Nelli Näkijä vastailee tiedonhaluisille
Kommentit (217)
Kiitos vielä sinulle Nelli, vaikka et minun toiseen kysymykseeni enää vastannutkaan. Oikein aurinkoista kevään jatkoa sinulle!=)
165
Miten parisuhde?
Työrintama?
Mielenterveyteni?
Kiitos jos viitsit auttaa!!!!!
Näen että olet hyvin vaatelias ihminen, ja olet jo kauan halunnut elämäsi tietynlaiseksi. Nyt kuitenkin kehottaisin sinua hiljentämään vauhtia, sillä näen, että parisuhteessanne on jotain pientä skismaa. Teidän kannattaa edetä rauhassa, ja sinun ei missään nimessä tule hoputtaa avomiestäsi naimisiin -aistin jonkinasteista ahdistuneisuutta, mikä voi johtua siitä, että miehesi kokee häntä painostettavan. En näe avioliittoa lähitulevaisuudessa teille kahdelle, mutta eräänlaisen elämänmuutoksen näen kyllä. Tuo muutos tulee olemaan molemmille mieluinen.
voitko please kertoa että olemmeko yhdessä muutoksesta huolimatta?
en todellakaan halua erota! eikä mieskään...
mihin se liittyy? jotain hyvää?
kiitos. t. 82 joka kysyi menemmekö naimisiin.
Miehesi pelkää totuutta yhtä paljon kuin kertomista, mutta ennen pitkää hän kyllä uskoutuu sinulle. Tämäkin osaltaan vaikuttaa siihen, että opitte elämään tapahtuneen kanssa, ja luottamuskin tietyssä mielessä rakennetaan uudelleen. Älä kuitenkaan painosta miestäsi kertomaan, sillä asia on vaikea miehellesi myös. Anna ajan kulua, ja huomaat kyllä, kun tulee sopiva paikka kysyä mieheltä asiasta.
Tuosta käsittelemättömästä asiasta, tuleeko se minun vai mieheni puolelta?
Kiitos Sinulle!!
Onko sinulla mitään vinkkiä, miten miestäni käsittelisin rakentavasti? Mistä tyylistä hän saisi voimaa? Kiitos sinulle ihana Nelli! -59
En näe asuntoasiassanne suurta helpotusta ihan lähiaikoina, mutta tulet huomaamaan, että se on sinulle hyväksi ennen pitkää. Asia selviää myöhemmin kyllä, mutta ei ehkä juuri sillä tavoin kuin nyt ajattelet. Hyvin käy kuitenkin loppujenlopuksi, vaikka sitä nyt et ehkä niin ajattelisikaan.
En näe teille lisää lapsia lähitulevaisuudessa, ja aistin, että ehkäpä lapsi ei olekaan SE tekijä, minkä elämäänne tarvitsette lisää? Avioliittonne tila ei ole mitä parhain, mutta kunhan saatte miehenne kanssa puhuttua asioista, tilanne tulee vakautumaan. Muistathan kertoa kaikista tunteistasi, ja muistathan vastavuoroisesti ymmärtää myös miehesi tunteita, vaikka ne eivät sinulle niin mieluisia olisikaan. Rakkaus teidän välillänne vielä on, ja se riittää jo pitkälle.
Työelämässä näen sinulle muutoksen tulevaisuudessa, mutta lähitulevaisuudessa tilanne pysyy ennallaan. Sinulla on paljon käyttämättömiä voimavaroja työelämässä, etkä selvästikään ole vielä näyttänyt kynsiäsi. Mitä jos kokeilisit nykyisessä työssäsi uudenlaista lähestymistapaa? Rohkeasti vain!
Tuleeko lisää lapsia?
Miten parisuhteeni?
Miten työt tulevaisuudessa?
Kiitoksia jo etukäteen..
Mitä näet minulle? olen 29-vuotias, eronnut kaksi vuotta sitten, 3 tyttöä, ja asun uuden ihanan miehen kanssa... mitä näet meille? työssä? saammeko yhteistä lasta?terveys? kerro kaikki mitä näet!! Kiitos paljon jo etukäteen!!
Hei!
Näetkö mitä avioliitolleni kuuluu tulevaisuudessa? Kykeneekö/haluaako mieheni sitoutua jatkossa 100% liittoomme, etnä minä itse? Entä lapsemme miten heillä menee Entä työ- ja terveysasiat?
Kiitokset etukäteen!
Selviääkö parisuhteemme tästäkin kriisistä? Olenko nyt raskaana?
Osuit kovin oikeaan väsymyksestä ja epäonnistumisesta/ virheestä joka meitä on jo kohdannut. Ehtisitkö vielä vastata tuleeko tämä virheen seuraukset vaikuttamaan vielä pitkään vai voimmeko jatkaa normaalia elämää vielä joskus?
Kiitos kuitenkin ensimmäisestä vastauksesta kovasti ja hyvää päivänjatkoa Nellinäkijälle ja kaikille muillekin!
1) Rahatilanteemme; näetkö muutosta mihinkään suuntaan?
2) Työtilanteeni; onko näkyvissä työpaikan vaihdosta?
3) Asuntotilanteemme; asummeko tässä vielä pitkään?
Olisit ihana, jos ehtisit katsoa nämä.
Kiitos!
miten mahdan selvitä. olen juuri eronnut poikaystävästäni ja ero todella raastava koska rakastan vielä kovin. massennuin ja jouduin koulun keskeyttämään. miten minun ja koulunkäyntini käy?
Työelämässä näen, että tyydyt melkoisen vähään. Kunnianhimo ei olisi pahasta. Kuitenkin tulevaisuudessa näen, että työsi tulee olemaan hieman erilaista, olisiko sinulla tulevaisuudessa paikanvaihto edessä?
Parisuhteenne ristiriidasta haluan sanoa, että kyse on ihan " tavallisesta" parisuhteita usein hankaloittavasta asiasta. En halua sanoa enempää, ettet alkaisi odottamalla odottaa sitä ristiriitaa, mutta sen sanon, että tosiaan suhteenne ei tule siihen päättymään.
Älä stressaa liikaa, parisuhteenne näyttää kaikenkaikkiaan hyvältä! Mukavaa kevättä :)
- Saako poikamme sisaruksen, ja jos, niin koska?
- Työasiatkin mietittyvät...
- Paraneeko parisuhteemme ennalleen?
Kiitos jo etukäteen :))!
Olet hyvin impulsiivinen ihminen, en tiedä tiedostatko tätä itse. Näen rakkauselämässäsi ylä- ja alamäkiä, jotka vuorottelevat välillä turhankin tiuhaan. Sinun kannattaa opetella keskittymään olennaiseen, olemaan kiitollinen siitä mitä sinulla jo on, ja asettaa YKSI tavoite kerrallaan. Näin saavutat lopulta sen, mitä haluatkin. Näen elämässäsi rakkautta, monenlaistakin rakkautta, ja näen että tiedät itsekin kyllä, mikä on se oikea tie mitä kulkea.
Työelämässä tulet saamaan siipeesi jossakin vähän vähäpätöisemmässä asiassa, mutta mielessäsi teet kärpäsestä härkäsen. Yritä muistaa, ettei asia maailmaa kaada, ja ettei se vaikuta tulevaisuuteesi työn parissa.
Näin ihan muita asioita, kuten jännitystä miehesi taholta, koetan illalla uudelleen! :)
missään näissä ketjuissa. Ei ole kivaa ei. No ei voi mitään =(