juttelin ihanan miehen kanssa tinderissä - sitten hiljeni
Hän oli aktiivinen. Juttelu oli aktiivista. Annoinko liikaa itsestäni. Missä vaiheessa juttelu ei liittynyt seksiin tai muuhun. Ei puhuttu syvällisempiä. Mutta kumpikin haki pidempää ja vakavampaa juttua. Ei tietenkään vielä oltu puhuttu tapaamisesta, mutta varmasti myöhemmin olisi EHKÄ voinut joutaa siihen keskusteluun. Nyt mies hiljeni. En enää kirjoita. Viimeisin viesti siis multa. Tarkoittaako tää taas että mies löysi kivemman tai yksinkertaisesti annoin liikaa itsestäni. Mene ja tiedä. Ainakin jos itse alkaa pommittaa se oli siinä.
Kommentit (14)
Jotkut miehet ovat myös sellaisia, että pitävät naisia ns. hyllyllä eivätkä aktiivisesti edusta suhdetta koko ajan. Etelämaalaiset sitten pommittavat viesteillä aamusta iltaan ja heti kun saa yhteyden auki niin ollaan kuin suhteessa, tulee hyvää huomenta ja yötä -viestit, jne.
Vinkkini sinulle, ota itse hitaammin ja tutustu mieheen rauhassa kunnolla, ennen kuin edes mietit mitään suhdetta. Puoli vuotta on hyvä aika tutustua näin esimerkiksi.
En pidä Tinderistä. Siellä ihmiset keskustelee samanaikaisesti monen ihmisen kanssa. Minusta tapailu ei ole sellaista.
Saatan olla minä! Hajos puhelin ja nyt uudella puhelimella en pääse vanhaan Tinderiin kirjautumaan. Millä kirjaimella miehen nimi alkoi?
En mä mistään parisuhteesta haaveile. Olen vuosikausia ollut sinkku. Aluksi en itse edes ollut kiinnostunut miehest. Kun vastasin hän vastasi parin tunnin viipeellä. Keskustelu oli hyvin rentoa ja hauskaa. Ei mitään seksiin liittyvää, ei mitään suhteista puhumista, ei koulutuksista tai töistä. Ajattelin että tässä ois hyvä miekkonen vaikka harastuksiin. Ulkonäkökin oli tosi kiva. Ilmeisesti hälle kelpasin koska oli ekana aloittanut juttelun. Ikä samaa luokkaa. Vastasin hänelle aika pian kun hän kirjoitti. Mutta enää en vastaa, koska joka kerta jos olen vähääkään alkanut uudestaa virittää keskustelua mies sulkeutuu ja se oli siinä. Nyt vaan toivon tähtien palaavan kohdalleni. Jos tällä on siis merkitystä :D
Se löysi jonkun joka antaa pimpslooraa eikä etsi vain kirjekaveria. Kirjoittelua maksimissaan kolme viestiä, jos ei pesää irtoa, saa jäädä ja uutta kohti.
Tinder on luuserien kaatopaikka. Tule pois sieltä.
Puhun nyt siis aiemmista mieskatoamisista on kaikki kadonnut ketä oon "pommittanut".. Tätä kyseistä miestä en ole kertaakaan pommittanut. Enkä aio.
Vierailija kirjoitti:
Saatan olla minä! Hajos puhelin ja nyt uudella puhelimella en pääse vanhaan Tinderiin kirjautumaan. Millä kirjaimella miehen nimi alkoi?
Miehen nimi on Aimo
Vierailija kirjoitti:
Se löysi jonkun joka antaa pimpslooraa eikä etsi vain kirjekaveria. Kirjoittelua maksimissaan kolme viestiä, jos ei pesää irtoa, saa jäädä ja uutta kohti.
Sinäkin olet osa Pisa-romahdusta. Matala äly, vielä matalampi otsa, ainut toimiva osa sinussa on terskannuppi, jota hivelet 24/7 yksinäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen nimi on Aimo
Sitten eri henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Tapailumiesten saalistat tunnistaa varmuudella kolmesta ensimmäisestä lauseestaan.
"Missään vaiheessa juttelu ei liittynyt seksiin"
Niin, sinulla nyt sytytys jätättää.
*missään vaiheessa.