Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
421/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heppu sai hommansa päätökseen, hän sanoi että ei tässä mulla oikeestaa oo nälkä näin illalla, mä laitankin nämä leivät ja muut pakkaseen, kun ei nyt tee mieli. Ja laittoi siis nämä minun ruokani hänen pakastimeen ja jääkaappiin.

Vierailija
422/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sitten tuli mopolla, ja ajeli ohitseni monta kertaa :) Ei vaan kertaakaan, tullut moponsa selästä pois. Tunnin seisoskelin ja katselin touhua, kunnes soitin kyydin hakemaan minut pois sieltä. Lähdettyäni tuli viesti, "sä oot tosi nätti, koska me nähään uudestaan" En enää koskaan tavannut häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sitten tuli mopolla, ja ajeli ohitseni monta kertaa :) Ei vaan kertaakaan, tullut moponsa selästä pois. Tunnin seisoskelin ja katselin touhua, kunnes soitin kyydin hakemaan minut pois sieltä. Lähdettyäni tuli viesti, "sä oot tosi nätti, koska me nähään uudestaan" En enää koskaan tavannut häntä.

Vierailija
424/905 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tosi iloinen että lähdin hänen kanssaan ulos, koska hän ei itse oli kovin komea "etkä säkään mikään kukka oo". No en ole omasta mielestäni mitenkään tosi kaunis, mutten erityisen rumakaan!

Vierailija
425/905 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä miestä muutaman kerran..yhden viikonlopun se vietti minun luona ja käytiin baarissa yms.Sitten mies rupesi moittimaan että miten mä voin syödä niin hirveesti..söin ihan normaalit ruuat ja annokset viikonlopun aikana.Exä kuulemä pärjäsi 3päivää pelkällä omenalla..olisin kuulema tosi hyvä vartaloinen jos minäkin söisin hieman vähemmän=)

Joulu oli lähellä ja sanoin että en saa koskaan mitään jolulahjoja..aattoaamuna tuo tyyppi ilmestyi minun oven taakkse ja toi ison joulukukan ja lahjan(pyjaman)minulle=)Tuolloin oltiin jo erottu pari viikkoa sitten,muta mies sanoi että jäi niin paha mieli siitä etet saa lahjoja että oli pakko tuoda jotain=)Sen jälkeen en tyypistä koskaan kuullut.

Vierailija
426/905 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tuo,että sähkölaitoksen väki ryskyttäisi ovea maksamattomien sähkölaskujen vuoksi on täyttä skeidaa.

Sähköt poikkastaan ihan ilman asunnossa käyntiä...

Keksikää parempia satuja.

Höpötilöpöti. Tai no, voi tietenkin olla yhtiökohtaistakin tuo, mutta exällä oli joskus mukavana tapana jättää mm. sähkölaskut maksamatta ja kaksi kertaa sähköt menivätkin poikki ja molemmilla kerroilla olivat miehet tulleet oven taakse. Ei tosin kukaan kotona, joten olivat jättäneet lapun, missä kertoivat katkaisevansa sähköt.

Vierailija
427/905 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme tapaavamme baarissa ja ottavamme ehkä hotellihuoneen. Meillä oli ihan kivaa. Mies toki osti vain omat juomansa, se ei kuitenkaan minua erityisemmin vielä häirinnyt. Mutta kun tuli hotellin ottamisen vuoro, mies ei maksanutkaan omaa osaansa vaan valitteli ettei ole enempää laitaen vain kaksikymppisen pöytään. Minä jouduin maksamaan huoneesta 60e ja hän maksoi 20e. Huoneessa kävi ilmi ettei hänellä ole kumejakaan. Eikä hän ollut käynyt edes suihkussa! Pieni penis löyhkäsi ja maistui kammottavalta. En tiedä miksi aloin siihen, asia vain johti toiseen ja sitten en päässyt perääntymäänkään. Olin paniikissa 3kk kunnes sain puhtaat testitulokset sukupyuolitautitesteistä.

Vierailija
428/905 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut hajua kuin vasta siinä, ja sitten lopetinkin aika pikaisesti. Ja: minulla on huono omanarvontunto ja minut oli kasvatettu liian kiltiksi. Nyt, aikuisempana ajattelen ettei koskaan enää tällaista.

Vierailija
429/905 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelin aika pitkään erään pojan kanssa. No meille tuli sitten kuitenkin välirikko. Sitten eräänä kesäisenä iltana kaupungilla tapasin varusmiespalvelustaan suorittavan nuoren miehen. Tämä varusmies oli pienikokoinen ja jollakin tavalla vähän apinan näköinen... Mutta jostakin syystä jaksoin jutella hänen kanssaan, ehkä ikävissäni juuri päättyneestä suhteestani. Koska asuin vielä vanhempieni luona omakotitalossa, niin sovittiin sitten niin että tämä inttikaveri tulee käymään luonani seuraavan päivänä, kun vanhemmillanikin oli jotakin menoa. Eli meillä oli treffit. No kaveri tuli käymään ja oli viihtynyt jo jonkin aikaa kun ovikello soi. Näin ikkunasta, että oven takana oli entinen poikaystäväni. Juuri hän jota ikävöin. En keksinyt muuta kuin työnsin apinapojan huoneeni komeroon ja valehtelin, että pysyy siellä sillä exäni on niin mustasukkainen, että vetää taatusti turpaan jos näkee hänet. Mietin kuumeisesti, että miten saan sen hepun komerostani ja kodistani pois ilman, että entinen poikaystäväni huomaa. No keksin sitten, että mennään käymään takapihalla jotakin asiaa katsomassa (minun huoneeni oli etupihan puolella). Puhuin tarkoituksella oikein kovaa, että asia kuuluu varmasti komeroon asti. No vajaan puolentunnin päästä palasimme takaisin huoneeseeni. Ja eikös mitä, se heppu oli vieläkin siellä kaapissa epämääräisestä rapinasta ja kahinasta päätellen! Luojan kiitos ex-poikaystävälleni tuli jonkun ajan kuluttua vessaan asiaa ja sain inttihepun työnnettyä ikkunani kautta pihalle. Aloimme seurustella uudestaan ex-poikaystäväni kanssa, mutta tästä inttihepusta tuli aikamoinen maanvaiva ennen kuin hän ymmärsi, että en ole kiinnostunut hänen seurastaan.

Oliko tämä komerokundi mahdollisesti nimeltään Antti?

Vierailija
430/905 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
431/905 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon korteni kekoon siitä toisesta näkökulmasta.

Epähygieenistä

Sovin treffit erittäin tavallisen näköisen naisen kanssa. Sellainen hän olikin, mutta ikäväkseni havaitsin myös ylipainoa ja epäsiisteyttä. Tukka hapsotti, meikkiä ei ollut lainkaan ja kovin käytetyn oloiset vaatteet haisivat ummehtuneelta. Juttu kuitenkin luisti, joten siirryimme hänen kämpilleen. Paikka oli yhtä epäsiisti ja ummehtuneen tuoksuinen kuin mimmi itsekin: sänky petaamatta, tiskit tiskaamatta ja lattioilla likaisia vaatteita odottamassa pyykkikoppaan siirtymistä. Panetus oli huima, joten pyysin käymään pikaisesti suihkussa ja tarjouduin antamaan suuseksiä. Näin tapahtui, mutta peseytymisestä huolimatta mimmi haisi reilusti hielle ja karvoitus oli tasoa rämemajava. Itse akti oli kohtuullinen, mutta epähygieenisyys aiheutti ajoittaista ”puolivaloilla” vetelyä. Koska puute on miehellä kova ja krooninen, sovin toisetkin treffit saman mimmin kanssa. Nyt kuitenkin vastaanotto oli paljon kylmempi, ja alleviivatakseen tilannetta muija päätti soittaa jollekin toiselle miehelle ja sopia hänen kanssaan treffit, kun minä vielä istuin hänen edessään. Aina jos meinaa iskeä liian suuri panetus, palautan mieleeni hieltä haisevan rämemajavan, ja jaksan taas.

Tuplasti painoa

Treffasin naisen seksin merkeissä, joka ilmoitti olevansa hieman runsaampi. No mikäs siinä, kunhan nyt ei älyttömiä ole. Mimmi oli oikeasti panostanut itseensä: hajuvesi tuoksui hyvältä, hiukset oli laitettu kuntoon, pukeutuminen mietitty ja kaikki karvat joko poistettu tai muuten vain ojennuksessa. Ongelmani oli se, että muija painoi ehkä 2.5x niin paljon kuin minä itse. Ajattelin, että kokemus tämäkin ja eikun panemaan. Tai oikeastaan yrittämään panoa, koska seisokin saaminen vaati aivan tolkutonta mielikuvaharjoittelua yhdistettynä silmien kiinni pitämiseen. En usko naisen tunteneen aktin aikana yhtään mitään, koska ultralöysään vaginaan olisi varmasti mahtunut vaikka kolme kulliani rinnakkain. Ja ei: en ole mitoiltani kokoa kynä ja peukalo, vaan ihan keskimääräisen kokoinen. ”Parasta” oli naisen kipuaminen päälleni. Ihan oikeasti en saanut lainkaan henkeä! Mimmi itse olisi kovasti halunnut tavata uudestaan, mutta ilmoitin kohteliaasti, että voimme tavata vain kahvittelun merkeissä. Emme tavanneet enää.

Näiden kahden kokemuksen jälkeen nostin sitä kuuluisaa rimaa seurani suhteen, mikä on ollut erittäin kannattava teko. Tosin… =>

Tuli tapaamaan jotain toista

Sovin tapaavani kaikin puolin upealta vaikuttavan donnan Helsingin rautatieasemalla. Kirjoitellen olin tullut kertoneeksi kaiken oleellisen eli nimen, iän, koulutuksen, ammatin, harrastukset ja niin edelleen. Mimmi oli ajoissa paikalla näyttäen juuri sellaiselta kuin kuvien perusteella pitikin. Menimme istumaan kahvilaan, ja muija istui kaikki mahdolliset raajat ristissä sivuttain minuun päin. Olen surkea tulkitsemaan vihjeitä, mutta näin torjuvan eleen huomaan kyllä. Keskustelumme alkoi sillä, että jouduin kertomaan nimeni, ikäni, koulutukseni, ammattini eli oikeastaan kaiken sen, minkä olin jo kertonut kirjallisesti. Rapia puolen tunnin jälkeen mimmi ilmoitti, ettei homma toimi, nousi ylös ja häipyi. En vieläkään tiedä, ketä hän oikein oli tullut tapaamaan, mutta ei minua ainakaan. Oli varsin nöyryyttävää ja hämmentävää mennä treffeille naisen kanssa, joka ei ollut millään tasolla kiinnostunut minusta. Siis oikeasti MILLÄÄN tasolla.

Kahdet oharit

Nainen antoi puhelinnumeronsa jo ennen kuin olimme edes tavanneet. Soitin numeroon ja sainkin sovittua tapaamisen, mutta jäin sellaiseen vaikutelmaan, ettei naisella välttämättä ole ihan kaikki kotona. Odottelin mimmiä sovitussa paikassa puoli tuntia ylimääräistä eikä ketään näkynyt missään. Koetin soittaa, mutta hän löi luurin korvaan eli katkaisi puhelun ennen kuin se alkoi edes kunnolla hälyttää. Vitutuksessani lähetin multimediaviestinä kuvan omasta keskisormestani. Vastauksena sain viestin, jossa hän sanoi NYT olevansa tulossa, mutta eipä enää kiinnostanut. Kaksi kuukautta myöhemmin sain viestin samalta muijalta, joka ilmoitti haluavansa tavata. Sovin uuden tapaamisen, mutta nyt olin jo viisaampi. Menin paikalle, ja viisi minuuttia yli määräajan lähdin nostelemaan. En soittanut perään enkä itsekään kuullut hänestä enää mitään. Jälkeenpäin tunnen itseni jossain mielessä säälittäväksi: peräti kahdet oharit yhdeltä ja samalta muijalta!

Lesbon kanssa treffeillä

Sosiaalisen piirin kautta tutustuin tavalliseen oloiseen misuun ja kysyin häntä treffeille. Tapasimme sovitusti, mutta nainen oli silminnähden loukattu siitä, etten tarjonnut hänelle mitään. Myöhemmin sain mutkan kautta kuulla, että treffikumppanini on aidosti ja oikeasti lesbo. Hän ei siis ollut alun alkaenkaan kiinnostunut minusta miehenä, vaan halusi käyttää sukupuoltaan hyväkseen: maksattaa minulla iltansa ja nauttia kivasta juttuseurasta paremman puutteessa. Tässä jos missä periaatteeni olla tarjoamatta naisille muutamalla ensimmäisellä treffillä osoitti toimivuutensa.

Vierailija
432/905 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Suojaamattomasta suuseksistä voi saada sukupuolitaudin.

Vierailija
433/905 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivään valmistautuessani tuli mieleen vielä yksi tarina siitä kuinka nainen voi miestä kohdella.

Noin kolmikymppisenä menimme kaverini kanssa varsin naisvaltaisiin pippaloihin. Ilta alkoi hitaasti, mutta sitten ovesta astui sisään mimmi, joka oli silmiini useammassa potenssissa kaikkia muita paikan naisia kauniimpi. Kaverini luonnehdinta sen sijaan oli ”liian laiha, tissitön ja pottunokkainen”. Se ei minua häirinnyt. Puolisen tuntia seurasin kuinka misun ympärillä pyöri miehiä, mutta juuri kukaan ei aloittanut jutustelua hänen kanssaan. Tiesin siis saavani etulyöntiaseman kilpailijoihin verrattuna pelkästään sillä, että avaan suuni. Juttu luisti ja sain kuin sainkin puhelinnumeron. Seuraavana aamuna jo herätessäni tunsin jännitystä, koska olin päättänyt soittaa alkuillasta Tiinalle (nimi muutettu). Mietin asiani valmiiksi ja kirjoitin pääkohdat muistilapulle. Avasin ääntä yksiössäni harjoitellen määrätietoista puhetapaa ja matalaa ääntä. Itse puhelu sujui hyvin ja sovimme treffit. Olisin voinut lyödä vaikka vetoa, ettei mimmi ikimaailmassa lähde kanssani ulos. Totesin kaveripiirissäni: ”Muistatte minun todenneen, että olen väsynyt naisten metsästämiseen enkä jaksa sitä enää? No Tiinaa voin kyllä metsästää.”

Treffeihin valmistautumisen aloitin jo edellisenä iltana pukeutumisen ja puheenaiheiden miettimisellä. Tiedän reagoivani jännitykseen fyysisesti, joten harjoittelin rauhallisuutta ja itsevarmuutta ilmentävää elekieltä peilin edessä. Suomeksi sanottuna siis petrasin näyttelijän taitojani. Varasin mukaan kahvilaan en yhtä vaan peräti kaksi vaihtopaitaa siltä varalta, että kylmä hiki kastelee vaatteita liiaksi. Itse treffit sujuivat hyvin: mimmi oli ajoissa ja kaunis kuin Playboy-lehden kannesta (siis minun silmissäni). Harjoitteluni tuotti tulosta, mitä nyt välillä kättä oli painettava pöytää vasten, jotta hermostunut tärinä ei olisi paljastunut. Ja vaihtopaidat tulivat tarpeeseen: olin hiessä vyötäisiä myöten mennessäni vessaan vaihtamaan paitaa. Erotessa en saanut suudella, mutta en pitänyt sitä niin pahana.

Soitin muutaman päivän kuluttua ja sovimme toisen tapaamisen. Valmistauduin sekä puheluun että treffeihin samalla tavalla kuin aiemminkin, mutta fyysisen väsymyksen häädin kittaamalla energiajuomia ja päänsäryn turrutin muutamalla Buranalla. Itse treffien aikana en viitsinyt sanoa, että ulkona on kylmä, joten seuraava viikko meni ärhäkkää flunssaa potiessa. Onneksi istuimme osan ajasta kahvilassa. Vaihdoimme paikkaakin, koska mesta oli mimmin mielestä liian meluisa. Minun puolestani vieressä olisi saanut olla vaikka Barack Obama torvisoittokunnan kanssa: en kuullut tai nähnyt mitään muuta kuin edessäni istuvan naisen. Treffien lopuksi koetin suudella, mutta vieläkin huonolla tuloksella. ”Mun täytyy kertoa sulle jotain.” Aavistelin pahaa, mutta uutinen oli varsin erilainen kuin olin odottanut: ”Minulla on jo mies ja lähdemme kolmen viikon kuluttua pois Suomesta. Halusin vain hieman lisähuomiota, kun mies on niin paljon töissä.” Sain myöhemmin kuulla, että ilmeeni valahti sellaiseksi, että näytin olevan valmis pillahtamaan itkuun. Näin asia olikin, mutta sain pidettyä opetellun tyyneyden yllä loppuun asti. Pari seuraavaa yötä kyllä kuluivat valvoessa ja ”miehekkäästi” vollottaessa. Myöhempi historia osoitti myös sen, että mimmi puhui totta: hänellä todella oli mies ja he lähtivät pois Suomesta kolmen viikon kuluttua.

Opin sen, ettei naiseen kannata kovinkaan paljoa panostaa varsinkaan henkisesti ennen kuin hän on ensin osoittanut olevansa tuon panostuksen arvoinen.

Vierailija
434/905 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 11:03"]

Opin sen, ettei naiseen kannata kovinkaan paljoa panostaa varsinkaan henkisesti ennen kuin hän on ensin osoittanut olevansa tuon panostuksen arvoinen.

[/quote]

Kyllä kannattaa kuulostella sen vastapuolen tunteet ennen kuin itse kaksien treffien perusteella menee rakastumaan. Ei se nainen välttämättä edes ollut romanttisesti kiinnostunut, mutta kaverina saattoi sinua tapailla ja kyllähän huomio hivelee aina. Ei se sua mielestäni mitenkään sikamaisesti kohdellut! :)

Vierailija
435/905 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä ihan kivan näköisen ja ystävällisen nuorukaisen kanssa. Juttelimme ehkä tunnin verran ja pyörimme kaupungilla, mutta heti huomasi, ettei meillä ns. synkannyt. Keskustelu oli vaivaannuttavaa, suorastaan piinallista.

Tyyppi kuitenkin soitteli ja viestitteli perään, joten selitin ystävällisesti, etten ole kiinnostunut seurustelusta ja valittelin kiireitä opiskelujen kanssa.

Lopulta tyypin äiti soitti minulle ja ehdotti, että lähtisimme KOLMISTAAN kahville. Olin aika kiltti ja helposti suostuteltavissa, mutta onneksi erään hätävalheen avulla onnistuin välttämään tällaiset päiväkahvit.

Vierailija
436/905 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 22:13"]

Mutta jostain kumman syystä se "kemia" tapahtuu paljon useammin juuri niiden komeiden, tummien, pitkien, varakkaiden ja seksikkäältä kuulostavassa ammatissa olevien kanssa. On se niin kumma juttu. => Noin suomeksi sanottuna olet taatusti rehellinen kirjoitushetkellä, mutta kun seuraavan kerran tarjolle tulee pitkä, tumma, varakas jne. mies niin oletkin jo toista mieltä tai todennäköisemmin "kemia" tuntuu olevan heti läsnä ainakin muutaman trefin ajaksi.

[/quote]

Ööh.. ei minulla ainakaan ole koskaan ollut mitään kemiaa mainitsemasi laisten miesten kanssa. Ei ole minun tyyppiäni tuollaiset. Yksikään miehistä, joiden kanssa olen seurustellut, ei sovi tuohon kuvaukseen. Enkä usko olevani mikään erityisen harvinainen poikkeus. Komealla arvelen sinun tarkoittavan sellaista miesmallityyppistä "komeutta".

Mitäs jos yrittäisit päästä eroon stereotypioistasi ja katkeruudestasi niin voisit ehkä löytääkin jonkun seurustelukumppanin itsellesi?

Vierailija
437/905 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät ole ensitreffit, mutta tämä menee varmaan näiden kertomusten joukkoon mukavasti.

Olin seitsemän vuotta sitten lyhyesti tapaillut miestä. Se oli aikaa ennen facebookia. Myöhemmin mies pyysi fb-kaveriksi. En oikeastaan ollut kovin kiinnostunut miehestä, koska tapaamisemme ei loppunut kivasti aikanaan (mies vaan feidasi). Mies oli aiemminkin halunnut treffata vielä uudelleenkin. Olimme kuitenkin fb:ssä vaihtaneet kuulumisia. Molemmilla oli juuri takana pitempi seurustelusuhde joka oli päättynyt. Kun juttelimme fb:ssä, huomattiin, että molemmat olemme menossa samaan kesäkonserttiin. Ehdotin, että voisimme tavata siellä.

Olin miettinyt jännittyneenä sitä, että jospa meillä nyt synkkaisikin, aika olisi otollisempi. Mies oli ihan fiksu, ajattelin että jos aiempi elämäntilanne oli ollut vain hankalampi. Haaveksin mielessäni tapaamisestamme kesäkonsertissa, voisimme puhua mitä silloin aiemmin tapahtui ja hienosti reflektoida ja puhua asioista, tapaaminen olisi siis kahden ihmisen syvällinen kohtaaminen.

Olin sitten konserttialueella (ulkoilma), kun mies ilmoitti, että myöhästyy. Sitten jonkin ajan päästä törmäsinkin mieheen. Hän oli kaverinsa seurassa, sama kaveri kuin seitsemän vuotta aiemmin, sellainen mukanahengaaja. Ei tehnyt mieli oikein jutella mitään, kun tuo kaveri oli siinä, olin todella vaivautunut. Eipä mieskään tainnut olla älyttömän innostunut. Hyvästelimme vaan, että "törmäillään". Olin todella pettynyt ja päätin pakoilla miestä+kaveria loppuillan.

Myöhemmin illalla kun jonottelin vessaan, näin miehen kauempaa. Hän oli juonut itsensä karmeaan känniin ja yritti tehdä tuttavuutta jonkun naisen kanssa. Tunsin myötähäpeää miehen puolesta.

Puolenyön aikaan mies alkoi lähetellä minulle känniviestejä. Niissä ei ollut oikein päätä eikä häntää, eikä myöskään mitään tapaamisehdotusta.

Seuraavana päivänä mies päivitti fb-statukseen, kuinka siistiä tuossa konsertissa oli ollut (!). Päättelin, että ehkä miehellä oli jotain ongelmaa alkoholin kanssa.

Vierailija
438/905 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 11:08"]

Kyllä kannattaa kuulostella sen vastapuolen tunteet ennen kuin itse kaksien treffien perusteella menee rakastumaan. Ei se nainen välttämättä edes ollut romanttisesti kiinnostunut, mutta kaverina saattoi sinua tapailla ja kyllähän huomio hivelee aina. Ei se sua mielestäni mitenkään sikamaisesti kohdellut! :)

[/quote]

Kiintoisaa. Ajatellaan kuvio toisin päin. Olet naisvaltaisessa baarissa, mutta kuitenkin se paikan komein, tyylikkäin ja varakkain mies haluaa juuri SINUN seuraasi. Juttu luistaa, ja illan päätteeksi annat puhelinnumerosi. Seuraavana päivänä mies soittaa ja sovitte treffit. Panostat iltaan runsaasti, ja hyvin sujuneen treffin päätteeksi harrastatte villiä seksiä. Seuraavana päivänä mies soittaa ja haluaa tavata uudestaan. Olet haltioissasi ja toivot, että saat pian esitellä löytämäsi valioyksilön tuttavapiirillesi. Panostat treffeihin paljon ja ilta sujuukin hyvin. Kaiken kruununa harrastatte intohimoista seksiä. Takkia päälle laittaessaan mies kuitenkin toteaa: ”Niin… itse asiassa minulla on jo vaimo, mutta synnytyksen vuoksi hän ei ole halunnut harrastaa seksiä kanssani vähään aikaan. Panetukseni oli kuitenkin kova, ja sinä näytit helpolta verrattuna niihin muihin baarin naisiin. Nyt vaimoni on kuitenkin tervehtymässä ja suhteemme voi paremmin kuin koskaan. Vaihdoin varmuuden vuoksi puhelinnumeroani, sillä en halua sinun soittelevan minulle enää. Mutta kivaa oli sen aikaa kuin sitä kesti.”

=> ”Kyllä kannattaa kuulostella sen vastapuolen tunteet ennen kuin itse kaksien treffien perusteella menee rakastumaan. Ei se mies edes ollut romanttisesti kiinnostunut, mutta panokaverina saattoi sinua tapailla ja kyllähän huomio hivelee aina. Ei se sua mielestäni mitenkään sikamaisesti kohdellut! :)”

Näinkö naiselle täällä sanottaisiin? Vai oliko mies sittenkin hyväksikäyttävä sika, joka vain leikki tunteillasi? Henkinen hyväksikäyttö toisen tunteilla leikkien on vähintään yhtä tuomittavaa kuin fyysinen hyväksikäyttö, tai ainakin pitäisi olla.

Vierailija
439/905 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Vierailija
440/905 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti selata ja katsoa, olenko linkittänyt oman oudoimman treffikokemukseni tähän ketjuun. Johonkin sen olen kerran linkittänyt, tähän en.

http://www.vauva.fi/keskustelu/1566123/ketju/olen_ollut_klo_13_asti_treffeilla_nettitutun_kanss

Treffit päättyivät aikanaan ihan normaalisti. Olimme jonkin aikaa kavereita, ei deittailtu, mutta joskus nähtiin muuten. Nykyään ei olla enää missään tekemisissä, mies kun alkoi käyttäytyä minunkin nähden omituisesti ja uhkaavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi