Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko avioehdon tehdä, kuten Sami Kapanen 15 aviovuoden jälkeen.

Vierailija
10.09.2010 |

Tehnyt 7 päivä syyyskuuta. Onkohan ero tulossa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis voi tehdä yksin, mutta yhteisymmärryksessä toki ihan koska vaan avioliiton aikana.

Vierailija
2/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis voi tehdä yksin, mutta yhteisymmärryksessä toki ihan koska vaan avioliiton aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on nyt tehty. Eli hyvissä väleissä ovat ja varmasti on juuri niinkuin ovat sanoneet, että eroa tuskin on tulossa. Tällä saatiin ainakin paskalehtien spekuloinnit omaisuuden jaosta loppumaan.

Ja olen muuten sitä mieltä, että ei kuulu muille minkään vertaa heidän asiansa.

Vierailija
4/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on nyt tehty. Eli hyvissä väleissä ovat ja varmasti on juuri niinkuin ovat sanoneet, että eroa tuskin on tulossa.

Vierailija
5/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on nyt tehty. Eli hyvissä väleissä ovat ja varmasti on juuri niinkuin ovat sanoneet, että eroa tuskin on tulossa. Tällä saatiin ainakin paskalehtien spekuloinnit omaisuuden jaosta loppumaan.

Ja olen muuten sitä mieltä, että ei kuulu muille minkään vertaa heidän asiansa.

Vierailija
6/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin ja heti kohta ero.

En ymmärrä ihmisiä jotka suostuu moiseen monien aviovuosien jälkeen.

Vierailija
7/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään mekin tavalliset tallaajat, maailman menosta jotakin.

Vierailija
8/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kapasten tapauksessa.

Vierailija
9/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa mäkin olisin tehnyt. Jos siis julkisuudessa epäiltäisiin ,että vain rahan takia ollaan yhdessä. Nyt niiltä epäilijöiltä tukittiin suut. Ei ainakaan rahasta ole kiinni tämä asia ja yhdessäolo.

Vierailija
10/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi tehdä. Ja usein tehdäänkin ennen eroa. Itsekin olen tehnyt 10 v kestäneen avioliiton loppupuolella.

Muistattehan, että avioehtoja on monenmoisia!

Vierailija
11/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta avioliiton rikkoja ei ansaitse vielä mukaansa sen varakkaamman omaisuutta. Siksi ymmärrän avioehdon hyvin.

Vierailija
12/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän diilin.

Vierailija
13/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minulla on avio-oikeus mieheni omaisuuteen mutta hänellä ei minun omaisuuteeni.

Vierailija
14/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minulla on avio-oikeus mieheni omaisuuteen mutta hänellä ei minun omaisuuteeni.

Vierailija
15/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, mitä sillä hetkellä on, kun toinen meistä kuolee tai kun eroamme. Olimme aikeissa tehdä molemminpuolisen avioehdon, mutta mieheni sanoi, että jos hän joskus rikastuu, sen täytyy olla minun ansiotani, joten kiitokseksi olen ansainnut tasingon.

Avioehto tehtiin, jotta hänen exänsä ei missään tilanteessa pääsisi alaikäisen lapsensa kautta hallitsemaan mitään osaa omaisuudestani.

Vierailija
16/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viittaa spekuloituun tapaukseen, josta en tiedä mitään,

mutta avioliiton rikkoja ei ansaitse vielä mukaansa sen varakkaamman omaisuutta. Siksi ymmärrän avioehdon hyvin.

oletat että liiton köyhempi osapuoli on se avioliiton rikkoja? Onhan se rikkaampikin osapuoli voinut käydä vieraissa.

Vierailija
17/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teullä myös testamentti ettei omaisuutesi siirry tietyissä tilaisuudessa vaikka exälle?

Vierailija
18/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimuksen niin etten saa mitään jos eroamme.

Miehellä siis on iso omaisuus, minulla ei juuri mitään.

Vierailija
19/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on huolellisesti estetty, ettei miehen exä pääse käsiksi omaisuuteemme missään tilanteessa. Samaisen exän lapsi on kuitenkin yksi perijöistäni :D Testamentissa on tietenkin määritelty myös, mitä tapahtuu, jos tämä lapsi ei ole elossa, kun kuolen.

Vierailija
20/21 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sinulta kysyin. Onko siinä mainita senkin osalta, että jos kuolette vaikka 2 min välein tai vaikka lapsi ilman perillisiä 10 v päästä? Tällöinhän omaisuus yleensä menee sitten sinne vanhemmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi