Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
221/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2010 klo 14:16"]joille menin valmiiksi hyvin vastahakoisena. Paikalle ilmaantui minua 10 vuotta vanhempi mies, joka koko ajan puhui ex-vaimostaan "miten se kehtasi minut jättää ja vei vielä lapsenkin mennessään" ja vertaili mm. korujani ex-vaimonsa koruihin. Vessareissulla pakenin suoraan päätä ulos ja kotiin. Myöhemmin mies ihmetteli tutuille, kuinka hävisin ravintolasta ilmoittamatta.

Toisilla sokkotreffeillä en ollut tarpeeksi lihava! Minulla on 15 ylimääräistä kiloa, ja mies oli pettynyt, halusi toooodella lihavan paksupohkeisen naisen! Muita kriteerejä ei ollutkaan.

Ei kiitos sokkotreffejä enää koskaan! (Onneksi ei tarvitsekaan enää etsiä.)

[/quote]

Olisko sulla tän puhelinnumero tallessa?

Vierailija
222/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokkotreffit miehen kanssa, joka oli minua n. 10 vuotta vanhempi. Tuo ikäero ei sinällään minua häirinnyt, mutta silti mies korosti sitä, miten "poikamaisen" näköinen on ja en uskoisi hänen ikäänsä kun näyttää niin paljon ikäistään nuoremmalta.

Odottelin tapaamisaikaan sovitussa paikassa, mihin mieskin lopulta saapuu myöhässä, kulahtaneissa, likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa. Aika elähtäneen näköinen oli muutenkin epäsiistissä sängessään, eikä myöskään kaljamaha tehnyt häntä yhtään ikäistään nuoremman näköiseksi. Mies oli autolla liikenteessä ja aluksi piti ajella ympäriinsä etsimässä parkkipaikkaa, nostamassa käteistä ja rikkomalla seteliä parkkirahaa varten.

Ajattelin, että nyt kun on tapaamaan tultu, niin pysytään nyt suunnitelmassa. Kävimme kahvilla jossain epämääräisessä kuppilassa, ja teimme perään pienen kävelylenkin. Tuona aikana mies ehti käydä läpi häneen kohdistunutta rikostutkintaa (henkirikos) ja oikeudenkäyntejä, masennustaan, riippuvuuksiaan, syitä työttömyyteensä ja hankalaa suhdetta vanhempiinsa, näin muutaman mainitakseni.

Juu, en välttämättä halua nähdä häntä uudelleen, vaikka hän sitä mieltä olikin, että kaikki meni niin hyvin ja meillä on niin paljon yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoimmat treffit oli sellaiset etten edes tiennyt treffeistä vaan silloinen kaveri järjesti salaa mamu sokkotreffit minulle! olin sopinut tapaamisesta vain (nais)puolisen ystäväni kanssa joka pyöritti useita miehiä samaan aikaan, yhtäkkiä tämä ystävä alkoi soitella mamumies kavereilleen ja pyysi heitä useamman mukaan ravintolaan jonne olimme menossa. Ja minä en tiennyt tästä mitään kunnes hän soitti ja kutsui miehet paikalle. No ravintola vaihtui kebabpaikaksi ja mukaan liittyi kaksi minulle täysin vierasta, vanhempaa ja eri maalaista mamumiestä, jotka olivat molemmat sinkkuja. Toinen miehistä oli ilmeisesti naisen "uusin löytö" ja toinen miehistä oli naisen ex-poikaystävä. Kaiken lisäksi naisen exä kiinnostui minusta ja ilmeisesti naisen tarkoitus olikin ollut koko ajan parittaa minulle sinkku exänsä. Juttelivat välillä keskenään omia juttujaan naisen kanssa ja jotain siitä mitä mies oli naiselle tehnyt edellisenä kesänä, kunnes mies vaihtoi aihetta ja oli yli kiinnostunut minusta. Lopulta nainen sanoi että hänen exänsä pitää minusta että menkää yhteen jne. Että sellaista, oli "hieman" vaivaannuttava tilanne. Niin ja nainen siis itse seurusteli mutta kävi ahkerasti silti treffeillä muiden kanssa, niin exiensä kuin uusienkin miesten kanssa.

Vierailija
224/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:24"]

Sokkotreffit miehen kanssa, joka oli minua n. 10 vuotta vanhempi. Tuo ikäero ei sinällään minua häirinnyt, mutta silti mies korosti sitä, miten "poikamaisen" näköinen on ja en uskoisi hänen ikäänsä kun näyttää niin paljon ikäistään nuoremmalta.

Odottelin tapaamisaikaan sovitussa paikassa, mihin mieskin lopulta saapuu myöhässä, kulahtaneissa, likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa. Aika elähtäneen näköinen oli muutenkin epäsiistissä sängessään, eikä myöskään kaljamaha tehnyt häntä yhtään ikäistään nuoremman näköiseksi. Mies oli autolla liikenteessä ja aluksi piti ajella ympäriinsä etsimässä parkkipaikkaa, nostamassa käteistä ja rikkomalla seteliä parkkirahaa varten.

Ajattelin, että nyt kun on tapaamaan tultu, niin pysytään nyt suunnitelmassa. Kävimme kahvilla jossain epämääräisessä kuppilassa, ja teimme perään pienen kävelylenkin. Tuona aikana mies ehti käydä läpi häneen kohdistunutta rikostutkintaa (henkirikos) ja oikeudenkäyntejä, masennustaan, riippuvuuksiaan, syitä työttömyyteensä ja hankalaa suhdetta vanhempiinsa, näin muutaman mainitakseni.

Juu, en välttämättä halua nähdä häntä uudelleen, vaikka hän sitä mieltä olikin, että kaikki meni niin hyvin ja meillä on niin paljon yhteistä.

[/quote]

Ai niin, tähän voisi lisätä vielä sen, että istuessamme huomasin jossain vaiheessa miehellä seisovan ja hän myös pieraisi melko kuuluvasti, eikä vaikuttanut mitenkään vaivaantuneelta kummastakaan näistä.

Vierailija
225/905 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen ja sovittiin "treffeistä" Stockmannin kahvilaan, en kehdannut pyytää mitään kallista ruokaa kun mies vaikutti aidosti köyhältä ja hän osti sitten vaan limut. Juteltiin ja lasi-ikkunoista katseltiin kun ihmisiä käveli ohi. Yhtäkkiä mies alkoi olla jotenkin vaivaantunut, luulin että se johtui siitä kun miehen kaveri koko ajan soitteli miehelle ja omalla tavallaan "pilasi" treffejä soittamalla uudelleen ja uudelleen. Yhtäkkiä mies kumartui poimimaan jotain lattialta. Sitten mies odotti hetken ja taas poimi lattialta jotain nopeasti ja muka huomaamattomasti kouraisten muniaan! huomasin kumminkin että lattialta poimimisen ainoa tarkoitus oli se munien koskettelu! Keskellä päivää Stockmann kafessa. Lähtiessä mies oli aivan sekaisin ja muissa maailmoissa, kuuli väärin puheeni ja luuli että haluan hänen kanssaan naimisiin tai jotain vastaavaa oli ollut kuulevinaan.  Olivat ekat ja vikat treffit.

Vierailija
226/905 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin työpaikan juhlien kautta kollegan, joka työskenteli melkein toisella puolella Suomea. Meillä synkkasi ja soittelimme ahkerasti toisillemme näiden juhlien jälkeen. Hän oli tulossa Helsinkiin muutaman päivän koulutukseen ja toivoi kovasti, että ajaisin häntä katsomaan työpäivän päätteeksi. Asuin siis itse 150 km päässä Helsingistä, mutta tyhmänä ja ihastuneena suostuin, koska muuten meillä oli 500 km välimatka ja näkeminen oli melko mahdotonta jo ihan työvuorojen takia. Ajoin Helsinkiin, mies ehdotti, että menisimme syömään. Ruokapaikkaa etsittiin toista tuntia, kun mikään ei kelvannut hänelle, oli kuulemma liian kallista. Mentiin lopulta Amarilloon ja mies ilmoitti heti, että saan maksaa oman ruokani, koska hänellä ei ole mikään kovin kummoinen palkka (ihan sama, mikä minulla). Amarillossa hän jankkasi sitä, kuinka kaikki on niin kallista nykyään ym. Tämän jälkeen kävelimme vielä kaupungille ja mies ehdotti, että menisimme jäätelölle. Jäätelökioskilla hän totesi, "kai sä tarjoat". Joo, tarjosin jäätelöt ja lähdin takaisin kotiin 150 km päähän. Olin ehkä tyhmä, kun oletin, että mies edes tarjoaisi jotain, kun itse ajoin hänen takiaan 300 km lenkin ja vietin työpäivän päätteeksi neljä tuntia autossa. Mies soitteli ja viestitteli tapaamisen jälkeen, kuinka ihana olen, mutta itse en jaksanut enää vastata. Miksiköhän.

Vierailija
227/905 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2010 klo 08:42"]

miehet ovat hulluina heihin joten heidän ei tarvi keksiä puheenaiheita tms. Voivat oikeasti vain olla viihdytettävinä. Miehillä ulkonäkö on se joka ratkaisee. Eri asia jos tavallinen/ruma nainen on tuollainen.

[/quote]Nainen joka ei keksi puheenaiheita, ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
228/905 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
229/905 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.. ;)

Vierailija
230/905 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä tapasin erään naisen (meistä kumpikin kolmekymppisiä iältään) lyhyen, vain parin tunnin nettideittipalstatuttavuuden jälkeen. Hieman epäilytti nopea treffikutsu viikonloppuna ilta-aikaan, mutta ajattelin että miksipä ei, käydään katsomassa.

Sovimme treffit yhteen kuppilaan, jossa sitten nautittiin parit kaljat. Siirryimme seuraavaan paikkaan yhteisymmärryksessä, jossa sitten alkoi tämän tapaamisen outo käänne. Nainen rupesi ravaamaan jatkuvasti vesassa vaikka ei juuri juonut mitään (halusi puhua rauhassa puhelimeen) ja rupesi vihjailemaan minun kotini suuntaan lähtevistä bussiaikatauluista, jotenkin sillä tavalla että minun olisi aika siirtyä takavasemmalle. Noh, kun suoraan ei käskyä tullut ja toisaalta, mikäs siinä oli istuskellessa en kokenut tarvetta lähteä.

Loppuhuipennus tapahtuikin sitten aika nopeaa, kun nainen sanoi että nyt pitää lähteä ja kysyi mihin menen tästä seuraavaksi. Noh, en juuri sanonut mitään, mutta heti perään hän tokaisi, että "yksi mies tulee minun luo yöksi, sinun pitää nyt lähteä tästä" :D Okei. Juuri ennen tätä lausahdusta nainen puhui hieman etäällä kyseisen miehen kanssa puhelimessa ja olin siinä lähettyvillä koko ajan kun selvittivät tulevia panotreffejään.

Loppuyhteenvetona spontaanisti tuli mieleen seuraavanlainen kuvaus naisesta: sarjadeittalija-kusipää-munahaukka. Että kyllä ne naisetkin osaa. Eikä todellakaan jäänyt harmittamaan enkä potenut alemmuudentunteita.

Vierailija
231/905 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuttimies on paras tähänastisista! :DDD 

Vierailija
232/905 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:47"]

Tuuttimies on paras tähänastisista! :DDD 

[/quote]

Tuutti on lyömätön! :D

Vierailija
233/905 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntuvat yleensä olevan fiksumpaa treffiseuraa, mutta kerron kuitenkin pari huonompaa kokemusta.

Juttelin netissä erään ikäiseni (silloin 25v) naisen kanssa. Vaikutti mukavalta. Vaihdettiin kuvia; lähetin itsestäni asiallisen kokovartalokuvan, (josta näkee minun olevan hyvässä kunnossa vuosien tavoitteellisen urheilun seurauksena) sekä erillisen selkeän kasvokuvan. Hän lähetti minulle pari ohjelmalla kovasti "sutattua" kasvokuvaa. Vaikutti sen taiteellisen sotkun läpi katsottuna aika tavallisen näköiseltä. Sanoi olevansa "hiukan pyöreähkö", jonka käsitin lieväksi ylipainoksi. "Ei haittaa, koska en ole pinnallinen" ajattelin. En kehdannut pyytää selkeämpää kuvaa tai vartalokuvaa, ajattelin sen olevan vähän tökeröä: virhe.

Tavattiin ja sinne ilmestyi valehtelematta PALLON MUOTOINEN(!) ja VAAPPUEN(!!) liikkuva seuralaiseni, jonka kasvot nähtyäni ymmärsin myös ne sutatut kuvat; ei edes lisänumeron verran onnea geenilotossa. Kävi oikeasti sääliksi jo, vaikka oli kusetettu fiilis samalla. Vedin treffit loppuun asiallisen kohteliaasti. Ilmoitin niiden jälkeen sähköpostilla mahdollisimman kohteliaasti, ettei löytynyt sellaista kemiaa, että haluaisin jatkaa tapailua. Hän veti herneet nenäänsä ja haukkui pinnalliseksi, vaikken sanonut mitään hänen ulkonäöstään.

Toinen tapaus oli miellyttävän näköinen minua vähän vanhempi nainen. Juttu luisti tosi hyvin ja hän vaikutti fiksulta. Päädyttiin hänen luokseen illan päätteeksi. Kemiaa oli molemmin puolin sen verran, että päädyttiin suutelemaan. Hän työnsi kieltään kurkkuuni niin syvälle kuin se ylsi ja ihmettelin mielessäni, että mitä hittoa tämä on. "Hyvähän se vain on, jos on intohimoinen" vakuuttelin itselleni. Mentiin sänkyyn ja hän heittäytyikin siinä tosi passiiviseksi. Ajattelin, että olkoon, minulle sopiikin aktiivinen rooli. Kun tätä ei millään tavalla mieleenpainuvaa vaniljaseksiä oltiin harrastettu tovi hän alkoi toistelemaan, että "et olekaan näin intohimoista naista saanut aikaisemmin, ethän?" sekä "kerrohan, eikö olekin parasta seksiä mitä olet naiselta saanut!" en sanonut mitään ja hän jatkoi itse "On, on, tiedän sen!" ja toisteli näitä kuin rikkonainen levy koko seksin ajan. Ihmettelin mielessäni, mitä hittoa! Seksin lopuksi hän heitti vielä "tietävänsä minun tulevan hakemaan sitä paljon lisää". Ei tavattu toiste.

Vierailija
234/905 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin "komean" miehen joka vaikutti alussa sympaattiselta ja mukavalta. Mies tuoksui hyvältä deodorantilta/partavedeltä. Mies sanoi olevansa ujo, mitä en kylläkään uskonut koska mies puhui ekana tapaamispäivänä koko ajan ja kyseli paljon. Vaikutti iloiselta ja positiiviselta ihmiseltä. Mies oli myös hyvinkouluttautunut ja kuulosti kaikin puolin hyvältä tyypiltä. Mies kyseli paljon existäni, mielestäni se ei ollut mikään kiva aihe ekoille treffeille ja jotenkin syyllistävään sävyyn hän kyseli existäni ja exieni lukumääristään, joita ei todellakaan ole paljoa! Mies valehteli olleensa jo vuoden sinkkuna. Sen jälkeen mies alkoi olla "kiireinen" ja tapasimme uudelleen vasta parin kuukauden päästä. Mies oli tällä kertaa todella erilainen. Jotenkin etäinen, hiljainen ja syrjäänvetäytyvä. Ei yhtään sen tyyppinen jonkalaiseksi häntä ensin luulin. Kaiken lisäksi miehen penis haisi kuvottavalle vanhalle kaalille, se jäi myös mieleen.

Vierailija
235/905 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:31"]

Tapasin erään miehen Porissa, sovittiin treffit yhdelle huoltsikalle. Istuttiin siellä pari tuntia ja juteltiin koko ajan. Mies vaikutti todella mukavalta ja oli kohtelias. Ennen kuin  lähdin ajelemaan kotia kohti, pyysi mies saada halata, suostuin. Halusi sitten vähän pusutella samalla ja työnsi kielen suuhuni! Hyi, yäk!

Seuraavana päivänä tuli viestiä, että olen kuulemma unelmien nainen ja pyysi muuttamaan luokseen asumaan. Ei helkkari mikä tyyppi! Ilmoitin jatkavani miehen metsästystä.   :D

[/quote]Oliko hän Matti K. nimeltään?

Vierailija
236/905 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisimies, eli 39-vuotias mies, joka kuvaili netissä itseään urheilulliseksi, olikin heiveröisen laiha 54-vuotias. Tapasimme ja esittäydyimme ja vähän järkyttyneenä siinä ihan alkajaisiksi päätin tiedustella hänen "todellista" ikäänsä. Näin heti että se osui arkaan paikkaan, hän vastasi "35" - ja poistui. Hänen nimensä perusteella googlettelin työpaikkojen nimitysuutisten sivustolle, josta löytyi hänen kuvansa ja oikea syntymäaikansa.

Vierailija
237/905 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

repeileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lol hauskoja juttujaaa

Vierailija
238/905 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:35"]Oudoimmat treffit oli sellaiset etten edes tiennyt treffeistä vaan silloinen kaveri järjesti salaa mamu sokkotreffit minulle! olin sopinut tapaamisesta vain (nais)puolisen ystäväni kanssa joka pyöritti useita miehiä samaan aikaan, yhtäkkiä tämä ystävä alkoi soitella mamumies kavereilleen ja pyysi heitä useamman mukaan ravintolaan jonne olimme menossa. Ja minä en tiennyt tästä mitään kunnes hän soitti ja kutsui miehet paikalle. No ravintola vaihtui kebabpaikaksi ja mukaan liittyi kaksi minulle täysin vierasta, vanhempaa ja eri maalaista mamumiestä, jotka olivat molemmat sinkkuja. Toinen miehistä oli ilmeisesti naisen "uusin löytö" ja toinen miehistä oli naisen ex-poikaystävä. Kaiken lisäksi naisen exä kiinnostui minusta ja ilmeisesti naisen tarkoitus olikin ollut koko ajan parittaa minulle sinkku exänsä. Juttelivat välillä keskenään omia juttujaan naisen kanssa ja jotain siitä mitä mies oli naiselle tehnyt edellisenä kesänä, kunnes mies vaihtoi aihetta ja oli yli kiinnostunut minusta. Lopulta nainen sanoi että hänen exänsä pitää minusta että menkää yhteen jne. Että sellaista, oli "hieman" vaivaannuttava tilanne. Niin ja nainen siis itse seurusteli mutta kävi ahkerasti silti treffeillä muiden kanssa, niin exiensä kuin uusienkin miesten kanssa.

[/quote]

Hyi helvetti, yritti sua saada mukaan kuvioihin?

[/quote]

Juu, epäilen että nainen oli tehnyt abortin tai jotain muuta ikävää exäänsä kohtaan kun mies sanoi sille naiselle ettei pysty unohtamaan mitä hän on tehnyt jne. Ja minä tapailin niihin aikoihin jo toista miestä ja olin tälle "ystävälle" kertonut etten ole sinkku ja etten halua tapailla uusia miehiä. Mutta hän se vaan meni järkkäämään sokkotreffit ja yritti naittaa exäänsä minulle. Arvatenkin emme ole enää ystäviä.

Vierailija
239/905 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki mut taksilla hänen luokseen (sanoi tekevänsä meille ruokaa mutta autokorjaamossa), noh hänen parkkiruudullansa oli kuitenkin joku mopoauto! En edes kysynyt asiasta. Niin joo ja se ruoka. Teki meille makkara-perunoita ja juomaksi kaljaa. Siinä sitten hän kittasi niin paljon että oksenteli vessassa hetken päästä, lähin sillä aikaan ku hän siellä oksenteli...

Vierailija
240/905 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas yksitoikkosta mies tätä - juttua. Missä viipyvät kauhutarinat naisdeiteistä ?

Noh Itse lähdin kerran syömään erään todella mukavan tytön kanssa mutta ku pääsimme ravintolaan alkoi hän tomerasti selailemaan ruokalistaa ja tilailemaan kalliita viinejä maistijaisiksi. Mietin mielessäni etten pysty maksamaan tuota kaikkea ja millainen lasku tuosta kertyy ennen kuin olemme saaneet ateriat syötyä. Mainitsin asiasta naiselle johon hän tokaisi että saahan sitä tilailla kun miehen kuuluu tarjota aina alussa. ei paljon kiinnostanut tavata toista kertaa...