Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
281/905 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
282/905 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat huonoimma treffini olivat vuosi sitten Tinder tuttavan kanssa. Olimme jutelleet useamman päivän ja meillä tuntui synkkaavan hyvin. No nähtiin sitten eräs todella kaunis kesäpäivä (mies ehdotti) ja kun näin miehen niin mies oli paljon lyhyempi kuin oli sanonut olevansa ja toodella laiha, varmaan puolet minun koostani vaikka en todellakaan ole iso kokoinen itsekkään tai edes vähän yli painonen. Noh koitin kuitenkin käyttäytyä vaikka halatessa tuntui, että rikon tämän miehen. Kuvissa näytti aivan eri ihmiseltä. Ehdotin että pitäisikö mennä jonnekkin terassille kun oli niin kaunis päivä. Mies vei minut kuitenkin pimeimpään pubiin ja kun aloimme tilata juomia, tilasin 12cl valkkaria, mutta baarimikko katsoi tilannetta ja päätti antaa minulle samaan hintaan 24cl ja sanoi että hänestä tuntuu että tarvitsen sitä.

Pidin keskustelua yllä lähes yksinäni ja aina kun ajattelin, että nyt mies saa tästä aiheesta enemmän kuin kaksi sanaa suustaan niin hän vastasi yhden sanan. Kävi myös monta kertaa vessassa ja vietti siellä pitkiä aikoja. Ei yksinkertaisesti osannut puhua mistään ja kun lähdimme eri suuntiin poistin miehen pareistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/905 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää?

Vierailija
284/905 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nuorena ensitreffeillä erään tyypin kanssa, joka halusi välttämättä lähteä johonkin peräkorpeen ostamaan hashista. Menimme bussilla, missä tämä valmiiksi sekaisin ollut heppu halusi sitten panna tupakaksi. Vain vaivoin sain hänet estettyä siitä, kun pelkäsin, että bussikuski heittää meidät ulos keskellä pimeää erämaata.Tyyppi mutisi tyytymättömänä itsekseen koko loppumatkan, kun en antanut polttaa. Perillä kävi ilmi, ettei tyypille myyty mitään (halusi luottoa), kun oli jo valmiiksi velkaa. Diileri sanoi minulle, että "Ikävä sanoa, mutta poikakaverisi on k**ipää." Olin täysin samaa mieltä ja siihen se "suhde" jäi.

Vierailija
285/905 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
286/905 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi paljastui skitsofreenikoksi kesken treffien ja alkoi puhua irtopäistä joita näki leijuvan ympärillämme.

Vierailija
287/905 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
288/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paskoi housuihinsa kesken leffan.Kyllä hävetti.

Vierailija
289/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esiintyi parikymppisenä espanjalaisena jonkun Ronaldon näköisillä kuvilla mutta todellisuudessa mies olikon 40 vuotta kuvaansa vanhempi, ylipainoinen, päihtynyt irakilainen!

Vierailija
290/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoili treffeillä että hänen exänsä oli tanssija, yksi oli laulaja ja viimeisin oli upea malli. Mies ilmoitti ettei ole vielä koskaan tapaillut ns. tavallisia naisia/naapurintyttömäisiä naisia ja että on kiinnostunut ainakin kokeilemaan. Sitten mies vaihtoi taas aihetta siihen että olipa ikävää kun hänen catwalk mallinaisensa otti julkkismiehen itselleen ja kertoi epäilyksensä että pian malli voisi olla taas vapailla sinkkumarkkinoilla mutta sen ajan hän voisi pitää hauskaa. Tuli huono itsetunto ja alkoi tuntua ettei miehelle riitä mikään ja että hän ikävöi exäänsä

Vierailija
291/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hölmö, köyhä ja nälkäinen teini niinpä suostuin ravintolatreffeille ulkomaalaisen vanhemman miehen kanssa (ikäeroa oli ehkäpä 20-30 vuotta, ainakin ulkonäöllisesti mies näytti vanhalta). "Hieno" ravintola oli pikaruokapaikka jossa mies raaski juuri ja juuri tarjota halpa-aterian, tiesin tai arvelin miestä köyhäksi joten en paljoa vaatinut ja suostuin "treffeille" vain siksi koska oli nälkä. Keskustelimme normaaliin tapaan kunnes paljastui että mies tunsi erään tuttuni, jolloin mies kaatoi lähes kahvinsa lattialle ja pelästyi. Sitten halusin jo livistää paikalta ja ilmoitin että täytyy mennä erään toisen sukulaisen luo, jolloin mies ilmoitti että hän voi tulla mukaan kylpemään sukulaiseni kotiin.

Vierailija
292/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä järjesti minulle kerran "sokkotreffi" tyyppisen kumman yllätyksen:

olin menossa kotiini ja samaan bussiin ilmestyi mafiatyylisesti tummiin pukeutunut ulkomaalaismies mustan salkun kanssa. Mies vaikutti siis hämäräperäiseltä "bisnesmieheltä" ja loi minuun viekkaita katseita aina silloin tällöin. Lopulta miehen onnistui tulla viereeni istumaan jolloin hän aloitti puhumisen, kyselyn ja kertomisen itsestään. Meillä oli siis yllätystreffit bussissa, mies vaikutti kaiken aikaa olleen hyvin tietoinen minusta, mikä yllätti. Mies oli minua ehkäpä kymmenen vuotta vanhempi ja hän yritti tietysti salkkunsa kanssa esiintyä kovinkin sivistynyttä ja kouluttautunutta ihmistä, vaikka kyse oli kumminkin aivan tavallisesta suomenkielenkurssia käyvästä mamusta. Mies olisi halunnut halata minua ja yritti sopia uudet treffit. Jäimme vain sellaisiksi "sähköpostiystäviksi" ja vaihdoimme pari kertaa kuulumisia netissä. Mies yritti kovasti netinkin kautta lirkutella ja sopia uusia treffejä. Mutta minua koko ajan epäilytti. Alkoi tuntua siltä kuin olisi käynnissä joku salainen kilpailu jonka kiertopalkinto olisin ollut ja jossain vaiheessa kysyinkin mieheltä että tunteeko hän jotain kautta exäni/exäni kavereita niin mies suuttui aivan järjettömästi ja rupesi raivoamaan minulle. Sen jälkeen hänestä ei kuulunut mitään. Minä en olisi saanut "aiheetta" syyttää, sitten selvisikin yhden uuden tuttavanaisen kautta että juuri tämä mies oli oikeasti pelimies ja exäni kaveri, kuten olin arvellut. Uusi tuttavanainen harrasti paljon yhden illan juttuja ja irtosuhteita, joten hän tiesi kertoa minkälainen uusi tapaamani mies oli. Yksi kaikkein omituisimmista treffikokemuksistani. Vuosien jälkeen näin saman miehen kassalla uuden naisen kanssa ja mies samaan aikaan flirttaili kassanaisenkin kanssa että sellainen tapaus.

Vierailija
293/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein oudoin "treffi"kokemus oli se kun exä järkkäsi minulle säälittävät sokkotreffit pervon pyörätuolimiehen kanssa. Olin tutustunut aivan toiseen mieheen ja paikalle ilmestyikin mies pyörätuolissa joka yritti esittää kovinkin reipasta. Yllätys oli suuri. Luulen että exä vakoili jostain miten treffimme sujuivat ja naureskeli selän takana. Ilmeisesti tällä tempauksella exä yritti osoittaa ettei muka olisi häntä "parempaa" miestä. Treffeillä pyörätuolimiehen kanssa mies yritti kutsua vaikka minne aina ravintolasta laivaan ja sitten hän ehdotti että hän voisi kyllä maksaa jos suostuisin. Silloin ei ollut enää epäilystäkään siitä, etteikö exäni olisi näitäkin treffejä minulle järkännyt.

Vierailija
294/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkomailla ja treffeillä kaverimiehen kanssa, vaikka en tiennyt että kyse oli treffeistä koska mies oli varattu ja olin vain kaverimielessä kiinnostunut miehestä yhtäkkiä tapailu muuttuikin treffeiksi. Jossain vaiheessa kumminkin osoittautui niin että mies olikin minusta kiinnostunut ja koska vain valmis vaihtamaan tyttöystävänsä minuun. Hämmästyin tästä suuresti koska olin kuvitellut meidän olevan vain pelkkiä kavereita ilman sen kummempaa. Kävimme nähtävyyksillä kunnes minulle tuli huono olo, jolloin mies muuttui hieman oudoksi/pelästyneeksi, luuli ehkä että olin raskaana jollekin tm. Sitten kun voin jo paremmin mies kertoi yhtäkkiä että hän oli maannut rantahietikolla yhden toisen naisen kanssa. Hän loi minuun pitkiä katseita hymyillen ja vaikutti että hän olisi halunnut uusia tapahtuman. Mitään sen kummempaa ei tapahtunut, mutta jäi todella sekavat tunteet ja outo olo myös siitä että miehellä oli tyttöystävä ja silti hän kävi salaa treffeillä kaverinaisten kanssa ja harrasti seksiä rantahietikolla toisten kanssa. Yllättäenkin ystävyys loppui, mutta miehen suhde on ja pysyy. Niin ja kyse ei sitten ollut mistään turkista, vaan toisesta katolisesta välimeren maasta.

Vierailija
295/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi viedä minut syömään. Ok. Mutta mentiin sitte abc:een yhteydessä olevaan Hesburgeriin... Miehen kortilla ei ollut tarpeeksi rahaa kahteen ateriaan eli minä maksoin =D nykyisin tuon miehen kanssa kihloissa ja saman katon alla asuttu vuosi =D

Vierailija
296/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä kolmekymppisen miehen kanssa, joka ei ollut ikinä elämässään seurustellut vakavasti. Tyyppi oli ihan kiva ja ok näköinen, mutta minkäälaista kemiaa ei ollut.
Mies alkoi jo puolen tunnin tapaamisen jälkeen ehdottelemaan, että tulisin tapaamaan hänen vanhempiaan seuraavana viikonlopuna, hän myös soitti kaverilleen ja kertoi olevansa ravintolassa "uuden tyttöystävänsä" kanssa, ja alkoi pohtimaan ääneen, että kumpi myy asuntonsa kun muutamme yhteen. Tämä kaikki tapahtui siis puolen tunnin jutustelun jälkeen!

Miehelle itselleen tuntui hänen seurustelemattomuutensa olevan melkoinen ongelma, ja hän mm. avautui siitä, että koko hänen sukunsa piti häntä homona. Tästä ilmeisesti johtui epätoivoinen halu sitoutua jonkun kanssa.

Vierailija
297/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2010 klo 23:12"]

nainen olettaa, että mies "viihdyttää" häntä. Oletettavasti tottunut, että miehet pörrää ympärillä ja heitttää läppää?

[/quote]

no, mutta niinhän se saattaa olla. Siks ujoille on paineet...kannattaa mennä treffeille sellaiseen paikkaan, missä voi tehdä jotain muutakin kuin istua ja jutella. Tekemisn kautta tulee juteltua ja tehdessä oppii toisen liikkeistä ja asenteesta ja vaikka mistä. Siitä koko ihmisestä oppii silleen enemmän kuin istumalla.

Vierailija
298/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te noita kultakimpaleita oikeasti löydätte? :D

Vierailija
299/905 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupauduin nettitreffeille erään miehen kanssa, joka kyllä oli minua melko paljon vanhempi, mutta koska pidän muutenkin itseäni vanhemmista miehistä ja mies oli tuoreessa kuvassaan todella komea ja hyväkroppainen, ja lisäksi meillä oli yhteisiä harrastuksia, en nähnyt ikäerolle mitään estettä.

Lähdin töistä aikaisemmin näiden treffien vuoksi ja olin laittautunut huolellisesti. Kun olin tapaamispaikassa, yritin etsiä miestä katseellani, ja paikalla oleva, 60+ v näköinen mies vinkkasi minua luokseen. Mies haisi hyvin voimakkaasti tupakalta ja oikeasti näytti vanhalta spugelta: kamalat hampaat, täysin ruokkoamaton parta, epäsiistit vaatteet. Ei siis todellakaan ollut kyseinen kuva miehestä mikään tuore kuva, vahvasti epäilen, ettei ollut edes mikään nuoruudenkuva kyseessä.

Sain pistää kaikki näyttelijäntaitoni peliin, että selviydyin kahveista miehen kanssa. Yritin kuitenkin käyttäytyä mahdollisimman kohteliaasti, ja laitoin myöhemmin perään asiallisen viestin, että nyt vaikuttaisi vähän siltä, että ei olla hakemassa ihan samoja asioita.

Tuon jälkeen vannoin, että ei enää ikinä sokkotreffejä!

Vierailija
300/905 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen työkaveri pyysi treffeille. Fiksu keskustelija. Häiritsi kuitenkin, että hän videokuvasi katukahvilassa istuessamme samalla. Ohikulkevia ihmisiä lähinnä. Hän kertoi, että hänellä on adhd, joka on paha ja pysyy kurissa lääkityksellä. Menimme leffaan. Hän ei osannut olla hiljaa siellä, vaan myötäeli äänekkäästi kommentoiden tapahtumia kankaalla. Suhde ei siitä edennyt, sillä hän sai pian potkut. Syynä se, että hän ei voinut hillitä haluaan kurkistella ja tirkistellä ihmisten työtiloihin ja huoneisiin, joihin hänellä ei ollut mitään asiaa. Tämä tapahtui Suomen ulkopuolella. Harmi ettei ollut lääkitys ihan kohdallaan...