Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
341/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastin asioita lapsuudestani. Asioita joista en ole kenellekään ikinä puhunut. Hänen kanssaan oli niin helppo keskustella, aivan kuin olisin ollut jonkun terapeutin luona. Hän oli vain rakennusmies, mutta omasi pelottavat puhujan lahjat.

Aamuyöstä lähdin livohkaan, enkä koskaan vastannut puheluihin. Vieläkin ahdistaa koko tapahtuma. Miten voi olla sellaisia ihmisiä, jotka onnistuvat tonkimaan toisen sisimpää. Hyi.

Vierailija
342/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastin asioita lapsuudestani. Asioita joista en ole kenellekään ikinä puhunut. Hänen kanssaan oli niin helppo keskustella, aivan kuin olisin ollut jonkun terapeutin luona. Hän oli vain rakennusmies, mutta omasi pelottavat puhujan lahjat.

Aamuyöstä lähdin livohkaan, enkä koskaan vastannut puheluihin. Vieläkin ahdistaa koko tapahtuma. Miten voi olla sellaisia ihmisiä, jotka onnistuvat tonkimaan toisen sisimpää. Hyi.

enemmän siltä, että olet itse terapian tarpeessa, ja sinua ahdistaa nuo asiat, mistä puhuit. Tuskin se mies nyt huvikseen kuuntelee tarinoita surkeasta lapsuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgin Sokoksen ylimmän kerroksen Kympissä, paikka oli silloin tosi suosittu, ysärillä siis. Tyyppi ei ollut mikään ruudinkeksijä, mutta hyvännäköinen ja juttumme luisti, tanssilattialla oli hauskaa. Tosin hän ei oikeasti ymmärtänyt, miksi en lähde hänen luokseen jatkoille. Olisi pitänyt olla hyväksyttävä suu, ettei seksi kiinnosta eka tapaamisella, hei haloo. Olisi itselläni hälytyskellojen pitänyt soida.

Vaihdettiin kuiten puhelinnumeroita ja soiteltiin pari kertaa. Tehtiin treffit samaan Kymppiin lauantai-illaksi. Tavattiin, otettiin drinkkiä, tanssittiin. Kävin naistenhuoneessa ja meni ehkä kauan jonon takia. Tulin takaisin ja hemmoa ei näkynyt missään. Paikka oli ihan täynnä, joten kiersin ympäri, kunnes... Treffiseuralaiseni oli tanssilattialla toisen naisen kanssa (huomattavasti minun näköiseni) ja suuteli himokkaasti! Joko miehellä oli tuplatreffit tai sitten uusi nainen löytyi oudon nopeasti. Kävin parketilla esittämässä pari valittua sanaa ja poistuin paikalta. Huh. Siitä tyypistä ei kuulunut enää mitään, onneksi. Ja kyseessä oli kolmekymppinen poikamies.

Toinen kamala treffitapaus oli, kun kävin leffassa edellisenä viikonloppuna niin ikään ravintolassa tapaamani miehen kanssa. Leffa oli hyvin jännä ja mielenkiintoinen Bond, mutta tämä nelikymppinen insinöörimies tunki vain kättään jalkojeni väliin ja halusi suudella, oi auta armias. Käyttäytyi kuin teini. Olin sen verran tyhmä, että kävin lefan jälkeen vielä kahvilla, mutta siihen jäi, koska mies ei päässyt kotiini. Mikä ääliömagneetti olen ollutkaan, voi apua.

Vierailija
344/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hän ei oikeasti ymmärtänyt, miksi en lähde hänen luokseen jatkoille. Olisi pitänyt olla hyväksyttävä suu, ettei seksi kiinnosta eka tapaamisella, hei haloo. ]

Vierailija
345/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että hänellä on kutsumus, mutta lahjat menee hukkaan parturikampaajan. Ja mies on.

Vierailija
346/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tapasin naisen webissä ja mentiin sitten illalla parille kaljalle. Muija haisi hieltä oikein vaan paljon ja muutenkin oli suttuisen näköinen ja oloinen eikä kropasta läskitöntä paikkaa löytynyt. Muija sitten parin kaljan jälkeen rupes ehdottamaan panemista ja sanoin, että mulla on sukupuolitauti eikä oikein siksi tee mieli :) Toimi eikä tarvinnut enää tuota haisunäätää tavata.

Vierailija
347/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tapasin naisen webissä ja mentiin sitten illalla parille kaljalle. Muija haisi hieltä oikein vaan paljon ja muutenkin oli suttuisen näköinen ja oloinen eikä kropasta läskitöntä paikkaa löytynyt. Muija sitten parin kaljan jälkeen rupes ehdottamaan panemista ja sanoin, että mulla on sukupuolitauti eikä oikein siksi tee mieli :) Toimi eikä tarvinnut enää tuota haisunäätää tavata.

Loistavaa!!!

T: 11cm mies

Vierailija
348/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin parikymppisenä puolitutun, pari vuotta itseäni vanhemman miehen raflassa silloisessa kotikaupungissani, ja kun juttu luisti (en ollut aikaisemmin jutellut hänen kanssaan kuin muutaman sanan), niin päätettiin lähteä jatkoille hänen kämpälleen. Sänkyyn sitten päädyttiin, ja siinä kiihdyttäessään hän alkoi hokea: "Oi pillu, oi pillu, oi oi pillu pillu!" Koko ajan kovemmalla äänellä. Jos naapurissa oltiin hereillä, ei siellä varmaan jäänyt homman nimi epäselväksi. Multa meni kyllä tunnelma ja humalakin haihtui ja tein hommailun jälkeen aika pikalähdön kotiin keskellä aamuyötä... Onneksi tapasin sattumalta kaverin, joka heitti minut kotiin (asuin aika kaukana).

Lähtiessäni "pillumies" huhuili, että meidän pitää ehdottomasti tavata, kun kerran molemmat mennään kesän jälkeen Helsinkiin opiskelemaan, mentäis kuulemma vaikka "kaakaolle ja silleen". Otin sen puhelinnumeron, mutta ei ollut aikomustakaan soittaa. Onneksi Helsinki on sen verran iso kaupunki, että en ole sen koommin häneen törmännyt.

Vierailija
349/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin parikymppisenä puolitutun, pari vuotta itseäni vanhemman miehen raflassa silloisessa kotikaupungissani, ja kun juttu luisti (en ollut aikaisemmin jutellut hänen kanssaan kuin muutaman sanan), niin päätettiin lähteä jatkoille hänen kämpälleen. Sänkyyn sitten päädyttiin, ja siinä kiihdyttäessään hän alkoi hokea: "Oi pillu, oi pillu, oi oi pillu pillu!" Koko ajan kovemmalla äänellä. Jos naapurissa oltiin hereillä, ei siellä varmaan jäänyt homman nimi epäselväksi. Multa meni kyllä tunnelma ja humalakin haihtui ja tein hommailun jälkeen aika pikalähdön kotiin keskellä aamuyötä... Onneksi tapasin sattumalta kaverin, joka heitti minut kotiin (asuin aika kaukana). Lähtiessäni "pillumies" huhuili, että meidän pitää ehdottomasti tavata, kun kerran molemmat mennään kesän jälkeen Helsinkiin opiskelemaan, mentäis kuulemma vaikka "kaakaolle ja silleen". Otin sen puhelinnumeron, mutta ei ollut aikomustakaan soittaa. Onneksi Helsinki on sen verran iso kaupunki, että en ole sen koommin häneen törmännyt.

"Pillumies" :D

Vierailija
350/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta opiskeluaikana kävin yhden tyypin kanssa tanssimassa aika paljon. Olin jo jonkin aikaa ajatellut, että ehkä hauskanpidon voisi hiukkasen laajemmallekin ulottaa, ja kokeilla onko tyypistä petipuuhiin.

Yhtenä viikonloppuna pari sukulaistani oli samassa kaupungissa hotellireissulla, ja oltiin samassa paikassa tanssimassa.

Sukulaiset sitten antoivat minulle, köyhälle opiskelijalle, mukaan vähän evästä. Olivat tarkoituksella ostaneet minua varten leipää, juustoa, rinkeleitä jne, kun tiesivät, että jääkaappini on aina tyhjä, ja sanoivat, että tässä on vähän iltapalaa matkaan. No, tanssi-illan päätteeksi tämä heppu sitten lähti viemään minua kotiin, mutta poikettiin mutka hänen kämpällään, kun sattui olemaan viikonloppuna itsekseen ilman kämppistä.

Tuli sitten kokeiltua elämäni surkeinta seksiä, tyyppi työnteli hissukseen lähetyssaarnaaja-asennossa ees taas ja samalla keskusteli suunnilleen päivän sanomalehdestä. Olin niin puulla päähän lyöty, etten tajunnut edes kokeilla, saisiko hommaan jotain äksöniä jotenkin. Jälkikäteen ajateltuna en kyllä usko, että olisi ollut mahdollista.

Kun heppu sai hommansa päätökseen, hän sanoi että ei tässä mulla oikeestaa oo nälkä näin illalla, mä laitankin nämä leivät ja muut pakkaseen, kun ei nyt tee mieli. Ja laittoi siis nämä minun ruokani hänen pakastimeen ja jääkaappiin. Tähänkään en osannut sanoa mitään, vaikka yleensä olen aika sanavalmis tyyppi... Oli sen verran yllättävä veto :)

Mikäs siinä, lähdin sitten kotiin, nälkäisenä, ilman ruokaa, ja tietoisena siitä, että toista kertaa ei kannata sänkyyn tämän tyypin kanssa eksyä...

Vierailija
351/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli ehdottomasti vika kerta ikinä, kun suostun moiseen.

Kaveri oli kehunut miehen maasta taivaisiin ja toki uskoin häntä. :( Mies oli ammatiltaan juuri valmistunut sairaanhoitaja.

Mies tuli hakemaan minut autollaan, oli ihan hyvän näköinen ja muutenkin tuntui ihan ok tyypiltä. Eka mentiin teatteriin ja se meni ihan hyvin, mies maksoi liput ja juomat välitauolla. Sen jälkeen mentiin syömään kivaan pikku ravintolaan ja siellä se kauhuus sitten alkoin. :(

Mies rupesi puhumaan, kuinka hänen äitinsä on alkoholisti ja kuinka hän kärsii siitä kovin, kertoin myös veljensä peräpukama ongelmasta ja kuinka hän on koettanut auttaa veljeänsä. Puhui se jostain muistakin sukunsa sairauksista, en muista tarkaan... Kun suvun terveydentila oli käyty läpi, niin mies sitten alkoi puhua omasta terveydestään. Kertoi, kuinka häntä hävettää se, että hänellä on vain yksi kivespussi. (synnynnäinen vika) Mies rupes itkua tuhertaa, et kukaan ei häntä halua tämän takia ja että hän kärsii kovin itsekin asiasta.

Olihan se kiva lohduttaa siinä ravintolassa sit itkevää miestä, kun kaikki muut tapittivat ,meitä silmä kovana. Hävetti ihan vitusti.

Sit päästiin autolle ja ajettiin minun luokse, pihalla autossa mies kysyy, et haluaisinko nähdä hänen yksi kiveksisen kalun???? Kyllä, juuri näin sanoin! :) No sanoin siinä et olen väsynyt ja haluun nukkumaan, et joku toinen kerta sit. Mies rupes siinä sitten TAAS itkee, surkutteli ja voivotteli. No enhän minä muuta voinut kuin pyytä miehen sisälle.

Sit päästiin hommiin, niin mies huutaa orgasmin hetkellä "Vitun huorapaska!". Aikas nopeesti ton jälkeen heitin miehen ulos ja käskin jättää mut rauhaan, joku raja sentään minullakin on. :)

Vierailija
352/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee tuo viiminen läpi, kuka olisi edes sänkyyn asti päätynyt tuollaisen kanssa..? Tiedä, mikä on liikaa!

Vierailija
353/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ollut vain pitkissä parisuhteissa, jotka ovat alkaneet pidemmästä toveruudesta. Yksi sokkotreffikokemus kuitenkin on.

Olin jutellut netissä yhden miehen kanssa ja sovin treffit hänen kanssaan, tarkoitus oli mennä syömään. Kun tavattiin, mies ei puhunut mitään yksitavuisia murahteluja lukuunottamatta. Lisäksi hänellä oli grillattu kana mukanaan. Siis sellainen jonka saa kaupan lounastiskistä.

Se helkkarin kana nökötti ravintolassakin siinä pöydän kulmalla koko ruokailun ajan. Ravintolan henkilökunta tuntui vahtivan meitä syrjäsilmällä ja varmaan kuvittelivat, että tulimme nauttimaan myös omia eväitä.

Kun treffit olivat ohi, tuli mieheltä heti erottuamme muutaman minuutin päästä ensimmäinen tekstiviesti, jonka mukaan olin tosi hyvännäköinen eikä kropastanikaan ollut kuulemma mitään pahaa sanottavaa. Vastaavia analyysejä tuli vielä jokunen lisää sen illan aikana. Kuittasin nämä viestit toivottamalla hänelle hyvää loppuelämää.

Vierailija
354/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tee kenestäkään omahyväistä, the jankkaaja.

Tapahtuman arvon määrittää ihminen itse. Eli lähtökohtana on se että HUOMAAKO kyseinen keskustelukumppani maailmassaan mitään. Minulle ainakin tapahtuu päivittäin asioista paljonkin koska olen utelias ja avoin ihminen, aina valmiina ihmettelemään.

Tarve vähätellä muita noin kovasti kertoo paljon sinusta itsestäsi, ei muista ihmisistä, ja sinulle olisi varmasti terveellistä pohtia miksi sinulla tuollainen tarve on. Läheisesikin ovat varmasti kärsineet jo ihan tarpeeksi persoonallisuudestasi.

Minullekaan ei hirveästi "tapahdu" eli elämäni on hyvin tavallista, menen aamuisin töihin ja illat ja viikonloput yritän viettää perheeni kanssa lukuunottamatta muutamia tunteja viikossa, jotka vietän omien harrastusten parissa. Silti löydän aina paljon keskusteltavaa ihmisten kanssa, koska olen kiinnostunut maailmasta, ihmisistä, ilmiöistä, luen sanomalehtiä ja kirjoja jne. Ei se jännittävä elämä, vaan jännittävä sisäinen maailma. Onko tämä omahyväisyyttä? Tuskin.

Vierailija
355/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin parikymppisenä puolitutun, pari vuotta itseäni vanhemman miehen raflassa silloisessa kotikaupungissani, ja kun juttu luisti (en ollut aikaisemmin jutellut hänen kanssaan kuin muutaman sanan), niin päätettiin lähteä jatkoille hänen kämpälleen. Sänkyyn sitten päädyttiin, ja siinä kiihdyttäessään hän alkoi hokea: "Oi pillu, oi pillu, oi oi pillu pillu!" Koko ajan kovemmalla äänellä. Jos naapurissa oltiin hereillä, ei siellä varmaan jäänyt homman nimi epäselväksi. Multa meni kyllä tunnelma ja humalakin haihtui ja tein hommailun jälkeen aika pikalähdön kotiin keskellä aamuyötä... Onneksi tapasin sattumalta kaverin, joka heitti minut kotiin (asuin aika kaukana).

Lähtiessäni "pillumies" huhuili, että meidän pitää ehdottomasti tavata, kun kerran molemmat mennään kesän jälkeen Helsinkiin opiskelemaan, mentäis kuulemma vaikka "kaakaolle ja silleen". Otin sen puhelinnumeron, mutta ei ollut aikomustakaan soittaa. Onneksi Helsinki on sen verran iso kaupunki, että en ole sen koommin häneen törmännyt.

Kaveri oli parikymppisenä tavannut jonkun "ikälopun" miehen (lue ehkä jotain 40v, mut nuorena ne tuntuu ikälopuilta) baarissa. Kaveri kertoi ettei ollut kiinnostunut miehestä ollenkaan, mutta humalassa oli tullut lähdettyä miehen mukaan ja sänkypuuhiin tietysti päätyivät. Kertoi että miehen seksitaidot oli ollu tosi huonot. Pientä edestakaista nylkytystä ja koko ajan oli kysellyt, enhän vaan paina, ethän rusennu mun alle. Kaiken huippu oli ollu kun mies orgasmin saadessan oli alkanut ähkimään: voi äiti, voi äiti, tekee hyvää... Kaveri kertoi häipyneensä miehen hotellihuoneesta aika liukkaasti, heti kun mies oli nukahtanu.

=)

Vierailija
356/905 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille menin valmiiksi hyvin vastahakoisena. Paikalle ilmaantui minua 10 vuotta vanhempi mies, joka koko ajan puhui ex-vaimostaan "miten se kehtasi minut jättää ja vei vielä lapsenkin mennessään" ja vertaili mm. korujani ex-vaimonsa koruihin. Vessareissulla pakenin suoraan päätä ulos ja kotiin. Myöhemmin mies ihmetteli tutuille, kuinka hävisin ravintolasta ilmoittamatta.

Toisilla sokkotreffeillä en ollut tarpeeksi lihava! Minulla on 15 ylimääräistä kiloa, ja mies oli pettynyt, halusi toooodella lihavan paksupohkeisen naisen! Muita kriteerejä ei ollutkaan.

Ei kiitos sokkotreffejä enää koskaan! (Onneksi ei tarvitsekaan enää etsiä.)

Mies ei vissiin ollut päässyt erostaan yli mutta ei kai se oikeuta vessakatoamisiin?

Vierailija
357/905 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo lisää näitä :D

Vierailija
358/905 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haki minut, oli puhunut että mennään kahville johonkin kivaa paikkaan. Vei minut Espoossa Leppävaaran shellille, jossa spurgut istui viinanhajuisina vetämässä kaljaa. Niiden viereen sitten istuttiin kahville, mies ei tietenkään edes ajatellut maksaa, itse kaiveli jotain pennejä lompakostaan ja sain maksaa loput hänenkin kahvistaan.

Yllään hänellä oli kauhutunut verkkari/tuulipuku Suomen väreissä.

Hän kysyi minulta haluanko jäätelön - senkin olisin tietty itse maksanut. Sanoin että en taida, kiitos. Hän jatkoi, että jos mieli tekee toisenlaista jäätelöä niin hänellä olisi tarjota 22 cm pitkä tuutti.

Emme tavanneet enää toiste vaikka mulle pari kertaa soitteli.

Vierailija
359/905 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLin jotain 21v. Tapasin netissä yhden hesalaisen kundin ja sovittiin, et samalla kun tuun etelään Torniosta treffataan. No mentiin tän kundin kämpille. Siellä kundi sanoi, etten ollut ihan sellanen, kun hän oli ajatellut koska hän tykkää vaaleista tytöistä, jotka pukeutuu mustaan (olin vaalea, mutta mulla oli punainen paita ja farkut). X/ Itellä hänellä oli jo parikymppisenä alkava päälakikalju vaaleissa hiuksissaan (mistä ei ollut maininnut, mut toisaalta en ole itse niin pinnallinen, että se olis oikeesti haitannut, jos muuten olis ollu hyvä tyyppi).

Päätettiin, että otetaan tää ilta sit kavereina, kun ei kerran niin iskenytkään. Olin tässä vaiheessa hiukan pettynyt. Jätettiin sinne kamat ja lähdettiin Helsingin yöhön hänen kaveriporukkansa kanssa. No tää jätkä alko kännäämään oikein kunnolla ja siitä tuli aivan urpo kännissä. Se juoksenteli sinne tänne, nuoli näyteikkunaa, selitti vaikka mitä ihme paskaa, oksensi ja lopulta oli aivan kannettavassa kunnossa. Sen kaverit vaan naureskeli, et "Joo se on aina tommonen kännissä." Mä olin ihan järkyttynyt. Kundi oli vaikuttanut niin fiksulta viesteissään ja vielä puhelimessakin.

Olin Hesassa, tuntematta paikkoja. Mun kamat ja ainoo nukkumapaikka oli tän känniääliön kämpillä. Epätoivoissani koitin muistella minkä numeroinen bussi se oli, millä oltiin tultu keskustaan ja säkällä sain sen ukon ja itteni oikeeseen bussiin. Raahasin sitä sitten puoliväkisin sen kämpille. Jouduin jäämään sinne yöksi, kun muuta paikkaa ei ollut. Sillä oli sellanen koirankopin kokoinen kämppä, jossa vain yks n.120cm sänky, johon sit kaaduttiin.

Jossain vaiheessa yötä ja omaa lievempää humalaani tajuan, että jätkähän panee mua. No mihinkäs siitä olisin sitten enää mennyt. Ajattelin, että pankoot, mutta ikinä ei enää tän jälkeen nähdä. Aamulla olin lähdössä pois tarjosin kättä kättelyyn sanoakseni hei sitten ja kundi olis halunnu suudella ja halata. Olin tosi jäykkänä kuin jääpuikko ja musta kyllä näki, et mua ei kiinnostanut yhtään.

Ne olivat elämäni kauheimmat treffit ja opin siinä kertaheitolla olemaan HUOMATTAVASTI varovaisempi.

Nainen 33v.

Vierailija
360/905 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaampa tämäkin kokemus. Netin kautta tutustuin ihan mukavan oloiseen poikaan/mieheen. Itse 18, hän muistaakseni 19

. Päätimme tapaavamme kahvilassa. Ensin ärsytti hyvin paljon se, kuinka hän ruikutti hakevansa minut kotoani, vaikka sanoin haluavani tulla omalla autolla, että tavataan siellä.

Vaikutti ihan mukavalta, vaikka kertoikin olleensa mm. mielisairaalassa, mutta en pitänyt sitä kovin vakavana, koska siellä on ollut myös ystäviäni, mieli kun välillä tekee vaikka minkälaisia temppuja.

Noh, muutama tunti meni hyvin ja oli hauskaa, totesin, että hän voi tulla käymään vielä minun luonani, ennen töihin lähtöään, koska halusin jo takaisin koirieni luokse. 

Välillä jätkän jutut olivat hieman outoja mutta myös ihan hauskoja, ja olin iloinen, että uskalsi paljastaan itsestään niin paljon.

Päädyimme sänkyyn, ja oli varmaan elämäni huonointa seksiä, ja sen jälkeen alkoi tulla vielä tosi kummallisia juttuja, kuten kertoi hänellä olevan pikkuisen lapsen, jota ei ikinä tapaa, ihmisiä, jotka haluavat hakata/tappaa hänet ja luoja ties mitä. 

Noh, hänellä sitten työt alkoivat ja lähti. N. 5min lähdön jälkeen tulee viestiä, että haluanko seurustella hänen kanssaan, on niin rakastunut minuun, kuinka meidän elämämme olisi niin ihanaa ja kaikkea.

Totesin, etten tosiaan halua, enkä ole ehkä oikeen kiinnostunutkaan enää. Tästä alkoi kauhea soitti ja viestien lähettely, että mikä mua vaivaa, oliko seksi hyvää ja kuinka hän ikävöi minua. Huhhuh

Toinen juttu tuli myös mieleen tätä kirjoittaessa.

Netissä taas, mukavan oloinen mies. Juttua riitti, ja melko nopeasti halusi meidän tapaaan. Sovimme, että näemme juna-asemalla, ja menemme minun autollani johonkin.

Ensinnäkin oli huomattavasti eri näköinen kuin kuvissa, mutta ajattelin ettei se haittaa. Saattaa olla, muuten mukava ihminen.

Päätimme mennä Baariin yhdille, mutta hän sitten halusikin vain limua. En käsittänyt miksi emme menisi johonkin abc:lle tai jtn, vaan baarin meluun.

Hän ei paljoa puhunut, mutta vihjaili, että voisimme käydä hänen luonaan, ja ehkä voisin yöksikin jäädä. Totesin, että voimme hänen luonaan mennä käymään, vaikka en yöksi jäisikään. 

Sinne päästyämme saan kuulla hänen asuvan äitinsä kanssa, ja poika menee herättämään äitinsä (klo taisi olla 23 tms) että herää tervehtimään, se alkoi olla jo outoa.. Hänen huoneeseensa sitten mentiin, ja hänellä oli erittäin pieni sänky, kun vielä ehdotti että jäisin yöksi. En tosiaan halunnut jäädä sinne missä melkein päällekkäin joutuisimme nukkumaan. Toivotin hyvät yöt ja lähdin. 

Häneltäkin tuli paljon viestejä koska tavattaisiin yms. Mutta paras oli, kun olin ystävien kanssa baarissa, soitti hänen ÄITINSÄ minulle, kuinka minun pitäisi nyt jättää kaverini ja lähteä mieluummin heidän kanssa baariin (jankkasi siis tosi pitkään tästä) 

Hyvin vaikeaa on kirjoittaa, koska en pysty näköjään kirjoittaa asioita niin kammottavasti kuin ne minulle olivat :D