Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaan mustasukkainen- hulluinta mitä tiedät jonkun

Vierailija
23.09.2010 |

sairaasti mustasukkaisen tehneen?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi hakata jopa nukkuvaa vaimoaan, jos sai mustasukkaisuuskohtauksen.

Minun tuttavapiirissäni oli vuosia sitten nuori nainen, joka rupesi öisin hakkaamaan nukkuvaa poikaystäväänsä.

Kohtalon ironiaa, tai miten sen nyt itse kukin haluaa nähdä, oli että sen pitkälle jatkuneen kaltoinkohtelun ja jatkuvan epäilyn seurauksena mies sitten ihastuikin toiseen (kiltimpään) tyttöön.

Vierailija
42/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden nuoren naispuolisen tuttavani poikaystävä oli raivarin saatuaan lähtenyt raahaamaan tätä jotain jyrkännettä kohti aikeenaan heittää tämä siitä alas. Oli sitten lopulta heltynyt mutta ihan totiset ne aikeet oli olleet. Ihan sekopää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pelkään että mieheni lukee ne ja...

Vierailija
44/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Perheen isä tilasi säännöllisin väliajoin puheluerittelyt ja määräsi kirjoittamaan numeroiden perään kenen mikäkin numero oli.

-Hakkasi perheen naisen jos vain sattuikin haluamaan ystäviensä kanssa jonnekin. Yllätys ei ollut suuri kun parissa vuodessa kaikkosi kaverit.

-Mies juopotteli kotonaan kavereidensa kanssa. Pieni vilkaisu naiseen niin johan alkoi tappelu.

yms. Tämän kaiken lapset näkivät sivusta. Puheluerittelyihin hekin kirjoittelivat nimiä.

Vierailija
45/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsaa jopa päivän lehdet, leikkelee pois vähäpukeisten naisten kuvat, ennen kuin mies saa lehden ja taitoluistelua mies ei saa katsoa.

Vierailija
46/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisestä:( yritin vielä luottaa uudelleen, mutta petti taas. en edes muista, millainen olin ennen, silloin, kun luotin mieheen ja kaikki oli vielä näennäisesti hyvin.

nykyään epäilen kaikkea ja kaikkia. tutkin miehen puhelimia ja kaiken, minkä saan käsiini. en vain kestä , jos taas pettää ja salaa sen minulta. ulospäin hillitsen itseni, mutta kotona riehun usein. käytökseni hävettää , koska en oikeasti edes halua välittää miehen uskottomuudesta enää. haluan olla itsekin uskoton. Älkää kysykö, miksi olemme vielä "yhdessä"...

Muitakin ongelmia kuin pettävä mies. Lapuudesta jääneitä traumoja? Itsetunto-ongelmia? Ei normaalista ihmisestä tule pettävän puolison vuoksi sekopäätä (ja tätä en sano pahalla, tosihan se on). Sitä joko nielee paskan tai lähtee kävelemään.

Kyttäämisellä ei ensinnäkään pysty estämään pettämistä. Ja toisekseen, mies ei ole sen arvoinen että kannattaisi enää katsella. Miksi siis vielä olet hänen kanssaan? Ajatteletko olevasi niin ruma, tyhmä ja ääliö ettei kukaan suostuisi olemaan kanssasi ja nyt yrität pitää miehestä kiinni kynsin ja hampain? Sillä siitähän tässä on kyse, huonosta itsetunnosta.

Vierailija
47/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vain muuten vain kuritti vaimoaan, itse sai nuoleskella naapurin naista. Mutta vaimonsa ei edes katsoa.

Hulluinta (lue: hassuinta) on mielestäni ollut se Kalle Päätalon isän toiminta. Että luuli vaimollaan olevan suhde naapuriin ja ikkunaverhojen avulla viestitti jotain. Siirteli sitten verhoja eri asentoon ja panikoi, että mitä tulikaan nyt viestitettyä naapurin miehelle.

Vierailija
48/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko koskaan joutunut yksin hoitamaan kotia ja lapsia ja elämään valheessa ? Kun kerta toisensa jälkeen joutuu kusetetuksi, rupeaa kyllä varmistamaan selustaansa. Niin se vain on.

Vierailija
49/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tätä lukiessani olen luultavasti miltei normaali ;) En koskaan kävisi mieheeni käsiksi. Pahin mitä olen tehnyt on, että välillä kysele, missä mies on ollut, jos ei tule heti kotiin (vaikka tiedän kyllä oikeasti, ettei ikinä pettäisi minua). Mustasukkaisuuteni on täysin irrationaalista eikä perustu totuuteen vaan omaan huonoon itsetuntooni. Muistakaa se, mustasukkaisen uhrit! Teissä ei ole mitään vikaa! Itse en todellakaan jäisi puolison luo, jos hän löisi (yhdestä miehestä, jota rakastin silloin todella paljon, erosin kerrasta, kun hän huumepäissään kuristi, työnsi kaulasta päin seinää ja heitti lattialle). kaikella kunnioitukesella en ymmärrä naisia, jotka jäävät. Pieni mustasukkaisuus on sinänsä normaalia, että se kertoo, että välittää toisesta eikä halua menettää häntä (tai huonosta itsetunnosta), mutta monet jutut täällä menee kyllä niin yli ihan mustasukkaisenkin silmissä ;)

Vierailija
50/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Haisteli pyykkikorista kaivamiaan pikkuhousujani ja etsi merkkejä spermasta. Asensi vakoiluohjelman koneelleni, tutki kännykkää, teki salaisia sähköpostiosoitteita, joista lähetteli Ilmiantoviestejä itselleen ja vieraille ihmisille saadakseen minut kiinni "pettämisestä". Itse petti koko ajan samalla todella törkeästi.

Vierailija
51/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätti nukkuvan miehensä, koska hengitti liian kiihkeästi. Selitteli miehellensä muita, mutta oikeasti herätti sen, koska pelkäsi hänen harrastavan seksiä unissaan toisen naisen kanssa...

Vierailija
52/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni. Haisteli pyykkikorista kaivamiaan pikkuhousujani ja etsi merkkejä spermasta. Asensi vakoiluohjelman koneelleni, tutki kännykkää, teki salaisia sähköpostiosoitteita, joista lähetteli Ilmiantoviestejä itselleen ja vieraille ihmisille saadakseen minut kiinni "pettämisestä". Itse petti koko ajan samalla todella törkeästi.

ole juuri se, että itse on uskoton ja projisoi omat toiveensa ulkopuolisesta suhteesta kumppanniin. Eli ajattelee, että koska itsekin haluaisin pettää/petän, toimii toinenkin samoin. Näin yksinkertaistettuna. Yleensä on melko tiedostamatonta tuo käyttäytyminen.

Vierailija
53/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

52, onko sinulla koskaan ollut pettävää puolisoa ? oletko koskaan joutunut yksin hoitamaan kotia ja lapsia ja elämään valheessa ? Kun kerta toisensa jälkeen joutuu kusetetuksi, rupeaa kyllä varmistamaan selustaansa. Niin se vain on.

siksipä puhunkin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Mies kärähti epämääräisista viesteistä toiselle naiselle. Seksiä kielsi ikinä olleen. Sanoin miehelle että joko soitat naiselle nyt ja kerrot että viestittely loppuu tähän tai häivyt ovesta ulos. Mies ei osannut heti sanoa, joten minä tein päätöksen, tuossa on ovi.

Poika oli 2-vuotias silloin.

Vierailija
54/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomamatkalle. Vaimo oli naisystävänsä kanssa liikkeellä. Mies vuokrasi pakettiauton ja ajoi sillä kohteeseen, majoittui parkkipaikalle naisten hotellin liepeille. Jäi vielä kiinni kun naiset huomasivat hänet. Tuo oli vaan noloa, ei mitenkään verrattavissa esim mustasukkaisuudessa tehtyyn tappoon.

Vierailija
55/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteeseen, jossa mustasukkaisuutta?

Vierailija
56/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestään, vaati tulemaan suoraan töistä kotiin tietyllä aikataululla, harrastukset pois, tutki kännykän säännöllisesti.

Johtavassa asemassa oleva nainen, fiksu ja filmaattinen.

Vierailija
57/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väkivaltaa, mutta muutama outo juttu exästä:

- oltiin kaupassa ja sitten kaupan kassan nainen tervehti, sain selitellä jälkeenpäin että oliko joku exä tai muuta suhdetta

- autoillessa kun tietenkin seurasin muuta liikennettä ja jossain olikin ilmeisesti ollut naisautoilija, olin mukamas katsonut sitä naista (en ollut edes itse huomannut)

- kaupassa tai kadulla, jos huomasin liikettä jossain ja vilkaisin (refleksi), tai katsoin eteenpäin kun kävelin ja tuli vastaan joku nainen, niin olin heti katsomassa naisia

Mustasukkaisuus on kyllä todella outoa. Exän sisko ei ollut uskoa minua kun kerroin noista.

Jossain vaiheessa tuo mustasukkaisuus väheni (en tosin olisi silloinkaan saanut olla esim. urheilemassa 1-2 iltana viikossa vaan kotona aina kun hänkin oli). Hän ei enää niin vaikuttanut olevan ylikiinnostunut minusta, oli lähes normaali. Sitten halusi naimisiin. Onneksi tehtiin avioehto, koska heti häiden jälkeen ilmeni muita vastaavia asioita.

Vierailija
58/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vaimolla ei ollut avaimia kotiinsa, joten lastenkaan kanssa ei voinut poistua takapihaa kauemmaksi. Asuivat huitsankuusessa rivitalossa.

-avaimettomalle rouvalle vaatteet hankki mies kauppakäynneillään, ettei tule liian istuvia ja paljastelevia vaatteita (ihan kuin ko. rouva olisi halunnut mustelmiaan kellekään esitellä).

-mies teki yllätysiskuja kotiin kesken työpäivän, sen lisäksi, että kävi päivittäin lounaalla kotona.

-toinen mies ei voinut olla työssään, jos tyttöystävä ei ollut työvuorossa tai kotonaan. Teki tarkastuskäyntejä kotiin ja työpaikalle.

Näille supermustiksille yhteistä on se, ettäitse pettävät ja liehittelevät vieraita aina, kun tilaisuus tarjoutuu. Sitä epäilevät toisista, kuinka itse toimivat... Koira koiran tuntee;)

Vierailija
59/71 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahti vaimonsa jokaista liikettä. Vaimo oli toki kotirouvana jo lapsettomanakin, ettei nyt vain töissään (myyjä) pääsisi flirttaamaan vieraille miehille. Koiran ulkoilutuslenkit oli kellotettu ja etukäteen piti osata kertoa reitti.

Puhelimen ratsaus oli rutiinitoimenpide, joka suoritettiin päivittäin. Puheaikalaskureiden oli parasta täsmätä soitettujen ja vastaanotettujen puheluiden osalta, eli mitään ei saanut pyyhkiä puhelimen muistista.

Vastatuissa puheluissa "epäilyttävät", esim. puhelinmyyjien tekemät puhelut aiheuttivat välikohtauksen, jossa vaimo saattoi ottaa osumaa pahastikin. Jos niihin oli vastattu, niin siellä on lirkuteltu asiattomuuksia ja jos niihin ei ole vastattu, niin "onhan siihen nyt jokin syy" ja "salattavaa" on pakko olla. Tämä vastaamaton soitto on ollut merkki lähteä koiraa ulkoiluttamaan ja vaikka ukko on tehnytkin pistotarkastuksen kesken lenkin, niin varmasti on ämmä ehtinyt käydä jonkun sudittavana...

Ystäväni pääsi eroon tästä sadistista, tappouhkauksia sateli meille kaikille, mutta löysi pian itselleen uuden uhrin. Varoitin uutta naista ukon tavoista, mutta naikkonen oli vakuuttunut, että kateuttani valehtelen, kun hänellä on tuollainen aarre. Mustelmista päätellen on hällekin selvinnyt kateuteni luonne.

Vierailija
60/71 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena yhden aivan kilarin kundin kanssa. Oltiin vuosikausia yhdessä, onneksi en halunnu lapsia sen kanssa ja pääsin siitä eroon.

Tässä jotain:

- löi naamaan ravintolassa yhtäkkiä, koska katsoin liian pitkään ohikulkenutta miestä

- epäili jatkuvasti pettämisestä, vaikka en oikeasti ollut pettänyt

- tenttasi yksityiskohtaisesti mitä olin tehnyt, jos olin ollu jossain

- haisteli alushousujani, kun olin ollu poissa

- joskus jopa pakotti minut riisuutumaan ja tunki sormensa pilluuni ja jos sattui olemaan liian kostea, olin ollu pettämässä

- hakkasi nyrkeillä, litsareilla, repi hiuksista, kuristi, koska epäili pettämistä mitä ei siis koskaan tapahtunt

- soitteli häirikköpuheluja tuttavilleni ja perheeelleni, tenttasi kaikkea

- häiriköi monta vuotta eron jälkeen

- haukkui henkisesti aivan lyttyyn

- käytti paljon alkoholia eikä osannu yhtään hallita rahankäyttöään, oli jatkuvasti veloissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi