Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaan mustasukkainen- hulluinta mitä tiedät jonkun

Vierailija
23.09.2010 |

sairaasti mustasukkaisen tehneen?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otti omassa pihassa aurinkoa bikineissä.

Mihinkään hän ei olisi saanut mennä ilman miestä.

Joka kauppareissustakin kuulusteltiin ja soiteltiin perään. Kun mulla oli synttärit, ihan vaan likkojen bileet mitkä pidin mökillä, niin sinnekään siskoni ei saanut tulla.

Vierailija
22/71 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettää tekstareita miehensä naispuolisille työkavereille tyyliin "Jos olet kiinnostunut mieheni peniksestä, niin se on todella komea. Haluatko jutella lisää, mennään kahville".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omasta henkkoht tunsin tapauksen, jossa mies kotiin tultuaan tarkisti perheen kakkosauton matkamittarin ja laski kuinka kaukana sillä ollaan käyty, ettei vaan markettia kauempana. Teki varmaankin hullumpiakin juttuja koska päätyi osastolle.

Vierailija
24/71 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oisin voinut vilkuilla siellä miehiä. Vain silloin sain lukea kirjastolla jos hän itse oli mukana ja vahtasi että luen seinää päin. Oli väkivaltainen ja löi. Mihinkään opiskelijarientoihin en saanut osallistua vaan kotona piti olla hänen kanssaan. On muuten korkeasti koulutettu tämä mies ja nykyisin erittäin hyvässä virassa, mutta **tanan mustasukkainen myös nykyisessä suhteessaan, tunnen vaimon. Onneksi en itse mennyt hänen kanssaan naimisiin.

Vierailija
25/71 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain liian puheliaita ja moraalittomia naisia! Katsokaa peiliin naiset!

Vierailija
26/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... koska hän oli 2 luokan musiikinopeni :'(

Vierailija
27/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sytytti miehen asunnon palamaan ja mies meinasi kuolla.

Vierailija
28/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tutkii miehen kännykän, taskut ja paidan kaulukset

-soittaa miehen työmatkoilla hotelliin ja kyselee, mitä mies tekee

-hakkaa miestään vihapäissään ja myös tässä tapauksessa poliisi oli nauranut miehen pihalle

-mies ei saa vahingossakaan vilkaista ohitse kulkevia naisia, tai sota syttyy

-miehen piti lopettaa harrastus, sillä samoissa tiloissa liikkui naisia

Työkaverin mies tutkii, missä vaimo lenkkeilee. Talvella seuraa jalanjälkiä lumesta, kesällä varjostaa muuten.

Vierailija
29/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjanneen vihkoon toisen menoja ja vakoilleen kännykkää.

Vierailija
30/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappoi tyttöystävänsä joka aikoi pistää poikki, ja säilöi tätä 2 vrk kylpyammeessa. Ihmetteli kovasti miksei porukka halunnut tavata häntä vankilassa :/

Vierailija
31/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mies tappoi vaimonsa, kun vaimo sitten vihdoin viimein päätti ilmoittaa että hakee avioeroa.

Lapset näki tapahtuman.

Vierailija
32/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken varalta

Vierailija
33/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaverin kaverin mies soitti kaverilleni tarkistaakseen, oliko hänen vaimonsa siellä missä pitikin.. Se aiheutti kyllä vaivautuneisuutta kahvipöydässä. Huvittavinta asiassa oli se, että nainen oli neljän lapsensa kanssa liikenteessä..

Vierailija
34/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannotti esimerkiksi, etten saa koskaan yliopistolla koskea keneenkään ulkomaalaiseen (olin maininnut, että eräs opiskelututtava on puoliksi ulkomaalaistaustainen). Tämä kielto koski siis miehiä sekä naisia.

Sen yhden kerran, kun pääsin / uskaltauduin lähtemään tyttöporukalla viihteelle, sain seuraavina päivinä vieraasta numerosta hämäriä tekstareita. Tyyliin että hei, oli kiva nähdä pitkästä aikaa... ja tämä vieras henkilö oli ensin lähettänyt samanlaisen tekstarin miehen kännykkäliittymään, joka oli minun nimissäni. Siitä syntyi hirveä haloo että kenen kanssa olen vehtaillut baarissa. Mies ei koskaan myöntänyt, mutta päivän selvää on, että hän oli hankkinut prepaidliittymän ja lähettänyt nuo tekstarit itse.

Ja mies todellakin on exä...

Vierailija
35/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on niin mustasukkainen miehestään, ettei anna hänen lähteä juhlimaan ja juomaan, mies ei saa puhua kenellekään naispuoliselle ihmiselle ja jos erehtyykin sanomaan sanankin vaikka vaimonsa kaverille niin saa kunnon läksytyksen! Ei sillä on mieskin mustasukkainen vaimostaan.

Mua hävettää olla todistamassa tätä mustasukkaisuus draamaa! Kerran erehdyin vaihtamaan muutaman sanan miehen kanssa niin tämä kaverini ryntäsi paikalle repimään miehensä pois läheltäni kovakouraisesti ja sätti tätä.

Ja jos joku nätti nainen menee ohi ja mies sattuu vilkaisemaan tätä niin voi mikä sota siitä syttyy! Kaverilla varmasti huono itsetunto vaikka muuta väittää, kun ei se mieskään mikään komea ole, lähempänä rumaa. Ala-arvoinen kommentti mutta ihmettelen suuresti mistä tämä älytön mustasukkaisuus kumpuaa.

Vierailija
36/71 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin sekopää, mustasukkainen kuin mikä. Saa raivarin jos tää veli tulee yhtään myöhässä töistä, tykkää muutenkin tanssittaa ihmisiä aivan naurettavien sääntöjensä mukaan ja saa ihme skitsouskohtauksia. Miehen veli on vaan silti niin äärettömän rakastunut tuohon hirviöön joka on haukkunut yhteisen anoppimme niin etten halua koko naista enää nähdä.

Huijaa ja kiristää mieheltään rahaa, on tullut huutamaan ja haukkumaan minuakin ennen kuin oltiin juuri edes tutustuttu. Jokin vain heti vinoon, en arvannut ilmeisesti lukea tuon akan ajatuksia ja puhuin hänelle väärällä tavalla tms.

Vierailija
37/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Luki salaa tekstiviestejäni ja poimi jotain puhelin numeroita ylös

-Kyttäsi tietokoneen käyttöäni.Tarkisti sivuhistorian ja ilmeisesti oli asentanut myös jonkun vakoiluohjelman.

-En saanut olla yötä ilman omassa kodissani, ilman showta

-Jos myöhästyin edes sekunnin sovitusta tapaamisesta oli hän jo tivaamassa kenen kanssa olin vehdannut ja oli ehkä jopa kerennyt soittelemaan kavereilleni kuinka olen taas pettämässä häntä ja tivasi heiltä kenen kanssa minä olen jne

-Pisti välit poikki ystävääni, koska ystäväni oli hänen mielestään syypää siihenettä edes tapasimme :D

-Uhkaili itsemurhalla, kun halusin erota

-Soitteli kavereilleni ja haukkui minua heille minkä kerkesi. Haukkui myös kaverinikin siinä samalla kuinka kehtasivat puolustella pettäjää

-Uhkasi hakata miesuolisen kaverini, koska olimme viettäneet aikaa samalla mökillä. Olin siellä kuulemma ainakin 4 äijän kanssa yksin. Aha.. Olin kyllä siellä mökillä ystäväni "Maijan" ja "jennin" kanssa, enkä voi sille mitään että siellä sattui olemaan muitakin kuin me 3.

-En kylläkään saanut edes poistua hänen luota, enkä tavata ketään. Tapasin silti typerin seurauksin

-Pakotti yhden kavereistani ajamaan autoa jotta hän löytäisi minut. Olin siis jo hänet jättänyt ja hän halusi tulla katsomaan kenen kanssa vehtaan ja vetämään olematonta turpaan.

-Soitteli päivittäin häirkkiöpuheluja ja rehvasteli kuinka hänkin oli jo löytänyt uuden Naisystävän.

Silti hän jaksoi soitella minulle päivittäin haukkuakseen minua, vaikka hänellä piti olla parempaa ajateltavaa.

-Soitteli edelleen kavereilleni ja häiriköi heitä. Soitteli myös siskolleni, veljelleni ja äidilleni...

-Ei lopettanut häiriköimistä, vaikka uhkasin poliiseilla

Vein asian pidemmälle, eikä se johtanut mihinkään. Raukkaimaisesti tehty mutta pistin sitten isot pojat asialle. EIvät siis menneet häntä hakkaamaan, mutta lupasivat kyllä jos häiriköinti ei lopu.

Häiriköinti loppui onneksi siihen...

Anteeksi pitkä listani. Siinä ei tosin tainut olla edes kaikki...

Vierailija
38/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisestä:( yritin vielä luottaa uudelleen, mutta petti taas. en edes muista, millainen olin ennen, silloin, kun luotin mieheen ja kaikki oli vielä näennäisesti hyvin.

nykyään epäilen kaikkea ja kaikkia. tutkin miehen puhelimia ja kaiken, minkä saan käsiini. en vain kestä , jos taas pettää ja salaa sen minulta. ulospäin hillitsen itseni, mutta kotona riehun usein. käytökseni hävettää , koska en oikeasti edes halua välittää miehen uskottomuudesta enää. haluan olla itsekin uskoton. Älkää kysykö, miksi olemme vielä "yhdessä"...

Vierailija
39/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisestä:( yritin vielä luottaa uudelleen, mutta petti taas. en edes muista, millainen olin ennen, silloin, kun luotin mieheen ja kaikki oli vielä näennäisesti hyvin.

nykyään epäilen kaikkea ja kaikkia. tutkin miehen puhelimia ja kaiken, minkä saan käsiini. en vain kestä , jos taas pettää ja salaa sen minulta. ulospäin hillitsen itseni, mutta kotona riehun usein. käytökseni hävettää , koska en oikeasti edes halua välittää miehen uskottomuudesta enää. haluan olla itsekin uskoton. Älkää kysykö, miksi olemme vielä "yhdessä"...

Vierailija
40/71 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa aina miehen perään jos on muualla kuin kotona. Baari-illan aikana saattaa tulla kymmeniv puheluita, kotona raivareita ja joskus tulee hakemaan baarista kotiin. Ei ole mikään juopporenttu siis tämä mies joka joka viikko baarissa istuisi.

Itseltäni mies on raapinut kasvot verille ja heitellyt mustasukkaisuuskohtauksen saatuaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan