Mitä vastaisit? Ennakkotehtävä.
en tajua miksi nyt näin yksinkertainen kysymys hämää ja kovasti
eli työnhakuun ennakkotehtävä, voi vastata vain oikein/väärin.:D
esitteessä lukee että " työaika on noin 30h tutkimusten määrän ja osittain omien toivomusten mukaan"
ja kysymysosiossa: "työntekijä voi halutessaan sopia uuden ja hänelle paremmin sopivan kenttätyöaikataulun" oikein/väärin
onko tuo oikein vai väärin mielestäsi Onko osittain sama kuin halutessaan? Kun kuitenkin korostettu ohjeissa paljon määräaikoja ym
Kommentit (7)
siinä on n.30h ja osittain omien toiveiden mukaan.
ei vain siinä tapauksessa, että jossain toisessa kohdassa on mainittu että nimenomaan KENTTÄTYÖAIKATAULUA ei voi muuttaa.
Siinä sanottiin että OSITTAIN omien toiveiden mukaan. Viittaa siihen, että sitä ei voi yksin päättää.
...on kai selvää, ettei työntekijä voi oman HALUNSA mukaan (halutessaan) niitä muuttaa, vaan ainoastaan silloin, kun määräajat antavat myöten. Tällä kysymyksellä halutaan nimenomaan testata, tajuaako tuleva työntekijä, että vaikka joustoa on niin määräajoista on pidettävä kiinni.
tätä minä just epäilenkin ja jäi kaivelemaan että mitä ne oikeasti HALUAA mun vastaavan siihen... :)
minä vastaisin tuohon:oikein.
Jotain työaikajoustoja kun selvästi on.
siinähän se lukee :D
eli mulla materiaalit jossa lukee toi että voi osittain valita,
sitten kysymyslista jossa on mm. tuo kysymys että voiko halutessaan sopia uuden aikataulun. Ja voi vastata vain kyllä tai ei.