Millainen ihminen käyttää sanaa Biisi?
Kommentit (35)
isolla sanan biisi keskelle lausetta?
Olen paljasjalkainen stadilainen syntyjäni ja ihan kaikki tuttuni käyttävät sanaa biisi, koulutustaustasta täysin riippumatta. Sanaa käytettiin jo lapsuudessani.
Syy on se, että kyseinen sana on erittäin ruma. Käytän sanaa laulu. Toinen inhokkisanani on leffa.
akateemisesti koulutettu perheenäiti.
käytetään sanaa styge / tsibale riippuen mielialasta... Ollaanhan molemmat (mies ja minä) 3.polven stadilaisia...
Joku ehdotti "raina"-sanaa, se tosin mulle tarkoittaa leffaa....
käytetään sanaa styge / tsibale riippuen mielialasta... Ollaanhan molemmat (mies ja minä) 3.polven stadilaisia... Joku ehdotti "raina"-sanaa, se tosin mulle tarkoittaa leffaa....
Isäni käyttää tuota sanaa "tsibale" usein. : ) Vanhaa slangia?
Syy on se, että kyseinen sana on erittäin ruma. Käytän sanaa laulu. Toinen inhokkisanani on leffa.
Biisi ja leffa ovat mielestäni kamalia sanoja! Samoin bändi. Yäk! Käytän sanoja laulu, elokuva ja yhtye. En oikeastaan edes tiedä syytä :D
käytetään sanaa styge / tsibale riippuen mielialasta... Ollaanhan molemmat (mies ja minä) 3.polven stadilaisia... Joku ehdotti "raina"-sanaa, se tosin mulle tarkoittaa leffaa....
Isäni käyttää tuota sanaa "tsibale" usein. : ) Vanhaa slangia?
Mun mies puhuu tuota vanhaa slangia (eli
eli ukko puhuu vanhaa slangia, sitä mitä vanhat gubbet 50-luvulla ;) Minä ymmärrän kaiken mitä puhuu mutta itse en puhu. Välillä tuntuu kuin olisi siinä sarjassa missä oli PP Petelius ja Aake Kalliala :)
Köyhä, ylsinhuoltaja, epäonnistunut lähiömamma?
No vaikka mina, naimisissaoleva, kolmen lapsen aiti, joka kay hyvapalkkaisessa tyossa, ja asuu omakotitalossa... ;-) Osaan tosin kirjoittaa sen pienella, toisin kuin ap...
Olen köyhä, lähiössä asuva yksinhuoltaja joka tekee parhaillaan väitöskirjaa musiikkikasvatuksesta.
akateemisesti koulutettu muusikko.
ainakin Helsingissä käyttää kaikki:) Kuinka muutenkaan pitäisi sanoa? Ei tule muuta mieleen, esim. kappale kuulostaa todella vanhalta kieleltä.