Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi minua! Olen huono äiti!

Vierailija
28.09.2010 |

Kävin kaupassa kun lapseni (1,5v) nukkui päiväunia!! Viivyin 10 min. Kivittäkää minut.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ruokatarvikkeita hain, että saisin tehtyä lapselleni ruokaa kun hän herää!

ap

sano vielä et hait sieltä kaupasta röökiä niin soppa on valmis.

Vierailija
42/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sulla selvästi huono omatunto, miks sä muuten tulisit tänne ripittäytymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi myöskään autoon. Tosin tämä tapahtui Yhdysvalloissa, mutta siis äiti meni huoltoasemalla maksamaan, ja sinä aikana auto varastettiin. Autossa nukkui vauva. Olikohan 8 tuntia myöhemmin, kun se vauva löydettiin ojasta. Onneksi oli kunnossa. Mutta kyllä sain tuosta opetuksen, että autoon en jätä julkisella paikalla. Kotipihalla olen jättänyt niin, että olen vienyt ostoksia sisälle ja ovi on ollut koko ajan auki. :(

Olisin mennyt sellaselle pöntölle, jossa voi maksaa suoraan kortilla. Anteeksi että jumitun aiheeseen. Mutta väitätkö tosissasi että herätäisit vauvan, ja kaksi alle 6 vuotiasta, ja ottaist ne syliin ja menisit niiden kanssa maksamaan bensan, etkä jättäisi autoon nukkuumaan?? Oikeastiko tekisit niin? Suomen huoltoasemilla siis, näissä joissa on lasiset ikkunat ja etäisyys autosta kassalle ehkä 20metriä. Se tankkaaja-äiti

Ainoa pönttö joka tossa meidän huoltoasemalla on, on sellainen joka istuu siellä sisällä kassan takana.

Vierailija
44/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pakon vuoksi olen joutunut käyttämään koiraa ulkona kun lapsi on nukkunut sisällä. Mulla on ollut koko ajan kamala olo ja huoli lapsesta. En vois kuvitellakaan, että vapaaehtoisesti jättäisin lapsen yksin kotiin!

Susta ei varmasti tunnu siltä, mutta sun suhteessa lapseen voi oikeasti olla jotain häikkää. Mä tiedän tasan yhden äidin joka on tehnyt noin ja voi tehdä noin, ja hänen ja lapsen suhde ei ole normaali. Äiti on lastaan kohtaan muutenkin korostetun huolimaton ja mielellään korostaa lapsen rämäpäisyyttä, "itsenäisyyttä" ja sitä että lapsi on alusta asti ollut hankala, syntymästään asti.

Vierailija
45/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin taidan olla huono äiti, kun hain aamulla lehden, kun lapset 3v ja 4 kk katsoi telkkua. Ja kävin vielä suihkussa sen perään. Tai olen kai jo huono äiti, kun annoin niiden katsoa telkkaria.

Vierailija
46/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle tällainen käytös on täysin arkipäiväistä ja normaalia, miksi hän tulee raportoimaan siitä tänne av:lle? En minäkään tule tänne kertomaan, että 'käytiin lapsen kanssa kaupassa, kivittäkää mut!'

Ap:n otsikko sisälsi itsessään jo tietynlaisen arvolatauksen ja ap alitajuisesti tietää tehneensä väärin, siksi tämä aloitus ja tahallinen tarve saada kivitystä.

Jos ap olisi hirviö, joka ei välittäisi tekemästään valinnasta jättää taapero yksin, ei hän olisi koko aloitusta tehnyt.

Vierailija
47/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Oikeasti olette ihan sekopäitä. Maalaisjärkeä ei ollenkaan. Olen hakenut monesti postin 50 metrin päästä vauvan nukkuessa ja pissattanut koiran. Vauva ollut pinnasängyssä nukkumassa, ei koskaan ole herännyt sillä aikaa.

Ilmankos vauvat ja pikkulapset koetaan niin raskaiksi nykyään, kun ei mitään osata ajatella omilla aivoilla. Toki jos aina miettii, mitä VOI tapahtua, niin kannattaa vaan olla hissukseen paikoillaan kotona vauvan vieressä 24/7. Suurin osa onnettomuuksista tapahtuu kotona. Entä jos menette suihkuun ja kaadutte, saatte aivoverenvuodon? Ihan yhtä todennäköistä kuin se että joudut onnettomuuteen juuri sillä postinhakureissulla.

Vierailija
48/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viet roskapussin, haet postin tai käyt maksamassa bensan, siihen menee ehkä 2 minuuttia tai vähemmän. Jos menisin maksamaan bensan, niin huolehtisin että auto ei ole käynnissä ja ovet olisivat lukossa.

Vierailija
49/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle tällainen käytös on täysin arkipäiväistä ja normaalia, miksi hän tulee raportoimaan siitä tänne av:lle? En minäkään tule tänne kertomaan, että 'käytiin lapsen kanssa kaupassa, kivittäkää mut!'

Ap:n otsikko sisälsi itsessään jo tietynlaisen arvolatauksen ja ap alitajuisesti tietää tehneensä väärin, siksi tämä aloitus ja tahallinen tarve saada kivitystä.

Jos ap olisi hirviö, joka ei välittäisi tekemästään valinnasta jättää taapero yksin, ei hän olisi koko aloitusta tehnyt.

Se, että jättää yhden kerran lapsen kotiin niin tekee siitä arkipäiväistä?!!? ap

Vierailija
50/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta ei varmasti tunnu siltä, mutta sun suhteessa lapseen voi oikeasti olla jotain häikkää. Mä tiedän tasan yhden äidin joka on tehnyt noin ja voi tehdä noin, ja hänen ja lapsen suhde ei ole normaali. Äiti on lastaan kohtaan muutenkin korostetun huolimaton ja mielellään korostaa lapsen rämäpäisyyttä, "itsenäisyyttä" ja sitä että lapsi on alusta asti ollut hankala, syntymästään asti.

Oman järjen käyttö on siis merkki kiintymyssuhteen häiriöstä. Kerrotko vielä, mitä pahaa on jättää lapsi pinnasänkyyn nukkumaan vaikkapa postinhakureissun (n. 5min) ajaksi? IHan yhtä lailla voisi kaatua vaikka mennessään kellariin portaita hakemaan perunoita tms. ja kuolla.

Vierailija
51/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, olenko jättänyt joskus lapsen yksin nukkumaan. Luultavasti en, mutta ei siitä maailma kaatuisi.

Vierailija
52/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omaa lastani en jättänyt edes roskienvienti ajaksi yksin kotiin nukkumaan. Olisi tullut kauhea olo jos pieni olisi herännyt eikä äitiä näy missään, vaikka kyse olisi vaan hetkestä, se hetki on pienelle pitkä aika :(

Toista odottelen.

Vierailija
53/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun hän herää niin näkee ensimmäisenä sinut?

Onneks en ole opettanut lastani tuohon.

Ja arvatkaapas mitä arvon mammat. Lapseni nukkuu edelleen eikä ole hievahtanutkaan. Ja kävin kaupassa 1½ tuntia sitten. Hyi hyi.

ap

Mutta omaa lastani en jättänyt edes roskienvienti ajaksi yksin kotiin nukkumaan. Olisi tullut kauhea olo jos pieni olisi herännyt eikä äitiä näy missään, vaikka kyse olisi vaan hetkestä, se hetki on pienelle pitkä aika :(

Toista odottelen.

Vierailija
54/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muka oman järjen käyttöä? Se, että _olettaa_ ettei mitään satu, on aika lapsellinen tapa oikeuttaa lapsen yksin jättäminen. Jokainen pienen lapsen äiti tietää, että mitään ei ole niin vaikea ennakoida kuin pienen lapsen käytöstä. Järkevää on pistää lapsen etu etusijalle.

Jos mä törmäisin kaupassa kaveriin, joka iloisesti selittäis jättäneensä lapsen kotiin pinnikseen nukkumaan, olisin järkyttynyt ja vihainen, enkä tosiaan pitäisi tätä äitiä järkevänä, vastuuntuntoisena enkä edes normaalina ihmisenä.

Vierailija
55/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi nukkuu päiväunet yleensä parvekkeella. Kun se herää, voi mennä pitkäkin aika, että se ei itke, ei potki, on vaan ja katselee. En todellakaan vahdi vieressä katsomassa milloin se herää. Saattaa mennä hyvinkin 10 minuuttia ennen kuin haen sen pois.

Hyi minuakin?

Mutta omaa lastani en jättänyt edes roskienvienti ajaksi yksin kotiin nukkumaan. Olisi tullut kauhea olo jos pieni olisi herännyt eikä äitiä näy missään, vaikka kyse olisi vaan hetkestä, se hetki on pienelle pitkä aika :( Toista odottelen.

Vierailija
56/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä törmäisin kaupassa kaveriin, joka iloisesti selittäis jättäneensä lapsen kotiin pinnikseen nukkumaan, olisin järkyttynyt ja vihainen, enkä tosiaan pitäisi tätä äitiä järkevänä, vastuuntuntoisena enkä edes normaalina ihmisenä.

Jos kaveri asuisi kaupan vieressä, en näkisi asiassa mitään kovin huolestuttavaa.

Vierailija
57/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mun lapsi nukkuu päiväunet yleensä parvekkeella. Kun se herää, voi mennä pitkäkin aika, että se ei itke, ei potki, on vaan ja katselee. En todellakaan vahdi vieressä katsomassa milloin se herää. Saattaa mennä hyvinkin 10 minuuttia ennen kuin haen sen pois.

Hyi minuakin?

Mutta omaa lastani en jättänyt edes roskienvienti ajaksi yksin kotiin nukkumaan. Olisi tullut kauhea olo jos pieni olisi herännyt eikä äitiä näy missään, vaikka kyse olisi vaan hetkestä, se hetki on pienelle pitkä aika :( Toista odottelen.

Vierailija
58/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän autoa saa tankata lainkaan kun on lapsia kyydissä! Silloinhan lapset on autossa ilman vanhempaa kun äiti on pistooli kädessä auton ulkopuolella. Sopikaa vaan että isä tankkaa auton tai sit äiti lähtee tankkaamaan kun isä hoitaa lapsia kotona.

Entä jos olet tankilla, lapset autossa ja joku puhuu kännykkään vieressä..... se kipinähän voi sytyttää koko auton tuleen!!!

huippuuu... sain päivän, ehken viikon naurut! ja muutenkin oottepa tyhmiä ihme höösääjiä:D

Terveisin toinen paskamutsi

Vierailija
59/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muka oman järjen käyttöä? Se, että _olettaa_ ettei mitään satu, on aika lapsellinen tapa oikeuttaa lapsen yksin jättäminen. Jokainen pienen lapsen äiti tietää, että mitään ei ole niin vaikea ennakoida kuin pienen lapsen käytöstä. Järkevää on pistää lapsen etu etusijalle. Jos mä törmäisin kaupassa kaveriin, joka iloisesti selittäis jättäneensä lapsen kotiin pinnikseen nukkumaan, olisin järkyttynyt ja vihainen, enkä tosiaan pitäisi tätä äitiä järkevänä, vastuuntuntoisena enkä edes normaalina ihmisenä.

Selitätkö vielä?

Vaatiiko teidän lapset vanhemman paikalle heti kun herää? Mun taapero on herännyt aina hyväntuulisena ja monesti katselee pehmolelujaan ja vähitellen alkaa juttelemaan. Ei se vaadi että samalla sekunnilla pitää hakea pois.

Vierailija
60/102 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi minuakin?

Joo, kyllä pitää hyi sanoa mullekin. Meillä kun muksu herää unilta, niin lauleskelee itekseen 5-10 minuuttia. Heräilee. Jos menen heti hätistämään kun silmät aukaisee, niin on paljon ärtyneempi kuin jos saa rauhassa heräillä.

AP:lle, et todellakaan ole huono äiti. En ymmärrä mikä äiti teresoiden lauma tänne on nyt vastaillut. Tervettä järkeä ei ole päässä juuri kelläänh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän