Nelli Näkijä vastailee tiedonhaluisille
Kommentit (217)
Olet melkoinen voimanpesä, ja tulet löytämään itsestäsi uusia puolia. En näe selvää ratkaisua asiassa, mutta näen kuitenkin elämäsi kääntyvän uuteen suuntaan. Jokin asia yllättää positiivisesti syksyllä.
Voimia sinulle!
Vierailija:
Olet melkoinen voimanpesä, ja tulet löytämään itsestäsi uusia puolia. En näe selvää ratkaisua asiassa, mutta näen kuitenkin elämäsi kääntyvän uuteen suuntaan. Jokin asia yllättää positiivisesti syksyllä.Voimia sinulle!
Taloudellisessa tilanteessanne näen pienen notkahduksen, mutta lähitulevaisuudessa tilanne pysyy melkoisen entisenlaisena. Tulette taloudellisesti hyvin toimeen myös tulevaisuudessa.
Työpaikanvaihdosta en näe, työelämänne näyttää niin ikään melkoisen vakaalta. Sama pätee asuntoasiaan, jostain syystä teidän perheessänne muutoshalut eivät taida olla hirmuiset? Ja mitäpä sitä asioita muuttamaankaan, mikäli hyvin menee.. :) Hyvää jatkoa teille!
Parisuhde, lapsiluku, työ?
Olen 29 v. yhden lapsen äiti ja avoliitossa.
Pitäisi muutenkin soittaa jollekin näkijälle että saisi tämän olon helpommaksi.
-Onko mieheni pettänyt minua? Rakastaako hän minua?
-Saanko vauvan ja koska?
-Miltä näyttää työelämäni jatkossa? Pitäisikö panikoitua vai olla rauhallisin mielin? Onko jo nyt tulossa hyviä uutisia? Vieläkö pitää katsoa uusia tuulia?
Palaan asiaan taas myöhemmin, joten kärsivällisyyttä te, jotka jäitte vielä ilman vastausta!
Heihei :)
-Nelli
Kiitos Nelli ajastasi, en ymmärrä mistä teidänkaltaisillanne riittää tuota energiaa.
ajattelin ku kirjoitin että varmasti mun tuurilla nelli pitää tauon just ku olis mun vuoro. mahtaakohan mullakin olla näkijän taitoja:) hyvää päivän jatkoa nelli ja toivottavasti tulet takisin mulle ennustamaan:)
T 113
Sinulla on arvokas kyky. Ja jaksat sitä vielä pyyteettömästi käyttää.
Paljon aurinkoa elämääsi Nelli.
112
Olet todella lahjakas, ja osasit auttaa minua! Kiitos vielä ja kaikkea hyvää sinulle!
T. 58
Vierailija:
Näen sinussa muutoksenhalua, monellakin elämän osa-alueella. Olet pohjimmiltasi turvallisuudentunteen hakuinen, mutta kuitenkin kaipaat muutosta tiettyihin asioihin. Näyttäisi siltä, että vaikka palaisitkin hoitovapaasi jälkeen vanhaan työpaikkaasi, vaihdat sen uuteen melko pian. Uusi paikka näyttää olevan enemmän mieleesi, ja näen että työyhteisö on lämpimämpi uudessa paikassa.Korvausvaatimusasiassa näen, että inhimilliset seikat ovat vaikuttaneet tähän pisteeseen päätymiseen. Sovittelumahdollisuus on olemassa, mutta näen että joku asianosaisista on valmis menemään myös oikeuteen. En näe asian ratkaisua, mikä tarkoittaa, että tilanteeseen pystyy vielä vaikuttamaan puolin ja toisin. Näen kuitenkin, että perheenne taloudellinen tilanne tulee lähitulevaisuudessa olemaan ok, jotenka tappiota tästä ei perheellenne oletettavasti tule.
no nyt vastaillaan yli 100 numeroille ja taas on jääny väliin. Ei jaksa uskoo enää näihin.
Vierailija:
Pitäisi muutenkin soittaa jollekin näkijälle että saisi tämän olon helpommaksi.-Onko mieheni pettänyt minua? Pääsemmekö tämän asian yli?
Rakastaako hän AIDOSTI minua?
-Saanko vauvan ja koska? Synnytänkö ensi vuonna? Onhan vauva terve??
-Miltä näyttää työelämäni jatkossa? Pitäisikö panikoitua vai olla rauhallisin mielin? Onko jo nyt tulossa hyviä uutisia? Vieläkö pitää katsoa uusia tuulia? Onko minulla hyviä uutisia kahden viikon päästä kerrottavana juhlavieraille?
-Miten sairauteni? Onko diagnoosi oikea? Pitäisikö minun tehdä aktiivisemmin asian suhteen jotain?
Toivottavasti Nelli huomaat tämän meilin, vaikkakin olen kiitollinen mistä tahansa avusta. Minulla on ollut huono tuuri ennustusketjuissa..
Sen ymmärrän, etten törmännyt häneen sattumalta, mutta miksi se mahtoi tapahtua.
Kiitos.
t. 69
107 tässä:
Kiitos vastauksestasi. Olen todellakin miettinyt pääni puhki noita asioita. Lisäksi olemme mieheni kanssa keskustelleet todella paljon. Taustalla mm. mieheni monta vuotta jatkunut sivusuhde ym. Voinko luottaa mieheeni enää koskaan? Pieniä valheita kun on ilmennyt jälkeenkinpäin. Nyt hän tuntuu ensimmäistä kertaa kunnolla sitoutuvalta. Voiko siihen luottaa? Olemme olleet yhdessä todella nuoresta ja yhteisiä vuosia on nyt takana 24.
Työrintamalla on todellakin pientä karikkoa juuri nyt kuten sanoit.
Kiitos vielä kerran
Hyvin tunnut osaavan ennustaa. Sen verran hyvin kerroit minustakin, vaikka en juuri mitään itsestäni kertonut.
Näetkö minulle/meille toista lasta...? Jos, niin milloin ja kumpaakohan sukupuolta? Entäs asuntoasiat. Asummeko pitkään tässä nykyisessä asunnossamme. Mitäs muuta näet minulle? Olen 25-vuotias, vihreänruskeasilmäinen ja vaaleahiuksinen.
Ehdin vastata muutamalle tässä välissä.
Koulunkäyntisi tulee käymään hyvin, koska tästäkin surusta sinä selviät. Musertavaa se ero on aina, älä pidä tässä suhteessa itseäsi epänormaalina mitenkään, että reagoit noin voimakkaasti. Näen, että muutoinkin olet tietyllä tapaa herkkä ja hyvin tunteikas ihminen, ja tämä on sinulle ehdottomasti vahvuus! Maltat kuunnella itseäsi, etkä vaadi itseltäsi liikoja. Muista nyt vain eron jälkimainingeissa selvitellä omia tunteitasi riittävästi, jotta toivut pian.
Koulun saat kulkemaan taas heti kun vain jaksat ja haluat. Ei sinun tarvitse heti ylisuoriutua koulussa, eikä pärjätä loisteliaasti. Älä vähättele masentuneisuuttasi, vaan tarvittaessa hae keskusteluapua psykologilta. Näen sinun toipuvan erosta aiemmin kuin itse uskotkaan, usko itsekin siihen!
tuli tosi hyvä mieli kannustavista sanoistasi. kiitoksi siitä ja hyvää kevättä sinulle.
T 113
Poikanne saa sisaruksen kyllä, aikanaan. Näen että sinun mielestäsi pojallenne on tärkeää saada kasvaa yhdessä toisen lapsen kanssa, mutta älä stressaa liikaa sisaruksen aikaansaamisesta. Tulevaisuudessa tämä onni on teille tiedossa!
Työasioissa olet tietyssä mielessä vähän ollut tuuliajolla, mutta olet saamassa otteen työhösi. Tämä näkyy hyvin positiivisesti myös muussa elämässäsi, ja ylimääräinen tarmokkuutesi palkitaan! Kaipaamasi muutoskin on vain kiinni siitä, muutatko ajatuksesi teoiksi!
Parisuhteenne ei palaa koskaan täysin ennalleen, mutta ei niin ole tarkoituskaan. Kaikki suhteessanne tapahtuneet epämiellyttävät asiat tulevat kääntymään voitoksenne, jos osaatte hyödyntää ne sellaisina. Tällä tarkoitan sitä, että näen suhteenne lujana, ja teillä on mahdollisuus vakaalla päätöksellä yhdessä pysymisestä rakentaa suhteestanne entistä ehompi. Haikailet suhteenne alkuaikojen ihanuutta, mutta sinne ei ole paluuta. Saatte suhteenne kukoistamaan kuitenkin, hieman eri tavalla vain. Vala myös mieheesi uskoa tästä, sillä sinun uskosi parisuhteeseen näyttää olevan vahva, kun taas miehesi pelkää muutoksia.
Vielä kysyisin, että olen ollut ihastunut toiseen mieheen. Miten sen tarinan käy? Terveisin 108.