Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se kuoli

Vierailija
08.09.2010 |

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineriippuvuus pitää kokoajan juoksussa. On tehtävä töitä ympäri vuorokauden. Te jotka pidätte luuserina ette ole tehneet töitä ikänä kovaa. Huutelette vain luuseriksi läskiperseet. Se on kova kohtalo ja joidenkin on kärsittävä se. Maailmassa tulee aina olemaan narkomaaneja ja toimitusjohtajia. Myös kodittomia tulee olemaan aina vaikka asialle tehtäisiin parannus. Se on vain eräiden kohtalo joutua epätoivottuun "ammattiin". Elämä on elettävä ja sitten on kuoltava. Te ette vaan tiedä mitä on kova työ.

Narkkarit rahoittavat narkkaamisen RIKOKSILLA. Se ei ole mitään työtä.

Ei se ihailua välttämättä ole. Se on tosiasioiden toteamista ja maailman hyväksymistä sellaisenaan kun se on ja tulee aina olemaan. Rikollisia on aina ollut ja vaikkei rikollisia (kaikkia) verotetakaan niin kyllähän se eräänlainen ammatti on ja sillä elätetään. Se myös työllistää.

Vierailija
122/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ravintoa tarjolla miten voi tehdä päätöksen syömisestä?

Selvitäpäs se mulle.

Sehän mun pointti juuri olikin, stanan einstein.

Huumeriippuvaiset ovat ITSE tehneet päätöksen käyttää huumeita. Afrikan lapsilla EI ole mitään mahdollisuuksia päättää syömisestään. Siksi niiden vertaaminen on varsin lapsellista.

Sinut pitäisi bannata pois tältä palstalta asiattomuuksiin vedoten. Kiroilet ja jankkaat samasta aiheesta. Perusta oma ketju asiallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työllistää, mutta kenen kustannuksella? Jos puhutaan työllistämisestä positiivisessa mielessä, sen työllistäjän pitäisi kyllä jollakin tavalla myös maksaa siitä lisääntyneestä työstä.

Vierailija
124/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ap on itse luuseri, sillä ei hallitse asiallisia, hyviä käytöstapoja.

Vierailija
125/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitäkin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Ei se ihailua välttämättä ole. Se on tosiasioiden toteamista ja maailman hyväksymistä sellaisenaan kun se on ja tulee aina olemaan. Rikollisia on aina ollut ja vaikkei rikollisia (kaikkia) verotetakaan niin kyllähän se eräänlainen ammatti on ja sillä elätetään. Se myös työllistää.

Vierailija
126/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattoo noita äijiä koska itsekin ovat koukussa

Vierailija
127/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrata narkkeja ja nälkäänäkeviä???

Vierailija
128/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

26(vai oliko se 29)/37 jos nyt en ihan väärin muista kirjoituksiani..

Vierailija
129/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennätetään nämä yhteiskunna loisnarkkarit sinne missä on nälkäänäkeviä ja tuodaan vastaava määrä nälkäänäkeviä heidän tilalleen. Voisin kuvitella, että nämä nälkäänäkevät eivät ala narkeiksi ja saattaa narkkareillekin tulla muuta puuhaa siellä Afrikassa jossain...

Vierailija
130/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina aika hirveä paskasäkki. Tiedän siitä, kun oma mieheni on entinen nisti. Alkuaikoina vielä räpisteli irti kamasta ja ratkesi aina välillä. Hyi saatana millainen tyyppi se oli silloin.

Ja hyvän perheen poika hänkin, ihan itse tiensä valitsi. Ja onneksi tien tuosta elämästä poiskin.

Vaikka oma mieheni on jo vuosia ollut kuivilla ja tällä hetkellä PALJON veroja maksava kunnon kansalainen, ei mua silti säälitä yhdenkään "Janin" kohtalo. Itse valittu tie, varsinkin tässä hyvinvointivaltiossa.

Ja toisaalta, mieheni ei varmasti olisi tänään ja tässä, jos vanhempansa olisivat hänet hylänneet. Jaksoivat tukea ja kannustaa, ja nähdä siinä ällöttävässä heroinistissa oman rakkaan lapsensa. Siinäpä meille kaikille, myös minulle oppimista.

Vierailija
131/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liittynyt huumeisiin. Jos se teistä on jotenkin lieventävä asianhaara.

Vierailija
132/132 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oma päätös on niitä huumeita kokeilla. Omaa HEIKKOUTTA, tyhmyyttä, välinpitämättömyyttä, itsekkyyttä..

En sääli yhtäkään narkkaria. Toivon toki että pääsevät irti, mutta harvemmin niillä taitaa siihen tahtotilaa löytyä.

Kakkosluokan kansalaisia, ikävä kyllä! Ei sympatiaa.