Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
321/905 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:14"]

Olin treffeillä yhden ääliön kanssa, se oli lähinnä vaan sellaista juttelemista ja pikanäkeminen ulkona. Yhden kerran mies sitten rupesi selittämään täyttä skeidaa. Katsoi suoraan silmiin selittäen että hän ei halua nyt suhdetta kun on vielä nuori (oli alle 30v) ja että haluaa suhteen minun kanssani vuoden päästä että sitten hän on valmis suhteeseen! että vuosi olisi tätä mahtisaalista pitänyt odotella ja mies kai tosissaan luuli että suostun ja odotan. Pian tämän jälkeen selvisi että mies kierrätti monia eri naisia joita kutsui kavereikseen eikä halunnut sitoutua kehenkään, tuskin koskaan haluaa. Harrasti myös miespuolisten ystäviensä tyttöystävien ja exien iskemistä. Jätti yhdenkin tyttöystävänsä haukkumalla hänet huoraksi, oikein "Ihana" tapaus.

[/quote]

Jos tällaisia alkaa kertymään useita, kannattaa katsoa jo peiliin. Ihan meinaan siksi, että itse sinä kuitenkin valitset ne treffikumppanisi.

[/quote]

no joo, onhan se vähän niinkin, mutta olin tuolloin lähes teini ja tyhmää olisi ollut suostua ja odottaa jota en tehnyt

Vierailija
322/905 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:32"]

Minä olin kerran deiteillä mutta mitään ei tapahtunut, koko ajan deitti vaan kirjotteli vauva-lehden keskustelut-palstalle, ei osannut lopettaa, pakko oli kirjoittaa aina vaan uusia tarinoita, sekavia ym. Maniaksi minä tuollaista toimintaa nimitän. Toivottavasti deitti hakeutuisiihoitoon mielenterveyspuolelle mutta pelkäänpä että kirjoittelut vain jatkuvat yhä kiivaammin. Ehkä jo aivan piankin...

[/quote]

eh, joopajoo. Ensinnäkin haukut "deittikumppania" vauvapalstailusta ja sitten jostain kumman syystä olet itsekin täällä palstailemassa 24/7 :D ei mene kaaliin joo ei, typerä provo. Harmi jos tunnistit itsesi jostain tarinasta, mutta koita mennä elämässä eteenpäin edes vähitellen. Treffikokemuksista saa ja on lupa kertoa, tämä ei ole Pohjois-Korea eikä putinlandia

[/quote]

Kiitos! Kuten kirjoitit, treffikokemuksista saa ja on lupa kertoa! Olen siis edelleenkin huolestunut tästä deittikumppanistani joka ei kerta kaikkiaan pysty lopettamaan satuilua deittikokemuksistaan. Mielikuvitus on erinomainen ominaisuus kenessä tahansa. Siinä vaiheessa kun ei millään pysty lopettamaan ja kun ulkopuolistenkin kommentit aiheuttavat kirjoittajassa aggressiivisuutta, olisi ehkä syytä käydä keskustelemassa mielenterveyden ammattilaisen kanssa.

[/quote]

Kiitos oikein paljon! mutta mitäpä siitä sanot jos lukisit vain sellaisia keskusteluita joista pidät? ettei tarvitsisi lukea kuin piru raamattua juuri tätä keskustelua joka ottaa sinua päähän? mitäpä jos kävisit terapeutilla keskustelemassa siitä että näet vain yhden ja saman henkilön tekemiä "satuja" jokaisella foorumilla, jokaisessa lehdessä, jokaisessa kirjassa, tvssä ja ties missä sillä se ei ole kovinkaan tervettä. Tänne on kertynyt aika paljon näitä treffikokemuksia ja jos luet ne kaikki huomaat kyllä että kirjoittajia on lukuisia, eikä vain yhtä kuten vain sairas ihminen voi päässään kuvitella, koska ei ole terve. Aika ottaa iltalääkkeet älä unohda niitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/905 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin treffeille lähes tahtomattani vanhemman miehen kanssa, joka oli piirittänyt minua jo vuosikausia. Ajattelin että luovutan, menen treffeille ja olen erittäin vähäsanainen ja tympeä. Ajattelin että se tepsisi ja ettei mies haluaisi toista kertaa treffeille tympeän naisen kanssa. Mies oli koko ajan yli-innostuneen oloinen ja puhui lakkaamatta jatkuvasti autossa, eikä välittänyt siitä jos olin hiljaa. Luulin että mies olisi edes kertonut jotain hauskaa tai kertonut edes itsestään jotain, mutta ei. Aina jos mies kysyi jotain vastasin hänelle lähes vihaisen kuuloisena, mutta hän ei välittänyt siitä. Mies vain kertoi päivän tekemisistään mm. postin etsimisestä ja postissa käymisestä. Alkoi haukotuttaa. Sitten mies vaihtoi puheenaihetta ja hän sanoi että hän on ajatellut nyt hankkia jonkun lemmikin. Kysyi minulta mistä eläimistä pidän, sen jälkeen mies sanoi heti että sitten hän hankkii tämän tietynlaisen lemmikin josta minä pidän! kysyi myös tulenko kylään hänen luokseen jos hän hankkii tämän tietyn lemmikin kotiinsa. Vastasin ei. Mies ehdotti autossa peppuseksin harrastamista ja siinä vaiheessa menin ulos autosta. Mies yritti suudella useita kertoja mutta käänsin hänelle aina posken eikä hänen onnistunut pussata minua suulle, miehen suu haisi muuten pahalle. Kun menin autosta ulos mies tuli heti perääni ja tarttui käteeni kiinni. Hän halusi että kävelisimme "kuin vanha pariskunta" sellaista tyhjää kylätietä hetken aikaa. Oli todella ällöttävä ja alentunut olo, mutta mies sai haluamansa sen käsikävelyn meinaan ja se käsikävely tuntui kestäneen ainakin kahden tunnin mittaiselta, vaikka kesti ehkä 5min. Emme tavanneet enää.

Vierailija
324/905 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esitteli asekokoelmaansa.

Vierailija
325/905 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
326/905 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaikki luettu. Aikamoista meininkiä! Lisää näitä!

Vierailija
327/905 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
328/905 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisesti ei edes tapaamiseen asti päästy, mutta kerronpa kuitenkin!
Aikoinaan juttelin ihan miellyttävän oloisen miehen kanssa, pelkin viestein siis. Muutamaa päivää myöhemmin mies ilmoitti tulevansa paikkakunnalle kaveriporukalla. Mies sitten otti yhteyttä kaupunkiin päästyään ja halusi tavata. Selvisi myös että mies majoittuu kävelymatkan päässä kodistani ja tämän kuullessaan ehdottikin pikaista tapaamista päivällä ennen kuin mentäisiin (myöhemmin illalla) terassille. Olin kuitenkin onnekseni toisaalla, enkä päässyt sillä hetkellä tapaamaan häntä. Kerroin, ja suorastaan jankkasin moneen otteeseen etten ole kotona enkä voi tulla. Mies kuitenkin ilmoitti menevänsä odottamaan sinne ja sinne jos haluankin tulla. Täysin odottamatta n. 15min kuluttua alkoi kuitenkin tulla viestejä joissa kertoo nähneensä minut koirien kanssa siellä ja vakoilleensa jossain puskassa ihastelemassa. Monesti yritin sanoa etten ole siellä, eikä mies uskonut.
Hetki meni tajuta että minulle on kaverit ennenkin sanonut luulleensa kaukaa katsottuna erästä naapuriani minuksi hiusten ja tyylin perusteella, sillä erolla että minulla ei ole koiraa kuten tällä toisella.
Lähetin miehelle sitten viestin vähän naureskelevaan sävyyn kutakuinkin näin "varmaan olet naapurini nähnyt! Näyttää aika paljon samalta, eikä mulla muuten ole edes koiraa". Tästähän mies sitten ilmeisestikin otti itseensä kun kaikki vakoilu ja runkkauspuheet meni hukkaan, ja esti minut palstalla jossa tavattiin, eikä vastannut viestiin eikä mitään.
-
Vieläkin huvittaa :D mutta taisi päättyä ihan hyvin, ei selvästikään herralla kaikki ollut kotona..
ilman tätä välikohtausta olisin oletettavasti päätynyt samaan paikkaan miehen humalaisen version kanssa. Hyih

Vierailija
329/905 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 23:21"]

Kerran olin treffeillä miehen kanssa joka oli hyvässä virassa ja varmaan tienasi ihan o.k., kun itse elin opintotuella (minkä mies hyvin tiesi). Kahvilla käydessä mies ujutti oman kahvinsa ja pullansakin minun maksettavakseni...Toisella kertaa ja toinen mies, mutta raha-asioista taas kyse: Ravintolassa mies (myöskin erittäin hyvin toimeentuleva) halusi että lasku jaetaan tasan kun tarjoilija ei ollut kuullut hänen pyyntöään erillisistä laskuista. Ja sit sitä summaa piti vielä oikeen laskukoneen kanssa pohtia et tasan menee puoliks...tarjoilijatyttö katseli minua säälivästi ja pyöritteli silmiään. Olisin voinut vajota häpeästä maan alle. Turha varmaan kuvitella että nää jutut sit jatkui toisille treffeille...Ja molemmat tyypit oli tästä ihan ihmeissään?!

[/quote]

ootpa kiltti. Mulla kun yksi deitti veti kännit ja lasku sen mukainen alkoi heti köhiä kun näki summan niin sanoin tarjoilijalle itse samantien että tuotko erilliset laskut, kiitos. Vaikka yksi juoma tilattiin koska mies sanoi että valitse jotain mitä otetaan. En olisi itse tilannut sitäkään mutta minä join kolme, mies 7...

Vierailija
330/905 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppista

Vierailija
331/905 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
332/905 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:42"]

Vai melkein viisi vuotta vanha ketju? No, kerron, kun kerran osuin kohdalle. Eiväthän nämä tarinat vanhene.

Treffikumppanini pyysi minua kahville ja ehdotti, että tapaisimme minun asuntoani lähellä olevalla huoltoasemalla. Ylllätyksekseni kahvipaikka oli tuon huoltoaseman kahvinurkkaus. Valmiina odotellut mies sentään tarjosi kahvit, muttei maksanut niistä, koska henkilökuntaa ei näkynyt missään. Ei näkynyt muita asiakkaitakaan, koska oli räntäsateinen ilta. Ennen pitkää paikalle ilmestyi vanhempi mies, joka kumartui treffikumppanini puoleen ja sanoi hänelle matalalla äänellä, että eikös me sovittu, että näitä ei enää tuoda tänne, ja nyt työtakki päälle. Treffikumppanini sanoi minulle töykeähkösti, että sun ois varmaan paree nyt lähtee, että tänne ei tartte tulla olemaan. Lähdinhän minä.

[/quote]

Ei ole todellista :D

No, omalla kohdallani yhdet paskimmista treffeistä oli sellaiset, että mies pyysi omistamaansa paikkaan kahville ja otti silti kahvista maksun jne. Ei tavattu enää toista kertaa.

Vierailija
333/905 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään niin karmeaa ole kuin jotkut tarinat, mutta vähän outo:

olin tosi kokematon ja ujo enkä halunnut edetä kovin nopeasti. Halusin olla rehellinen ja kerroin tämän miehelle, korostin nimenomaan sitä että en ole tehnyt aiemmin mitään ja voidaanko edetä hitaasti. Mies oli ok tämän kanssa ja ekat treffit meni hyvin. Toisilla treffeillä sitten miehen ensimmäinen idea on survaista käsi jalkoväliin, siis ennen pussailuja tms. Täysi mysteeri minulle, ajatteliko hän että "jaa meillä on kokematon likka tässä, voisi olla hyvä idea vähän kouria persettä". Vai onko kokemattomuuden korostaminen joku yleismaailmallinen tapa flirttailla ja joka tarkoittaa että tänään pannaan ja kunnolla? Vai onko kotiin kutsuminen aina varma merkki seksistä vaikka kuinka sanoisi mitä ettei halua seksiä? Jos tuo jälkimmäinen niin aika huolestuttava uutinen, eihän tässä sitten uskalla treffailla ketään.

Vierailija
334/905 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2010 klo 22:53"]

Oli jotenkin olevinaan, mutta ajattelin, että on hermostunut. Menimme syömään ja hän oli valinnut ravintolan. Kertoi vuolaasti kuinka arvostaa hyviä viinejä ja nauttii niistä. Ravintolassa söimme ja mies tilasi viinejä, erilaisia maistiaisia laseittain ja selitti tosi paljon viineistä. Sitten hän loppujen lopuksi alkoi humaltua, kun oli juonut aina kaikki tilaamansa. Oksensi ravintolan pöytään ja minä jouduin saattamaan hänet kotiin:)))taksilla.

[/quote]

:D:D Hauska. THanks kun jaoit tän!

Vierailija
335/905 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha luin tätä ketjua eilen monta tuntia vedet silmissä :D huikea! 

Mun "pahin" treffikokemus tapahtu viime vuoden lopulla. Oltiin tinderissä matchattu ja juteltu varmaan useampi viikko. Tää jätkä näytti kuvissa hyvännäköiseltä ja oli hauska ja juttua riitti joka päivä aamusta iltaan. No sitte sovittiin että nähdään ja meen hänen luo,tehdään ruokaa ja ostetaan jotain hyvää viiniä. Mä kävin kaupassa ostamassa ainekset ja menin tän miehen luo.

Pimpotin ovikelloa ja oven avas ihan hiiren näköinen mies,joka ei näyttänyt yhtään samalta mitä kuvissa. Hän puhu vielä todella junttimaisesti mikä kävi mun hermoille heti. No alettiin tekemään ruokaa siinä ja jotain samalla höpötettiin,mutta ei todellakaan juttu luistanut samalla tavalla kuin viesteissä. Alettiin syömään ja olin sen jälkeen jo ihan valmis lähtemään kotiin,mutta ajattelin että jos vielä hetken sinnittelisin.

Istuttiin sitten 2,5 h tän jätkän pöydän äärellä samalla kun hän selitti koko ajan jalkapallosta,seuramaksuista ja mistä lienee. Kun jalkapallo riitti hetkeksi nii siirtyi tämä puhumaan töistään eli siis koneista joita hän käyttää töissä ja siitä miten ne toimivat. Ja puhelin koko ajan kädessä,laittoi viestiä kun koko ajan piippasi puhelin ja näytti välillä heidän futisjoukkueen nettisivuja ja omaa profiiliaan :D kertaakaan sen parituntisen aikana ei kysynyt mitään multa. Tuli tutuksi miehen asunnon seinät kun niitä tuli moneen kertaan kateltua....

Onneksi pääsin lähtemään sen 2,5h jälkeen kun oli "niin paljon hommia ennen huomista". Jätkä ei tarjoutunut edes maksamaan puolia ruoka-aineksista tai viinistä,eikä luojan kiitos ehtinyt edes halaamaan kun äkkiä vedin kengät jalkaan ja lähdin menemään. Viestiä tuli hetkeä myöhemmin että "oli kiva nähdä,millon sulla olisi aikaa seuraavan kerran?" ja oli pakko vastata että ehkä meidän kemiat ei nyt ihan kohdanneet.. 

Vierailija
336/905 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin vastahakoisesti treffeille. Mies oli nyhverön oloinen mutta herrasmies ja antoi mun valita leffan. Mua ei kiinnostanut joten halusin pisimpään mahdolliseen elokuvaan (2h). Mies oli muutenkin hiljainen ja ihastunut muhun. Ei jatkoon.

Vierailija
337/905 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
338/905 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
339/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eronnut pitkäaikaisesta poikaystävästäni hirveissä riidoissa, hän oli pettänyt minua toisen naisen kanssa. Siitä hermostuneena pakkasin reppuun muutaman päivän tavarat ja menin kaverin luo viikonlopuksi, kaveri oli työmatkalla, joten koko asunto oli minun käytössäni. Soittelin toiselle kaverille ja kerroin exän tekosista. Kaverihan järjesti mulle sokkotreffit viereiseen pikkukuntaan tuntemansa nuoren miehen kanssa.

Täynnä intoa laittauduin ja lähdin ajelemaan naapurikuntaa kohti, odotin iltaa kun kaverini oli kertonut että mies on tosi mukava ja puhelias. Puheissa oli ollut mennä kahville jonnekin. Perille päästyä viereen kurvasi todella ujon oloinen mies. Ei uskaltenu katsoa kohti, tervehdystä tuskin kuuli. Kysyi multa lähdetäänkö ajelemaan autolla ensin. Päätin lähteä vaikka vähän jo mietitytti.

Pari tuntia meni siihen että ajellaan rallia ympäri pikkukunnan keskustan teitä. Välillä tuli hänen kavereita vastaan, jolloin mies kaasutti täysillä karkuun, ettei vain tarvitse pysähtyä juttusille kenenkään kanssa. Yksi hänen kaveri oli nähnyt että jonkun tytön kanssa ajelee ja soitti kysyäkseen, mies sanoi että ihan yksikseen on liikenteessä!!

Yritin vääntää asiaa vaikka mistä, kaikkeen vastasi niin lyhyesti kuin pystyi. Katotko leffoja (joo). Minkälaisia leffoja (räiskintäleffoja). Lempileffa (Rambo). Jos en puhunut mitään, mieskin oli ihan hiljaa. Ei kysynyt minulta yhtään mitään.

3 tunnin kuluttua kyllästyin ja sanoin että vietkö mut autolle, pitää lähteä kotiin ajelemaan ja mieshän vei. Tuskin olin päässyt starttaamaan parkkipaikalta, kun jo pukkaa tekstiviestiä. Millon nähdään seuraavan kerran ja olipa kiva jutella. Laitoin takaisin viestiä, että eiköhän tämä ollut tässä ja syynkin kerroin. Mulla kun ei kiinnosta tyypit, jotka ei uskalla puhua mitään, eikä uskalla näyttää tapaavansa jotakuta.

Vierailija
340/905 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat hulluina heihin joten heidän ei tarvi keksiä puheenaiheita tms. Voivat oikeasti vain olla viihdytettävinä. Miehillä ulkonäkö on se joka ratkaisee. Eri asia jos tavallinen/ruma nainen on tuollainen.

Joskus mies on vain niin eri aaltopituudella, ettei sen kanssa ole mitään juteltavaa. Mulla on ainakin vaikeuksia keksiä puhuttavaa joidenkin kanssa, joista ei osaa sanoa onko se lintu vai kala. Joidenkin kanssa juttu luistaa heti, ja on luontevaa, mutta sitten on näitä treffiseuralaisia, joiden kanssa menee jauhot suuhun heti kättelyssä, mutta eipä niiden kanssa koskaan mitään yhteistä tule olemaan.