Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi minua! Olen huono äiti!

Vierailija
28.09.2010 |

Kävin kaupassa kun lapseni (1,5v) nukkui päiväunia!! Viivyin 10 min. Kivittäkää minut.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin on kyllä ihan paras! On se kyllä ihan mahdotonta tosiaan, jos ei jokaikiseen juttuun ole kansallisella tasolla ohjetta, miten äitien tulee (omien) lastensa kanssa toimia.

Jos kerta kirjoittajalle itselleen on päivänselvää, miten toimia, niin mihin ihmeeseen niitä "virallisia suosituksia" tarvitaan? Kaikille muillekin tässä ketjussa tuntuu olevan ihan päivänselvää, miten heidän itsensä sopii tässä asiassa toimia! ;-)

Se omien aiojen käyttäminen on kai kiellettyä? Jos ei mitään pysty päättämään itse niin eik silloin ole se vanhemmuus aika hakusessa? Ja Mikä siinä on niin kamalaa, jos joku muu ajattelee/tekee eritavalla? (Huom. mitään fyysistä väkivaltaa tms en minäkään hyväksy muidenkaan lapsille, mutta jossain kai menee raja, mitä ihmisten täytyy saada itse päättää omien lastensa kasvatuksesta ja hoidosta??!)

Vierailija
102/102 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viittaa siis viestiin, jossa haluttiin MLL:stä virallinen suositus asiasta ja kirjoittaja sanoi jopa ottaneensa sinne yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan