Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monta km pitäisi kävellä viikossa laihtuakseen 0,5-1kg?

Vierailija
25.09.2010 |

jos syömiset ovat n.2000 kaloria/pvä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä linkkejä, joistya näet eri painoisten ihmisten kulutuksen. Veikkaisin, että pitäisi kävellä ainakin 20 tuntia.

http://www.kuntolehti.com/main.php?id=68

Vierailija
2/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulutuksesi mukaan ja kävelyn avulla pääset miinuskaloreille, niin noin 23 tuntia viikossa. Yhden kilon laihtumiseen tarvitaan 7000 miinuskaloria ja yksi tunti reipasta kävelyä kuluttaa noin 300 kcal. Että saa laittaa tossua toisen eteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättä painoasi on mahdoton sanoa, mikä on kulutuksesi. Lisäksi pitäisi tietää, tarkoitatko kiivastahtista, reipasta, normaalia vai hidasta kävelyä. Niiden kalorikulutus on erilainen.

Itselläni reipas kävely kuluttaa noin 230 kcal tunnissa. Kulutukseni on ilman liikuntaa noin 1600 kcal/päivä, joten jos söisin 2000 kcal/päivä, joutuisin kävelemään reippaasti melkein kaksi tuntia päivässä, jotta painoni pysyisi samana.

Periaatteessa pitäisi syödä 500 kcal päivässä vähemmän kuin kuluttaa, jotta laihtuisi viikossa puoli kiloa. Näin ollen laihtuakseni joutuisin kävelemään lähes neljä tuntia päivässä.

Vierailija
4/5 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa, kun ei ole lähtöpaino tiedossa. Mutta jos sulla on ylipainoa, niin tuollainen määrä on ihan mahdollista pudottaa ihan pelkällä ruokavaliolla. Eikä tarvii olla edes tiukka.

Itse en ole koskaan laskenut kaloreita, mutta ihan normaalisyömisellä, kasvisten lisäyksellä ja herkkujen pois jättämsellä tuo onnistuu.

Omalla kohdallani liikunta lisää ruokahalua, joten ensin olen pudottanut syömisellä tietyn verran ja sitten olen aloittanut sen liikkumisen...

Vierailija
5/5 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laihtuu vuodessa 10 kg.

Näin muistan jostain lukeneeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme