Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vein (kutsuttuna) kylään mennessäni fetapiirakkaa ja

Vierailija
04.10.2010 |

emäntä käski lähtiessäni ottamaan piirakan mukaan. Ei tarjonnut sitä, vaan käski viemään sen pois.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista tuotavista.

Onneksi en ole niin "tiukka" tarjoiluideni sisällöstä, ettei siihen 1 piirakka tms mahtuisi :). Ja tykkäisinkin tuomisista - minusta on kiva maistella muiden leipomuksia.

Mielestäni on töykeää tulla kylään ilman tuomisia / en itse menisi kylään ilman tuomisia. MUTTA onneksi tunnen ystäväni ja he tuntevat minut. Veraammalle veisin viinä / juustoja / suklaata tai kukkia.

En tässä siis tarkoita "päivittäin" näkemiäni tuttuja vaan esim. ystäviäni, joita näen n. kerran pari vuodessa.

Vierailija
2/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista tuotavista.

Onneksi en ole niin "tiukka" tarjoiluideni sisällöstä, ettei siihen 1 piirakka tms mahtuisi :). Ja tykkäisinkin tuomisista - minusta on kiva maistella muiden leipomuksia.

Mielestäni on töykeää tulla kylään ilman tuomisia / en itse menisi kylään ilman tuomisia. MUTTA onneksi tunnen ystäväni ja he tuntevat minut. Veraammalle veisin viinä / juustoja / suklaata tai kukkia.

En tässä siis tarkoita "päivittäin" näkemiäni tuttuja vaan esim. ystäviäni, joita näen n. kerran pari vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tos törkee tyyppi se emäntä.

Vierailija
4/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa emäntä törkeä!

Vierailija
5/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muutenkin äkäinen, kiukkuinen, raivoissaan? Aika omituista käytöstä. Vai oliko piirakkasi homeessa tai jotain? Onko niillä siellä kylässä laktoosi.intoleranssi?

Vierailija
6/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein pellillisen mustikkapiirakkaa kun menin kutsuttuna kylään. Sitä ei tarjottu pöydässä ja kun olin lähdössä, emäntä kävi keittiössä ja kiikutti pellin minulle takaisin. Kiitin ja olin lähdössä kotiin kun lapseni alkoi työntää jotain vanhoja jäätelöpapereita minulle, oli löytänyt ne takkinsa taskusta. Kipaisin äkkiä heidän keittiöönsä sillä tiesin missä roskis on, seinän vierellä on iso sanko. Kappas, siellä oli mustikkapiirakkanikin. Heitin jäätelöpaperit päälle ja juoksin pois lasteni kanssa.

Vierailija
7/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatteli, ettei piirakka mene hukkaan kun antaa sulle mukaan.

Vierailija
8/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sitten tarjos silloin?

Vierailija
9/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ole kukaan koskaan kylään tullessaan tuonut leipomuksiaan, mutta jos toisi niin tarjolle laitettaisiin ja vasta jos kukaan ei söisi niin heitettäisiin pois. Ja vasta kun vieraat ovat poissa eli illalla tai seuraavana päivänä :)

Vierailija
10/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin siinä pullaa kahvin kanssa. Lähtiessäni iski piirakan mulle käteen ja sanoi että "tää unohtui sulta". ap

Oliko muutenkin äkäinen, kiukkuinen, raivoissaan? Aika omituista käytöstä. Vai oliko piirakkasi homeessa tai jotain? Onko niillä siellä kylässä laktoosi.intoleranssi?

Vierailija
11/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko puhe että tuot jotain syötävää? Oletko aikaisemmin toiminut samoin ja tuntemisesi perusteella, kuinka todennäköisesti kyseinen henkilö on tyly vai olisiko sittenkin kyseessä väärinkäsitys? Ehkä hän unohti laittaa sen pöytään, mutta ei kehdannut pitää itselläänkään.

Itse en kyllä koskaan vie ruokaa kuin nyyttäreille tai jos tiedän että perheessä on sairautta tms, jolloin valmiista ruuasta on apua. Vien mieluummin jotain mitä emäntä ei itse pysty tekemään, pullon viiniä, erikoiskahvia kahvihifistelijälle tms.

Vierailija
12/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin siinä pullaa kahvin kanssa. Lähtiessäni iski piirakan mulle käteen ja sanoi että "tää unohtui sulta". ap

Se varmaan luuli että sä otit sen piirakan mukaan niinkuin jonkun sateenvarjon tai vaihtovaatteet lapsille, halusit vaan ottaa sen mukaan ja viet sitten takaisin kotiin. ehkä teillä on kokotona joku hirmusyöjä joka olisi syönyt sun vaivalla leipoman piirakan sillä aikaa kun olet kylässä. niin sen takia otit sen mieluummin mukaan kylään niin se on turvassa. ja sitten voitte perheen kanssa syödä sen kekskenään illalla. noin mä luulen.

Vierailija
13/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muuten toit sen? Halusit näpäyttää, ettei kyseisen paikan emännän leivonnaiset kuitenkaan maistu sinulle??

Vierailija
14/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisena kokkina pidät emäntää? Miksi veit sen piirakan?

Vierailija
15/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä ymmärtänyt vihjeen jo siitä, ettei fetapiirakkaa olisi tarjottu, mutta hassua oli kun piti viedä se itse poiskin. ap

oliko puhe että tuot jotain syötävää? Oletko aikaisemmin toiminut samoin ja tuntemisesi perusteella, kuinka todennäköisesti kyseinen henkilö on tyly vai olisiko sittenkin kyseessä väärinkäsitys? Ehkä hän unohti laittaa sen pöytään, mutta ei kehdannut pitää itselläänkään.

Itse en kyllä koskaan vie ruokaa kuin nyyttäreille tai jos tiedän että perheessä on sairautta tms, jolloin valmiista ruuasta on apua. Vien mieluummin jotain mitä emäntä ei itse pysty tekemään, pullon viiniä, erikoiskahvia kahvihifistelijälle tms.

Vierailija
16/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muuten toit sen? Halusit näpäyttää, ettei kyseisen paikan emännän leivonnaiset kuitenkaan maistu sinulle??

Vierailija
17/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan luuli että sä otit sen piirakan mukaan niinkuin jonkun sateenvarjon tai vaihtovaatteet lapsille, halusit vaan ottaa sen mukaan ja viet sitten takaisin kotiin. ehkä teillä on kokotona joku hirmusyöjä joka olisi syönyt sun vaivalla leipoman piirakan sillä aikaa kun olet kylässä. niin sen takia otit sen mieluummin mukaan kylään niin se on turvassa. ja sitten voitte perheen kanssa syödä sen kekskenään illalla. noin mä luulen.

Toivoisin, että kirjoittaja vastaisi ihan kaikkiin palstan kysymyksiin kun tv:n viihdekin on nykyään niin kökköä!

Vierailija
18/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuvittelet että tuomisien tarkoituksena on osoittaa mieltä että itse tekee parempia,kertoo paljon ajatuksen juoksustasi..

Kyseinen emäntä kyllä käyttäytyi erittäin törkeästi;jos hänellä olisi pätevä syy miksei piirakka kelpaa(esim. allergia) niin sen olisi voinut kohteliaasti ilmoittaa. Tai jos yksinkertaisesti ei vain välitä kyseisestä piirakasta,olisi emäntä voinut sen pakastaa ja tarjota vaikka toisille kahvivieraille eikä tökätä vieraalle takaisin kuin kapisen koiran.

Vierailija
19/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä ymmärtänyt vihjeen jo siitä, ettei fetapiirakkaa olisi tarjottu, mutta hassua oli kun piti viedä se itse poiskin. ap

oliko puhe että tuot jotain syötävää? Oletko aikaisemmin toiminut samoin ja tuntemisesi perusteella, kuinka todennäköisesti kyseinen henkilö on tyly vai olisiko sittenkin kyseessä väärinkäsitys? Ehkä hän unohti laittaa sen pöytään, mutta ei kehdannut pitää itselläänkään. Itse en kyllä koskaan vie ruokaa kuin nyyttäreille tai jos tiedän että perheessä on sairautta tms, jolloin valmiista ruuasta on apua. Vien mieluummin jotain mitä emäntä ei itse pysty tekemään, pullon viiniä, erikoiskahvia kahvihifistelijälle tms.

joku halua laittaa ruokaa roskiin edes loukkaantuneena. Mikset vastannut muihin kysymyksiin? Haluatko vain pitää kiinni siitä, että emäntä on ikävä ihminen ja piste?

Vierailija
20/100 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sen jälkeen kun tämä ystäväni antoi piirakan takaisin, sanoin, että ihan tuliaissyömisiksi sen tarkoitin ja tähän hän kommentoi jotenkin näin että "kiitos ei me tarvita, vie vaan mennessäs". Siis ihan käski viemään pois, ei mitenkään kiukkuisesti vaan ihan ystävällisesti. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi