Nyt se kuoli
Kommentit (132)
Nyt se on kuollut ja rauha hänen perheelleen.
Hän todella oli säälittävä varas ja narkkari.
Vaikkakin tehnyt erheensä itse aikoinaan ja sortunut huumeisiin, sitä ei voi kukaan tietää loppujen lopuksi mitkä seikat vaikuttivat siihen että lankesi. Uskon että jos hänellä olisi ollut voimaa olisi hän tehnyt erit ratkaisut elämässään ja valinnut päiheettömän elämän. Itse en ole tuota dokumenttia katsonut.
DVD on tulossa kauppoihin huomenna. Eli kaikki irti tyhmien ihmisten rahapusseista jopa kuoleman avulla, saavat nyt hänen frendinsä kivasti tuottoa dvd:n myynneistä kun sai ilmaisen lööppikampanjan.
Noin voi käydä kenelle vain! Kokeilun kautta, väärä seura, ongelmat.
Varmasti vihasi itseään ja yritti kuiville, mutta virta oli liian voimakas.
Otan osaa. Läheisille voimia. Turha kuolema.
Noin voi käydä kenelle vain! Kokeilun kautta, väärä seura, ongelmat. Varmasti vihasi itseään ja yritti kuiville, mutta virta oli liian voimakas. Otan osaa. Läheisille voimia. Turha kuolema.
Jonkun ajan kuluttua ainakin perhe pääsee parantelemaan itseään ja elämään ilman paniikkia, joka huumelapsesta koituu, tuskaa, huolta, auttamista ja pään lyömistä seinään, se on ohi nyt.
Hän oli mestari alallaan eli ammattilainen. Tuskin teistä kukaan muu osaisi vetää huumeita samalla tavalla ja yhtä tyylikkäästi.
Luuseriksi ei voi tuomita ellei ole saman alan ammattilainen.
En minäkään tuomitse rakennustyöläisiä. En tiedä heidän alastaan mitään. Vaikka välillä vähän epäilyttää nämä kosteusvauriot.
Narkkarit nyt vaan ovat luusereita aivan kaikki.
Mitä nopeammin kuolevat, sen parempi.
En jää kaipaamaan.
Hän oli mestari alallaan eli ammattilainen. Tuskin teistä kukaan muu osaisi vetää huumeita samalla tavalla ja yhtä tyylikkäästi. Luuseriksi ei voi tuomita ellei ole saman alan ammattilainen. En minäkään tuomitse rakennustyöläisiä. En tiedä heidän alastaan mitään. Vaikka välillä vähän epäilyttää nämä kosteusvauriot.
Ollaan siis kaikki ylpeitä ja keteellisia kaikille kadun kulmilla ja kaupan vieressä notkuville spurguille! Oih, mitä ammattilaisia!
Ammattilainen kuule tunte rajansa!
Mutta kiitos, nytpä voinkin olla tosi iloinen ja onnellinen veljeni puolesta ja hukkaan heitetystä elämästä, jonka viina ja huumeet vie parhaillaan, kokoajan hitaasti, mutta varmasti. hurraa-huutoja hänelle!
Narkkarit nyt vaan ovat luusereita aivan kaikki. Mitä nopeammin kuolevat, sen parempi. En jää kaipaamaan.
Jos oma lapses olis narkkari niin tuskin sä ihan noin ajattelisit? Mutta muista toi jos lapses joskus huumeisiin sotkeutuu.
Aineriippuvuus pitää kokoajan juoksussa. On tehtävä töitä ympäri vuorokauden.
Te jotka pidätte luuserina ette ole tehneet töitä ikänä kovaa. Huutelette vain luuseriksi läskiperseet.
Se on kova kohtalo ja joidenkin on kärsittävä se. Maailmassa tulee aina olemaan narkomaaneja ja toimitusjohtajia. Myös kodittomia tulee olemaan aina vaikka asialle tehtäisiin parannus.
Se on vain eräiden kohtalo joutua epätoivottuun "ammattiin". Elämä on elettävä ja sitten on kuoltava.
Te ette vaan tiedä mitä on kova työ.
Hän oli mestari alallaan eli ammattilainen. Tuskin teistä kukaan muu osaisi vetää huumeita samalla tavalla ja yhtä tyylikkäästi. Luuseriksi ei voi tuomita ellei ole saman alan ammattilainen. En minäkään tuomitse rakennustyöläisiä. En tiedä heidän alastaan mitään. Vaikka välillä vähän epäilyttää nämä kosteusvauriot.
Ollaan siis kaikki ylpeitä ja keteellisia kaikille kadun kulmilla ja kaupan vieressä notkuville spurguille! Oih, mitä ammattilaisia!Ammattilainen kuule tunte rajansa!
Mutta kiitos, nytpä voinkin olla tosi iloinen ja onnellinen veljeni puolesta ja hukkaan heitetystä elämästä, jonka viina ja huumeet vie parhaillaan, kokoajan hitaasti, mutta varmasti. hurraa-huutoja hänelle!
Veljesi kohtalo voisi olla myös sinun kohtalo. Oikea aika ja oikea paikka. Et sinä ole veljeäsi yhtään sen parempi ihmisenä. Itseasiassa tekstistäsi paistaa selvästi sielusi oikea "väri".
Veljesi voisi olla mitä vain ja paras siinä mitä tekee. Silti se mitä hän tekee ei tee hänestä häntä itseään. Esimerkiksi aviomieheni ei ole palomies vaan hän on panomies.
T: Ekki
Itse et ole tainnut tehdä yhtäkään päivää oikeita töitä, vaan olen hankkinut rahasi varastamalla muilta ja yhteiskunnalta eli veronmaksajilta. Kovaa työtä on kuule se, että hankkii itse elantonsa eikä varasta sitä muilta!
Aineriippuvuus pitää kokoajan juoksussa. On tehtävä töitä ympäri vuorokauden. Te jotka pidätte luuserina ette ole tehneet töitä ikänä kovaa. Huutelette vain luuseriksi läskiperseet. Se on kova kohtalo ja joidenkin on kärsittävä se. Maailmassa tulee aina olemaan narkomaaneja ja toimitusjohtajia. Myös kodittomia tulee olemaan aina vaikka asialle tehtäisiin parannus. Se on vain eräiden kohtalo joutua epätoivottuun "ammattiin". Elämä on elettävä ja sitten on kuoltava. Te ette vaan tiedä mitä on kova työ.
Ei kukaan niin vain "joudu" narkkariksi, ei kukaan ns synny narkkariksi, ei kenenkään kohtalo ole olla narkkari.
Ihminen tekee ihan itse valintoja, joskus huonompia kuin joskus, mutta kyllä nme ihan ihmisestä itsestään VIIMEKÄDESSÄ lähtee ja kumpuaa.
Ei kukaan narkkaria sido kiinni ja tykitä sen käsivarteen väkisin aineita.
Sitä en tiedä onko tiede pystynyt todistamaan joidenkin ihmisten geneettisen alttiuden erilaisille asioille, mutta loppujen lopuksi kyllä sitä ihminen itse päättää mm huumeiden ottamisensa, olkoonkin riippucvuus alla mutta aina on kuitenkin se ihan eka kerta jolloin se siihen asti riippumaton, terve yksilö päätöksensä tekee.
Ei tässä mitään ajopuita sentään olla!!
Ei kukaan niin vain "joudu" narkkariksi, ei kukaan ns synny narkkariksi, ei kenenkään kohtalo ole olla narkkari.
Ihminen tekee ihan itse valintoja, joskus huonompia kuin joskus, mutta kyllä nme ihan ihmisestä itsestään VIIMEKÄDESSÄ lähtee ja kumpuaa.
Sitä en tiedä onko tiede pystynyt todistamaan joidenkin ihmisten geneettisen alttiuden erilaisille asioille, mutta loppujen lopuksi kyllä sitä ihminen itse päättää mm huumeiden ottamisensa, olkoonkin riippucvuus alla mutta aina on kuitenkin se ihan eka kerta jolloin se siihen asti riippumaton, terve yksilö päätöksensä tekee.
ja sano tuo niille kodittomille jotka asuvat ja syntyvät Yhdysvalloissa ilman kotia. On harhaa elää sellaisessa käsityksessä että kaikki mitä nyt on on vain valintamme ansiota. Maailma ei pyöri ympärillämme.
Ehkä sinulla olisi aika henkiselle kasvulle?
Ota vähän selvää maailmanmenosta jookosta?
T: kaikennähnyt
Olin itse sellaisessa tilaneessa jossa kaverit alkoivat käyttämään aineita. Valitsin itse toisin kokeiltuani toki, koska halusin itse päättää omasta elämästäni, halusin hallita elämäni kulkua itse. Nämä kaverini olivat tottuneet että aina joku muu siivoaa jäljet, olivat liian holhottuja. Tämä on totuus.
Kuvauksista on kuulemma aikaa n. 10 vuotta..
Menehtyneen ihmisen arvostelu/haukkuminen anonyymina jossain keskustelupalsta on omasta mielestäni törkeää. Voisi jokainen miettiä miltä Janin vanhemmista tuntuu, oli hän narkkari tai ei..
että älynlahjat eivät olisi riittäneet edes Siwan kassalle.
Ei hän tainnut ajopuiksi väittää?
Kyllä tuo sinun tekstisi kuulostaa enemmän "ihme paatokselta".
Ei tarvita kuin oikea aika, oikea paikka ja oikea mielentila niin kaikki on mahdollista.
huumeiden käyttöön ja vankilakierteseen, kyse on omista valinnoista.
ja mielestäni ihmisten tekoja saa arvostella myös kuoleman jälkeen. Mistä ihmeestä olet edes keksinyt tuollaisen naurettavuuden - joo jätetään naapurin pedofiilin teot arvostelematta, kun äijä on jo kuollut?