Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät äidit tajua laittaa isoja poikiaan miesten puolelle uimahallissa?

Vierailija
04.11.2010 |

Taas oli eilen yksi melkein minun mittaiseni (enkä itse ole mitenkään lyhyt) pojankoltiainen naisten pesuhuoneessa uimahallissa.

Kommentit (240)

Vierailija
121/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten jollekin voi olla alastomat lapset näin suuri ongelma!

Lapsetkin on erilaisia sen suhteen, miten suhtautuvat alastomuuteen. Kaverin 10v tyttö olisi yhä mennyt mun 9v pojan kanssa saunaan, mutta poikani kieltäyty jyrkästi.

Vierailija
122/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et siihen pysty niin sitten jää uimahallikäynnit käymättä.

Olen adhd-pojan yh-äiti. Mulla ei ole isää, ei veljiä. Miten voin sen raasun laittaa parin vuoden päästä yksin miesten puolelle? Tiedän ettei pärjää ilman ohjeistusta!!! Siis jatkuvaa: "nyt suihkuun, nyt pyyhe, nyt pukkariin, nyt puet, pue nyt, keskity jne.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yli-ikäinen poika VÄÄRÄLLÄ puolella.

Miksi pojat ovat ne, jotka määäräävät NAISTEN puolella? Tytöillä ei ole siis mitään oikeuksia kun pojat tunkevat tyttöjenkin puolelle.

Käykö poikasi muuten koulussakin tyttöjen vessassa?

9v tytöllä on alkanut tissit kasvaa ja karvotusta tulla, olisi varmasti tosi nolona jos sinne tulisi tuttuja poikia samaan aikaan.

Muutenkin kun oma keho muuttuu se hämmentää lapsen mieltä. Ei siihen mitää poikia vahtaamaan tarvita.

Mulle ja mun pojalle se nyt on ihan sama onko sun lapsella rinnat kasvaneet tai karvoitusta. Poika tulee toistaiseksi mun kanssa naistenpuolelle vaikka ekalla onkin, ei se ketään vahtaa.

Vierailija
124/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raja. Uimahallit ovat asettaneet sen. Syyksi arvelen sen, että koulutoveria voi ujostuttaa nähdä vastakkaista sukupuolta oleva siellä suihkutiloissa. Ja kaipa ajatellaan, että kouluikäinen osaa jo pärjätä omalla puolellaan, kun käy jo kouluakin, missä pitää pärjätä.

Hienoa tuo, jos Porissa saa erityislapsen kanssa perhepukkarin. Se pitäisi olla käytössä joka puolella Suomea. En tiedä, onko.

Vierailija
125/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ei joskus näkisi alastonta naista?

Mitä kuvittelette pojast kehittyvän, jos hän käy aina miesten pukuhuoneessa?

Vierailija
126/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Joo, ei käy tyttöjen vessassa, mutta mun kanssa tulee naistenpuolelle uimahallissa vielä toistaiseksi, ei tyttöjen puolelle, vaan naistenpuolelle.

Ei meillä ole mitään mielenkiintoa vaania ketään, halutaan vaan uimaan nopeesti, ei meitäkään tartte kytätä.

Vierailija
127/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin koulusta uimaan mennessä heillä on käytössä tilaussauna. Pitääpä kysäistä uimahallilta tuota. kiitti vinkistä:)

Jaa, eipä taida erityislapsilla olla asiaa uimahalliin vai pitääkö heille laittaa lappu kaulaan, että "erityislapsi" tmv, kun aina ne vammat ei päälle päin näy.

jos ei omasta takaa löydy.

Meillä Porissa saa erityislapset tilaussaunan ilmaiseksi käyttöön, ei tarvi äidin mennä 8v pojan kanssa yleiseille puolelle.

Vierailija
128/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v tytöllä on alkanut tissit kasvaa ja karvotusta tulla, olisi varmasti tosi nolona jos sinne tulisi tuttuja poikia samaan aikaan.

Muutenkin kun oma keho muuttuu se hämmentää lapsen mieltä. Ei siihen mitää poikia vahtaamaan tarvita.

Mulle ja mun pojalle se nyt on ihan sama onko sun lapsella rinnat kasvaneet tai karvoitusta. Poika tulee toistaiseksi mun kanssa naistenpuolelle vaikka ekalla onkin, ei se ketään vahtaa.

vahtasi tai ei, niin mahtaa sitä nolottaa luokkakaveriensa edessä tyttöjen puolella :) reps ja kops. taatusti kuulee koulussa / eskarissa että on heilunut tyttöjen puolella!!

Vierailija
129/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ei joskus näkisi alastonta naista?

Mitä kuvittelette pojast kehittyvän, jos hän käy aina miesten pukuhuoneessa?

Vierailija
130/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen adhd-pojan yh-äiti. Mulla ei ole isää, ei veljiä. Miten voin sen raasun laittaa parin vuoden päästä yksin miesten puolelle? Tiedän ettei pärjää ilman ohjeistusta!!! Siis jatkuvaa: "nyt suihkuun, nyt pyyhe, nyt pukkariin, nyt puet, pue nyt, keskity jne.."

Vai miten neitseellisesti se on alkunsa saanut?

Vierailija
131/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sitä vanhemmat omalle puolelleen, niin kyllä 7-vuotias on silloin yli-ikäinen menemään vastakkaisen sukupuolen puolelle.

Miten kauan aiot poikasi ottaa naisten puolelle?

Joo, ei käy tyttöjen vessassa, mutta mun kanssa tulee naistenpuolelle uimahallissa vielä toistaiseksi, ei tyttöjen puolelle, vaan naistenpuolelle.

Ei meillä ole mitään mielenkiintoa vaania ketään, halutaan vaan uimaan nopeesti, ei meitäkään tartte kytätä.

Vierailija
132/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahtasi tai ei, niin mahtaa sitä nolottaa luokkakaveriensa edessä tyttöjen puolella :) reps ja kops. taatusti kuulee koulussa / eskarissa että on heilunut tyttöjen puolella!!

Viime sunnuntaina oli kaverinsa ja hänen äidin kanssa uimassa, olivat naistenpuolella kaikki.

Vierailija
133/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sitä vanhemmat omalle puolelleen, niin kyllä 7-vuotias on silloin yli-ikäinen menemään vastakkaisen sukupuolen puolelle.

ja poika suostuu tulemaan mun kanssa.

134/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskari on ehdoton ylaraja, eihan ekalla luokallakaan tytot ja pojat ole samassa pukuhuoneessa! Ois se aika jarkkya et menee viikonloppuna uimaan ja luokkakaveri(toista sukupuolta) on samassa pukuhuoneessa.

ehka ne on vaan aitien mielesta niin pienia mussukoita sitten...en ymmarra. vois edes ajatella lapsiansa...kiva menna kouluun kun kaikki nauraa ku se paavo siella heilu naistenpuolella pikku pilinsa kanssa tmv....huh huh

Vierailija
135/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 13-vuotiaanakin naisten puolelle jos hän niin itse haluaa?

Vierailija
136/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mä tiedän että se ei halua tulla enää ton ikäisenä. Nyt on vielä pieni ja saa tulla mun kanssa, ei mitään ongelmaa oo ollut ikinä.

Vierailija
137/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkutiloissa on alle 10v poika äitinsä kanssa niin ei se mua haittaa. Olen kasvanut siihen että alastomuudessa ei ole mitään törkeää tai seksuaalista. Ne asiat tulee käyttäytymisestä.

En myöskään näe siinä mitään pervoa että olen samassa saunatilassa pienen pojan ja hänen äitinsä kanssa. Pitää olla sairas mieli sillä joka siinä näkee jotain perverssiä ja väärää.

Ei kai ongelma ole äideillä tai aikuisilla naisilla, vaan nuorilla tytöillä.

Ei ole kiva mennä kouluuun, kun luokkakaveri lällättelee välitunnilla "Minnalla on pyl-ly-kar-vo-ja, pyl-ly-kar-vo-ja ja TISSIT". Ja tämän muistan ihan omalta kouluajaltani jo :( Kyseessä aikaisin kehityksen aloittanut 2-luokkalainen tyttö.

Oli muuten käsittämätöntä, miten tätä tyttöä kiusattiin koko ala-aste. Karvoituksesta, isoista rinnoista; milloin oli lehmä, milloin roikkui/lollotti/rintavaara jne.

Vierailija
138/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun poikasi ja sinä olette ne, jotka saavat rikkoa sääntöjä? Sinä et siis näe siinä mitään väärää että jopa 13-vuotiaat pojat olisi naisten puolella tuijottelemassa tyttöjä ja naisia?

Mutta kyllä mä tiedän että se ei halua tulla enää ton ikäisenä. Nyt on vielä pieni ja saa tulla mun kanssa, ei mitään ongelmaa oo ollut ikinä.

Vierailija
139/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vastaan tulee tämä sama keskustelunaihe?

Vierailija
140/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että aiheesta edes keskustellaan.

että vastaan tulee tämä sama keskustelunaihe?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi