Käytetyistä Kuomista 10 € ?
Yhdellä lapsella olleet, vähän käytetyt Kuoman putkivarsitalvikengät, ei pesty koneessa. Onko 10 € kohtuullinen hinta. Ovat ihan kuin uudet tosiaan.
Kommentit (21)
Jos, nin 10 e hyvä hinta, ehkä jopa 15 jos tosiaan ihan uuden näköiset. Missä myyt?
olivat hyvässä kunnossa, karvavuori vähän kulunut. Jos näkisin hyllyssä kympin kengät, niin sinne jättäisin.
käytetyistä kuomista 10e. Vielä mieluummin maksaisin niistä 7e, mutta kyllä kympilläkin lähtisi minun mukaan. Kaupasta uutena maksaa kuitenkin väh.33e, niin säätö on aikamoinen.
Taisivat tosiaan olla uutena noin 33 €. En ymmärrä sellaisia, että pitäisi saada alle 5 euron. Oikeesti, en todellakaan myy vieraalle siihen hintaan. Mieluummin sitten annan jollekin tutulle ilmaiseksi.
Kerran olin myymässä ihanaa tyttöjen vaaleanpunaista Reiman keväthaalaria, joka oli myös ihan uutta vastaavassa kunnossa. Taisi olla 80 cm kooltaan. Maksoin siitä uutena 50 € ja pyysin 20 €. Siellä ne persaukiset mammelit nyrpistelivät nenäänsä ja manailivat ääneen, miten hirveän kallis. No sain puvun kuitenkin aika nopeasti myytyä sillä 20 €. Minun määriteltä uutta vastaavasta on kyllä niinä lähellä uutta, kuin olla ja voin. Olen huomannut että tämä määritelmä on aika erilainen eri ihmisillä. Esim. tuossa Reiman puvussa oli kumilenksut kuin suoraan paketista ja muutenkaan ei mitään kulumisen merkkiä missään, tahroista nyt puhumattakaan.
olen itse ollut tänään juuri myymässä lastenvaatteita kirpparilla. Täälläkin kyselin paljonko kannattaisi pyytää Remun talvihaalarista ja loppujenlopuksi laitoin hinnaksi 23 euroa. Ei mennyt kaupaksi. Meillä on joka talvi ollut Kuomia ja olen antanut ne naapurin pojalle ihan ilmaiseksi. Itse pyytäisin niistä 5 euroa. Pyysin myös Viking Goretex talvikengistä 5euroa ja ne menivät nopeasti. Olin ostanut ne 69 eurolla. Oli kyllä jo käytön nähneet. Siltikin vaikka Kuomat olis kuin uudet,en kehtaisi 10 euroa pyytää.
Siis todellakin vain muutaman kerran pidetyistä.
Saman hinnan maksoin lapseni monoista just kirppiksellä, näki että on tosiaan ne koulun pakolliset hiihdot hiihdetty, ei muuta.
Kyllä musta kyetetylläkin on arvonsa. Jos uudenveroista on myynnissä, mielelläni maksan tuon alle kolmasosan uusien hinnoista
huutiksessa muistaakseni 15 eurolla + pk:t 8.50 mut oli kyllä ihan uudenveroiset.
Ap kyselee ja tarkoitan siis kaupunkia.
huutiksessa muistaakseni 15 eurolla + pk:t 8.50 mut oli kyllä ihan uudenveroiset.
Ajattelin myös, että jos oikeesti tuollaiset todella VÄHÄN käytetyt ei mene 10 €:lla, niin ilomielin vien takaisin kotiin ja laitan huutikseen.
Tulenpa huomenna kertoilemaan miten muijan kävi! :)
t.11
Itse myyn pääkaupunkiseudulla, voi olla että sekin vaikuttaa tuohon hintaan jotenkin..
hinnoittelin ne 5-10€/pari ja kaikki menivät kaupaksi. Itsekin maksan 10€, jos Kuomat ovat uutta vastaavassa kunnossa.
olen aika paljon lueskellut näitä kirpparin hinnoittelujuttuja ja tuntuu, että pääkaupunkiseudulla toisaalta maksetaan pienempiä summia, koska teillä on enemmän tarjontaa ja alennuksia. Vaasassa valtaväestö on aika varakasta ja aika hyviä hintoja taas olen muista vaatteista saanut. Housuja meni 4 eurolla kaupaksi useampi pari ja parhaimpia Lindex-bodyja myin 1,50-2euroa kpl/kaik män. Kun taas monet laittaa heti 50 senttiä hinnaksi.t.11
Mä maksaisin ilman muuta "kuin uudesta" tuotteesta, mikäli se minunkin määritelmän mukaan sellainen on, kolmanneksen uuden hinnasta.
Kun joka talvi ne talvikengät on kuitenkin ostettava eikä niitä taivaasta tipahtele, miksi maksaisin kengistä 30 e, jos saan kengät 10 eurolla siinä kunnossa, että viikon parin päästä ne kaupasta uutena ostetutkin ovat yhtä käytetyt...
Noniin, nyt on mm. Kuomat myyty ja menivät kyllä helposti 10 € / pari, :D
Kyllä hyväkuntoisesta saa hyvän hinnan, tavalliset toppahaalaritkin myin 10 € hintaan.
Tuo on kyllä totta, että paidoista ja housuista ei saa paljon mitään. Mutta en kyllä voisi kuvitellan maksavani käytetyistä sisähousuista 4 €, ellei ne oo esim. Legot ja todella hyvässä kunnossa.
käytetyistä kuomista 10e. Vielä mieluummin maksaisin niistä 7e, mutta kyllä kympilläkin lähtisi minun mukaan. Kaupasta uutena maksaa kuitenkin väh.33e, niin säätö on aikamoinen.
vaikka kuin olisivat hyväkuntoiset. Käsittämätöntä mitä ihmiset pyytävät käytetyistä kamoista!
Käytetyistä Kuomista maksaisin 1-4 euroa, hyväkuntoisista siis tuon neljä. Kympin pyynnillä pitäisi alkuperäishinta olla vähintään satku!!
niin kyllä maksaisin 15e ihan mielelläni! Kaupasta joutuisin maksamaan yli 30e...daa!
Mut jos sim.sisävuori on nyppyyntynyt eli näyttävät käytetyiltä niin sitten tuo max.5e on ihan ok.
Miten ihmeessä myyjät saavat itselleen vakuutettua, että käytetyt kengät ovat oikeastaan sama asia kuin uudet? Ne ovat joko käytetyt, tai sitten eivät ole. Vaikka olisivat hyväkuntoiset niin silti ne ovat käytetyt. Realistinen hinta on alle 5€.