Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
181/905 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin muutama vuosi sitten nettitutun. Oltiin ensimmäisellä kerralla käyty ravintolassa syömässä ym. ja pohdinnan jälkeen ajattelin, että voisihan hänen ehdottamiin toisiinkin treffeihin suostua. Hän kutsui minut luokseen katsomaan leffaa.

Mies oli kertonut asuvansa rivitalossa. Ok, ei kun sitten kämppää katsomaan. Heh, yllätys oli suuri, kun miehen koti osoittautuikin pienen pieneksi rivariyksiöksi, joka oli suoraan kuin jonkun 90v mummon huushollista! Siis lattiasta kattoon kämppä oli sisustettu oikeasti HIEMAN erilailla, kuin mitä normaalisti näkee kolmekymppisellä työssäkäyvällä miehellä; vanhat huonekalut, tyttömäisiä tekstiilejä ja parhaimpana yhden hengen sänky, jossa vaalea pitsinen päiväpeitto! :D

Ja ei, siellä ei varmasti asunut ketään naispuolista ihmistä vaan joko oli äiti sisutanut tai sitten oli muuttanut siihen mummon vanhaan asuntoon... No, mies oli muutenkin vähän outo, joten emme nähneet kolmatta kertaa.

Vierailija
182/905 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tarinoita lukeneena, yllättävän moni jakaa omaa tavaraansa kuitenkin vaikka äijä olisikin ollut minkälainen vässykkä-luuseri tahansa. Miksi?

Itsellä huonoja treffejä on myös miesnäkökulmasta katsottuna, rajoittuu lähinnä perinteiseen stalkkeri-meininkiin, vuosia kestäneisiin väijymisiin..  Ehkä naisilla ei ole niin paljon pokkaa ehdotella "22cm tuutteja" kuin monilla pervo-äijillä, joten varmasti naisten kokemukset on yleisesti kauheampia.. tiedän kyllä että monet lajitoverini on täysiä sikoja neandertaali-ajattelun kera, mutta lähtekää oikeesti helv*ttiin vaikka kesken treffien jos äijä on ihan lapamato.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/905 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, näin miehenä saan nauraa katketakseni näille jutuille ja ihmetellä että kaikenlaisia vatipäitä meissä miehissäkin on. Eniten nauratti tuo 22cm jäätelötuutin tarjoaja.

Tosiasia on kuitenkin, että jos itse kävisin treffeillä niin minustakin varmasti kirjoitettaisiin tässä ketjussa. Joskus sitä tarvitsee vahvistusta vakaumuksellensa, että kaikkia ei vaan ole tarkoitettu parisuhteeseen ja minä olen yksi sellainen. Kiitoksia siitä.

Vierailija
184/905 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hob!

Vierailija
185/905 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei nyt oo kyllä mitenkään verrattavissa tämän ketjun jäätelötuuttimiehiin yms. mielettömiin tarinoihin, mutta silti omalla mittapuulla huonoja ja omituisia treffejä:

1) Olin vilkutellut silmää eräälle opiskelijatoverille ja sovittiin, että hän tulee ystävänpäivänä katsomaan luokseni leffaa. No, jätkä ilmestyi paikalle ruusun, suklaarasian ja sydänkorun kanssa! Ekoilla treffeillä siis. Halusi pussailla ja että syötän hänelle suklaita, oli tosi ahdistavaa kun itse olisin halunnut vain tutustua. Se homma loppui niiden treffien jälkeen kyllä.

2) Olin sopinut treffit erään mukavanoloisen pojan kanssa. Ensin mentiin pelaamaan bilistä, ja otettiin pari kaljaa. Pistin merkille, että pojallekin maistui muutamat oluet vaikka oli autolla liikkeellä, ei yhtään hyvä. No, biljardimatsien jälkeen hän halusi näyttää minulle yhden hienon paikan. Ajeltiin pimenevässä talviillassa erään eteläsuomalaisen kaupungin laidalle, jossa oli vanha korkea siilo. Kiivettiin portaita sen katolle, mistä periaatteessa ois voinu olla ihan hienot maisemat mutta: ne rappuset oli täynnä jäätyneitä pulunraatoja :O aivan kamalaa. Muistakaan syistä juttu ei aivan luistanut, tästä tyypistä tuli sellainen tekstarivainoaja vaikka olin jo ilmoittanut etten halua tavata enää.

3) Olin puoliviattomasti flirttaillut eräälle varatulle kaveripojalle. No, tämä erosi, käytiin treffeillä, harrastettiin seksiä - ja kahden päivän päästä palasi yhteen eksänsä kanssa. Noh, tästä ei toisaalta voi syyttää muuta kuin itseään, ei olisi kannattanut sen kanssa säätää mitään :)

Vierailija
186/905 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes sanoi, vievänsä mut tosi kivaan paikkaan syömään. Tämä oli sitten tämmönen rekkakuskien pysähdyspaikkojen tapainen paikka, jossa valittiin tiskiltä ruokaa, joka ladottiin lautaselle. Juomat haettiin itse kaupan puolelta kylmäkaapista. En jaksanut koko ateriaani, niin mies pyysi minun jämät doggy bagissa ITSELLEEN, jotta voi lämmittää myöhemmin...

Vierailija
187/905 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisista treffeistä kyse, mutta kuitenkin. Olin jo pitkään samoissa piireissä flirttaillut yhdelle kuumalle muusikkomiehelle, hommat oli monesti kaatuneet siihen, että miekkonen oli liian kännissä pilkun aikaan ja lähdin omaan kotiini. No, sitten kerrankin minua lykästi ja mies oli tarpeeksi tolkuissaan pyytääkseen minua luokseen. Lähdettiin, juteltiin mukavia, meillä oli muutenkin synkannut aiemmin tosi hyvin - mutta se jätkän kämppä! Aivan jäätävän paskainen, tavaroita siellä täällä, käytettyjä nenäliinoja lattiat täynnä, kaikki pöydät yms pinnat likaisia astioita kukkuroillaan... parasta oli, ettei hänellä ollut edes sänkyä vaan sellainen about 70cm leveä ohut patja lattialla :D no, olin kuitenkin niin ihastunut häneen että päätin sitten kuitenkin antaa pesää, jätkä joutui kumiakin etsimään puoli tuntia... seksiä kestikin sitten 5min, alettiin nukkumaan siinä kapealla patjalla ja hiivin aamuyön pimeydessä kotiini. :D törmättiin tämän jälkeen pariin kertaan baarissa, tulihan se aina kertomaan miten ihana ja kaunis olen ja hän haluaisi tavata, mutta multa meni jotenkin fiilikset.

Vierailija
188/905 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:04"]

Ei varsinaisista treffeistä kyse, mutta kuitenkin. Olin jo pitkään samoissa piireissä flirttaillut yhdelle kuumalle muusikkomiehelle, hommat oli monesti kaatuneet siihen, että miekkonen oli liian kännissä pilkun aikaan ja lähdin omaan kotiini. No, sitten kerrankin minua lykästi ja mies oli tarpeeksi tolkuissaan pyytääkseen minua luokseen. Lähdettiin, juteltiin mukavia, meillä oli muutenkin synkannut aiemmin tosi hyvin - mutta se jätkän kämppä! Aivan jäätävän paskainen, tavaroita siellä täällä, käytettyjä nenäliinoja lattiat täynnä, kaikki pöydät yms pinnat likaisia astioita kukkuroillaan... parasta oli, ettei hänellä ollut edes sänkyä vaan sellainen about 70cm leveä ohut patja lattialla :D no, olin kuitenkin niin ihastunut häneen että päätin sitten kuitenkin antaa pesää, jätkä joutui kumiakin etsimään puoli tuntia... seksiä kestikin sitten 5min, alettiin nukkumaan siinä kapealla patjalla ja hiivin aamuyön pimeydessä kotiini. :D törmättiin tämän jälkeen pariin kertaan baarissa, tulihan se aina kertomaan miten ihana ja kaunis olen ja hän haluaisi tavata, mutta multa meni jotenkin fiilikset.

[/quote]

Mulla on vähän tuo sama taktiikka kuin tuolla miehellä, vaikka olenkin nainen. Jos joku on yli-innokas tuppautumaan elämääni niin kutsun sen vain kotiini ja vaikka minulla ei suoranaisesti paskasta ole niin onpahan kuitenkin niin hirveä sotku, että eipä tarvitse edes kahvia keittää, muusta puhumattakaan, kun äijiille tulee jo kiire pois. 

Vierailija
189/905 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:04"]

[/quote]

Mulla on vähän tuo sama taktiikka kuin tuolla miehellä, vaikka olenkin nainen. Jos joku on yli-innokas tuppautumaan elämääni niin kutsun sen vain kotiini ja vaikka minulla ei suoranaisesti paskasta ole niin onpahan kuitenkin niin hirveä sotku, että eipä tarvitse edes kahvia keittää, muusta puhumattakaan, kun äijiille tulee jo kiire pois. 

[/quote]

Meetkö säkin sitte aina jälkeenpäin vonkaamaan siltä mieheltä, että olit mun elämäni mies, mikset halua nähdä mua enää? Koska muutenhan sulla ei oo sama taktiikka.

Vierailija
190/905 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:22"]

Älyttömän hauskoja juttuja tässä ketjussa, kiitos monista nauruista!

Tuli tuosta oven avaamisesta mieleen pieni yksityiskohta. Aika monesti olen kohteliaasti aukaissut ulko-oven naiselle vain huomatakseni, että sen jälkeen onkin vielä toinen ovi. No, nainen tietysti saapuu sille ensimmäisenä ja päätyy aukaisemaan sen minulle. Siinä vaiheessa, kun saapastelen ensimmäisenä sisälle naisen pitäessä minulle ovea auki tuntuu väistämättä aina siltä, että eihän sen näin pitänyt mennä...

[/quote]

Olen itse naisena miettinyt samaa. Mutta kohteliaat miehet sitten kiiruhtavat sieltä ulko-ovelta siihen aukaisemalleni sisemmälle ovelle, jonka siis avaan itse, pitelemään sitä ovea auki sieltä karmin yläosasta. On kyllä aina noloa kun ei tiedä että miten tässä kuuluisi toimia kun eihän sitä voi jäädä siihen välioven eteen möllöttämään että tuleppa nyt aukomaan tämä toinenkin ovi... :D

[/quote]

Mun kaksi parasta ystävää lukiossa oli niiden äitien kouluttamia ja mun ei koskaan niiden kanssa tarvinnut mitään ovia availla. Todellisia herrasmiehiä siis. Toista näin vielä Otaniemessäkin, kun mentiin molemmat sinne opiskelemaan. Siellä oli joissain paikoissa näitä haasteellisia kohtia, joissa oli ulko-ovet ja heti perään toiset ovet. Mutta niin vain oli tämä kaveri niin herrasmies, että ensimmäiseltä ovelta kipitti vauhdilla seuraavalle ovelle, että ehti sen avaamaan minulle <3 Siitä sai joku onnekas hyvän miehen itselleen.

Vierailija
191/905 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
192/905 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
193/905 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
194/905 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, tulee mieleen kerta kun kävin nettitreffien kautta erään miehen kanssa kahvilla. Kuvassa kaveri oli aivan erinäköinen, tosi rock ja lihaksikkaan näköinen jne. Paikalle tulikin jotain aivan muuta, ilmeisesti kuva oli muutaman vuoden vanha.. Kaveri oli tosi pieni ja hintelä, kertomastaan ainakin 10cm lyhyempi, sillä oli pitkät rastat jotka oli sullottu kummallisen näköisen pipon sisälle ja sellaiset 90-luvun platform kengät jalassa! Tosi ujo, vilkuili seinille tai kahvikuppiin puhuessaan. 

Lisäksi ajatusmaailma olikin ihan erilainen mitä nettiprofiilissa, kaveri oli kasvissyöjä ja ihmeellinen filosofihippi. Oli kaikista mun mielipiteistä eri mieltä ja tyrmäsi kaiken tosi tylysti, vain hän oli oikeassa. Kertoi haaveilevansa maailmasta ilman teknologiaa ja rahaa. 

Treffit kesti n. 20 min, jonka jälkeen ei pidetty enää mitään yhteyttä.

Vierailija
195/905 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH!

Vierailija
196/905 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan kuulu tänne, mutta..

olin tapaillut jo jonkin aikaa erästä miestä ja sitten alettiin kyläilemään toistemme luona. 

seurasin kun mies laittoi kotonaan ruokaa, kaatoi vahingossa vähän riisiä siitä paketista lattialle. mies alkoi ihan pokkana keräämään niitä muutamia riisinjyväsiä lattialta takaisin pakettiin. ajattelin että siinäpä vasta on pihi mies. 

Vierailija
197/905 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netin kautta miehen. Kirjoiteltiin ennen tapaamista ja kiinnitin huomiota, että joka viestissä hän mainitsi naisen tuoksusta. Okei, ajattelin olevan niitä miehiä, joille on tärkeää, että nainen käyttää hajuvettä. Tavattiin ja ensimmäinen kommentti mieheltä oli, "saanko haistaa sinua". Olin vähän hämilläni, mies työnsi kirjaimellisesti nenänsä kainalooni ja nuuhki niitä antaumuksella. Tätä jatkui muutaman minuutin, olin niin järkyttynyt, etten osannut sanoa mitään. Ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
198/905 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kauan kauan sitten. Kirjoitin netin kautta erään lääkäriopiskelijan kanssa, hän oli kirjoittaessa sanavalmis ja huumorintajuinen. Hän laittoi minulle kuvansa, siinä hän näytti komealta, lyhyet siistit hiukset, isokokoinen ja lihaksikas. Kutsuin hänet luokseni, oven takana oli epäsiisti (hiukset harottivat sinne tänne), ylipainoinen ja silmälasipäinen mies. Istuttiin sohvalle ja katsottiin tv:tä. Mies puhui koko ajan epäselvällä äänellä, oli todella hermostunut ja sai allergisen reaktion lemmikistäni eli naamaan ja käsiin tuli isoja punaisia läikkiä. Yritin siinä sitten vihjata, että tästä ei taida tulla mitään ja ei, mies ei lähtenyt millään ilveellä siitä sohvasta mitään. Kello kului ja kului, oli keskiyö ja istuttiin edelleen siinä sohvalla. Alkoi väsyttämään ja sanoin jo aika suoraan, eikö hänen olisi aika lähteä kotiin. Vielä mitä, istui sitkeästi siinä sohvalla, naama ihan läikikkäänä ja jutteli jostain ihan tylsästä aiheesta. Aamuyöllä oltiin edelleen sohvalla, sieltä tuli chattitv:tä ja kun kello tuli 6, sanoin meneväni nukkumaani ja ohjasin hänet eteiseen, missä ojensin takin ja toivotin hyvää yötä. Netissä vielä jälkeenpäin yritti jotain.

Puoli vuotta tästä eteenpäin tapasin ravintolassa erään miehen, jonka kanssa lähdin jatkoille. Matkalla paljastui, että hän on lääketieteen opiskelija. Menimme hänen opiskelijakämppäänsä ja ajattelin, että harrastettaisiin seksiä. Vielä mitä. Mies halusi ihailla minua lampun edessä ja runkkasi siinä samalla. Oli sen verran outo tapaus, että lähdin kotiin, mutta menin antamaan tyhmänä numeroni. Lähetti jonkin aikaa pervoja viestejä, mihin en vastannut.

Kului pari kolme vuotta, kun olin kaverini kanssa pitsalla. Kiinnitin huomiota naapuripöydässä istuvaan parivaljakkoon. Siinä oli nämä kaksi hyypiötä ja huomasivat, kun katsoin heihin päin. Molemmat lemahtivat samantien punaisiksi ja suorastaan valuivat alas niistä tuoleista. En tiedä, olivatko koskaan kertoneet minusta toisilleen, mutta ilmeisesti molempia hävetti.

Vierailija
199/905 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alle kaksikymppisenä hyvin ehdoton, etten halua treffeille miehen kanssa, jolla on lapsi/lapsia. Eräs mies tuli hakemaan minua treffeille ja hän ei ollut etukäteen maininnut lapsestaan. Kerrostalon pihalle kurvasi farmarivolvo, joka oli aivan täynnä lasten romppeita, aina turvaistuimesta alkaen. Treffeillä mies jaksoi koko illan höpöttää lapsestaan (jolla oli joku ihan järkky nimi, Nuppu-Unelma tms) ja ex-vaimostaan. Mentiin kuitenkin sänkyyn, kun oli erittäin päällekäyvä, enkä nuorena osannut sanoa tarpeeksi jämäkästi ei. En muista, oliko seksi hyvää. Sen muistan, että mies toisti koko ajan, kuinka tiukka olen, kun hänen ex-vaimonsa jäi synnytyksen jälkeen ihan löysäksi. Meni vähän maku koko mieheen, enkä suostunut uusille treffeille.

Vierailija
200/905 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!