Tykkäätkö juoda tiukkoja? Lempiviinasi?
Itse join pitkään vain bisseä ja viiniä, mutta nyt olen tykästynyt tiukkoihin vähitellen taas. Teininä tietysti join kaikkea, mutta näin aikuisiällä olen vältellyt viinoja.
Vodka ei uppoa edelleenkään enkä viskistä ole koskaan tykännyt, mutta gini, rommi ja jopa tequila maistuu. Yleensä juomasekoituksissa (gin tonic, rommicola jne.) mutta tarpeen tullen raakanakin.
Kommentit (63)
Rommi kolalla. Myös joku suomiviina ihan vaan hintansa takia, juon mehulla.
Vierailija kirjoitti:
Valkovenäläinen
Vodkaa ja maitoa?
Vodka tai viski.
Tequilaa voisi kyllä hommata syntymäpäiväksi ja syödä texmexiä.
Votka, raakana tai vedellä lantattuna. Konjakki ja brandit antaa pienestäkin määrästä krapulan.
Vierailija kirjoitti:
Vodka tai viski.
Tequilaa voisi kyllä hommata syntymäpäiväksi ja syödä texmexiä.
Oletko tykännyt viskistä aina vai oppinut tykkäämään? Itsellä oksettaa jo se haju. Olisi kiva laajentaa juomavalikoimaa ja viskit olisivat siihen sopiva, mutta kun inhoan niitä.
Ap
Gini tai mausteinen rommi silloin harvoin, kun ottaa.
Tykkään yhtä paljon varmaan sadastakin eri drinksusta, mutta useimmiten tulee kuitenkin juotua rommi-/kossukolaa.
M37
Southern comfortia kuluu luovina kausina ihan liikaa.
Gin tonic maistuu oikein hyvin, raakana en kyllä saisi giniä alas. Usein juon maustettuja ginejä, tämänhetkinen suosikki ehkä vadelma-punaherukka.
Oikein laadukas W.S.O.P Meukov konjakki uppoaa.
Juon kirkkaita monipuolisesti. Vodkaa, Rommia, Koskenkorvaa, Tequilaa. Merkeillä ei juuri väliä.
Likööreistä vain vahvat esim Vana Tallinn 40%.
Kossuvodka, 60%.
Siitä on moneksi. "Terveysshottina", esim. inkiväärinpalojen kera, ihania ne marinoituneet palat.
Puolukka-, vadelma-, tai minkä tahansa mehun kanssa, jäiden kera.
Hyvä myös kurlaukseen flunssan kutitellessa kurkkua.
Vierailija kirjoitti:
Gin tonic maistuu oikein hyvin, raakana en kyllä saisi giniä alas. Usein juon maustettuja ginejä, tämänhetkinen suosikki ehkä vadelma-punaherukka.
Tuollainen maustettu gini kuulostaa hyvältä, ei ole jostain syystä tullut testattua.
Ap
Tykkään, ja siksi en juo niitä enää koskaan.
Jenkeissä opin juomaan bourbonia jäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen maustettu gini kuulostaa hyvältä, ei ole jostain syystä tullut testattua.
Ap
Kannattaa kokeilla, olettaisin että Alkostakin jotain löytyy (itse asun ulkomailla, joten valikoima on vähän erilainen).
Valkovenäläinen