Kauheimmat treffit ikinä!!!
Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.
No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...
Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...
Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?
Kommentit (905)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:08"]
Kivan näköinen työkaveri pyysi treffeille. Fiksu keskustelija. Häiritsi kuitenkin, että hän videokuvasi katukahvilassa istuessamme samalla. Ohikulkevia ihmisiä lähinnä. Hän kertoi, että hänellä on adhd, joka on paha ja pysyy kurissa lääkityksellä. Menimme leffaan. Hän ei osannut olla hiljaa siellä, vaan myötäeli äänekkäästi kommentoiden tapahtumia kankaalla. Suhde ei siitä edennyt, sillä hän sai pian potkut. Syynä se, että hän ei voinut hillitä haluaan kurkistella ja tirkistellä ihmisten työtiloihin ja huoneisiin, joihin hänellä ei ollut mitään asiaa. Tämä tapahtui Suomen ulkopuolella. Harmi ettei ollut lääkitys ihan kohdallaan...
[/quote]
Tapahtuiko jossain muslimimaassa tai välimerellä?
Vai melkein viisi vuotta vanha ketju? No, kerron, kun kerran osuin kohdalle. Eiväthän nämä tarinat vanhene.
Treffikumppanini pyysi minua kahville ja ehdotti, että tapaisimme minun asuntoani lähellä olevalla huoltoasemalla. Ylllätyksekseni kahvipaikka oli tuon huoltoaseman kahvinurkkaus. Valmiina odotellut mies sentään tarjosi kahvit, muttei maksanut niistä, koska henkilökuntaa ei näkynyt missään. Ei näkynyt muita asiakkaitakaan, koska oli räntäsateinen ilta. Ennen pitkää paikalle ilmestyi vanhempi mies, joka kumartui treffikumppanini puoleen ja sanoi hänelle matalalla äänellä, että eikös me sovittu, että näitä ei enää tuoda tänne, ja nyt työtakki päälle. Treffikumppanini sanoi minulle töykeähkösti, että sun ois varmaan paree nyt lähtee, että tänne ei tartte tulla olemaan. Lähdinhän minä.
Nää ei olleet treffit, olen naimisissa. Kyseessä oli työlounas toisesta kaupungista olevan tyypin kanssa, ei oltu koskaan kasvotusten tavattu. Puhelimessa oltiin hoidettu asioita vuosia ja tultu niin tutuiksi että heitettiin herjaa (ei seksuaalissävytteistä). Tyyppi tuli meidän toimistolle koulutukseen ja sanoi että oisko meidän aika jo tavata ja käydä syömässä. Ekaksi hän totesi että sulla on ihan vitun seksikäs ääni ja näytätkin pantavalta. Lounaan aikana hän totesi useaan kertaan että olen pantavan näköinen ja lopuksi totesi haluavansa siementää vittuni. Näillä sanoilla. Koskaan ei ollut edes kiroillut tai ollut vihjaileva puhelimessa. Pakko meidän on edelleen töitä tehdä, mutta nyt pysytään viileästi työasioissa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2010 klo 10:58"]että jos hän "vei" minut kahville, hän muisti joka kerta sanoa, että ostoksemme tulevat erikseen. Ei siis KERTAAKAAN tarjonnut minulle euron parin kahvikupillista.
Festareilla ollessamme katselin erästä t-paitaa, mutta minulla ei ollut käteistä rahaa mukana. Tämä mies sitten tarjoutui ostamaan paidan minulle. Paita maksoi 20 euroa (miehen kuukausitulot n. 4000 e), ja oletin tietenkin, että se oli lahja.
Viikon kuluttua mies alkoi kuitenkin vinkua rahoja paidasta, valitti jopa minulle siitä miten ikävää on alkaa muistutella minua asiasta...
Raivostuttavaa. Samoin, jos hän kutsui minut syömään tai elokuviin, sain aina maksaa oman osuuteni, aina hän muisti huomauttaa siitä...
[/quote]
Onko Kouvolasta?
Noh, parikymppisenä olin niin kyllästyny parikymppisiin "miehiin", että päätin tavata päälle kolmikymppisen nuorekkaan miehen. Oltiin sovittu, että kokkaillaan yhdessä mun luona, kun molemmat innokkaita kokkeja.
Edellisenä yönä oli kumminkin ruvennu ahdistamaan miehen ikä, ja päätin perua treffit. No, mies sitten kehuskeli ostaneensa jo kalliit ainekset. En kehdannut olla näkemättä. Mies saapui sitten viikonloppukassin ja...koiransa kanssa!
Mies oli täysin huumorintajuton ja koin puhuvani seinälle! Ne hienot ainekset päätyivätkin olemaan valmis sushit!!!! Inhoan sushia.
Mies oli ihan järkyttävä tyyppi ja 45min jälkeen hänen saapumisestaan, pääsin hänestä eroon. Lähtiessään käski soitella...
Mies laittoi silloin tällöin viestiä, mutten koskaan vastannut hänelle ja tajusi onneksi hiljentyä. Parin kuukauden päästä hän kumminkin laittoi viestin, jossa kyseli seksin mahdollisuuksia. Käskin poistaa numeroni sillä olin muuttamassa paikkakunnalta. Hän vastasi erittäin aikuismaisesti ja kohteliaasti; "hyvä kun eksyt sinne (paikkakunnalla), kun olet niin pulleakin!"
:)))
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 02:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 04:52"]Kaikkein oudoin "treffi"kokemus oli se kun exä järkkäsi minulle säälittävät sokkotreffit pervon pyörätuolimiehen kanssa. Olin tutustunut aivan toiseen mieheen ja paikalle ilmestyikin mies pyörätuolissa joka yritti esittää kovinkin reipasta. Yllätys oli suuri. Luulen että exä vakoili jostain miten treffimme sujuivat ja naureskeli selän takana. Ilmeisesti tällä tempauksella exä yritti osoittaa ettei muka olisi häntä "parempaa" miestä. Treffeillä pyörätuolimiehen kanssa mies yritti kutsua vaikka minne aina ravintolasta laivaan ja sitten hän ehdotti että hän voisi kyllä maksaa jos suostuisin. Silloin ei ollut enää epäilystäkään siitä, etteikö exäni olisi näitäkin treffejä minulle järkännyt. [/quote] Vittu kun laitoin sulle vahingossa yläpeukkua, ärsyttää! Et mainitse miehessä mitään muuta vikaa kuin sen, että istui pyörätuolissa. Millä lailla oli muka pervo? Flirttaili normaalisti? Siksi että ehdotti jatkotapaamista? Jos netissä olitte tutustuneet, niin mikä velvollisuus ihmisellä on kertoa pyörätuolissa istumisestaan? Tuleehan muutenkin ulkonäköseikat ilmi vasta tavatessa. Eiköhän sillä värkit toimi ihan normaalisti kerta deittailee. Luultavasti oli ihan normaali mies, ja sinä pinnallisuudessa luulet että on kyse exäsi pilasta vain siksi että mies istuu pyörätuolissa! Olet pinnallinen ällöttävä paska! T. Tervejalkainen ja myös tervejärkinen nainen
[/quote]
Mies oli sillä perusteella pervo (ei jalkavaivojen takia) vaan siksi kun hän ilmeili virnuili koko ajan ja sitten hän myös ehdotti tuota että hän voi kyllä maksaa minulle yhteisistä öistä ja treffeistä. On minulla ollut iljettäviä treffikumppaneita ja pleijeri exiä, mutta tuollainen suorasukainen ehdottelu ei kyllä iskenyt/vetänyt puoleensa. Tunsin oloni ihan huoraksi noiden ehdotusten jälkeen ja olen varma että exäni oli jotain sen suuntaista tälle kaverilleen sanonut ja siksi tämä hänen kaveri halusi minun kanssa vaikka minne. En tee mitään seksipalveluksia rahasta, olisi voinut yrittää sopia treffejä normaalisti mutta rahasta puhuminen ei mielestäni treffeille kuulu! Mies oli muuten myös ulkomaalainen enkä voi olla edes varma että oliko hänellä edes oleskelulupaa, koska oli Euroopan ulkopuolelta. En halua toimia kenenkään oleskelulupa-automaattina kuten en mylskään huorana! joten mieluummin sitten vaikka pinnallinen paska. T. aidosti normaalijärkinen
Kävin eräänlaisilla treffeillä joihin kuului vain kävelyä ja juttelua ei muuta. Mies olisi halunnut kyllä halata, hymyili koko ajan ja ehdotti yhteistä iltaa yms. yms. mutta melko pian sain selville että kyse oli kaverin kaverin poikaystävästä. Aluksi en asiaa tiennyt ja nyt pidänkin kaverin kaverin poikaystävää kamalana petturina. Mies kehtasi vielä valehdella että he ovat eronneet, vaikka he ovat yhdessä näin 3 vuoden jälkeenkin. Kaverin kaveria asia ei haitannut ja he ovat edelleen "onnellisesti" yhdessä näin 3 vuoden jälkeenkin. Kaverin kaveri on sitä naistyyppiä joka pitää sitä omaa mieskultaa täydellisenä ja huorina kaikkia naisia jotka kiinnostuvat tästä hänen viattomasta poikaystävästä. Tähän liittyen sama mies sopi ravintolatreffit myös silloisen yhden toisen kaverini tutun kanssa (molemmat heistä olivat varattuja) ja vielä kolmannenkin naisen kanssa, joka oli sinkku mutta huithapeli. Mies oli kyllä ihan hyvännäköinen että siksi varmana naistarjontaa riittää! ihmetyttää silti miten moni nainen rupeaa roikkumaan ja jää pettäjän vierelle suhteeseen. Kamalat treffit siinä mielessä että minulle valehdeltiin ja sain ehkä itsekin ns. horon leiman otsaan syyttä
Lähdin treffeille nettitreffeissä tavatun miehen kanssa jolla oli suomalainen nimi ja hän kirjoitti hyvin suomea. En saanut nähdä kuvaa miehestä koska hän kertoi että puhelin oli rikki ja hänen täytyisi ostaa pian uusi puhelin jolla ottaisi kuvan ja lähettäisi kuvia kyllä myöhemmin. Meillä riitti juteltavaa ja kuvan vaihtokin unohtui. Mies kuvaili ulkonäköään kirjoittamalla. Päätimme tavata ja parkkipaikalle ilmestyikin itseäni 30 vuotta vanhempi tumma ylipainoinen ulkomaalaismies, joka ei vastannut odotuksiani. Mies oli valehdellut olevansa parikymppinen urheilullnen nuori mies ja nimiki oli suomalainen. En enää kehdannut kieltäytyä treffeistä ja lähdimme treffeille lähellä olleeseen kebabpaikkaan. Kebabpaikan työntekijät vakuuttivat että miehen nimi oli sama suomalaisnimi jolla mies esiintyi netissä. Treffit jäivät viimeisiksi
Mistä pirusta te ootte löytäny noin urpoja miehiä?!?!?!. Ei tulisi mieleenikään alkaa ehdottelemaan edes kaksien treffien jälkeen vielä sänkyjuttuja, tai muitakaan seikkoja mitä tässä tullu ilmi, kun ketjua lueskellut. Alkanu tuntua et hei...sitähän on itse suht fiksu, vaikken ehkä niin komea olekaan. M30.
Tutustuimme netissä. Mies vakuutti, että pidetään vain rentoa iltaa hänen luonaan, mm. leffaa katsellen. Tarjottavaakin (kuten päihteitä) olisi. Tapasimme sitten kaupan parkkipaikalla josta hän minut haki. Miehen luokse saapuessa pöyristyin - kämppä oli kuin pommin jäljiltä. Asui kuulemma kämppiksensä kanssa. Lähdimme sitten ehdotuksestani (mies ei olisi halunnut) pienelle kävelylle ja matkajuomaksi hän tarjosi pullon kaljaa, jota en voi sietää. Matkalla hän kävi huoltoasemalla ostamassa limupullon ja suklaalevyn. Matkan aikana mies yllättäen kysyi, omaanko sukupuolitauteja, johon tokaisin vitsillä, että on vaikka mitä ja siihen hän totesi flirtisti, että voisimme jakaa ne. Lähdettiin sitten takaisin miehen luokse ja hän ei näyttänyt elettäkään siitä, että olisimme esim. katsoneet leffaa vaan naureskeli kierosti kun tätä kysyinkin ja käski vain lopettamaan. Tarjosi lopulta erästä huumettakin. Halusin tässä vaiheessa jo pian pois, eikä hän ollut halukas selvittämään minulle bussia jolla pääsisin pois. Lopulta mies hyvin pettyneenä saattoi minut bussipysäkille ja jälkeenpäin viestitellessämme valitti, kuinka oli perunut vuokseni menonsa. Suklaatakin oli oikein ostanut! Parin päivän päästä selvisi, että ko. mies oli paneskellut ystäväni ystävän kanssa, baarireissun jälkeen. Kaiken jälkeen mies tunnustautui vain "seksihulluksi". Yökötti.
Kerran lähdin ensitapaamisella miehen mukaan baarista. Aikuinen oli. Vei kerrostalokämppään. Oletin, että kyse oli miehen omasta asunnosta, vaikka perillä sanoikin, että on oltava hiljaa, kun äiti nukkuu toisessa huoneessa. Ajattelin, että äiti oli käymässä, kunnes pian selvisi, että kyse olikin vanhempien kodista. Mies asui vielä vanhempiensa kanssa. En millään pystynyt jäämään sinne. Itsekin kuten tuo mies, olin reilusti yli parikymppinen. Lähdin niin kiireellä, että poistuttuani huomasin, että unohdin pukea sukatkin jalkaan. Olin ne ehtinyt riisua nukkumista varten.
Olin kerran deiteillä nettitreffeistä löydetyn epätasapainoisen naisen kanssa jolle mikään ei kelvannut ja mikään ei koskaan ollut hyvin. Jos sanoin vaikka että kaunis aurinkoinen sää tänään, niin nainen vastasi heti erittäin tympeään sävyyn "Eikä ole!!!!!!" toin kerran hänelle treffeille kukan jonka poimin nurmikolta niin deittiseuralainen sanoi että "Vie pois! mitä oikein yrität tällä eleellä!!!" ja tällä tavoin hän vihoitteli koko ajan ja pyrki kääntämään kaikki asiat päinvastoin! kysyin sitten että haluaako hän edes jatkaa tapailua ja pahoittelin jos olin jotenkin huomaamattani häntä loukannut niin hän huusi korvaani täysillä että hän haluaa kyllä jatkaa tapailua vaikka ei minusta edes pidä ja että olen typerä mies mutta nyt hänelle ei kuulemma ole ketään muitakaan kiikarissa ja haukkui etten edes osaa tehdä aloitetta ja että olen varmaan ihan surkea sängyssäkin. Jäi muuten viimeiseksi nettitreffikokemukseksi tämä! en tiedä käykö niillä sivuilla ketään järkeviä? tai sitten ne järkevät naiset saavat tuhansia viestejä eivätkä vastaa kellekkään tavismiehille!! tuli todella loukattu olotila mutta melko pian ymmärsin että naisen täytyi olla jollakin tapaa mielenterveysvikainen
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:32"]
Minä olin kerran deiteillä mutta mitään ei tapahtunut, koko ajan deitti vaan kirjotteli vauva-lehden keskustelut-palstalle, ei osannut lopettaa, pakko oli kirjoittaa aina vaan uusia tarinoita, sekavia ym. Maniaksi minä tuollaista toimintaa nimitän. Toivottavasti deitti hakeutuisiihoitoon mielenterveyspuolelle mutta pelkäänpä että kirjoittelut vain jatkuvat yhä kiivaammin. Ehkä jo aivan piankin...
[/quote]
eh, joopajoo. Ensinnäkin haukut "deittikumppania" vauvapalstailusta ja sitten jostain kumman syystä olet itsekin täällä palstailemassa 24/7 :D ei mene kaaliin joo ei, typerä provo. Harmi jos tunnistit itsesi jostain tarinasta, mutta koita mennä elämässä eteenpäin edes vähitellen. Treffikokemuksista saa ja on lupa kertoa, tämä ei ole Pohjois-Korea eikä putinlandia
Yksillä treffeillä tuli törmättyä tukkaväri-rasistiin, siis sellaiseen mieheen joka heti aluksi arvosteli oman luonnollisen värjäämättömän säihkyvän hiusvärini. Myöhemmin kuulin että hän oli tehnyt niin myös tutulleni, joka oli siis tämän miehen ensimmäinen tyttöystävä, mutta sitä en silloin vielä tiennyt. Niin mies alkoi keskustella ja lähes heti hän ehdotti että minun pitäisi värjätä hiukseni (hänen mieliksi) tai edes ottaa raitoja jotka olisivat sitä hänen toivomaansa väriä. En suostunut ja kerroin ettei kiinnosta värjätä (mielestäni jokainen saa tehdä niin kuin hyväksi tuntuu ja on naurettavaa heti suostua kaikkiin pyyntöihin jos ei halua!) niin ehdotin miehelle sitten itselleen että haluaisiko hän vaikka värjätä hiuksensa heti tietyllä värillä, ei kuulemma halunnut mutta minun olisi vain . Arvasin että kyseessä taisi olla jonkintasoinen narsisti tai muu häiriö, en tiedä mikä. Tuli vaan heti tunne että hän olisi halunnut kontrolloida minua siihen pystymättä. Niin jälkeenpäin sain selville että tuttuni (jolla eri väriset hiukset) sama mies oli hänen ensimmäinen poikaystävä ja myös tälle naiselle mies oli sanonut ja vaatinut että värjää hiuksesi eri värisiksi. Sillä kertaa se väri oli kumminkin eri jota minulle ehdotti. Mies ehdotti myös että minkälaisiin vaatteisiin minun tulisi pukeutua, en kuunnellut
Olin sopinut kolmannet treffit yhden (ei netissä) tavatun miehen kanssa joka oli luonteeltaan menevä ja innokas. Tällä kertaa mies vaikutti kumminkin jotenkin todella tympeältä ja etäiseltä, illan mittaan seuraan liittyi miehen ystäviä joihin hän halusi minun tutustuvan. Jossain vaiheessa iltaa kun olimme ulkona niin mies sitten keksi että voitaisiinko jatkaa illanviettoa kaikki yhdessä, suostuin. Luulin että illanviettoon tulisi mukaan myös tämän miehen kaveri ja toinen kaveri sekä kaverin tyttöystävä. Se ei kumminkaan mennyt niin ja miehen kaveri tyttöystävänsä kanssa jäi pysäkiltä pois, niin jatkoimme sitten illanviettopaikkaan menoa tämän miehen kanssa ja hänen yhden toisen kaverinsa kanssa. En kehdannut kieltäytyä ja kuvittelin että miehen toinenkin kaveri tyttöystävänsä kanssa liittyisivät vielä myöhemmin illanviettoon, sain sellaisen käsityksen että he kävivät vaan jossain. Asunnolla mies riisui heti kaikki vaatteensa pois ja sanoi että ryhdytään hommiin! miehen kaveri meni kylpyhuoneeseen, ilmeisesti kanssa riisumaan! niin piti aikalailla raivota että asia meni perille etten tullut mitään kolmenkimppaa/orgioita harrastamaan. Mies kehtasi vielä ehdottaa että voitaisiin olla niin että hän tulisi sisään ja kaveri yhtyisi takaapäin samaan aikaan. En ollut tämmöisistä hommista aikaisemmin kuullutkaan. Onneksi miehen kaveri oli kumminkin hieman järkevämpi ja jollain tapaa jopa häpesi ja pahoitteli asiaa, toisin kuin tämä treffikumppanimies että sellaiset treffit. Myöhemmin näin samaisen miehen sattumalta kadulla ja hän kehui minulle että kävi juuri huorissa että sellainen tapaus
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 02:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:32"]
Minä olin kerran deiteillä mutta mitään ei tapahtunut, koko ajan deitti vaan kirjotteli vauva-lehden keskustelut-palstalle, ei osannut lopettaa, pakko oli kirjoittaa aina vaan uusia tarinoita, sekavia ym. Maniaksi minä tuollaista toimintaa nimitän. Toivottavasti deitti hakeutuisiihoitoon mielenterveyspuolelle mutta pelkäänpä että kirjoittelut vain jatkuvat yhä kiivaammin. Ehkä jo aivan piankin...
[/quote]
eh, joopajoo. Ensinnäkin haukut "deittikumppania" vauvapalstailusta ja sitten jostain kumman syystä olet itsekin täällä palstailemassa 24/7 :D ei mene kaaliin joo ei, typerä provo. Harmi jos tunnistit itsesi jostain tarinasta, mutta koita mennä elämässä eteenpäin edes vähitellen. Treffikokemuksista saa ja on lupa kertoa, tämä ei ole Pohjois-Korea eikä putinlandia
[/quote]
Kiitos! Kuten kirjoitit, treffikokemuksista saa ja on lupa kertoa! Olen siis edelleenkin huolestunut tästä deittikumppanistani joka ei kerta kaikkiaan pysty lopettamaan satuilua deittikokemuksistaan. Mielikuvitus on erinomainen ominaisuus kenessä tahansa. Siinä vaiheessa kun ei millään pysty lopettamaan ja kun ulkopuolistenkin kommentit aiheuttavat kirjoittajassa aggressiivisuutta, olisi ehkä syytä käydä keskustelemassa mielenterveyden ammattilaisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2011 klo 00:16"]he eats the food. Sanoi ruokakulttuurin ammattilainen. Joten: jos olet kahdestaan tai nelisteen aterioimassa, voitte odottaa, että kaikki ovat saaneet ruoan eteensä. Mutta jos on enemmän kuin 6 henkilö aterioimassa, aletaan syödä, KUN RUOKA ON EDESSÄSI.
Joten ei se pizzamiehesi ihan juntti ollut. Vaan sinä. Ainakin tuossa syömisen aloittamisen suhteen.
[/quote]
Ei vaan silloin kun vierustoveri on saanut ruoan.