Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
201/905 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hemmmetti, nää olikin kauheimmat.

T. 456

Vierailija
202/905 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysinpä tämän ketjun ja nauraen olen lukenut juttuja, sekä muistellut nuoruuttani ( nyt 50). suostuin aikoinaan ystävieni järjestämille treffeille miehen kanssa, joka oli pohjoisesta etelä-suomeen muuttanut ja kuulemma mukava mutta vähän ujo ja yksinäinen. hän työskenteli samassa työpaikassa kuin yksi näistä ystävistäni. tapasin sitten tämän miehen eräässä illanviettopaikassa tikkurilassa ja hän vaikutti oikein mukavalta. ei niin kovin ujokaan ollut illan mittaan, tosin taisi niillä monilla drinkeillä olla asiaan osuutensa joita hän kiskoi kaksin käsin menemään. itsekin join, mutta en läheskään niin paljon kuin tämä mies ( joka kyllä maksoi minunkin juomiseni).no, kuinkas ollakaan, illan päätteeksi taksilla huristeltiin miehen asunnolle ja samaan sänkyyn. ihmettelin kun ukko kävi hommiin, etten tuntenut mitään tapahtuvan. en kyllä niin kännissä ollut ettei tuntoaisti ollut hävinnyt kokonaan. koko ajan ihmettelin että koska alkaa jotain tapahtumaan, niin yhtäkkiä ukko örähtää ja kääntää kylkeä ja alkaa kuorsaamaan. siinä muutaman tunnin nukuin ja aamulla heräsin ja katsoin sitä ukkoa, niin pientä vehjettä en ole ikinä missään nähnyt. luulin että yöllinen touhu oli kuvitelmaa, mut ei kai, koska lattialla oli käytetty kondomi. hiippailin hiljaa ulos ja painelin kotiin. pitkän aikaa sen jälkeen ajattelin,että onkohan mun oma värkki niin iso,että en tunne mitään. onneksi seuraavissa suhteissa sekin asia tuli oikaistuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/905 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
204/905 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
205/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netin kautta yhden nuoren miehen. Vaikutti erittäin mukavalta ja yhtäläisyyksiä tuntui olevan paljon. Kiersimme treffeillä kaupungin divarit ja menimme leffaan. Leffa oli yksi surkeimmista komedioista, joita olen koskaan nähnyt. Ilmeisemmin jätkä tykkäs, kun nauroi leffassa niin kamalaa hörönaurua, että koko muu katsojakunta kuuli ja huomasi. Se siitä, hyvä etten juossut pois leffasta.

Toinen oli myös netistä, emme jutelleet verkossa kauaa kun asuimme samalla paikkakunnalla ja päätin, että livenäkemisellä ainakin varmistuu nopeammin, millainen mies on kyseessä. Menimme hänen ehdotuksestaan mäkkäriin(!?!) syömään, ja koko treffien keskustelu tuntui siltä, että olin ison talousfirman työhaastattelussa. Puhuimme taloudesta, Nokiasta, ja pörssiasioista. Opin itsestäni sen, että pystyn ottamaan osaa erittäin monipuolisesti keskusteluun vain seuraamalla päivittäin uutiset.

Kerran tapasin baarissa yhden miehen, jonka kanssa vaihdoin katseita alkuillan. Loppuillasta juttelmme musiikista, ja omista kiinnostuksen kohteistamme. Miehen kaveri tuli paikalle ja kertoi ettei ole minun kotikaupungissa törmännyt kuin pilviveikkoihin (itsekin vaikutti pilvessä olevalta), Eksyin kuitenkin hänen luokseen "kuuntelemaan musiikkia" ja harrastamaan huonoa seksiä, jonka aikana vain katselin hänen kirjahyllyssä olevia kirjojen nimiä amerikan yksilönvapaudesta, intiaanikulttuureista ja filosofeista. Se kertoi jo paljon, emme nähneet hetkeen ku nhänellä oli "paha tilanne" -tiedä sitten mikä oli, sitten kävimme kerran juoksulenkillä ja that's it. 

Vierailija
206/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2010 klo 23:02"]

Erään naisen kanssa istuimme kulttuuri-illan jälkeen lasillisella, ja keskustelu hänen kanssaan oli täysin mahdotonta, sillä hän katsoi jokaisen ohikulkevan miehen perään - päästä varpaisiin - rintamasuuntaansa kääntäen, ja kääntyi sitten aina katsomaan minua ja sanoi "niin mitä sanoit".

Tämä kävi varsin häiritseväksi parin-kolmen ohikulkevan äijän jälkeen. Saman nainen ei myöskään keksinyt itse mitään puhuttavaa, vaan oletti, että häntä viihdytetään jatkuvasti, kun hän vastaa yksisanaisilla lauseilla.

Ja vielä nämä naiset pyysi mut treffeille

Mua pyysi kerran eräs nainen treffeille - tai oltiin kerran tavattu jo seurueessa ja hän ehdotti kahden keskeistä tapaamista. En ollut erityisen kiinnostunut hänen ulkonäöstään, mutta tuntui mukavalta ihmiseltä.

Tapasimme keskustan oltravintolassa, jossa tarjosin hänelle pari olutta.

Melko pian hän teki selväksi, ettei yleensä tapaile suomalaisia miehiä, vaan yleensä tapailee vain ulkomaalaisia ja jos mahdollista vielä tummia/ mustia mielummin.

Kertoi kuitenkin pettyneensä ulkomaalaisten miesten kyvyttömyydestä parisuhteeseen, joten ajatteli kokeilla suomalaista 10 vuoden tauon jälkeen.

Tehostaakseen kertomaansa mittaili katseilla ja osittain kommentoi kaikkia baarin ulkomaalaisia miehiä (olimme keskustan irkkubaarissa) valkoisia sekä tummia. Olin hieman hämilläni, enkä osannut oikein kommentoida. Muuten kuu oli mukavia - meillä oli paljon puhuttavaa sama ala, samat ulkomaat käytynä jne...

Halusi sitten vielä tarjota mulle oluen takaisin ja pyysi jatkoille toiseen paikkaan (aussibaariin), jossa tosiaan tarjosi mulle oluen, mutta aloitti taas yksityiskohtaisemmat kertomukset ulkomaalaisista miehistä (irkut, aussit, ranskalaiset, affrikkalaiset, arabit jne) ja heidän omituisuuksistaan. Tässä vaiheessa toin esille, että en nyt oikein jaksaa kuunnella näitä juttuja ja ihmettelin miksi haluaa kun kanssa olla, jos omat mieltymykset hyvin erilaisia jne.

Noh juotiin vielä pari ja saatoin hänet junaileen, jossa erosimme.

Parin päivän päästä pyysi Mua taas ulos sähköpostilla.

Tavattiin kalliossa taas kaljalla. Tarjosin. Kertoi olevansa muuttamassa ulkomaille, puolen vuoden sisällä, mutta haluaisi kun kanssa suhteen ennen sitä, koska nykyinen fuckbuddy ei ole käytössä. Syyksi kertoi, että hänellä on pari sukupuolitautia. Tosin hallinnassa ja hoidossa, mutta joka tapauksessa.

Tässä vaiheessa kaverini soitti ja pääsin tekosyyllä lähtemään paikalta.

Lähetteli mulle vielä muutamia meilejä ja tekstareita, joissa ihmetteli, etten enää halunnut tavata. Oli kuulemma ajatellt, että mä jos kuka ymmärtäisin hänen "taustansa", koska meillä sama ala ja kansinvälinen elämänkokemus.

Lopulta jätti rauhaan, mutta muutamia sekavia känniviesejä vielä tuli.

Vierailija
207/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:59"]Olin alle kaksikymppisenä hyvin ehdoton, etten halua treffeille miehen kanssa, jolla on lapsi/lapsia. Eräs mies tuli hakemaan minua treffeille ja hän ei ollut etukäteen maininnut lapsestaan. Kerrostalon pihalle kurvasi farmarivolvo, joka oli aivan täynnä lasten romppeita, aina turvaistuimesta alkaen. Treffeillä mies jaksoi koko illan höpöttää lapsestaan (jolla oli joku ihan järkky nimi, Nuppu-Unelma tms) ja ex-vaimostaan. Mentiin kuitenkin sänkyyn, kun oli erittäin päällekäyvä, enkä nuorena osannut sanoa tarpeeksi jämäkästi ei. En muista, oliko seksi hyvää. Sen muistan, että mies toisti koko ajan, kuinka tiukka olen, kun hänen ex-vaimonsa jäi synnytyksen jälkeen ihan löysäksi. Meni vähän maku koko mieheen, enkä suostunut uusille treffeille.

[/quote]

Annoit velvollisuuden tunnista vai miksi?

Vierailija
208/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="09.11.2010 klo 23:02"]

Erään naisen kanssa istuimme kulttuuri-illan jälkeen lasillisella, ja keskustelu hänen kanssaan oli täysin mahdotonta, sillä hän katsoi jokaisen ohikulkevan miehen perään - päästä varpaisiin - rintamasuuntaansa kääntäen, ja kääntyi sitten aina katsomaan minua ja sanoi "niin mitä sanoit".

Tämä kävi varsin häiritseväksi parin-kolmen ohikulkevan äijän jälkeen. Saman nainen ei myöskään keksinyt itse mitään puhuttavaa, vaan oletti, että häntä viihdytetään jatkuvasti, kun hän vastaa yksisanaisilla lauseilla.

Ja vielä nämä naiset pyysi mut treffeille

Mua pyysi kerran eräs nainen treffeille - tai oltiin kerran tavattu jo seurueessa ja hän ehdotti kahden keskeistä tapaamista. En ollut erityisen kiinnostunut hänen ulkonäöstään, mutta tuntui mukavalta ihmiseltä.

Tapasimme keskustan oltravintolassa, jossa tarjosin hänelle pari olutta.

Melko pian hän teki selväksi, ettei yleensä tapaile suomalaisia miehiä, vaan yleensä tapailee vain ulkomaalaisia ja jos mahdollista vielä tummia/ mustia mielummin.

Kertoi kuitenkin pettyneensä ulkomaalaisten miesten kyvyttömyydestä parisuhteeseen, joten ajatteli kokeilla suomalaista 10 vuoden tauon jälkeen.

Tehostaakseen kertomaansa mittaili katseilla ja osittain kommentoi kaikkia baarin ulkomaalaisia miehiä (olimme keskustan irkkubaarissa) valkoisia sekä tummia. Olin hieman hämilläni, enkä osannut oikein kommentoida. Muuten kuu oli mukavia - meillä oli paljon puhuttavaa sama ala, samat ulkomaat käytynä jne...

Halusi sitten vielä tarjota mulle oluen takaisin ja pyysi jatkoille toiseen paikkaan (aussibaariin), jossa tosiaan tarjosi mulle oluen, mutta aloitti taas yksityiskohtaisemmat kertomukset ulkomaalaisista miehistä (irkut, aussit, ranskalaiset, affrikkalaiset, arabit jne) ja heidän omituisuuksistaan. Tässä vaiheessa toin esille, että en nyt oikein jaksaa kuunnella näitä juttuja ja ihmettelin miksi haluaa kun kanssa olla, jos omat mieltymykset hyvin erilaisia jne.

Noh juotiin vielä pari ja saatoin hänet junaileen, jossa erosimme.

Parin päivän päästä pyysi Mua taas ulos sähköpostilla.

Tavattiin kalliossa taas kaljalla. Tarjosin. Kertoi olevansa muuttamassa ulkomaille, puolen vuoden sisällä, mutta haluaisi kun kanssa suhteen ennen sitä, koska nykyinen fuckbuddy ei ole käytössä. Syyksi kertoi, että hänellä on pari sukupuolitautia. Tosin hallinnassa ja hoidossa, mutta joka tapauksessa.

Tässä vaiheessa kaverini soitti ja pääsin tekosyyllä lähtemään paikalta.

Lähetteli mulle vielä muutamia meilejä ja tekstareita, joissa ihmetteli, etten enää halunnut tavata. Oli kuulemma ajatellt, että mä jos kuka ymmärtäisin hänen "taustansa", koska meillä sama ala ja kansinvälinen elämänkokemus.

Lopulta jätti rauhaan, mutta muutamia sekavia känniviesejä vielä tuli.

Eli osaa ne naisetkin olla outoja :-D

Vierailija
209/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:25"]HAHA! Hyviä nämä jutut täällä. Täytyypä jakaa omani:

Kaverini oli järkännyt minulle sokkotreffit poikaystävänsä kaverin kanssa. Miestä kehuttiin maasta taivaaseen: oli komea, rahakas, hyvä työ jne. Noh, suostuin tuplatreffeille ja suuntasimme kaverini kanssa uimarannalle, jonne myös hänen poikaystävänsä tämän sokkotreffikumppanin kanssa tulivat. 

Aluksi mies vaikutti kivalta ja juttelevaiselta. Mietinkin jo hetken, että onpa onnistuneet tuplatreffit. Jossain vaiheessa kaverini ja hänen poikaystävänsä poistuivat hetkeksi (lähtivätköhän hakemaan jotain autolta tms?) ja jäimme tämän miehen kanssa kahdestaan. Siitä se alamäki sitten alkoi! Mies alkoi ensin esittelemään kännykästään valokuvia vaimostaan ja vastasyntyneestä vauvasta. Ajattelin, että wtf, mitä helkkaria??? Aloin jo kaipaamaan kaveriani takaisin autolta. Sitten mies alkaa kertomaan, miten lähettää jokaiselle naiselle, jonka kanssa käy treffeillä samanlaisen kukkakimpun, jossa oli jotakin tiettyjä sinisiä kukkia jne. Ja sanoi vielä, että sen kukkakimpun nähtyään ei kukaan nainen ole sanonut "ei". Jaah. Lopuksi halusi vielä mun puhelinnumeron. En aluksi halunnut antaa sitä, mutta mies heittäytyi jotenkin pelottavaksi joten ei ollut muuta mahdollisuutta kuin antaa se numero. Heti hän kokeili ja soitti siihen koska "muutama nainen on antanut keksityn numeron". Aha?! Ei uskoisi?! Loppu huipentui siihen kun mies tarrasi minua kurkusta kiinni ja lupasi vannomaan, että vastaan puhelimeen jos hän soittaa. 

Että sellasta.

[/quote]

Mamu?

Vierailija
210/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

please, jatkakaa tätä ketjua. Hauskin ketju aikoihin...

Vierailija
211/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä niin kauheaa, mutta todella omituista kuitenkin..

Menin treffeille tyypin kanssa joka vaikutti ihan mukiinmenevältä netissä. Hän oli ok-näköinen ja kohtalaisen fiksu. Tapasimme ja hyppäsin hänen autoonsa, määränpää oli kuulemma 'yllätys' - ihmettelin miksi ajamme kaupungin ulkopuolelle.. saavuimme lopulta kirpputorin pihaan ja mies hymyili ihan riemuissaan, '-tadaa'. Olin että jaahas. Miehen mukaan kirpputori voi olla 'elämys'.. niin ja että hän on erikoinen kun keksii jotain niin hassua! Okei okei, yritin sitten olla kiinnostunut kirppiskrääsästä ja löysinkin pari kirjaa jotka ostin. Keskustelu oli onttoa ja mies tuntui odottavan että olisin jotenkin tosi innoissani meiningistä. Ajattelin, että seuraavaksi on vähän parempaa tiedossa, mutta ei, menimme rautakauppaan. Mies kertoi että piti hakea jotain työkaluja. Katselin vähän pöllähtäneenä sitten kun hän vertaili jotain ruuvimeisseleitä. Harkitsin silloin lähtemistä, mutta en ollut varma missä olimme(en käy koskaan rautakaupoissa) ja ulkona oli -20 astetta pakkasta, ei huvittanut lähteä etsimään bussia. Odotin kuitenkin, että päivä vielä paranee ja menimmekin sitten ravintolaan. Oletin, että hän maksaa, koska rahaa oli riittänyt rutkasti omituisiin kirppisostoihin ja erilaisiin työkaluihin. Halusin varmistaa maksaako hän (olin opiskelija) ja kysyin naurahtaen että mites maksupolitiikka. Hän nauroi että voin ostaa sinulle vettä(se ei maksanut mitään). Luulin aluksi että se oli vitsi, mutta hän oli täysin vakavissaan. Hän myös totesi huokaillen ruokailun lomassa että onpa tylsää, pitäisi keksiä jotakin erikoista. Keksin sitten jotain niinkin erikoista kuin katoamistempun.

Vierailija
212/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50: Toki tunnistat Jankkaajan, eihän sinun tarvitse kuin katsoa peiliin.

Vierailija
213/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun mun miehen kanssa mun äidin vastapäätä :D ja mulla on käyny aina sillai et mä puhun usein treffeil miehet on hirveen hiljasii :D

Vierailija
214/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaiset treffit, mutta:

Nuorenpana tyttönä ensirakkaudesta erottuani tuli "iskettyä" yöbussista yöseuraa.

Menimme tuon uuden tuttavuuden kanssa omalle asunnolleni ja hetken pussailtuamme menimme makuuhuoneeseeni nukkumaan.

Noin tunnin päästä heräsin siihen, että jätkä kusi makuuhuoneeni ikkunan alla olevaan patteriin!!

Huusin "Ei se ole vessa" ja kiroillen ohjasin kohti "oikeaa" vessaa. Kiroillen siivosin myös nuo parketille valuneet kuset ja heitin jätkän ulos klo 05:30 tuona sunnuntai aamuna.

Oli pahoillaan asiasta ja mietti millä nyt menisi äitinsä luo (sekin vielä - asui kotonaan ja itse olin kuitenkin jo 25). Apua mikä virhearvio.

Itseltäni ei herunut tuolloin sympatiaa. Oli myös (ensimmäinen ja) viimeinen yövieraani ensimmäisellä tapaamisella. Selibaattia vietin traumaattisen tapahtuman jälkeen 8kk ja löysinkin tauon jälkeen seurustelukumppanin.

Valitettavasti myöhemmin tuli bussissa törmättyä samaan jamppaan muutaman kerran... Jostain syystä en häntä enää "nähnyt"..

Vierailija
215/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up up

Vierailija
216/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä saisi koottua vaikka kirjan, niin hauskoja ovat. Nimeksi vaikka Boulevard of Broken Dreams tms.

Vierailija
217/905 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäkää ketju hengissä. Hauskin ketju ever

Vierailija
218/905 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin tosi kivan ja komean miehen ja sovimme treffeistä. menimme syömään ja kaikki meni hienosti. syömisen jälkeen kävimme muutamalla drinkillä, jonka jälkeen mies lähti saattamaan minua kävellen kotiin. matkalla hän rupesi nyyhkimään ex-naisystävänsä perään ja sanoi et hänellä on ikävä niitä hyviä pullia, joita entinen naisystävä aina paistoi. siihen lopahti sekin romanssinalku.

Vierailija
219/905 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä oudoimmat treffit olleet muutaman eronneen naisen kanssa, jotka todella ovat vihanneet ex-miehiään; kertoneet päihtyneenä hurjia juttuja, kuinka kostaneet petturimiehelle jne. leikanneet kaikki vaatteet rikki, viilelleet autojen maalit, sotkeneet exän uuden kodin oven, rikkoneet kaikki arvotavarat yhteisestä varastosta jne.

Tosin kerran nuorena miehenä oli aika mukavakin kokemus, kun 10v vanhempi nainen halusi kostaa petturimiehelleen antamalla kun nussia häntä rajusti perseeseen. Ei ollut koskaan antanut persettä exälleen, joka oli sitä pyytänyt.

No joo, ollaan me ihmiset erikoisia tapauksia...

Vierailija
220/905 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin treffikokemus itselleni sattui kymmenisen vuotta sitten.
Olin ollut uusiosinkku jo jonkin aikaa, ja ajattelin kokeilla nettitreffejä.
Viestittelin ko. neidon kanssa muutaman viikon ja ehdotin tapaamista.
Tähän neiti suostui, määritteli itse ajan ja paikan, lauantai-iltapäivä erään lähiön pubissa.
Tapaamiseen hän tulikin, puoli tuntia myöhässä ja korjaussarja pitkäksi menneenä.
Tiedusteli kuitenkin kohteliaasti, olinko XX? Vastattuani myöntävästi, tämä daami katsoi hiukan harittavin silmin todeten, etten ollut sellainen, kuin hän oli kuvitellut. (Olin kertonut hyvinkin rehellisesti speksit itsestäni)
Ja ennen kuin olin keksinyt tarpeeksi nasevan vastineen, ilmoitti leidi voivansa ottaa vaikka yhden lonkeron, kun kerran oli paikalle vaivautunut.
Huikkasi kyypparin paikalle varsin epänaisellisella kommentilla ja sai anniskeluhenkilöltä paljon puhuvan katseen,mutta myös juomansa.
Alkoi sitten kertoilla edellisen illan tapahtumista ja päästyään kovin yksityiskohtaiseen kuvaukseen jatkoilla tapahtuneista asioista, päätin jättää tarkemman tutustumisen sikseen, sillä uusia treffejä ei tulisi, ilmeisesti ei hänen puoleltaan, mutta takuuvarmasti ei minun puoleltani ainakaan. Ilmoitin olleen hyvä asia, että tuli heti selväksi, etten ollut hänen mielikuvituksensa veroinen, kumarsin kohteliaasti, toivotin iltapäivän jatkot ja painuin ytimeen juopumaan, vitutti ankarasti moinen matami.
Hyvääkin siitä seurasi, tapasin ko. iltana tulevan menneen exäni, jonka kanssa vietimme riemastuttavat ensitreffit, ei kamalat ollenkaan, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan ;).
-Hoo-