Nelli Näkijä vastailee tiedonhaluisille
Kommentit (217)
Kieltämättä exäni ja minun välillä jäi paljon asioita selvittämättä ja siinä ehkä syy etten ole päässyt asian yli. Eropäätös oli minun ja tein sen hätiköidysti ja olen katunut sitä paljon. Aika eron jälkeen oli minulle todella raskasta ja tuntuu aika pelottavalta, että minulla olisi vieläkin karikoita edessä. En tiedä miten jaksan. Jollain tavalla olen kuluttanut jo voimani loppuun...jatkan vaan kärvistelyä.
Välillä tunnen hyvin vahvasti, että minun ja exän kuuluisi olla vielä yhdessä, mutta toisaalta tiedän, että se on mahdotonta. Vai onko?
Nykyinen miesystäväni on ihana ja todella hyvä ihminen, enkä halua häntä missään tapauksessa loukata tai hyväksikäyttää. Toisaalta hänkään ei ole tosissaan tässä suhteessa, mutta pidämme toisistamme kovasti. Toipumissuhde minulla on ollut jo aiemmin, erostani on jo aikaa.
Mutta toivottavasti tämä " suunnittelemani asia" on se mitä itsekin toivon. :)
Vierailija:
Hyvin harvoin sanon näkemäni näin suoraan, toivottavasti et pahastu, 134. Mutta näen, että nykyinen suhteesi ei tule kestämään kovin kauan, sillä käytät nykyistä miesystävääsi vain välivaiheena tai " siirtymäapuna" , kun etsit paikkaasi. Et varmastikaan tahallaan häntä hyväksikäytä, mutta näin minä näen tilanteen. Rakkautesi exääsi kohtaan on aitoa, ja näen että niin kauan kuin rakastat tuossa määrin, ei maailmaasi mahdu uutta tosirakkautta. Näen että osa sinusta ei edes halua päästää irti tästä rakkaudesta exään, oletko pohtinut mistä se voisi johtua?Tulevaisuudessa näen sinut onnellisena, mutta lähitulevaisuudessa sinua voi kohdata monikin karikko. Tulet selviämään niistä, mutta ne kylvävät mieleesi epäilyksen siemeniä, ja kehotankin sinua kuuntelemaan sydäntäsi päätöksiä tehdessä. Lähitulevaisuudessa en näe sinulle lapsia, mutta sinullekin näen raskausajan vahvasti tulevaisuudessa. Häitä en näe, mutta voimakkaan miehen rinnallasi. Lisäksi näen, että vuoden sisällä jokin kauan suunnittelemasi asia toteutuu, vaikkakin suuremman puoleisten vaikeuksien kautta.
mat näetkö niissä tulevaisuutta.
Vierailija:
Näyttäisi siltä, että raskaus on sinulla vielä edessäsi, ja jos oikein näkemääni tulkitsen, niin tyttölapsi olisi tarjolla.
Työ on elämässäsi tällä hetkellä sopivalla tilalla, tai siis saa sopivasti huomiota esim. perheen saamaan huomioon nähden. Näen, että työpaikallasi joku hieman arastelee sinua, kenties ei ihan usko vilpittömyyteesi? Tästä ei kuitenkaan aiheudu sinulle hankaluuksia lähitulevaisuudessa.Perheenne on tiivis yhteisö, enkä näe perhesuhteissanne muutoksia lähitulevaisuudessa. Näen kuitenkin, että sinulla on kaipuu osin uudenlaisiin kuvioihin, mikä voi sekoittaa pakkaa hieman. Mieti rauhassa ennen ehdotustenkaan tekoa.
Illalla palaan taas vastaamaan heille, joilla vielä kysymyksiä oli.
Mutta varoitan, että en välttämättä jaksa tänä iltana kaikille lopuille vastata, sillä migreeni on se vaiva, mikä kovasta ' näkemisestä' minulle yleensä tulee.
Iltaan!
t. Nelli
lähivuosina1 mennäänkö naimisiin ja saadaanko lisää lapsia?
Tää on mulle aiheuttanut päänvaivaa, en osaa päättää. Avusta kiitollinen.
Tyytyväisenä mieheni kanssa elelen, perheenlisäystä toivomme kovasti, näkyykö mitä? Entä työasiat, säilyykö terveys työskennellä ko alalla, vakiintuuko työ? Kiitos!
Näen, että tulet saamaan lisää lapsia, sanoisin että useamman kuin yhden. Työelämä pysyy lähitulevaisuudessa hyvin vakaana ja samankaltaisena kuin nytkin, sillä rintamalla ei mitään uutta.
Parisuhteessasi näen, että sinua mietityttää jokin asia, olet sitä jo jonkin aikaa pohtinut. Tähän asiaan et saa vastausta yksin miettimällä, vaan ottamalla asian puheeksi ja toimimalla. En näe lähitulevaisuudessa teille isoja karikkoja, joskin jotain pientä kränää näyttäisi olevan tiedossa.
Miten käy parisuhteellemme? Eroammeko vai jatkammeko yhdessä? Tuleeko meistä enää onnellisia koskaan? Mieheni vaaleahko ja siniset silmät. Miten käy työtilanteeni? Ja mistä johtuu ihottuma vasemmassa kädessäni? Millä saan sen paranemaan?
Miehesi on ollut sinulle epärehellinen ja on pettänyt sinua, tosin ei välttämättä siten kuin luulet. Näen, että asian yli pääseminen vaatii hyvin paljon, enkä näe ruusuista tulevaisuutta. Miehesi kuitenkin rakastaa sinua aidosti. Näen että olet hyvä ihminen, erittäin paljon toisia ihmisiä huomioon ottava. Se on tietyssä mielessä heikkoutesi, sillä muistathan, että on myös aikoja, jolloin täytyy olla itsekäs.
En näe sinulle lasta lähitulevaisuudessa. Vauvan terveyteen en muutenkaan ottaisi kantaa vaikka näkisinkin, sillä nämä ovat niitä asioita, joista näkijän pitäisi mielestäni pysyä hipihiljaa. Omaan terveyteesi sanoisin, että näen sinun olevan vahva ihminen, minkä vuoksi jaksaisit varmasti tehdä hieman enemmän sairautesi hoitamiseksi. Älä kuitenkaan pakota itseäsi siihen, ja muista hoitaa itseäsi myös nauttimalla kauniista keväästä :)
Työelämässäsi näen kehitystä. Sinulle avautuu jokin hyvä sauma näyttää, mistä olet tehty, ja käytät tämän tilaisuuden mainiosti. Näen jonkin esteen kuitenkin tielläsi. Tuota estettä ei kannata kiertää, vaan se kannattaa selvittää juuria myöten -pakoon juoksemalla ei saavuta tässä tapauksessa mitään.
Hän voi toki olla sinulle merkittävä ihminen, mutta mihinkään valintatilanteeseen hän ei liity.
Näen, että suhteessanne on toivoa jäljellä. Jos vain jaksat, niin älä anna periksi.
Entä se poika työpaikalla joka flirtailee kovasti onko hänen kanssaan tulossa mitään... Kuinka tulen selviämään arjesta kahden lapsen kanssa? Olen sinisilmäinen ja minulla on vaaleat hiukset... Vastaathan ?
Toinen lapsi teille on tiedossa, eikä niin kauhean kaukanakaan. Nykyisestä asunnostanne ette lähde lähiaikoina pois, palvelee nykyisiä tarpeitanne vielä melkoisen hyvin.
Näen, että olet melko hyvin pärjännyt elämässäsi kaikista vaikeuksista huolimatta. Parisuhteenne tilasta voivat ulkopuoliset olla montaa mieltä, mutta näen että perusasiat teillä ovat kunnossa. Teillekin vain tulevaisuutta ajatellen suosittelen parisuhteen huoltoa, etteivät asiat pääse paisumaan liian isoiksi. Ottakaa silloin tällöin aikaa ihan vain teille kahdelle, sitä teillä ei näytä olevan tarpeeksi. Näyttää sille, että teidän perheellenne tulee oikein mukava loppuvuosi, nauti siitä täysin rinnoin!
Paranenko siitä koskaan? Onko se vain itsestäni ja asenteestani kiinni? Olenko jäänyt siihen loukkuun? Tuleeko masennus ja paha olo vaikuttamaan tämän odottamani lapsen elämään kielteisesti? Paraneeko oloni nyt raskausaikana? Jaksaako mieheni minua miten pitkään kun olen tällainen? Näetkö, mikä asia menneisyydessäni sai masennuksen aikaan?
Saammeko asuntomme helposti myytyä? Löytyykö uusi koti helposti ja onko se siellä, mistä etsimme? Tuleeko meille kolmas lapsi? Miten suhteemme voi? Onko lapsemme ns uuden ajan lapsia?
Kiitos jo etukäteen ja enkeleitä elämääsi?
Entä näetkö meille lasta, vai näetkö meitä edes yhdessä tulevaisuudessa...?
Nyt on elämässäni niin monta suurta kysymystä jotka antavat uuden tien tulevaisuudelle.. mietin vain miksi kaikki tapahtuu kerralla? Jos näet jotain, niin kovasti etukäteen kiitos tiedosta!
t. Tiina77
Kiitos Nelli, osuit oikeaan, mutta toivottavasti vauva-uutiset ei ollut ihan vain " ei lähitulevaisuudessa" .
Itseasiassa tiedän miehen pettäneen. Mutta ellei näillä kolmella tavalla jotka tiedän, niin miten sitten? Osittainhan olen jo antanut anteeksi, mutta en kokonaan. Elämä on nyt aika ajoin todella karikkoista, se näkyy pahantuulisuutena.
Vauvaa haluaisimme kummatkin, emme asian korjaamiseksi vaan että elämämme ei olisi paikoillaan junnaamista. Jotenkin tuntuu, että paljon huonompiinkin elämäntilanteisiin vauvoja syntyy muilla perheillä, miksei sitten meilläkin. Haluaisin nyt kuitenkin olla tämän miehen kanssa, olen jo tehnyt paljon töitä tämän suhteen eteen ja aion tehdä jatkossakin koska hän kuitenkin monella tapaa sopii minun kumppanikseni. Tekeekö jokin muu tämän suhteen jatkumisen mahdottomaksi? Saammeko lapsia joskus?
Miten työelämäni? Oliko maiitsemasi este se, jonka vuoksi jätin vanhan työpaikkani vai jokin tulevaisuuden este? Täytyykö minun nyt vielä kauan olla ilman uutta työpaikkaa? Olenko jatkossa " vain" toimistotyöntekijä vai omalla alallani?
Kiitos Nelli, voi kunpa voisin palkita sinut jotenkin että helpotit oloani..
153
172
Näen, että elämäsi on päällisin puolin kunnossa, mutta toivot muutosta eräällä osa-alueella. Muutoksen saatkin aikaan, mieluisen vieläpä. Ja kysymykseesi siis vastaan myös, että kyllä, sen saat mitä haluat, mutta älä odota sitä itsekseen tapahtuvaksi. Joudut vielä pinnistämään.
Työelämään sinun kannattaisi nyt panostaa, niin tulevaisuudessa elämäsi olisi helpompaa. Selvitä myös itsellesi, mikä on se mieltäsi painava asia, jonka elämässäsi näen? Kunhan tiedät, mikä asia sinua vaivaa, niin ota asia puheeksi asianosaisen kanssa ja puhu suusi puhtaaksi. Ei auta hautoa asiaa mielessään, sillä näen sen vievän voimiasi.
Mutta jos tulee aiemmin kuin uskon, sitten varmaan tärppääkin tosi nopeasti... Tällaista se on, kun on toivonut monta pitkää vuotta ja sitten on lopultakin annettu mahdollisuus toteuttaa unelma, ei millään malttaisi odottaa hetkeäkään, vaikka on odottanut jo vuosikaudet ;)
Mutta vauva on siis tulossa... Ihanaa :) Pikkuinen on todella tervetullut!
Kiitos Nelli ja aurinkoista kevättä sinulle :)
143