Kauheimmat treffit ikinä!!!
Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.
No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...
Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...
Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?
Kommentit (905)
Siis itse olen mies ja näiden vuosien aikana jokusen naisen kanssa mennyt treffeille, muutaman kerran toki itse mokanut tyyliin ollut liiasta ennakko-odotuksesta turhan humalassa jo valmiiksi, ujon piimän syndrooma siis, mutta huiput vei nainen jonka kanssa leffan jälkeen mentiin kauppahalliin jossa lujaan ääneen kailotti edellisen treffikumppaninsa kanssa olleen samassa paikassa etsimässä sopivia kurkkuja tuleviin sänkyleikkein ;)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2011 klo 14:47"]Hyi kauhea. Minulla on kai vaikeuksia omanarvontunnon kanssa.
[/quote]
Tai sitten et halunnut turhaan maksaa hotellihuoneesta 60e
Voi herrat hyvät vähällä olette päässeet.
Nyt nettiaikana naisena ja hyvin tienaavan ammatin omaavana olen saanut näitä auervaara-yrittäjiä niskoilleni. Ja kyllä, en katso miehen ammattia vaan luonnetta, mutta vähitellen tekisi mieli luovuttaa ja liittyä vaikka eliittisinkku-mikä-helvatti sitten lieneekään deitteihin.
Sporttisena ekonomimiehenä on myös tullut nähtyä aika kauheita tapauksia. En käy enää ulkona naisten kanssa.
Yks mies aikoinaan vonku mua ulos kuukausi kaupalla,kunnes suostuin. Oltiin sitten sen kämpällä,kun tuli soitto,että joutuu äkkiä käymään äidillänsä. Viipyi siellä (tai missä lie) tuntitolkulla,kun itse olin yksin hänen kämpällään. Yritin soitella,muttei edes vastannut. Lähdin sitten lähimmäiseen bubiin,kun ei häntä näkynyt. Muutama päivä myöhemmin vasta soitteli ja ihmetteli,minne katosin. Halusi uudet treffit. Päätin antaa vielä mahdollisuuden,mutta taas hänellä kesti KAKSI VIIKKOA vastata,oli muka niin kiireinen. Ilmoitinkin,että olen jo unohtanut sut,tais mennä hänen sanojensa mukaan unelmien nainen ohi...kuka hitto voi olla noin hidas viestittelyssä?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:38"]
Nettitreffien tulos tämäkin.
Olin jutellut ihan mukavan oloisen miehen kanssa netissä. Satuin hänen paikkakunnalleen työreissulla ja sovittiin treffit. Mies oli nuhjuinen ja kymmenisen vuotta vanhempi kuin oli netissä kertonut (minä n.23 hän yli 40). Lisäksi olikin muslimi (ei sinällään mitään vikaa) ja kysyi ekan puolen tunnin sisään montako lasta haluan ja oli todella tylsä keskustelukumppani . En vastannut enää miehen viesteihin.
[/quote]
Kai sentään ilmoitit, että et ole enää kiinnostunut. Hiljeneminen ja "katoaminen" ilman viestiä on törkeää sukupuolesta riippumatta.
t.nainen
Sille nyt ei mahda mitään jos joku on viestittelyissään onnistunut luomaan itsestänsä hyvän kuvan mutta totuus onkin sitten kahta kauheampi. Se kuitenkin on ihan oma vika että niiden limanuljaskojen kanssa on sänkyyn menty. Ei kaikilla naisillakaan ihan kaikki ole tosiaankaan kotona.
Opiskeluaikoina flirttailin ja tutustuin samassa laitoksessa opiskelevaan kivaan gimmaan. Sovittiin treffit yökerhoon. Ilta kului hyvin ja molemmilla synkkasi. Jorattin ja pusuteltiin.
Tanssilattialla neito tarjoutui hakemaan molemmille juomat ja jäin vahtimaan käsilaukkua. Tönäisin siinä heiluessani jotakin random-typykkää, joka kapsahti suoraan kaulaan ja alkoi suudella. Häkeltyneenä taisin antaa parin sekunnin ajan kieltä takaisin, vaikkei ihan vilpittömästi käsi sydämellä ollut tarkoitus. Keskelle tilannetta tupsahti luonnollisestikin tämä deittini, joka viileästi kumosi molemmat kiikuttamansa juomat päähäni. Kaulaani hypännyt daami puolestaan komppasi lyömällä minulle mustan silmän kommentilla: "Senkin sika, olitkin varattu" tjsp.
Ei liene tarvitse mainita että molemmat häipyivät paikalta jättäen meikäläisen ihmettelemään että WTF äsken oikein tapahtui.
Sain kyllä samana iltana eräältä silminnäkijältä säpiä, joka lohdutti ja lievensi järkytystä.
Alkuperäisdeitiltä ja hänen kaveriporukaltaan irtosi koulun käytävillä "jos katseet voisivat tappaa"-efektiä vielä pitkään.
:D
Joskus opiskeluaikoina treffailin exän (joo hyvä idea) kaveria, jolla oli aivan suunnattomat rinnat. Nainen oli kaunis muutenkin ja älykäskin ja parin treffien jälkeen mentiin hänen luokseen ja mielessä oli tietenkin paneminen. No aattelin, että laitan kaiken peliin ja lämppäsin kunnolla ja nuolin naisen orgasmiin. Yleensä siinä vaiheessa on pillua irronnut ja kunnolla, mutta daami vaan käänsi kylkeä ja alkoi kuorsata. Jäin siihen kulli pystyssä katselemaan. Myöhemmin kyllä homma hoidettiin, mutta juuri sillä hetkellä ei naurattanut.
M49
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:58"]
Joskus opiskeluaikoina treffailin exän (joo hyvä idea) kaveria, jolla oli aivan suunnattomat rinnat. Nainen oli kaunis muutenkin ja älykäskin ja parin treffien jälkeen mentiin hänen luokseen ja mielessä oli tietenkin paneminen. No aattelin, että laitan kaiken peliin ja lämppäsin kunnolla ja nuolin naisen orgasmiin. Yleensä siinä vaiheessa on pillua irronnut ja kunnolla, mutta daami vaan käänsi kylkeä ja alkoi kuorsata. Jäin siihen kulli pystyssä katselemaan. Myöhemmin kyllä homma hoidettiin, mutta juuri sillä hetkellä ei naurattanut.
M49
[/quote]
Tuo on kyllä jo tylyä kohtelua. Itsekkyyden huippu, ellei nyt sitten ollut niin kännissä että sammahti.
:)
Ei ollut kännissä, vähän viiniä nautittiin.
M49
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 11:58"]
M49
[/quote]
Tätähän miehet harrastaa ihan yleisesti.
Tapailin yhtä tyyppiä ja päädyttiin aina mun luo panemaan. Kerran sitten aloin kärttää, että haluan mennä vaihteeksi tämän tyypin luo. Hän vastusti kiivaasti, mutta juotuamme itsemme humalaan hän lopulta suostui. Se kämpppä oli jotain uskomatonta:
Kaksio oli kuin pommin jäljiltä. Olohuoneessa paskainen sänky ilman lakanoita, paskaa, ruoantähteitä ja likaisia vaatteita lattioilla. Keittiössä haisi niin hirveälle, että meinasin oksentaa. Tiskialtaassa lojui likaisessa vedessä ties kuinka monta kuukautta lojuneet homeiset tiskit. Haju oli aivan sanoinkuvaamattoman hirveä! Tyhjiä ruokapakkauksia oli lattiat ja tasot täynnä.
No kaiken kukkuraksi paljastui, että kaksion toinen huone oli valjastettu kannabis-viljelmille. Yksi kokonainen huone siis lattiasta kattoon kannabiskasveja valoineen ja jäähdytysjärjestelmineen.
Ei tavattu tän tyypin kanssa enää koskaan.
Netissä tavattiin, mies ei vielä silloin paljastanut maailmankatsomustaan. Eka treffeillä livenä:
"Uskon että mies on Jumalan kuva ja nainen miehelle alamainen."
Treffeistä jos puhutaan, niin yksittäinen kamalin/koomisin kokemus oli eräs duunissa tapaamani nuori opiskelijakundi, jonka arvioin olevan kova panomies, kun ulkoasu ja otteet olivat siihen suuntaan. Viehättävä, varma, hävytön, ja aika pian duunijutut puhuttuamme totesimme yhteen ääneen, että vois nähdä viikonloppuna...
Tuli viikonloppu ja nähtiin, onneksi ensin drinkillä kaupungilla, niin saatoin livahtaa pois. Hänellä oli nimittäin pöydällä paketti Sultaneja, kun tulin paikalle. Oli käynyt siinä välillä kotopuolessa ja jutellut minusta isälleen ja veljilleen. Olivat sitten veikkausta viedessä ostaneet porukalla kortsuja kioskilta. Tätä kertoessaan kundi tuijotti minua tyhmä runkkutoljotus naamallaan. :D Semmoinen saalis!
Tästä on jo vuosia aikaa ( taisi olla vuosituhannen vaihteessa ) joten en muista enää ihan tarkalleen tapahtumia, mutta aloin kirjoitella netissä itseäni kolme vuotta vanhemman miehen kanssa... no, jossain vaiheessa sitten vaihdettiin puhelinnumeroja ja tyyppi kun soitteli ekan kerran mulle niin "hullaantui" niin mun seksikkäästä äänestä että ajeli kehällä monen liittymän ohi... okei, tässä vaiheessa olisi varmaan pitänyt jo hälytyskellojen soida. Treffeille kummiskin lähdin ja komeaksi kehuttu tyyppi ( niin hän itseään kehui ) oli ihan tavallisen näköinen mies. No, itsekin olen ihan tavis - ei siinä mitään, mutta tyypin hampaat olivat aivan kamalat. Veti ketjussa röökiä, hampaat olivat mustan ruskeat tyngät - oikeasti. Koko treffien ajan kehuskeli suvullaan... isä oli proffa, äitinsä joku taidemaalari, sisko naimisissa aatelisen kanssa. Tunsin itseni suht mitättömäksi tapaukseksi kun tyyppi hehkutti sukuaan. käytiin automaatilla hakemassa rahaa ja en nyt muista miten se juttu meni mutta sen muistan että maksoin herran ruuat treffeillä, kuvittelin että oltais ees maksettu omat ruokamme, mutta että minä jouduin maksumieheksi. Kaiken kruunasi kotimatka kun tyyppi rupesi kertomaan että ex-tyttöystävä oli tehnyt itsarin hänen insuliineillaan.... ( tällä miehellä oli diabetes ) kertoi kaikki yksityiskohdat siitä illasta ja yöstä kun oli tilannut ambulanssin jne. Treffien päätteeksi kertoi rakastavansa mua ja halusi tavata pian uudelleen, väkisin suuteli ja hoki rakastavansa... no, ei tullut toisia treffejä ( pommitti jonkin aikaa puhelimella mutta onneksi lopetti suht pian ), n. 2 vuotta myöhemmin näin tyypin kuolinilmoituksen lehdessä :( siitä tuli kyllä paha mieli kaikinpuolin, mutta kyllä ne treffit oli kaikkinensa karmeat.