Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät äidit tajua laittaa isoja poikiaan miesten puolelle uimahallissa?

Vierailija
04.11.2010 |

Taas oli eilen yksi melkein minun mittaiseni (enkä itse ole mitenkään lyhyt) pojankoltiainen naisten pesuhuoneessa uimahallissa.

Kommentit (240)

Vierailija
161/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tytöt ovat pienestä pitäen niin paljon reippaampia ja omatoimisempia kuin pojat...

Kumpaa sukupuolta lapsesi ovat?

Vierailija
162/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tytöt ovat pienestä pitäen niin paljon reippaampia ja omatoimisempia kuin pojat...

Ainakin mun huomioiden mukaan useimmat käy uimassa äitiensä kanssa, oli ne sitte tyttöjä tai poikia ne lapset. Helppoako siinä on olla reipas kun saa luvan kanssa mennä sinne samaan pukkariin ym äidin kanssa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kouluikäinen yksin selviä omalla puolella niin sitten hankitaan avustaja tai ollaan uimatta.

Sitten käytetään maalaisjärkeä ja lapsi lähtee vanhemman mukaan vanhemman puolelle. Niin se menee. Jos pieni lapsen pippeli pelottaa niin voit yrittää sohia lasta kauemmaksi harjanvarrella. Varotan, lapsen vanhempi saattaa raivostua.

Oletteko te poikein äidit oikeasti noin tyhmiä?? Vai ihan kiusallaanko heittäydytte sellaisiksi?

Vierailija
164/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani on 140cm pitkä mutta iältään hän on kuusi vuotta. Onko hän sinusta liian iso naisten puolelle?

Vierailija
165/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ongelma ole äideillä tai aikuisilla naisilla, vaan nuorilla tytöillä. Ei ole kiva mennä kouluuun, kun luokkakaveri lällättelee välitunnilla "Minnalla on pyl-ly-kar-vo-ja, pyl-ly-kar-vo-ja ja TISSIT".

Eikös uimahallissa kaikki ole alasti? Ihan samalla tavalla tuo poika on alasti äidin kanssa. Ei siinä ruveta koulussa retostelemaan.

Itse kävin isän kanssa oudommassa uimahallissa miesten puolella vielä 10-vuotiaana, mutta sitten se loppui, kun minua alkoi nolottaa se itseäni.

Vierailija
166/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehissä niitä, jotka eivät osaa tehdä mitään kotona, kun äiti on passannut kaiken eteen aina. Sen sijaan naisissa harvemmin ilmiötä esiintyy. Ja myös ns. aikamiespoikia/mammanpoika on,jotka asuvat 3-kymppisinä äidin kanssa kotona ja äiti tekee kaikki kotityöt, muttei heitä esiinny(tai hyvin vähän) naisissa.

Vierailija
167/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani (5v) osaa tehdä jo ruokaa, hoitaa pikkuveljeä, pestä itse, siivota ym. Mutta enpä tiedä osaisiko toimia vieraassa ympäristössä vielä kahden vuoden päästäkään...

Vierailija
168/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siksi että he kehittyvät eri tahtia.

Miksi sitten et ymmärrä asiaa tyttöjen kannalta? Tytöt eivät halua esitellä alastonta vartaloaan samanikäisille pojille! Pojat eivät ehkä välitä niistä tytöistä, mutta TYTTÖJÄ POJAT NAISTEN PUOLELLA HÄIRITSEE. Johtuen juuri siitä, että tytöt kehittyvät poikia aikaisemmin.

Puhutaan kuitenkin naisten puolesta, jossa tytöillä pitäisi olla oikeus olla rauhassa pojilta.

Vierailija
169/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani on 140cm pitkä mutta iältään hän on kuusi vuotta. Onko hän sinusta liian iso naisten puolelle?

Vierailija
170/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on oltu uimahallissa tyttöjen puolella. Siellä ne "ujot ja arat mamman mussukat" kertoilee yksityiskohtia ja isommat pojatkin tulevat kuuntelemaan ja kyselemään joko meijän luokan maijalla on tissit yms.

Mutta eihän se meidän oma poika mitään...

Ja tosiaankaan meidän 7-vuotias ei puhu mitään törkeyksiä, eivätkä myöskään kaverinsa. Onneksi käyvät vähän parempaa koulua, joissa ei ole WT-porukkaa. In fact, oma 7-vuotiaani ei edes tiedä mistä vauvat saavat alkunsa, ja pidän sitä ihan hyvänä asiana ettei tiedäkään.

Vierailija
171/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani (5v) osaa tehdä jo ruokaa, hoitaa pikkuveljeä, pestä itse, siivota ym. Mutta enpä tiedä osaisiko toimia vieraassa ympäristössä vielä kahden vuoden päästäkään...

niin miksi ihmeessä et usko poikasi taitoihin osata toimia uimahallissa?

Vierailija
172/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pohtinut, että mikä siinä on sitten niin hankalaa, ettei pärjää? Kun kerran koulussakin pitää osata pärjätä? Mm. osata käydä vessassa itse, pukea ulkovaatteet, riisua ulkovaatteet. Niin mikä siinä uimahallijutussa on sitten se juttu, ettei 7 v. viekä pärjää? Selittäkää tyhmälle. Niin ja miksi uimahallit ovat laittaneet kouluiän ikärajaksi, jos se on joidenkin mielestä liian aikaista mennä omalle puolelle kouluikäisenä?

Vierailija
173/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös uimahallissa kaikki ole alasti? Ihan samalla tavalla tuo poika on alasti äidin kanssa. Ei siinä ruveta koulussa retostelemaan.

Itse kävin isän kanssa oudommassa uimahallissa miesten puolella vielä 10-vuotiaana, mutta sitten se loppui, kun minua alkoi nolottaa se itseäni.

se on kaukana tasaveroisuudesta!

Onneksi meidän kunnan uimahallissa ollaan tiukkoja ikärajoista. Iso poika lentää kuin leppäkeihäs naisten puolelta.

Vierailija
174/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on oltu uimahallissa tyttöjen puolella. Siellä ne "ujot ja arat mamman mussukat" kertoilee yksityiskohtia ja isommat pojatkin tulevat kuuntelemaan ja kyselemään joko meijän luokan maijalla on tissit yms.

Ja tosiaankaan meidän 7-vuotias ei puhu mitään törkeyksiä, eivätkä myöskään kaverinsa. Onneksi käyvät vähän parempaa koulua, joissa ei ole WT-porukkaa. In fact, oma 7-vuotiaani ei edes tiedä mistä vauvat saavat alkunsa, ja pidän sitä ihan hyvänä asiana ettei tiedäkään.

varmaksi et voi tietää, ellet ole koulussa välituntivalvojana joka päivä.

Vierailija
175/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jo häpeilee alastomuuttaan erikoisesti poikien nähden? Vasta vuosi sitten se on ollut heille se ja sama? Tai että teidän 8v tyttö kestää että pukuhuoneessa on eskarilainen poika, mutta 7v aiheuttaa traumoja???

Vierailija
176/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pohtinut, että mikä siinä on sitten niin hankalaa, ettei pärjää? Kun kerran koulussakin pitää osata pärjätä? Mm. osata käydä vessassa itse, pukea ulkovaatteet, riisua ulkovaatteet. Niin mikä siinä uimahallijutussa on sitten se juttu, ettei 7 v. viekä pärjää? Selittäkää tyhmälle. Niin ja miksi uimahallit ovat laittaneet kouluiän ikärajaksi, jos se on joidenkin mielestä liian aikaista mennä omalle puolelle kouluikäisenä?

Vierailija
177/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käymme uimassa vain niin että mies on mukana ja menee aina miesten puolelle. Tosin aina samanikäisen kaverinsa kanssa joka on tyttö. Heistä ei ole vielä mitenkään ihmeellistä että ovat alasti.

Mutta, ei tulisi mieleenkään että veisin pojan naisten puolelle kouluikäisenä. Meillä nimittäin opetellaan erilaisia taitoja KOTONA joihin kuuluu esim. peseytyminen. Poika osaa pestä hiukset, minä viimeistelen huuhtelun. Osaa pestä itsensä, minä viimeistelen huuhtelun. osaa pukea päälleen, vielä joskus autan siinä jos hankalat vaatteet.

Ja huom. poika on 5v. Tässä on vielä 1.5 vuotta kouluikään, eli 1,5 vuotta aikaa opetella myös tuo huuhtelu. Kuivaksi saa itsensä pyyhkeellä.

En myös ymmärrä tuota että mikä siinä on NIIN äärimmäisen vaikeaa??? Pesu? Kuivaus? Pukeminen? Mikä???

Kaapin saa lukkoon tai sitten ei saa, voi pyytää aikuiselta apua jollei saa, varmasti naisten ja miesten puolella joku auttaa lasta. EI ne uimahallit nyt ole täynnä pelkkiä pedofiilijä jotka vaanivat lastanne.

Haluan antaa pojalle valmiudet elämään ikätasoisesti ja niin että erilaisia tilanteita on harjoiteltu kotona jotta pärjää sitten "maailmalla". Kummallista tuo ettei voi laittaa jollei ylety pyyhekoukkuihin suihkussa tai saippuakippoihin. Joko lapsi opetetaan pyytämään apua tai sitten laitetaan se pyyhe luovasti jonnekkin muualle. Pesuvehkeet voi olla vaikka lavuaarissa tms.

Älkää kasvattako tätä uusavuttomuuden määrää!!!

Vierailija
178/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä äidit ovat poikiensa kanssa koko ajan, jopa koulussa!! Ilmankos eivät osaa tehdä mitään ilman mammaa.

Oikeesti, eipä näytä hyvältä tekstisi... enkä nyt edes tarkoita tuota wt-kommenttia, sen jätän suosiolla omaan arvoonsa.

Vierailija
179/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kouluikäinen yksin selviä omalla puolella niin sitten hankitaan avustaja tai ollaan uimatta.

Sitten käytetään maalaisjärkeä ja lapsi lähtee vanhemman mukaan vanhemman puolelle. Niin se menee. Jos pieni lapsen pippeli pelottaa niin voit yrittää sohia lasta kauemmaksi harjanvarrella. Varotan, lapsen vanhempi saattaa raivostua.

Oletteko te poikein äidit oikeasti noin tyhmiä?? Vai ihan kiusallaanko heittäydytte sellaisiksi?

Oletan ettei vihattu kohde ole pelkästään poika vaan voi olla myös tyttö.

Vierailija
180/240 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käymme uimassa vain niin että mies on mukana ja menee aina miesten puolelle. Tosin aina samanikäisen kaverinsa kanssa joka on tyttö. Heistä ei ole vielä mitenkään ihmeellistä että ovat alasti.

Mutta, ei tulisi mieleenkään että veisin pojan naisten puolelle kouluikäisenä. Meillä nimittäin opetellaan erilaisia taitoja KOTONA joihin kuuluu esim. peseytyminen. Poika osaa pestä hiukset, minä viimeistelen huuhtelun. Osaa pestä itsensä, minä viimeistelen huuhtelun. osaa pukea päälleen, vielä joskus autan siinä jos hankalat vaatteet.

Ja huom. poika on 5v. Tässä on vielä 1.5 vuotta kouluikään, eli 1,5 vuotta aikaa opetella myös tuo huuhtelu. Kuivaksi saa itsensä pyyhkeellä.

En myös ymmärrä tuota että mikä siinä on NIIN äärimmäisen vaikeaa??? Pesu? Kuivaus? Pukeminen? Mikä???

Kaapin saa lukkoon tai sitten ei saa, voi pyytää aikuiselta apua jollei saa, varmasti naisten ja miesten puolella joku auttaa lasta. EI ne uimahallit nyt ole täynnä pelkkiä pedofiilijä jotka vaanivat lastanne.

Haluan antaa pojalle valmiudet elämään ikätasoisesti ja niin että erilaisia tilanteita on harjoiteltu kotona jotta pärjää sitten "maailmalla". Kummallista tuo ettei voi laittaa jollei ylety pyyhekoukkuihin suihkussa tai saippuakippoihin. Joko lapsi opetetaan pyytämään apua tai sitten laitetaan se pyyhe luovasti jonnekkin muualle. Pesuvehkeet voi olla vaikka lavuaarissa tms.

Älkää kasvattako tätä uusavuttomuuden määrää!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi