalaista, vaikka sitten mentäisiin sen sukupuolistereotypian pohjalta, että naisilla on oikeus kommentoida miestä, mutta miehellä ei naista

Olen itse 169cm mies, (ehkä nippanappa 170cm, en nyt ihan sentin tarkkuudella tiedä) eli en mainittavasti tätä deittiäsi pidempi, ja kyllä ainakin minä ihan naimisiin asti olen elämässäni silti päässyt. Eikä ylipäätään naisseuran saaminen ole käsittääkseni koskaan pituuteeni kaatunut. Minä olen päinvastoin saanut naisilta sellaisia kommentteja, että "ethän sä edes ole vielä mikään oikeasti lyhyt". Enpä osaa sitä tietenkään arvioida, kuinka lyhyt naisten mielestä sitten on OIKEASTI lyhyt mies, mutta onhan sitä toki tullut törmättyä moniin itseäni jopa puoli päätä lyhyempiin miehiin (eli varmaan sellaisiin  n. 160cm tai karvan yli). Itse en edes ajattele olevani varsinaisesti lyhyt, vaan ennemminkin lyhyehkö :D eli totta se palaute mitä saat alkaa väkisinkin heijastua omaan käyttäytymiseen, etenkin itsevarmuutta kysyvissä tilanteissa, kuten treffeillä..

Vierailija
714/905 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku käynyt tämän Helsingissä asuvan miekkosen kanssa treffeillä? Kertokaa kokemuksianne.

https://treffit.suomi24.fi/profile/106678

Vierailija
715/905 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhanteelle XDD

MIKSI näitä ikivanhoja täytyy jatkuvasti nostella???

Up

Vierailija
716/905 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin se, joka oli tyytyväinen äidin soitosta. Ehkä oli sopinut kaverinsa kanssa, että soittaa ja sitten tuo mies häipyy. Ihmeekseen nainen ei tajunnut kadota sillä välin. Tai sitten se oli oikeasti pösilö...

Joo, ei kukaan normaali mies oikeasti asu 100m päässä äidistään...

Minun entinen mieheni asuu rivitalossa äitinsä naapurissa max. 50m päässä :D Tämä kyseinen mies on 30 vuotias. Syö äidillään, äiti pesee pyykit ja liekkö siivoaakin hänen asuntonsa.

No ainakin on sitten siistiä ja puhdasta, mikä lienee pääasia. Oma mieheni asui poikamiehenä tosi saastaisessa asunnossa ja oksetti oikein siivota sitä, kun se myytiin pois. Olisipa äitinsä siivonnut sitä.

Parhaatkin puhujat Suomen hyvinvointivaltiossa, kun olette valmiille itsekin tottuneet.

Miksi siivosit miehen asunnon? Olisit antanut itse siivota.

Vierailija
717/905 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iherb_alekoodi_mop737 kirjoitti:

Onko joku käynyt tämän Helsingissä asuvan miekkosen kanssa treffeillä? Kertokaa kokemuksianne.

https://treffit.suomi24.fi/profile/106678

Et kai ole kiinnostunut!

Vierailija
718/905 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
719/905 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha luin tätä ketjua eilen monta tuntia vedet silmissä :D huikea!

Mun "pahin" treffikokemus tapahtu viime vuoden lopulla. Oltiin tinderissä matchattu ja juteltu varmaan useampi viikko. Tää jätkä näytti kuvissa hyvännäköiseltä ja oli hauska ja juttua riitti joka päivä aamusta iltaan. No sitte sovittiin että nähdään ja meen hänen luo,tehdään ruokaa ja ostetaan jotain hyvää viiniä. Mä kävin kaupassa ostamassa ainekset ja menin tän miehen luo.

Pimpotin ovikelloa ja oven avas ihan hiiren näköinen mies,joka ei näyttänyt yhtään samalta mitä kuvissa. Hän puhu vielä todella junttimaisesti mikä kävi mun hermoille heti. No alettiin tekemään ruokaa siinä ja jotain samalla höpötettiin,mutta ei todellakaan juttu luistanut samalla tavalla kuin viesteissä. Alettiin syömään ja olin sen jälkeen jo ihan valmis lähtemään kotiin,mutta ajattelin että jos vielä hetken sinnittelisin.

Istuttiin sitten 2,5 h tän jätkän pöydän äärellä samalla kun hän selitti koko ajan jalkapallosta,seuramaksuista ja mistä lienee. Kun jalkapallo riitti hetkeksi nii siirtyi tämä puhumaan töistään eli siis koneista joita hän käyttää töissä ja siitä miten ne toimivat. Ja puhelin koko ajan kädessä,laittoi viestiä kun koko ajan piippasi puhelin ja näytti välillä heidän futisjoukkueen nettisivuja ja omaa profiiliaan :D kertaakaan sen parituntisen aikana ei kysynyt mitään multa. Tuli tutuksi miehen asunnon seinät kun niitä tuli moneen kertaan kateltua....

Onneksi pääsin lähtemään sen 2,5h jälkeen kun oli "niin paljon hommia ennen huomista". Jätkä ei tarjoutunut edes maksamaan puolia ruoka-aineksista tai viinistä,eikä luojan kiitos ehtinyt edes halaamaan kun äkkiä vedin kengät jalkaan ja lähdin menemään. Viestiä tuli hetkeä myöhemmin että "oli kiva nähdä,millon sulla olisi aikaa seuraavan kerran?" ja oli pakko vastata että ehkä meidän kemiat ei nyt ihan kohdanneet.. 

Näin miehenä en kyllä ihan ymmärrä miksi tämä tapaaminen on päätynyt tänne kauhutreffit-sivustolle. Mies ei ollut maailman komein ulkonäöltään,  puhetapa ei miellyttänyt sinua ja puhui paljon jalkapallosta? Onpa hirveää.

Sanoisin että hyvä että uskalsit sanoa nopeasti ettei tavata enää, ettei miehenkään tarvinnut haaskata aikaansa sinuun. Olisi mies varmaan huomannut aika pian ettet sinä ole puolestaan hänelle se oikea.

En minäkään tajua miten nuo ovat kauhutreffit. Treffailuun kuuluu se että kaikkien kanssa ei välttämättä synkkaa tai ole kauheasti puhuttavaa ja joidenkin kanssa sujuu kivemmin, sellaista se vaan on. 

Kauhutreffit on sitä jos treffikumppani on oikeasti törkeä tai asiaton.

t.nainen

Voi sekin olla aika kauhu, jos joutuu istumaan jossakin pitkän aikaa täydellisen kiusaantuneessa tilassa. Tällä naisella oli ilmeisesti ollut niin hyvä tuuri, ettei ollut tuon pahempaa tullut vastaan.

Vierailija
720/905 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain nettideitistä sain järkättyä treffit ihan kivalta vaikuttavan naisen kanssa. Sovittiin että tavataan eräässä kahvilassa ja siellähän tämä nuori nainen olikin jo istumassa pöydässä kun menin paikalle. Tilattiin jotkut juomat ja juteltiin varmaan ainakin tunnin verran, ei mitään valittamista.

Sitten lopuksi nainen sanoi käyvänsä vessassa vielä ennen kuin lähdetään ja sanotaan heipat. Hänen noustessaan pöydästä ylös huomasin, että suhteellisen tavalliseen ylävartaloon verrattuna hänen alavartalonsa vyötäröltä alaspäin oli aivan eli kaliiperia. Siis huomattavan paksu ja leveä kaikin puolin. Se kontrasti verrattuna siihen yläkroppaan joka oli ollut näkökentässäni treffien ajan oli jotenkin hämmentävän suuri, hyvä ettei leukani loksahtanut. Yritin parhaani mukaan peitellä hämmennystäni ja naisen kävellessä vessaa kohti ajattelin että ei hemmetti, tämä tuli kyllä täysin puskista. No hänen palattuaan sitten vietiin homma normaalisti loppuun, "ollaan yhteyksissä" ja niin edelleen. En enää muista että olinko yhteydessä häneen ollenkaan vai selitinkö jotain ettei kemiat natsanneet, mutta en vain pystynyt jatkamaan enää siitä. Olin silloin nuori ja pinnallinen, nykyään vähemmän molempia ja toivon että tuokin nainen on löytänyt oman rakkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi